Dat kun je dan op tv ook zien hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef gniffie het volgende:
als iemand is naar de live show van donderdag gaat om te kijken of die streams gelijk lopen met onze tjid
hater, joanna is liefquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft iedereen fakking Joanna al fakking uitgekotst?.
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Nee ik kots Cynthia uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
jah maar ik geloof niet dat de streams live zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat kun je dan op tv ook zien hoor.
Nee, je vindt haar geil. Dat is wat anders.quote:
Heb je de uitzending niet gezien dan? Toen waren het dezelde beelden op TV als op de streamsquote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
jah maar ik geloof niet dat de streams live zijndoor verschil in tijd
en liefquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, je vindt haar geil. Dat is wat anders..
Jep... zo hebben anderen de pest aan Cynthia omdat ze 'stinkt' enz enz.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel en de reden ook. Omdat ze pvv stemt.![]()
tja met zon *piep* kop moet je of settlen voor looks of voor persoonlijkheidquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Aafke vertelt over haar keuze voor foute vriendjes. De een dit de ander sloeg de boel kort en klein.....zeer gezellig allemaal.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef itsme het volgende:
Ik denk iedere keer dat Aafke een kanten slip op haar hoofd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |