Ik vind Guido toch wel een van de interessante mannen. Nu zijn de mannen toch al wel interessanter dan de vrouwen. De mannen spelen het spel scherper. Van de Mannen vind ik Karim echt niets. Maik is ook niet echt een geweldige aanwezigheid maar daar stoor ik me minder aan dan aan Karim.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Guido vind ik oninteressant en irritant. Van mij mag ie eruit.
Maar hij kan wel heel goed "Jambers" na doen, dan lig ik echt slap
Lelijk vind ik haar niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
de aanleiding van het maken van desmiley
Servioquote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon; ben zo benieuwd hoe de mensen over ons schrijven..
Servio; Stelletje debielen in een huis, niks intelligente dertigers
de enige die puur natuur is ben ik bang van de dames danquote:Op zondag 20 februari 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lelijk vind ik haar niet.
Overgewicht, lelijke manier van praten en idiote politieke voorkeur, maar lelijk uiterlijk neuh.
Ik vind alleen het kapsel van Sharon ook niet helemaal mooi verzorgd.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de enige die puur natuur is ben ik bang van de dames dan
aan de rest is volgens mij gesleuteld,of dikke lage make up ,nep haar enz enz
nee maar dat heb je wel vaker met lang haar ,lijkt me ook het type die niet vaak naar de kapper gaat om er een flnk stuk af te halen (zie je ook vaak trouwens met mensen die lang haren hebben een soort van zonde ,niet durven gevoel)quote:Op zondag 20 februari 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind alleen het kapsel van Sharon ook niet helemaal mooi verzorgd.
Oeh vetquote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Wow een tiende van een seconde was Joanne in beeld in de KvdW, huilend...dikke tranen!
Oh ik dacht even dat ze alweer opgewekter was.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Wow een tiende van een seconde was Joanne in beeld in de KvdW, huilend...dikke tranen!
dat zou ik dan weel heel erg jammer vindenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is stiekem van ons heengegaan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is stiekem van ons heengegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |