op internet is ook gewoon life toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef gniffie het volgende:
maar was de 'live show'van vrijdag nou werkelijk live? want de streams in de studio waren hetzelfde als die op internet. En die op internet lopen 3 kwartier achter
je mag je geheim niet vertellenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:54 schreef MissJ.24 het volgende:
Ok en Femke zwemt....hmm...Philip zal best peentjes zweten. Ik denk dat ik mijn geheim gewoon zou vertellen maar als zijnde een nietszeggend feitje,dat niemand door heeft dat ik mijn GEHEIM verklap.
ja dat wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef Lesterr het volgende:
Knap trouwens om maar net op dat onderwerp te komen en dan ook nog aanvoelen dat je er verder op in moet gaan.
Alles is live, de streams lopen 10 / 15 min achter, portugal is 1 uur eerderquote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef gniffie het volgende:
maar was de 'live show'van vrijdag nou werkelijk live? want de streams in de studio waren hetzelfde als die op internet. En die op internet lopen 3 kwartier achter
ze hebben toch hun eigen horloges om , lijkt me sterk dat de regie die heeft verzetquote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef Darklight het volgende:
Internet is live idd, alleen kloppen de klokken in het huis niet
maar eerst was het hier 11.15 en daar (sst) 10.30.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alles is live, de streams lopen 10 / 15 min achter, portugal is 1 uur eerder
Ja dat dacht ik ook. Als Philip gewoon zou vertellen dat die iets gehad heeft met Femke zal niemand meer denken dat dat nou juist zijn geheim is.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je mag alleen niet zeggen dat dát je geheim is.
Ze hebben geen horloges om, alleen Karim maar die heeft hem gewonnen als clouquote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze hebben toch hun eigen horloges om , lijkt me sterk dat de regie die heeft verzet
Jamaar je mag je geheim niet vertellen toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als je je geheim gewoon vertelt vermoedt niemand dat dát je geheim is
Moet het wel een geheim zijn dat niet zo opvalt.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als je je geheim gewoon vertelt vermoedt niemand dat dát je geheim is
Een aantal bewoners weet ook al dat Joanna slaapwandelt, maar ze hebben geen idee dat dat het geheim is.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Moet het wel een geheim zijn dat niet zo opvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |