Er staan mensen op Schiphol te wachtenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
ze denken echt dat het programma mega populair is he
Niemand zal ze herkennen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef Mylene het volgende:
Ze denken dat het bomvol met fans staat bij aankomst Schiphol.
Mijn stem gaat naar Sofiaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meest sympathieke speler tot nu toe .....
[ afbeelding ]
Nee 18:15 in het huis.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef HiDiHo het volgende:
Het is daar nu 18:00 uur, 15 vertr. 17:45 uur in het huis
Dat kan niet héquote:Op zondag 20 februari 2011 19:02 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Nee 18:15 in het huis.Verschillende keren horen zeggen daar bijv. 'Het is 7 uur!' en dat het dan bij ons kwart voor 8 is ..
Das meer de metro in Londen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:02 schreef Darklight het volgende:
Watch your step
Wat heeft dat met vliegen te maken? Ik zie het verband niet
De klok daar staat dan gewoon verkeerd denk ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:02 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Nee 18:15 in het huis.Verschillende keren horen zeggen daar bijv. 'Het is 7 uur!' en dat het dan bij ons kwart voor 8 is ..
yup, mijne ook. Ik ergerde me een klein beetje aan Servio vanmiddag hoe hij die rol van presentator op zich nam. Ik vind m wel een top speler hoorquote:
Nee, waarschijnlijk loopt de klok daar een kwartier voor, is al verschillende keren onderwerp van gesprek geweest hier op t forum.quote:
Dan wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij wel als de streams sneller dan het licht gaan.
ik ook niet van het begin af aan al nietquote:Op zondag 20 februari 2011 19:04 schreef MissJ.24 het volgende:
Dialect tegen dialect..........zucht.
Moon en Aaf , een piercer en hoogbegaafd..........ik zie het niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |