nee krijg oprecht het gevoel dat monique haar waarschuwde ,niet met een ander achterliggende gedachten erbijquote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef itsme het volgende:
Afwas meer interesse tonen, te laat komen (gaat over cynthia). Ze komt aanschuiven, ploft neer.
Die vrouwen willen dat cynthia genonineerd wordt en ze dan weg moet?
ik had gehoord dat ie expres niet goed loopt, 15 minuten verschil, als in 15 minutes of fame (hint)quote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De klok daar staat dan gewoon verkeerd denk ik.
Ja dat denk ik trouwens ook. Ze vond dat iemand het wel tegen haar moest zeggen maar als ze het dan niet oppakte. Ik kan de stemmen nog niet uit elkaar halen.Maar het is wel duidelijk dat er geen love lost is between Cynthia en de rest v.d dames.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee krijg oprecht het gevoel dat monique haar waarschuwde ,niet met een ander achterliggende gedachten erbij
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef b_engeltje het volgende:
joanna ligt er bij alsof ze stervende is
Doornroosje.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef b_engeltje het volgende:
joanna ligt er bij alsof ze stervende is
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben drop gegeten, dat is best vermoeiend.
Als je met slaapwandelen bedoelt Sofia vast te houden in haar slaap, ja dan wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
heeft ze nou eigenlijk al eens geslaapwandeld?
nee, wel elke nacht gepraat zie Streamverslagenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Valt toch niet veel vast te pakken hebben we gezien.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef catwaezle het volgende:
Joanna begon met z'n haar, maar nu kriebelt ze zijn nek al. Zal ze nog verder gaan zakken?
Volgens mij niet, wel rechtop in bed gezeten, over sophie heen gelegen en gepraat.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
nee alleen brabbelen ,voor iemand die als geheim slapawandelen heeft ,had ik wel iets meer gewandel verwachtquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Sofia dacht dat ze dat doet.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Nee maar wel een paar keer in haar slaap gebrabbeld. De anderen spraken daarna ook uit dat ze dachten dat Joanna vast slaapwandelt. Nou woehoe haar geheim is dan 'geraden' maar wie verwacht dat dat een van de geheimen isquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
En met die schurft van dr voelt hij dat gekriebel over een maand waarschijnlijk nogquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef catwaezle het volgende:
Joanna begon met z'n haar, maar nu kriebelt ze zijn nek al. Zal ze nog verder gaan zakken?
Jaaaa laten ze hele cast van Oh oh Cherso er maar bij doen dan wordt het nog wat.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef MissJ.24 het volgende:
Een herhaling van zaterdagavond, allemaal op bed, luie varkens!! Ga dan in vredesnaam de ramen lappen of zoals Barbie deed in Oh Oh Cherso het zwembad schoonmaken...bedenk iets, red jezelf!!! en red het fakking programma waar je in zit!
(zei ik fakking??)
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
En met die schurft van dr voelt hij dat gekriebel over een maand waarschijnlijk nog
haha Mochten zien. Ja wat een eer he.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Als je Guido steeds zo ziet liggen om als een puppy aangehaald te worden, zo onschuldig...en dan het contrast toen we hier zijn foto's mochten zien. Ik werd er bijna lesbisch van.
Niet echt, maar het is in huis al bekend dat ze slaapwandelt. Dat heb ik ze al horen zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Jup een woknok en een pino erbij en het feest is compleet!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Jaaaa laten ze hele cast van Oh oh Cherso er maar bij doen dan wordt het nog wat.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn dit voor beelden????
Moeten ze niet koken ofzo????
Ja dat zijn de gouden momenten hier op Fok, dat er soms net teveel word getoond.....hahahaha.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Mochten zien. Ja wat een eer he.
Ja ik denk dat Servio de leider is toch wel bij de heren al zou je op het 1e gezicht Gerard denken en Joanna wil erg graag de baas zijn van de dames en volgens mij is ze dat ook wel maar ik heb de streams niet zo goed gevolgd. Vandaag alleen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef gniffie het volgende:
servio en joanna zijn de grootste bazen nu
IK WIL NIET! Zelfs niet als je geld bied.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef gniffie het volgende:
als iemand is naar de live show van donderdag gaat om te kijken of die streams gelijk lopen met onze tjid
Dat kun je dan op tv ook zien hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef gniffie het volgende:
als iemand is naar de live show van donderdag gaat om te kijken of die streams gelijk lopen met onze tjid
hater, joanna is liefquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft iedereen fakking Joanna al fakking uitgekotst?.
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Nee ik kots Cynthia uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
jah maar ik geloof niet dat de streams live zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat kun je dan op tv ook zien hoor.
Nee, je vindt haar geil. Dat is wat anders.quote:
Heb je de uitzending niet gezien dan? Toen waren het dezelde beelden op TV als op de streamsquote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
jah maar ik geloof niet dat de streams live zijndoor verschil in tijd
en liefquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, je vindt haar geil. Dat is wat anders..
Jep... zo hebben anderen de pest aan Cynthia omdat ze 'stinkt' enz enz.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel en de reden ook. Omdat ze pvv stemt.![]()
tja met zon *piep* kop moet je of settlen voor looks of voor persoonlijkheidquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Aafke vertelt over haar keuze voor foute vriendjes. De een dit de ander sloeg de boel kort en klein.....zeer gezellig allemaal.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef itsme het volgende:
Ik denk iedere keer dat Aafke een kanten slip op haar hoofd heeft
Je bedoelt dat ze dat niet heeft?!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef itsme het volgende:
Ik denk iedere keer dat Aafke een kanten slip op haar hoofd heeft
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
Monique lijkt op Chantal Janzen.
Neej n string van sofiequote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft Aafke op haar hoofd? Een bh?
En ze kommen allebei oet het mooie Limbuuurg.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
Meh miene jong, da meinste neet.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:19 schreef Refurb het volgende:
[..]
En ze kommen allebei oet het mooie Limbuuurg.
Meer omdat ze een vies kind is, deze titel verdient ze aan haar egocentrische gedrag. Je haar overal laten vallen en slingeren, een gedeeld bed volblaffen met gekreukte kleding. Misschien ben jij gewoon aan dit gore egoistische gedrag in groepen, maar ik vind het een vies kind.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jep... zo hebben anderen de pest aan Cynthia omdat ze 'stinkt' enz enz.
hoe verliefd ben jij wel niet op monique? lijkt op chantal pffff....quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
quote:
Psiesquote:
Niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
hoe verliefd ben jij wel niet op monique? lijkt op chantal pffff....
Dat is dan net zo stom . hebben we dan al geur televisie?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jep... zo hebben anderen de pest aan Cynthia omdat ze 'stinkt' enz enz.
dat dacht ik vanmiddag ook te zien, wel toevallig dat jij dat nu ook zegt/tiktquote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
Dat heb ik ook, zit je net iets te volgen, andere cameraquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Ik geef het even op. Die streamwissels zijn niet te volgen dus ook de verhaallijnen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |