Je bedoelt dat ze dat niet heeft?!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef itsme het volgende:
Ik denk iedere keer dat Aafke een kanten slip op haar hoofd heeft
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
Monique lijkt op Chantal Janzen.
Neej n string van sofiequote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft Aafke op haar hoofd? Een bh?
En ze kommen allebei oet het mooie Limbuuurg.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
Meh miene jong, da meinste neet.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:19 schreef Refurb het volgende:
[..]
En ze kommen allebei oet het mooie Limbuuurg.
Meer omdat ze een vies kind is, deze titel verdient ze aan haar egocentrische gedrag. Je haar overal laten vallen en slingeren, een gedeeld bed volblaffen met gekreukte kleding. Misschien ben jij gewoon aan dit gore egoistische gedrag in groepen, maar ik vind het een vies kind.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jep... zo hebben anderen de pest aan Cynthia omdat ze 'stinkt' enz enz.
hoe verliefd ben jij wel niet op monique? lijkt op chantal pffff....quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
quote:
Psiesquote:
Niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
hoe verliefd ben jij wel niet op monique? lijkt op chantal pffff....
Dat is dan net zo stom . hebben we dan al geur televisie?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jep... zo hebben anderen de pest aan Cynthia omdat ze 'stinkt' enz enz.
dat dacht ik vanmiddag ook te zien, wel toevallig dat jij dat nu ook zegt/tiktquote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
Dat heb ik ook, zit je net iets te volgen, andere cameraquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Ik geef het even op. Die streamwissels zijn niet te volgen dus ook de verhaallijnen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |