IDDquote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef PoezeligDing het volgende:
En Aafke vind ik iets heel vies' over zich hebben, kan alleen niet duiden wat.
aha, Kijk daar heb ik wat aan. merci.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze ook niet echt gezellig mee-eet, omdat ze honderd keer per dag wordt gevraagd haar zender om te doen ipv in de hand te houden (ze laat hem steeds op de grond kletteren). Ik zou er ook gek van worden, van zo'n eigenwijs wicht.
cynthia heeft matjes in der haar gevlochten ,blijkbaar niet van de beste kwaliteit (of al oud0 ze zijn in iedergeval in de rui.de andere 2 donkerharige hebben echt haar en zullen minder snel ruienquote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef itsme het volgende:
Ik snap die hekel aan Cynthia (nog) niet hoor. Oke vies van die haren maar ik denk dat zij niet de enige is die dat doet. Ze ligt iig niet lekker in de groep.
BB6 volgens mij..Marlies zei dat steeds.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoorde ik nou weer het woord BIZAR!!!!!!!
Mijn hemel welke BB was dat waar dat woord continu gebruikt werd?
En : Daarom is een muts zo belangrijk in de winter???? Ja ik heb de hoogbegaafde gevonden hoor..........
Jaaa, die rooie!!! Die was dronken altijd geil.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef md89 het volgende:
[..]
BB6 volgens mij..Marlies zei dat steeds.
Eensch! Wat mij betreft blijft ze lekker. Tis een hele goede irritatiefactor!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet Cynthia juist blijven, komt er mss nog ruzie ofzo.
hij gaat vaak voor het midden, naar benedenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef MissJ.24 het volgende:
hahaha, Servio leest voor........linksdragende piemols.......
Ben ik de enige man die gelijk naar beneden keek?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef MissJ.24 het volgende:
hahaha, Servio leest voor........linksdragende piemols.......
Fijn dat ik niet de enige ben!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
IDDkan het ook niet benoemen, is gewoon een vies gevoel
Precies maar NL kennen gaat dat niet gebeuren dus. Alhoewel in de uitzendingen komt ze gewoon oke over. Ik moest ook vragen wat er nu toch met haar was. Oke ze is vaak te laat en is rommelig. Dat ze geen interesse toont dat is zwaarder denk ik en dat ze dus weinig doet in het huishouden maar daar is ze al op gewezen begreep ik? Ik zag haar gisteren afwassen?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet Cynthia juist blijven, komt er mss nog ruzie ofzo.
.....wie?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef MargrietV het volgende:
Nicolien Sauerbrei zei steeds Bizar.
Ze huilde eerst omdat ze niet mee wilde doen, omdat het een "vleeskeuring" was en ze wist dat ze de lelijkste wasquote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Jammer dat ik de modeshow heb gemist, maar ik snap niet helemaal waarom Sharon heeft gewonnen.Ze had, gezien op de caps, nog een rok aan bij de badpakshow. Maar boeiend verder.
Ik heb het idee dat Joanna daar ook pissed om was. Ze kon het niet goed hebben dat Sharon de kroon niet droeg.
O, dan merk ik nog even op dat ik dat geknuffel en tegen een vreemde aanliggen als je een dag of 2 koud in het huis bent, op zijn zachts gezegd RAAR vind..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef b_engeltje het volgende:
ik vind het zowiezo maar vies dat iedereen in iedereens bed ligt
en de meesten lopen op hun blote pootjes dus de voetjes zullen ook niet zo schoon zijn ,ik zou dat niet willen
zou ene bordje op me bed maken BLIJF af
(joanna ligt nu in het bed van philip)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |