Misschien Alphons eens massaal vermoeien op twitter?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zit je net iets te volgen, andere camera
Gelijk hebben zequote:Op zondag 20 februari 2011 19:30 schreef gniffie het volgende:
ze hebben zon hekel aan cynthia das ze haar s'nachts in elkaar rossen
Als dat zou helpenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien Alphons eens massaal vermoeien op twitter?
Waar kwam die stamper nu vandaan?quote:
Gebeurt er tenminste nog iets.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:30 schreef gniffie het volgende:
ze hebben zon hekel aan cynthia das ze haar s'nachts in elkaar rossen
Bij de Hema...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar kwam die stamper nu vandaan?
moeten ze der wel ene tuintje in gooien he ...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik vind cynthia ook niks, ze voegt ook echt niks toe. Joanne mag blijven, ze heeft iets grappigs soms, en is soms geniaal gek. (zentuintje harken)
Nee, met je eens.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef itsme het volgende:
Ik snap die hekel aan Cynthia (nog) niet hoor. Oke vies van die haren maar ik denk dat zij niet de enige is die dat doet. Ze ligt iig niet lekker in de groep.
Yep de SecretJus lag in het middenquote:
Nee met WORST!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Met klapsuk en piccalilly gestampt met je nieuwe stamper
Omdat ze ook niet echt gezellig mee-eet, omdat ze honderd keer per dag wordt gevraagd haar zender om te doen ipv in de hand te houden (ze laat hem steeds op de grond kletteren). Ik zou er ook gek van worden, van zo'n eigenwijs wicht.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef itsme het volgende:
Ik snap die hekel aan Cynthia (nog) niet hoor. Oke vies van die haren maar ik denk dat zij niet de enige is die dat doet. Ze ligt iig niet lekker in de groep.
...zoals mooie beelden van de tuin...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef gniffie het volgende:
waarom zijn er eigenlijk die godverse streamslocks als er iemand de kvdw ingaat. je kan toch ook van cam switchen
Vannacht nog. Nou dat was wat hoor! Spanning ende sensatie in een slapend huis!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef gniffie het volgende:
ik heb karim nog naar de plee zien gaan gister jah
Het is volgens mij met name dat op de laatste snik aan komen kakken bij het ontbijt, het weinig in huis doen, niet veel interesse tonen of een kruisverhoor afnemen. Dan komen de akkefietjes zoals haren van haar vinden driedubbel zo hard door.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef itsme het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |