nee krijg oprecht het gevoel dat monique haar waarschuwde ,niet met een ander achterliggende gedachten erbijquote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef itsme het volgende:
Afwas meer interesse tonen, te laat komen (gaat over cynthia). Ze komt aanschuiven, ploft neer.
Die vrouwen willen dat cynthia genonineerd wordt en ze dan weg moet?
ik had gehoord dat ie expres niet goed loopt, 15 minuten verschil, als in 15 minutes of fame (hint)quote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De klok daar staat dan gewoon verkeerd denk ik.
Ja dat denk ik trouwens ook. Ze vond dat iemand het wel tegen haar moest zeggen maar als ze het dan niet oppakte. Ik kan de stemmen nog niet uit elkaar halen.Maar het is wel duidelijk dat er geen love lost is between Cynthia en de rest v.d dames.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee krijg oprecht het gevoel dat monique haar waarschuwde ,niet met een ander achterliggende gedachten erbij
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef b_engeltje het volgende:
joanna ligt er bij alsof ze stervende is
Doornroosje.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef b_engeltje het volgende:
joanna ligt er bij alsof ze stervende is
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben drop gegeten, dat is best vermoeiend.
Als je met slaapwandelen bedoelt Sofia vast te houden in haar slaap, ja dan wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
heeft ze nou eigenlijk al eens geslaapwandeld?
nee, wel elke nacht gepraat zie Streamverslagenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
heeft ze nou eigenlijk al eens geslaapwandeld?
Valt toch niet veel vast te pakken hebben we gezien.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef catwaezle het volgende:
Joanna begon met z'n haar, maar nu kriebelt ze zijn nek al. Zal ze nog verder gaan zakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |