Volgens mij niet, wel rechtop in bed gezeten, over sophie heen gelegen en gepraat.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
heeft ze nou eigenlijk al eens geslaapwandeld?
nee alleen brabbelen ,voor iemand die als geheim slapawandelen heeft ,had ik wel iets meer gewandel verwachtquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Sofia dacht dat ze dat doet.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Nee maar wel een paar keer in haar slaap gebrabbeld. De anderen spraken daarna ook uit dat ze dachten dat Joanna vast slaapwandelt. Nou woehoe haar geheim is dan 'geraden' maar wie verwacht dat dat een van de geheimen isquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
En met die schurft van dr voelt hij dat gekriebel over een maand waarschijnlijk nogquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef catwaezle het volgende:
Joanna begon met z'n haar, maar nu kriebelt ze zijn nek al. Zal ze nog verder gaan zakken?
Jaaaa laten ze hele cast van Oh oh Cherso er maar bij doen dan wordt het nog wat.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef MissJ.24 het volgende:
Een herhaling van zaterdagavond, allemaal op bed, luie varkens!! Ga dan in vredesnaam de ramen lappen of zoals Barbie deed in Oh Oh Cherso het zwembad schoonmaken...bedenk iets, red jezelf!!! en red het fakking programma waar je in zit!
(zei ik fakking??)
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
En met die schurft van dr voelt hij dat gekriebel over een maand waarschijnlijk nog
haha Mochten zien. Ja wat een eer he.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Als je Guido steeds zo ziet liggen om als een puppy aangehaald te worden, zo onschuldig...en dan het contrast toen we hier zijn foto's mochten zien. Ik werd er bijna lesbisch van.
Niet echt, maar het is in huis al bekend dat ze slaapwandelt. Dat heb ik ze al horen zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Jup een woknok en een pino erbij en het feest is compleet!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Jaaaa laten ze hele cast van Oh oh Cherso er maar bij doen dan wordt het nog wat.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn dit voor beelden????
Moeten ze niet koken ofzo????
Ja dat zijn de gouden momenten hier op Fok, dat er soms net teveel word getoond.....hahahaha.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Mochten zien. Ja wat een eer he.
Ja ik denk dat Servio de leider is toch wel bij de heren al zou je op het 1e gezicht Gerard denken en Joanna wil erg graag de baas zijn van de dames en volgens mij is ze dat ook wel maar ik heb de streams niet zo goed gevolgd. Vandaag alleen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef gniffie het volgende:
servio en joanna zijn de grootste bazen nu
IK WIL NIET! Zelfs niet als je geld bied.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef gniffie het volgende:
als iemand is naar de live show van donderdag gaat om te kijken of die streams gelijk lopen met onze tjid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |