abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie maandag 14 februari 2011 @ 18:50:39 #1
169210 liesje1979
pi_92780413
Er was nog geen topic voor de regie en ik kan mij zo voorstellen dat als ze al meelezen ze niet elke COS gaan doorlezen om te kijken wat er eventueel anders zou kunnen.

Vandaar dus een topic voor alle tips, en op of aanmerkingen voor de regie.

Als eerste zou ik fijn vinden als het geluid van de streams wat harder kan, en wat drank in huis zou ook leuk zijn.
pi_92780540
inderdaad. Beter geluid. Soms heb ik even wel geluid, dan ineens is het weer weg.
Alleen de reclames hebben goed geluid (lees hard). Ook op de tv moet het geluid
ver open om het te kunnen volgen.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  maandag 14 februari 2011 @ 18:53:41 #3
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_92780569
quote:
11s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Er was nog geen topic voor de regie en ik kan mij zo voorstellen dat als ze al meelezen ze niet elke COS gaan doorlezen om te kijken wat er eventueel anders zou kunnen.

Vandaar dus een topic voor alle tips, en op of aanmerkingen voor de regie.

Als eerste zou ik fijn vinden als het geluid van de streams wat harder kan, en wat drank in huis zou ook leuk zijn.
Geluid van de streams kan inderdaad door de regie geregeld worden, maar voor drank in huis en andere zaken die met de verhaallijn te maken hebben kunnen we ons beter richten tot de redactie en het productieteam van het programma. De regie heeft daar weinig (lees niets) mee van doen. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  FOK!Babe maandag 14 februari 2011 @ 18:53:45 #4
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_92780571
Het geluid kan over het algemeen wel wat beter, ook op het Ziggo kanaal is het meestal moeilijk meer dan één persoon echt goed te verstaan, wat conversaties nogal lastig te volgen maakt.
  † In Memoriam † maandag 14 februari 2011 @ 18:54:56 #5
137949 Disana
pi_92780630
Hier heeft het er alle schijn van dat mijn IP-adres gewoon geen geluid doorgegeven krijgt. Alleen de reclames knallen er keihard in.
pi_92780746
Geluid idd... de een is een stuk duidelijker en harder te horen dan een ander
pi_92781736
Tip: als het vrij saai is, dan scoren beelden van dames onder de douche wel goed. Vanmorgen nauwelijks gezien, dus dat kan beter regie!!
pi_92783534
Het geluidsverschil tussen reclame en stream :o. Je schrikt je de pleures man :').
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_92783740
ff snel schakelen tussen streams werkt niet. Als je hoort 'dat er wat leuks is op stream 4' dan is 't al voorbij als de reclame voorbij is. Doe die reclame na 5min.
pi_92785695
Het 'live' in beeld onder het net5-logo (tijdens de uitzending) impliceert dat 't live stream-beelden zijn (wat 't natuurlijk niet zijn).
pi_92787041
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het 'live' in beeld onder het net5-logo (tijdens de uitzending) impliceert dat 't live stream-beelden zijn (wat 't natuurlijk niet zijn).
Blijkbaar dus wel... en daar mogen ze wat mij betreft wel meer gebruik van maken :s)
pi_92787103
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
Blijkbaar dus wel...
Ja Bart wel, maar de beelden met voice-over zijn nog steeds niet live ;).
pi_92787345
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:

[..]

Blijkbaar dus wel... en daar mogen ze wat mij betreft wel meer gebruik van maken :s)
Ik denk dat hij bedoelt de beelden die je echt krijgt te zien. Niet de beelden die je achter Bart op de monitor ziet. Die zijn dus wel live, maar de gewone beelden inderdaad natuurlijk niet.
pi_92787535
dat ze(voor zover mogelijk minder met zijn allen tegelijk kakelen kippenhok af en toe.
pi_92787569
Geluid moet inderdaad beter. Sommigen zijn slecht te verstaan.
Om een gesprek te kunnen volgen moet de rest wat zachter en die ene wat harder. Maar ja.. dat is ook wel lastig te regelen denk ik.
Maar het is nu heel onregelmatig. Dan weer te hard, dan weer te zacht...

Verder haal dat woord 'live" uit beeld bij de dagelijkse uitzending, want dat is flauwekul. Het is juist een samenvatting van de dag en de nacht/avond ervoor.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 februari 2011 @ 09:30:00 #16
163650 Greys
pi_92808340
Als je de streams niet 24/7 volgt zijn sommige dingen in de uitzending heel onduidelijk.
Zoals dat slot/code waar ze het steeds over hadden, als je dat in de streams gemist hebt had je gister in de uitzending geen idee waar dat over ging.

Waarom staat Jurien op de website op 3500,--, waarom en hoe?
Wat heeft hij waarmee verdiend?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92818602
dat huppelen van bart na elke zin naar een ander camerastandpunt is rete vervelend, het voegt niks toe en maakt het geheel onrustig en misplaatst ''hip''
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_92818976
Het geluid inderdaad. En gebruik maken van de 4 streams ;) Dus niet op alle 4 de streams hetzelfde beeld :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 februari 2011 @ 14:42:04 #19
163650 Greys
pi_92819335
Alvast wat feedback van SBS/Net5:

quote:
Ik heb alle opmerkingen doorgegeven aan productie, altijd goed om feedback van de kijkers te krijgen!

Het studiogedeelte in de dagelijkse update is inderdaad live, en daarom staat dat ook zo in beeld.

De klokken staan op een willekeurige tijd, de streams lopen niet achter.

Jurien had een eerste geheime missie. Daar heeft hij 1000 mee verdiend. Hij heeft 2500 euro verloren door een foute gok dus 5000 + 1000 2500= 3500.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:03:49 #20
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_92823045
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:42 schreef Greys het volgende:
Alvast wat feedback van SBS/Net5:

[..]

Leuk om te lezen :).

Heb zelf ook nog wel een idee/tip voor de regie/redactie en dat is om op het digitale kanaal meer gebruik te maken van streamwissels, nu zie je namelijk alleen beeld van stream 3, en dus mis je vaak belangrijke gesprekken/acties (als je via de tv kijkt) omdat die meestal worden uitgezonden via stream 1 en 2 :).

Jammer genoeg is er maar één digitaal tv kanaal, anders had je dat kunnen ondervangen ;)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_92823222
Geluid van stream 3 mag wel wat duidelijker, je moet echt heel goed luisteren om iets te kunnen verstaan en dan mis je vaak de helft. Het geluid op stream 1 is bijvoorbeeld erg goed
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:15:41 #22
225239 AapjeAapje
ik maak kuttopics.
pi_92823488
Ik vind dat de regie gewoon zomaar opeens een piemel in beeld moet zetten want dat is grappig.
h
pi_92823761
In de live-uitzending, blijven ze heeeel lang bij een onderlinge conversatie die soms echt slaapverwekkend/niet interessant zijn. Ik krijg altijd het idee dat de regiseur dan een sanitaire stop aan het maken is of eten en drinken is gaan halen. Wat ik zelf dan meestal ook maar doe.
Wat mij betreft wat meer variatie/snellere schakeling van groepje naar groepje als zij allen verspreid in het huis zitten.
pi_92825290
Alleen geluid op links op de streams....nogal irritant met een koptelefoon
pi_92825356
Graag als ze aan tafel met zijn alle zitten ( voorbeeld) dat ze niet zo door elkaar kakelen, de gesprekken kan je amper volgen omdat iedereen maar door elkaar tokt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92825614
Ik vind dat ze het wat meer mogen verdelen op de streams

Monique en Maik zie je zeer zelden anders terwijl Sofia en vooral Phillip er bijna altijd op zijn.
Ik begrijp dat ze de interessante dingen willen tonen enzo maarja zo leren we hun niet kennen eh :P
pi_92828533
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef xinnos het volgende:
Alleen geluid op links op de streams....
Dat dus, bizar dat 't nog niet gefixt is. Valt toch iedereen op :{?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 februari 2011 @ 18:17:29 #28
163650 Greys
pi_92828781
Ik geef het even door.

[ Bericht 22% gewijzigd door Greys op 15-02-2011 18:37:27 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92855300
De dagelijkse uitzendingen duren te lang, en dat gebabbel van Bart kijkt niet lekker weg.

Gewoon half uur is lang zat, zonder Bart!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 februari 2011 @ 10:53:26 #30
163650 Greys
pi_92858387
- Af en toe naam van de bewoner die op dat moment klein in beeld er bij zetten tijdens de tv uitzendingen, men heeft nog amper een idee wie wie is.

- Het begrijpelijker maken voor de mensen die de streams niet volgen (code? kistje?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92858408
1) Maak de geheimen bekend aan het publiek. Dat zorgt ervoor dat mensen die nu pas gaan kijken het sneller gaan volgen en ook meer betrokkenheid hebben bij de personen in het huis.

2)
Kortere afleveringen en op een ander tijdstip.

3) Bart heeft weinig toegevoegde waarde. De uitleg is wel even fijn, maar dat kan ook zonder hem. Het komt allemaal zo geforceerd en nep over.

4) Het moet allemaal duidelijker. Mensen die ik spreek hebben geen idee wat secret story is. Zelfs de mensen die het wel kijken, begrijpen nog niet alles. Het is niet heel ingewikkeld om te snappen, maar het wordt niet duidelijk genoeg in de uitzendingen. Je moet speuren online om dingen te weten te komen.

5) Niemand snapt iets van die clue's. Nieuwe kijkers niet, bewoners zelf niet.

Dit is wat ik nu zo even kan bedenken.
pi_92858454
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
dat huppelen van bart na elke zin naar een ander camerastandpunt is rete vervelend, het voegt niks toe en maakt het geheel onrustig en misplaatst ''hip''
:Y Ik erger me daar ook aan. Komt heel dom over.

Bart staat ook niet echt in een actieve houding. Armen erg langs zijn lichaam. Maar dat kan ook komen doordat het live is en hij bang is dat het fout gaat, zo ook met het uitspreken van de naam Guido (Guida??).
pi_92858509
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef Yanniick het volgende:
Ik vind dat ze het wat meer mogen verdelen op de streams

Monique en Maik zie je zeer zelden anders terwijl Sofia en vooral Phillip er bijna altijd op zijn.
Ik begrijp dat ze de interessante dingen willen tonen enzo maarja zo leren we hun niet kennen eh :P
Maik en Monique praten haast nooit. Overbodig om ze dan in beeld te brengen....
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:55:26 #34
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_92862761
Het is een prachtig concept. Maar ik vraag me af hoeveel lef Net5 werkelijk heeft met dit format.

De uitzendingen moeten er voor zorgen dat mensen kunnen blijven aanhaken. Maar de uitzendingen zijn rommelig. Het loopt niet lekker en die Bart tussendoor is ronduit storend. De voice-over zou elke situatie ook heel goed kort en bondig kunnen schetsen.

Als je naar BB UK kijkt zijn er momentjes waarop de voice-over even namen herhaalt:
Zoals: "Maik en Monique zitten in de woonkamer". Als de bewoners nomineren komt er elke keer even een tussenshot van de genomineerde.

Er zou ruimte moeten zijn voor achterblijvers en mensen die een mening hebben. Zoals ze dat in de UK doen met Big Brother's Little Brother en Big Brother's Big Mouth.

Als je als zender vindt dat je concept niet kan mislukken moet je er ook alles aan doen en je zender (tijdelijk) zoveel mogelijk in het teken laten staan van Secret Story. Maar dat is een stap die ze waarschijnlijk niet willen nemen. Alleen met veel reclames kom je er niet.
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 13:03:20 #35
137949 Disana
pi_92863026
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef akveor het volgende:

Er zou ruimte moeten zijn voor achterblijvers en mensen die een mening hebben. Zoals ze dat in de UK doen met Big Brother's Little Brother en Big Brother's Big Mouth.
Daar keek ik dus werkelijk nooit naar. Overkill vond ik dat.
pi_92865911
De camera's op de Ziggo zender zijn echt super slecht.

Stel je zit met Guido, Sofia en Gerard aan tafel, dan krijg je een ingezoomd hoofd van Sofia. Ondertussen hoor je iets vallen op de achtergrond, en Sofia lacht iemand uit, dan zou je verwachten dat de camera direct wegdraait naar hetgeen wat er gebeurd. Maar nee ze blijven stuk het hoofd van Sofia filmen.
Zo hebben wij als Ziggo/UPC kijkers helemaal niets gezien van het afscheidslied/dansje omdat ze elke keer maar op de kop van Gerard, Jurien of Philip bleven richten.
Of saté?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 februari 2011 @ 14:35:25 #37
163650 Greys
pi_92866250
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:26 schreef De-Hamster het volgende:
De camera's op de Ziggo zender zijn echt super slecht.

Stel je zit met Guido, Sofia en Gerard aan tafel, dan krijg je een ingezoomd hoofd van Sofia. Ondertussen hoor je iets vallen op de achtergrond, en Sofia lacht iemand uit, dan zou je verwachten dat de camera direct wegdraait naar hetgeen wat er gebeurd. Maar nee ze blijven stuk het hoofd van Sofia filmen.
Zo hebben wij als Ziggo/UPC kijkers helemaal niets gezien van het afscheidslied/dansje omdat ze elke keer maar op de kop van Gerard, Jurien of Philip bleven richten.
Je hebt op digitale tv ook maar één stream natuurlijk :)
Als je via hun site kijkt (betaald of gratis, maar dan met reclame) kan je alle vier de streams zien en daar zag je wel de dansjes/liedjes. Ze kunnen niet - neem ik aan - voor de digitale tv ook nog eens een aparte cameracrew hebben die op één stream alles gaat volgen en switcht van het ene naar het andere. Dan hadden ze die andere drie streams net zo goed achterwege kunnen laten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:32:27 #38
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_92868885
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt op digitale tv ook maar één stream natuurlijk :)
Als je via hun site kijkt (betaald of gratis, maar dan met reclame) kan je alle vier de streams zien en daar zag je wel de dansjes/liedjes. Ze kunnen niet - neem ik aan - voor de digitale tv ook nog eens een aparte cameracrew hebben die op één stream alles gaat volgen en switcht van het ene naar het andere. Dan hadden ze die andere drie streams net zo goed achterwege kunnen laten.
Hopelijk komt er (als het programma succesvol blijf) een 2e kanaal zodat je iig alle verhaallijnen kan volgen.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_92870425
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef xinnos het volgende:
Alleen geluid op links op de streams....nogal irritant met een koptelefoon
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat dus, bizar dat 't nog niet gefixt is. Valt toch iedereen op :{?
Kom op zeg fix dit eens!!! echt niet te doen zo :(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 februari 2011 @ 16:25:34 #40
163650 Greys
pi_92871532
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef xinnos het volgende:

[..]

[..]

Kom op zeg fix dit eens!!! echt niet te doen zo :(
Het heeft tussendoor wel weer gewerkt toch?
Is nu weer dus?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92871591
Streams op iPhone en iPad zo leuk zijn!
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:27:21 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92871609
Was er bij Studio Vlemmix niet iets soortgelijks met het geluid, dat iemand onder het mengpaneel een kabeltje vast moest houden ofzo? :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92875911
Leuk, ik hoor nu al een kwartier afwasgeluiden en de groepsdiscussie vooraf aan de nominatie moet ik missen? Regisseur of redactie is alvast gaan eten nu? Dat kan toch niet, je kijkt toch of het geluid matcht met wat je uitzendt...lijkt mij toch DE basis van een uitzending!! :?
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:05:59 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92876072
Hallo doe eens wat aan het geluid zeg!!!!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92876187
Ook dat nog, het enige geluid wat je nu blijft horen is van JOANNE en die heeft een zender die mankementen heeft.
pi_92888425
Geachte mensen van De Regie..............

Kan die gitaar niet ingeleverd worden bij jullie, of nog beter ritueel verbranden vannacht om 12 uur ( volle maan), het geluid is al zo baggerslecht en steeds dat getokkel van die gitaar ertussen vind ik erg, wat heet erg vind het super irritant.
m.v.g. Toverheks......................
pi_92904210
Het zou wellicht ook helpen om namen met deelnemers en hun kluisbedrag in beeld te brengen als we mensen in beeld zien... dan kunnen nieuwe kijkers het makkelijker oppikken!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:30:53 #48
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_92904894
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
2) Kortere afleveringen en op een ander tijdstip.
Het is inderdaad niet erg handig om een nieuw programma, dat ook nog op een net wordt uitgezonden dat zich in de virtuele spelonken van het Mediapark bevindt, te laten concurreren met drie gevestigde programma's die dagelijks de meeste kijkers trekken: DWDD, het 8 Uur Journaal en GTST.
Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben om dat te begrijpen. :')
Bovendien is het programma inderdaad te lang: een halfuur is voldoende. Alleen een voice-over daarbij is goed genoeg, presentator is volledig overbodig.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_92925765
Ik zat gister met iemand naar de dagelijkse uitzending te kijken, en diegene volgt in tegenstelling tot mijzelf niet de livestreams. Voor mij was de uitzending dan nog wel te volgen alleen mijn mede kijker vroeg zich steeds af waar het nou over ging, wat er aan de hand was etc, dus mss dat de voice over soms nog wat meer toe kan lichten voor diegene die alleen naar de reguliere uitzendingen kijken!

Daarnaast is het geluid van de stream op kanaal 14 vaak van dramatisch niveau. Ik moet mijn geluid soms echt op 40 zetten om een beetje te kunnen volgen wat ze zeggen en schrik me daarna de knetter als iemand met een wel goed werkende zender iets zegt. Het is echt onzettend frustrerend als je probeert gesprekken te volgen terwijl dit gewoon bijna niet mogelijk is.
Dat zou jij wel willen weten.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 februari 2011 @ 18:35:24 #50
163650 Greys
pi_92925854
Vandaag wederom bericht met daarin o.a. dat ze erg blij zijn met de feedback en alles hier lezen en waar mogelijk meenemen in het overleg.

quote:
Bedankt voor alle opmerkingen steeds, dat vinden we echt goed om te ontvangen. Leuk dat er ook zo meegedacht wordt!
.

Er wordt in elk geval o.a. hard gewerkt aan het 'onduidelijke' in de dagelijkse updates en men hoopt dat dit te merken is en gaat zijn.

Dus blijf hier vooral jullie feedback geven!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92926062
Ik zou willen dat we op alle vier de streams gewoon geluid hebben.
Aangezien stream 1 en 3 en 2 en 4 de zelfde beelden heeft van de zelfde personen bedoel ik dan. Maar die lopen niet gelijk en is het onmogelijk om stream 2 of 4 te volgen met het geluid van 1 of 3.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 februari 2011 @ 19:29:33 #52
163650 Greys
pi_92928343
Kan de camera van de streams tijdens het avondeten ook eens op iemand anders dan steeds alleen op Joanna?
Het lijkt wel de Grote Joanna Show steeds tijdens het eten. Die achterste hoek van de tafel (waar o.a. Sharon en Karim zitten) komt nooit close up in beeld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92928361
Ik vind het vervelend dat er bijvoorbeeld een boeiend gesprek bezig in de slaapkamer en de woonkamer en je dat aan het volgen bent op de streams, plotseling er 2 streams geswitched worden naar de tuin, waarin niemand staat! :? Zodat dat ene gesprek niet meer te volgen is, wat mij een stuk interessanter lijkt dan een lege tuin...
pi_92928369
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef Greys het volgende:
Kan de camera van de streams tijdens het avondeten ook eens op iemand anders dan steeds alleen op Joanna?
Het lijkt wel de Grote Joanna Show steeds tijdens het eten. Die achterste hoek van de tafel (waar o.a. Sharon en Karim zitten) komt nooit close up in beeld.
^O^ helemaal mee eens
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:40:00 #55
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_92928909
Kunnen ze niet van die ziggo/upc stream een 2 in 1 beeld maken (2 streams in 1)? is veel interessanter om te volgen. Een soort kadertje in een bovenhoekje wat kleiner extra beeld zeg maar.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  † In Memoriam † donderdag 17 februari 2011 @ 19:47:05 #56
135305 beequeen
Lost.
pi_92929359
De audio van stream 3 is echt dramatisch. Je hoort vanalles door elkaar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_92940884
Ik post het hier nog maar een keer.

Dagelijkse show half 8 - half 9
Tegenlijk met o.a. GTST en het 8 uur journaal.

Mijn ouders kijken dan iedere dag het journaal en mijn zus en héél veel meisjes die ik ken GTST dusja daarom volgen veel mensen het niet. Journaal is altijd op nummer 1 of 2 met meestal rond de 1.8 miljoen kijkers en gts meestal in de top 5 met ongeveer 1.3 blijft niet echt veel over he?
Oplossing : 7-8 ?

Wekelijkse show half 9 - 10 uur
Donderdag avond dus veel mensen werken nog en tegenlijk met o.a. Wie is de mol. Als je nu op twitter kijkt zie je dat wie is de mol en de kandidaten 5 x bij tt staat en ss 0 x. Ben benieuwd naar de kijkcijfers :P

En er zijn genoeg dagen dat er gewoon niks echt populairs op de tv is.

Dit zijn mijn ervaringen waarom veel mensen ss niet kijken en ik vind het best begrijpelijk de kijkcijfers van de dagelijkse show met die 2 programma's ;p
  Admin donderdag 17 februari 2011 @ 22:38:25 #58
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_92941120
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Flashbox het volgende:
Ik zou willen dat we op alle vier de streams gewoon geluid hebben.
Aangezien stream 1 en 3 en 2 en 4 de zelfde beelden heeft van de zelfde personen bedoel ik dan. Maar die lopen niet gelijk en is het onmogelijk om stream 2 of 4 te volgen met het geluid van 1 of 3.
streams zullen altijd ongelijk lopen. Dat heeft vooral te maken met buffering. De speler in je browser laadt vooraf een aantal seconden in zodat bij een korte storing in je verbinding het beeld niet gaat haperen. Dat zorgt ervoor dat streams nooit 100% gelijk kunnen lopen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_92941655
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Danny het volgende:

[..]

streams zullen altijd ongelijk lopen. Dat heeft vooral te maken met buffering. De speler in je browser laadt vooraf een aantal seconden in zodat bij een korte storing in je verbinding het beeld niet gaat haperen. Dat zorgt ervoor dat streams nooit 100% gelijk kunnen lopen.
Daarom ook liever het geluid op alle vier de streams, anders kijk je naar een stream waar het geluid niet gelijk loopt omdat je nu het geluid van een andere stream aan moet zetten.
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:26:15 #60
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_92944731
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Yanniick het volgende:
Ik post het hier nog maar een keer.

Dagelijkse show half 8 - half 9
Tegenlijk met o.a. GTST en het 8 uur journaal.

Mijn ouders kijken dan iedere dag het journaal en mijn zus en héél veel meisjes die ik ken GTST dusja daarom volgen veel mensen het niet. Journaal is altijd op nummer 1 of 2 met meestal rond de 1.8 miljoen kijkers en gts meestal in de top 5 met ongeveer 1.3 blijft niet echt veel over he?
Oplossing : 7-8 ?

Wekelijkse show half 9 - 10 uur
Donderdag avond dus veel mensen werken nog en tegenlijk met o.a. Wie is de mol. Als je nu op twitter kijkt zie je dat wie is de mol en de kandidaten 5 x bij tt staat en ss 0 x. Ben benieuwd naar de kijkcijfers :P

En er zijn genoeg dagen dat er gewoon niks echt populairs op de tv is.

Dit zijn mijn ervaringen waarom veel mensen ss niet kijken en ik vind het best begrijpelijk de kijkcijfers van de dagelijkse show met die 2 programma's ;p
Wat heeft de regie of productie aan deze opmerking? Zij bepalen de programmering van Net 5 niet, dat doet de zender zelf.
Misschien dat er een apart topic "tips voor de zender" moet komen :P
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 februari 2011 @ 23:40:11 #61
163650 Greys
pi_92945612
- Als in de live show al gezegd is dat de lijnen zijn gesloten, dan daarna geen reclame meer tussendoor doen met de stemnummers.

- In de reclame van de live show kon je op de streams zien dat de genomineerden in die 'exit gang' met crew stonden te babbelen, dat geeft niet echt het 'afgesloten van de buitenwereld/geen info van buitenaf'-gevoel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92945967
Joanna is in ieder geval alle avonden bijna constant close-up in beeld. Dit is echt irritant.
Waarom niet veel beter de aandacht verdelen?

Het geluid blijft een probleem. Soms een hoop gekakel door elkaar en niks te verstaan, dan ineens weer een iemand keihard.

De uitzendingen vind ik nog niet echt goed te volgen. Bart voegt niks toe en zegt dingen die niet matchen met de beelden, maar eerder met de streams.
Beter alleen een half uur een goed gemonteerde uitzending met een goede VoiceOver en de namen erbij en het wordt veel prettiger om naar te kijken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_92945983
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Flashbox het volgende:

[..]

Daarom ook liever het geluid op alle vier de streams, anders kijk je naar een stream waar het geluid niet gelijk loopt omdat je nu het geluid van een andere stream aan moet zetten.
Dan hoor je dus hetzelfde meerdere keren ;)
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_92954868
De liveshow zouden ze misschien beter op zondagavond kunnen plannen om 20.30... BZV is afgelopen dus er zit verder niet echt meer een kijkcijferkanon op dat tijdstip... op donderdag zullen ze moeten opboksen tegen een flinke dosis voetbal en WIDM
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 februari 2011 @ 10:23:14 #65
54593 crew  Olga
Cheese
pi_92955701
- Er werd gezegd dat zonnebrillen niet meer mogen worden gedragen. Waarom zie ik Cynthia dan nog geregeld met zo'n ding op haar hoofd terwijl de zon niet schijnt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Olga op 18-02-2011 10:39:09 ]
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:38:08 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92956111
Je zou bijna roepen dat ze terug naar school moeten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_92956495
Laat ik hier ook maar weer even klagen dan: ik ben een van de weinige mensen die wel graag wil kijken (naar 24/7 via tv), maar als je nu de laatste 15 minuten neemt (en wie weet hoe lang het nog duurt, zie je alleen maar 2 slapende verwilderde koppies die buiten de tent liggen, waardoor het ook echt stil is en saai. Niet echt een uitnodiging om te blijven kijken natuurlijk. Dan vraag ik me meteen af, waarom op deze manier? Er hangen toch meer dan 20 a 30 camera's all-over-the-place, genoeg om even een blik IN het huis te geven en te laten zien waar iedereen mee bezig is, welke gesprekken en/of discussies er lopen, douchescenes (goed voor de kijkcijfers).
  Moderator vrijdag 18 februari 2011 @ 11:01:36 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92956866
Enkele tips voor de uitzendingen:
• huur als de donder BB/DGK-expertise in en haal de beginnersfouten eruit.
Vooral dat gekloot met het geluid moet nu echt snel verholpen worden, het staat zó amateuristisch!
• Zoem meer in op onderlinge verhoudingen en wat minder op dat gehannes van geheimen die steeds niet geraden worden.
• Herhaal vaker wie wie is. Dat kan even kort in een zinnetje met een karakterisering. Je leest hier TE vaak dat mensen het niet snappen, geen vat krijgen op "wie al die blondjes zijn".
• ga met mensen van de net-programmering praten. De reguliere uitzendingen moeten naar een half uur, de live naar een uur. En NIET tegenover WIDM, want mensen die geheimpjes raden in een RLS setting leuk vinden, stemmen dáár al op af.
• Waarom is dit in Frankrijk al seizoenenlang een succes? En scoorde het eerste seizoen in Portugal zo goed? Hoe pakten zij de opstart aan destijds? Zijn er verschillen? Mochten de kijkers daar bijv. al weten welk geheim bij welke bewoner hoorde?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_92957948
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Gert het volgende:
Vooral dat gekloot met het geluid moet nu echt snel verholpen worden, het staat zó amateuristisch!
• Zoem meer in op onderlinge verhoudingen en wat minder op dat gehannes van geheimen die steeds niet geraden worden.
• Herhaal vaker wie wie is. Dat kan even kort in een zinnetje met een karakterisering. Je leest hier TE vaak dat mensen het niet snappen, geen vat krijgen op "wie al die blondjes zijn".
• ga met mensen van de net-programmering praten. De reguliere uitzendingen moeten naar een half uur, de live naar een uur. En NIET tegenover WIDM, want mensen die geheimpjes raden in een RLS setting leuk vinden, stemmen dáár al op af.
• Waarom is dit in Frankrijk al seizoenenlang een succes? En scoorde het eerste seizoen in Portugal zo goed? Hoe pakten zij de opstart aan destijds? Zijn er verschillen? Mochten de kijkers daar bijv. al weten welk geheim bij welke bewoner hoorde?
^O^
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_92958529
quote:
Die beginnersfouten horen er niet in te zitten. Het is niet de eerste RLS die uitgezonden wordt op de Nederlandse TV. Daarnaast doen ze niets met het concept en geloven ze echt dat het zichzelf verkoopt.
pi_92958671
quote:
Misschien werd het in Frankrijk en Portugal op een juiste zender uitgezonden?
Misschien een beter tijdstip?
Misschien stonden er geen andere goede scorende programma's tegenover?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2011 11:55:04 ]
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:43:44 #72
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92960243
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Misschien werd het in Frankrijk en Portugal op een juiste zender uitgezonden?
Misschien een beter tijdstip?
Misschien stonden er geen andere goede scorende programma's tegenover?
Misschien hadden zij ook mensen in dienst die geen down syndroom hebben?
Een gedicht over Maanvis
pi_92960986
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:43 schreef Maanvis het volgende:
Blijft lastig, op een normale manier je punt maken :').
pi_92961121
Het is in ieder geval dom om de liveuitzending t.o.v. WISM te zetten. Ik denk nl. dat er een grote overlap is qua doelgroep. Dus beter op een ander tijdstip totdat WISM is afgelopen.

1 uur is meer dan genoeg voor zo'n liveuitzending, want het draait toch om wie er weg gaat en wat ervaringen horen in dat huis en meer niet. Dat rekken is vreselijk irritant en dan haken mensen af. Als je onderstussen af en toe even een forum of Twitter checkt weet je ook wie er uit gaat en wat er ongeveer gebeurt. Daar hoef je jezelf niet anderhalf uur voor te laten martelen.

De streams moeten ook veel meer van de karakters en ontwikkelingen in de relaties laten zien.
Dat werd bij DGK en BB echt heel goed gedaan. Hier krijg je het idee dat ze hooguit 2 camera's aanzetten op bijna 1 standpunt en vervolgens met zijn allen gaan koffiedrinken en spelletjes doen.
  Moderator vrijdag 18 februari 2011 @ 13:10:52 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92961240
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Die beginnersfouten horen er niet in te zitten. Het is niet de eerste RLS die uitgezonden wordt op de Nederlandse TV.
Nee dat zeg ik dus: huur BB/DGK-expertise in. De eerste sollicitant heeft zich boven je al aangemeld. ^O^
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 18 februari 2011 @ 13:19:30 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92961609
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Blijft lastig, op een normale manier je punt maken :').
Ik relateer het aan het niveau van toen ik 8 was en al beter opgezette radioshowtjes maakte dan deze kneut.
Een gedicht over Maanvis
pi_92961779
ze kunnen het beste de elke dag uitzendingen van 7 tot half 8........... net voor de wereld draait door en het half 8 nieuws op RTL, geen uur, want een uur er naar kijken duurt gewoon te lang, het boeit dan niet meer......... dan scoor je meer kijkers.

dan zitten ze ook niemand in de weg....GTST en het 8 uur journaal of zoals ik ( voorbeeldje) die DWDD kijkt.
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2011 @ 13:28:05 #78
137949 Disana
pi_92961936
Stuk voor stuk goede tips Gert. En verder sluit ik me aan bij iedereen die de uitzending liever beperkt ziet van 19.00 tot 19.30 uur.
pi_92977934
Niet zoveel streamlocks!!!

Zeker als er niks gebeurd :')
pi_92977980
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik vraag me soms echt af wat jij mankeert :')
pi_92978764
Begin opnieuw.
  FOK!Babe vrijdag 18 februari 2011 @ 19:34:36 #82
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_92978790
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:34 schreef Dementor het volgende:
Begin opnieuw.
Dit.
pi_92979344
Is dat nou DE nieuwe truc om meer kijkers naar de liveshows te laten kijken? Gewoon het 24/7 kanaal er uit knallen? :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_92994428
- Af en toe een halfuurtje Live uit het huis uitzenden.
- Liveshows op woensdag ipv donderdag ivm wie is de mol.
- Een overzicht op de officiele website met wie waarvoor heeft gedrukt.
- 's Nachts een keer een opdracht uitvoeren, of ze voor de grap naar buiten sturen en dan te zeggen dat ze de vorige melding moeten negeren als ze eenmaal buiten staan :')
pi_92997587
Tijd voor meer drank ^O^
pi_92997724
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
Tijd voor meer drank ^O^
Dit.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_92998744
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
Tijd voor meer drank ^O^
^O^
  Moderator zaterdag 19 februari 2011 @ 01:19:43 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92999579
Mensen moeten zich wat ongeremder voelen.
Wat meer durven te vertellen.
Hun amoureuze gevoelens wat meer durven te uiten.
En het ook gewoon eerlijk durven zeggen als ze iemand een klootzak vinden.
Daar wordt het leuker van om naar te kijken.

Drank dus!
  One tough cookie zaterdag 19 februari 2011 @ 02:21:31 #89
169210 liesje1979
pi_93001383
Bob.

En verder kan ik niet anders dan mij aansluiten bij beide posts van Gert.
Het enige waar ik het niet helemaal mee eens ben ik meer inzoomen op de karakters en onderlinge verhoudingen Ja deels ben ik het er mee eens, in de uitzending is wel erg vaak dat mensen raden, dat kan wel wat minder. Maar het extreem zoeken naar hints (behang lospeuteren enzo) vind ik dan wél weer leuk voor de uitzending.
  One tough cookie zaterdag 19 februari 2011 @ 02:22:08 #90
169210 liesje1979
pi_93001392
En zoals ik in de OP al zei, drank! *O*
pi_93001423
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef Lesterr het volgende:
- Af en toe een halfuurtje Live uit het huis uitzenden.
- Liveshows op woensdag ipv donderdag ivm wie is de mol.
- Een overzicht op de officiele website met wie waarvoor heeft gedrukt.
- 's Nachts een keer een opdracht uitvoeren, of ze voor de grap naar buiten sturen en dan te zeggen dat ze de vorige melding moeten negeren als ze eenmaal buiten staan :')
Dit, de website moet beter gebruikt worden. Ook kan ik nergens de regels vinden op de site.
pi_93005088
In de ochtend met het douchen/aankleden staan de streams bijna altijd op de dames. We willen ook mannen zien! ;)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 10:59:55 #93
116684 Sledge-HaMMeR
* Je Vini, Vidi, Vici *
pi_93005364
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef Tamaartje het volgende:
In de ochtend met het douchen/aankleden staan de streams bijna altijd op de dames. We willen ook mannen zien! ;)
Heulemoal niet :6

Ontopic .... schop eerst die mislukte popstars idioot een van de buis en neem iemand die wèl kan presenteren.... elke dag die harses op TV tussen de beelden door |:(
There are 10 kinds of people in the world...
Those that understand binary...
And those that do not...
*I Never Ride Faster Than My Guardian Angel Can Fly*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 februari 2011 @ 11:01:58 #94
163650 Greys
pi_93005409
Drank idd.

En pak die dames een week hun make-up af!
Hoe die Joanna en Aafke een uur lang staan te schilderen is niet interessant.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93005421
Kan * de stem* niet eens zijn mond houden als iemand met een ander in gesprek is, het stoort het gesprek, zoals vanmorgen...Cynthia en Karim staan in de tuin te roken, 2 keer de stem voor de battrijen en 1 keer *de stem* dat ze haar zender goed moet doen, ik vind het erg storend, leuk gesprek en hoppa daar komt het weer dus het gesprek wordt onderbroken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 februari 2011 @ 11:03:20 #96
163650 Greys
pi_93005445
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Kan * de stem* niet eens zijn mond houden als iemand met een ander in gesprek is, het stoort het gesprek, zoals vanmorgen...Cynthia en Karim staan in de tuin te roken, 2 keer de stem voor de battrijen en 1 keer *de stem* dat ze haar zender goed moet doen, ik vind het erg storend, leuk gesprek en hoppa daar komt het weer dus het gesprek wordt onderbroken.
Als ze haar zender niet goed doet hóór je het 'goede gesprek' niet :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93005460
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
Drank idd.

En pak die dames een week hun make-up af!
Hoe die Joanna een uur lang staat te schilderen is niet interessant.
Greys de regie in *;
pi_93005488
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze haar zender niet goed doet hóór je het 'goede gesprek' niet :+
ik hoorde alles :6 maar elke keer wordt er een gesprek onderbroken........echt die stem oke hoort erbij, maar lijkt wel of hij de Hoofdbewoner is _O- zoals ook vanmorgen........Bewoners het is tijd om op te staan 8)7 ze waren er allang uit :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 februari 2011 @ 11:05:11 #99
163650 Greys
pi_93005501
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik hoorde alles :6 maar elke keer wordt er een gesprek onderbroken........echt die stem oke hoort erbij, maar lijkt wel of hij de Hoofdbewoner is _O- zoals ook vanmorgen........Bewoners het is tijd om op te staan 8)7 ze waren er allang uit :P
Nee joh, de helft lag nog in bed toen, echt :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 februari 2011 @ 11:06:32 #100
163650 Greys
pi_93005535
En geef de bewoners meer opdrachten om de kluizen te vullen.
Een opdracht van een paar dagen, met zijn allen.
Laat de rode telefoon vaker gaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93005595
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:06 schreef Greys het volgende:
En geef de bewoners meer opdrachten om de kluizen te vullen.
Een opdracht van een paar dagen, met zijn allen.
Laat de rode telefoon vaker gaan.
Helemaal mee eens, we willen meer actie zien!
pi_93005697
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee joh, de helft lag nog in bed toen, echt :Y
neeheeeeeeeee want ik was aan het kijken oke alleen die cynthia maar die reken ik niet mee >:)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 12:56:15 #103
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93008881
Goede tip: gooi vanmiddag een bommetje en laat dan vanavond de alcohol rijkelijk vloeien. Er moet wat actie komen, want zo gaat het niet de goede kant uit :N
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_93008962
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Goede tip: gooi vanmiddag een bommetje en laat dan vanavond de alcohol rijkelijk vloeien. Er moet wat actie komen, want zo gaat het niet de goede kant uit :N
ben het helemaal met je eens PB ^O^ even *TV* maken
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 19 februari 2011 @ 13:06:58 #105
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93009213
Er is zo idd geen bal aan
pi_93009444
Die Jo(j)anneke en Gerard brengen er af en toe nog leven in.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 19 februari 2011 @ 13:16:02 #107
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93009532
Eigenlijk zouden ze dat hangen in de slaapkamers moeten verbieden
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:25:42 #108
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:31:43 #109
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93010038
Als de redactie de moeite doet om hier mee te lezen, dan hier weliswaar geen rechtstreekse tip, maar meer een ergernis en klacht.

Van begin af aan presteren de makers van reallifesoaps het al om de BB-huizen, villa's en wat dies meer zij tot de nok toe vol te stouwen met hetero's, praktiserende gays en kasthomo's. De vrouwen, hoe leuk ze ook zijn (en er zitten echt leuke tussen in SST!) zijn echter bijna altijd 101% hetero.

Kan dit nu niet en keer anders? :(
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:33:24 #110
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93010091
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Als de redactie de moeite doet om hier mee te lezen, dan hier weliswaar geen rechtstreekse tip, maar meer een ergernis en klacht.

Van begin af aan presteren de makers van reallifesoaps het al om de BB-huizen, villa's en wat dies meer zij tot de nok toe vol te stouwen met hetero's, praktiserende gays en kasthomo's. De vrouwen, hoe leuk ze ook zijn (en er zitten echt leuke tussen in SST!) zijn echter bijna altijd 101% hetero.

ja, eensch, zoek de lesbo *O*
  Moderator zaterdag 19 februari 2011 @ 13:36:43 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93010202
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:

Je kunt ook overdrijven, met je "volstouwen". _O-
En er is notabene een lesbische Big Brother winnares geweest, én een biseksuele Big Brother winnares.

Ik denk dat er momenteel wel wat andere zaken zijn waar de redactie zich druk om dient te maken dan toekomstige casting. Als het zo doorgaat komt die casting er helemaal niet meer.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:39:22 #112
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93010283
Maar het speculeren is leuk, dat gebeurt veelal bij de mannen, die BB winnaressen waren er vanaf het begin duidelijk over, we hadden niks meer te raden :+
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:39:56 #113
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93010474
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
beste productie, redactie etc. Ik vind het geweldig dat ik via UPC 24/7 kan kijken. Maar dan wil ik ook dat er wat te kijken valt. Het is dat ik dit forum erbij heb, anders was ik al na 1 dag al afgehaakt en had UPC ook gevraagd kanaal 14 te verwijderen. Zorg aub dat er voor de 24/7 kijkers en streamers wat te zien valt. Aktie, opdrachten, laat die telefoon een paar keer per dag rammelen,IK WIL DUS ZEGGEN: zorg dat dat volk van z'n luie gat komt en wat gaat doen om ons te vermaken. Of denken jullie echt dat mensen het zoals het nu is leuk vinden?
Altijd de sarcasme modus aan
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:51:12 #115
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93010594
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:46 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

beste productie, redactie etc. Ik vind het geweldig dat ik via UPC 24/7 kan kijken. Maar dan wil ik ook dat er wat te kijken valt. Het is dat ik dit forum erbij heb, anders was ik al na 1 dag al afgehaakt en had UPC ook gevraagd kanaal 14 te verwijderen. Zorg aub dat er voor de 24/7 kijkers en streamers wat te zien valt. Aktie, opdrachten, laat die telefoon een paar keer per dag rammelen,IK WIL DUS ZEGGEN: zorg dat dat volk van z'n luie gat komt en wat gaat doen om ons te vermaken. Of denken jullie echt dat mensen het zoals het nu is leuk vinden?
Of zorg dat er persoonlijke spullen verdwijnen zodat er ruzie ontstaat ~O>
pi_93010989
er gebeurt natuurlijk verrekte weinig, dus als ZIGGO 15 al het smakelijks gaat laten zien dan is de dagelijkse uitzending alleen herhaling. maar tis wel errug saai. er moet meer geneukt worden. inhakend op hierboven: lesbo-actie!
pi_93015239
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Of zorg dat er persoonlijke spullen verdwijnen zodat er ruzie ontstaat ~O>
ook goed!! Als er maar meer gebeurt als nu, (saaie) gesprekken op de slaapkamer of op welke bank dan ook. Dit hou ik geen 12 weken meer vol zo, te saai voor woorden
Altijd de sarcasme modus aan
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 19 februari 2011 @ 16:36:07 #118
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93016267
Actie plz.
Ik zou het ook wel fijn vinden om in de geheime kamer te kunnen kijken (met geluid) als iemand daarheen moet, maarmja. Dat zou waarschijnlijk de helft van de live-uitzending overbodig maken, :') .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_93016598
kan van het UPC kanaal geen rode knop functie worden gemaakt voor een extra beeld-stream? dus stream 1 en 3 op de tv?

Net zoiets als ze bij de VRT in België doen, een extra tv-zender op de zender zelf, ÉÉN+ en CANVAS+ , achter de rode knop.
pi_93016900
Wat ik heel vervelend vind is tijdens de dagelijkse uitzendingen die al zo moeilijk te verstaan zijn. Ik heb mijn geluid zo enorm hard aan, dat er dan ook nog muziek op de achtergrond gezet wordt. Tijhdens een gesprek dan versta ik er helemaal niets meer van. :(
pi_93019759
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:44 schreef Kwaliteit het volgende:
kan van het UPC kanaal geen rode knop functie worden gemaakt voor een extra beeld-stream? dus stream 1 en 3 op de tv?

Net zoiets als ze bij de VRT in België doen, een extra tv-zender op de zender zelf, ÉÉN+ en CANVAS+ , achter de rode knop.
Liever een knop met daaronder de vier beeldjes waarbij je d.m.v. bijvoorbeeld een rood kader een stream kunt selecteren en deze vervolgens in het groot kunt bekijken.
Ook zouden vier beeldjes tegelijkertijd mooi zijn waarbij je de audio aan kunt zetten door actief een beeldje te selecteren.
Ons scherm is groot genoeg voor vier beeldjes tegelijkertijd en een actieve audio stream.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:27:41 #122
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93022029
Geef die mensen wat te doen! Meer opdrachten waarbij ze moeten samenwerken, meer spanningen en confrontaties krijgen onderling. Nu zitten ze zich heel de dag te vervelen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_93022306
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Geef die mensen wat te doen! Meer opdrachten waarbij ze moeten samenwerken, meer spanningen en confrontaties krijgen onderling. Nu zitten ze zich heel de dag te vervelen.
Ik ben heel benieuwd naar het aantal redactieleden.
pi_93022437
Hele dag al slechts 2 streams, probleempjes ?

Is het mogelijk om de hints wat langer en duidelijker in beeld te brengen. Ik bedoel bijvoorbeeld het slot op de "kist" naast het zwembad.
pi_93022568
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Actie plz.
Ik zou het ook wel fijn vinden om in de geheime kamer te kunnen kijken (met geluid) als iemand daarheen moet, maarmja. Dat zou waarschijnlijk de helft van de live-uitzending overbodig maken, :') .
Goeie ! Haha, dan heeft Net5 geen kijkers meer, is vast ergens afgesproken :D
pi_93022993
Die stream van UPC is wel al gevarieerder gelukkig. Je krijgt ten minste wat verschillende gesprekken te zien.

De mensen vervelen zich letterlijk dood.. ze doen al niks anders meer dan hangen en praten alsof ze garnalenstoned zijn..
Actie graag!
Of verbied ze om de hele dag op hun bed te blijven liggen als een een stel verveelde apen op een apenrots...
pi_93023176
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef Injetta het volgende:
Die stream van UPC is wel al gevarieerder gelukkig. Je krijgt ten minste wat verschillende gesprekken te zien.

De mensen vervelen zich letterlijk dood.. ze doen al niks anders meer dan hangen en praten alsof ze garnalenstoned zijn..
Actie graag!
Of verbied ze om de hele dag op hun bed te blijven liggen als een een stel verveelde apen op een apenrots...
simpel, weglokken met bananen en slaapkamers afsluiten :)
pi_93023403
Tijd voor wat actie? O+

Ze zijn de hele dag maar niks aan het doen, bank hangen en kroelen op bed. Bij Big Brother waren er weekopdrachten waar ze een groot gedeelte van de dag/week mee bezig zijn/waren. Dit is wel een element die ik hierin mis. Waarschijnlijk zal het ook wel liggen aan het feit dat de opdrachten die uitgevoerd moeten worden geheim zijn en wij hier niks tot nauwelijks iets van meekrijgen.
In het begin werden we blij gemaakt met een rode telefoon die zomaar af kan gaan, muzikale hints door de intercom, spannende opdrachten (welke ook met behulp van social media zouden worden verzonnen) en clues die de bewoners bezig zou houden.
Tot nu toe heb ik daar nauwelijks iets van gezien en vandaag is het zelfs dood te noemen in het huis. Geef ze wat drank, laat die telefoon wat vaker gaan, geef ze een opdracht of hints, maar nu is het gewoonweg slaapverwekend saai. Zowel voor die luie varkens daar als elke pipo die het ook maar enigszins volgt.

Doe er wat mee... actie!
pi_93023497
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
Tijd voor wat actie? O+

Ze zijn de hele dag maar niks aan het doen, bank hangen en kroelen op bed. Bij Big Brother waren er weekopdrachten waar ze een groot gedeelte van de dag/week mee bezig zijn/waren. Dit is wel een element die ik hierin mis. Waarschijnlijk zal het ook wel liggen aan het feit dat de opdrachten die uitgevoerd moeten worden geheim zijn en wij hier niks tot nauwelijks iets van meekrijgen.
In het begin werden we blij gemaakt met een rode telefoon die zomaar af kan gaan, muzikale hints door de intercom, spannende opdrachten (welke ook met behulp van social media zouden worden verzonnen) en clues die de bewoners bezig zou houden.
Tot nu toe heb ik daar nauwelijks iets van gezien en vandaag is het zelfs dood te noemen in het huis. Geef ze wat drank, laat die telefoon wat vaker gaan, geef ze een opdracht of hints, maar nu is het gewoonweg slaapverwekend saai. Zowel voor die luie varkens daar als elke pipo die het ook maar enigszins volgt.

Doe er wat mee... actie!
:Y ^O^

Kan het de bewoners ook niet echt kwalijk nemen. Die willen vast ook liever actie...
pi_93024014
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:Y ^O^

Kan het de bewoners ook niet echt kwalijk nemen. Die willen vast ook liever actie...
Nah, Monique heeft het er vandaag al een paar keer over gehad. Aafke heeft om drank gevraagd.
Ze worden op deze manier lui van het lui zijn en dan zijn ze over een paar dagen/weken helemaal zo suf als een koala in zo'n boom.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:25:46 #131
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93031253
Lieve redactie, het is weekeind, iedereen is vervelend/duf/hangerig, doe aub iets..... ;)
be nice or go away
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:26:39 #132
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93031318
Dit topic kan wel in de trash, ze doen er toch niks mee
pi_93032780
Tip :

Op donderdag, vrijdag en zaterdagavond ^O^
pi_93032965
1 tip:

BOOZE!
pi_93035641
_O-

pi_93037025
Gooi er een ouwe Portugese zwerver in.

Met een vieze hond.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 februari 2011 @ 00:25:37 #137
163650 Greys
pi_93037177
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Darklight het volgende:
Dit topic kan wel in de trash, ze doen er toch niks mee
Wat een onzin, ze kunnen toch niet dagelijks even alle 'bevelen' en tips hier opvolgen.
Wel een beetje realistisch blijven :)
Er zijn vorige week wel degelijk een aantal dingen veranderd nav tips en opmerkingen hier (geen 'live' meer in beeld bij de dagelijkse update, ze proberen duidelijker te worden in de updates, naar wat ik begreep zijn ze met de uitzendtijd bezig e.d.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 20 februari 2011 @ 00:25:44 #138
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93037182
En muizen. Vijf, met op hun ruggen een cijfer. Omdat die grap zo uitgekauwd is denken ze dat ze na de vierde alles hebben, en dan blijkt er nog een te zitten !!1
  zondag 20 februari 2011 @ 00:27:45 #139
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_93037281

+

=

pi_93049805
Dat camerawerk sucks. Als ze aan het eten zijn zie je niet WAT ze aan het eten zijn. Als ze buiten aan het sporten zijn zie je niet wie er aan het sporten is en wat voor sport, je kan alleen naar mensen kijken die naar het sporten kijken. Zo irritant is dat, de kijker wordt dan totaal niet betrokken in dat moment.
  zondag 20 februari 2011 @ 12:25:30 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93050374
Moeten we deze tips eigenlijk niet in het portugees geven?
Een gedicht over Maanvis
pi_93050442
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:25 schreef Maanvis het volgende:
Moeten we deze tips eigenlijk niet in het portugees geven?
Als ze al Portugees spreken, ik krijg sterk het vermoeden dat ze mensen van zee hebben geplukt.
  FOK!Babe zondag 20 februari 2011 @ 12:31:33 #143
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93050587
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef SwitcheR het volgende:
Dat camerawerk sucks. Als ze aan het eten zijn zie je niet WAT ze aan het eten zijn. Als ze buiten aan het sporten zijn zie je niet wie er aan het sporten is en wat voor sport, je kan alleen naar mensen kijken die naar het sporten kijken. Zo irritant is dat, de kijker wordt dan totaal niet betrokken in dat moment.
Goed, dat vind ik dan zelf iets minder kwalijk. Ik hoef niet te zien wat voor groente er precies door de pasta zit, laat ze nou maar lekker die camera op de boeiende gesprekken en verraderlijke gezichtsuitdrukkingen zetten.

Moeten die er wel zijn, trouwens.
pi_93051334
Beste redactie, dit gaat 'm niet worden. dodelijk saaie bewoners die niet geprikkeld worden door vergezocht programma idee. Met zulke blonde dozen beter direkct op Gouden Kooi principe overgaan. En laat de Stem roepen dat strapless topjes niet iedere vier seconden omhoog getrokken dienen te worden. Of dat eeuwige gesjor aan korte rokjes.
pi_93051359
Ennuh, oh ja.. ga er niet vanuit dat een huis in Portugal niet vanuit NL beinvloed kan worden.
  zondag 20 februari 2011 @ 13:05:10 #146
283085 TWP
kassalade
pi_93051943
Het wordt met de dag slechter en saaier terwijl er zo veel opdrachten kunnen worden verzonnen boor de bewoners. Je ziet dat ze zichzelf ook afvragen wanneer er weer eens iets gaat gebeuren. Doe wat moeite om het hele programma te laten slagen aub!
:)
  zondag 20 februari 2011 @ 13:05:56 #147
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93051991
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef Dementor het volgende:

[..]

Als ze al Portugees spreken, ik krijg sterk het vermoeden dat ze mensen van zee hebben geplukt.
Misschien zeevaarders uit equatoriaal guinea?
Een gedicht over Maanvis
  zondag 20 februari 2011 @ 13:27:30 #148
145755 kahaarin
pi_93053020
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 00:25 schreef 08gnoT. het volgende:
En muizen. Vijf, met op hun ruggen een cijfer. Omdat die grap zo uitgekauwd is denken ze dat ze na de vierde alles hebben, en dan blijkt er nog een te zitten !!1
4 muizen, genummerd met 1,2,3 en 5. Dan denken ze dat ze nr 4 nog missen maar die is er gewoon niet. ;)
be nice or go away
  zondag 20 februari 2011 @ 13:37:14 #149
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_93053487
En die ellelange superclose-ups van uitdukkingsloze starende gezichten begint stierlijk vervelend te worden! :N
pi_93054175
misschien is dit wel de gemeenschappelijke geheime missie:

het publiek dood vervelen.
  zondag 20 februari 2011 @ 13:56:20 #151
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93054326
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:52 schreef Boobman het volgende:
misschien is dit wel de gemeenschappelijke geheime missie:

het publiek dood vervelen.
_O-
Whahahahaaaa inderdaad, nog nooit zo'n saai programma gezien zeg
Gooi er wat "locals" bij, maakt niet uit dat ze portugees spreken, want veel saaier als dit kan het niet worden
Rayen 2½ jaar!
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 14:05:12 #152
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_93054758
Hoe krijg je het voor elkaar om een RLS te laten floppen?
Bedankt hè?!
Nu begint echt niemand er meer aan, RLS is bij deze de nek omgedraaid.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_93054917
quote:
13s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef yvonne het volgende:
Bedankt hè?!
Als Yvonne het zelfs zegt.. oei oei.
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 14:11:29 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_93055057
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Refurb het volgende:

[..]

Als Yvonne het zelfs zegt.. oei oei.
Ik denk niet dat ze daar een boodschap aan hebben ;)
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_93055215
Het programma idee kan op zich goed uitpakken maar ik vind een aantal geheimen echt niet spectaculair. Jurien met zijn "Ik heb een keertje anabolen geslikt" ... who cares?

Daarnaast is het geluid echt belachelijk slecht voor een tvprogramma en zoals al gezegd is blijft de camera of stream constant op 1 punt hangen als je via Ziggo gedurende kijkt de dag. Als er iets op de achtergrond gebeurd moet je maar raden wat het is want je ziet niets.

De rode telefoon en de stem voegen ook niets toe. In de liveshow is dat ding wel 10 keer afgegaan wat een beetje teveel was.

Bewoners worden niet geprikkeld en hangen de hele dag maar wat rond. Gesprekken zijn via Ziggo niet te volgen dankzij het slechte geluid en camerawerk.

Bart en Renate vind ik geen ideaal stel om samen dit programma te presenteren.

Kortom: het hele programma flopt gigantisch.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_93055252
Kwestie van afdraaien voor Net 5 en op naar de volgende productie.
pi_93055344
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef Dementor het volgende:
Kwestie van afdraaien voor Net 5 en op naar de volgende productie.
Er is 1 week geweest, nog 12 te gaan. Hoe dom is dan zo'n opmerking. Ze kunnen alles wat 't format 't format maakt nog omgooien. Alles
pi_93055451
quote:
9s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Er is 1 week geweest, nog 12 te gaan. Hoe dom is dan zo'n opmerking. Ze kunnen alles wat 't format 't format maakt nog omgooien. Alles
Tuurlijk kan dat maar het programma is niet spannend, er gebeurd niets! De geheimen zijn bekend en ze zijn helemaal niet zo spectaculair. Het concept van prop een aantal mensen in een huis zonder contact met de buitenwereld kennen we nu wel.
pi_93055542
Dan gooien ze er weekopdrachten in, dagopdrachten, duels, smerige psychologische hints, ze verstoren de groepsorde, ze gooien er mensen bij, ze laten die telefoon iedere 10min rinkelen. Dramatisch doen na 1 week is overdreven als er nog een wereld aan mogelijkheden is.
pi_93055637
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan gooien ze er weekopdrachten in, dagopdrachten, duels, smerige psychologische hints, ze verstoren de groepsorde, ze gooien er mensen bij, ze laten die telefoon iedere 10min rinkelen. Dramatisch doen na 1 week is overdreven als er nog een wereld aan mogelijkheden is.
Het probleem is dat mensen die dachten dat er een vernieuwend, spannend programma op tv zou komen nu langzaam aan afhaken en denken: "Laat maar zitten". En probeer afgehaakte kijkers maar eens terug te winnen en daarbij nieuwe kijkers voor je programma te winnen.
pi_93055803
quote:

[..]

Waarom zou je niet direct goed beginnen?
  zondag 20 februari 2011 @ 14:25:34 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93055817
quote:

[..]

ja, dat kunnen ze. maar gezien het huidige amateurisme van iedereen en alles rondom SST verwacht ik niet dat ze tot dat inzicht zullen komen. Da's hetzelfde als ik nu van een regenworm ga verwachten dat die een kruiswoordraadsel oplost.
Een gedicht over Maanvis
  zondag 20 februari 2011 @ 14:27:59 #163
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93055959
quote:

[..]

Juist MEER onzin? Ik heb er nog helemaal niets van gezien en ik ben nu al teleurgesteld. ;(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93056254
quote:
13s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef yvonne het volgende:
Bedankt hè?!
Ik ben ook echt bang dat er nooit meer een RLS komt zoals BB als dit flopt. :{
  † In Memoriam † zondag 20 februari 2011 @ 14:40:47 #165
137949 Disana
pi_93056548
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk 't ook niet. Maar ik verbaas me er nog over dat dit zo slecht is terwijl de successen in andere landen toch anders voorspelden.
  zondag 20 februari 2011 @ 14:43:28 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93056683
quote:

[..]

Als je er een goed team achter zet dan heeft het zeker een kans van slagen... maar ik heb het idee dat het huidige team wat er achter zit eigenlijk helemaal niet zo goed is.

Soms denk ik wel eens, waarom gaat FOK! niet een eigen RLS maken :P. Wij weten beter hoe we een RLS moeten maken dan de mensen die nu aan SST werken.
Een gedicht over Maanvis
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 februari 2011 @ 14:52:27 #167
163650 Greys
pi_93057133
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je er een goed team achter zet dan heeft het zeker een kans van slagen... maar ik heb het idee dat het huidige team wat er achter zit eigenlijk helemaal niet zo goed is.

Soms denk ik wel eens, waarom gaat FOK! niet een eigen RLS maken :P. Wij weten beter hoe we een RLS moeten maken dan de mensen die nu aan SST werken.
Omdat het op papier zetten/uitwerken van zoiets qua ideeën wellicht wel vrij gemakkelijk gaat, wij weten idd wel wat we willen zien. Maar qua kosten en techniek e.d. is het niet zo simpel hoor :P
Of bedoel je puur alleen voor FOK!-kijkers dan ook?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 15:05:16 #168
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93057865
quote:

[..]

Dat is te duur om je vingers nog aan te branden dan, inderdaad.
Het klimaat in Nederland is al zo ongunstig voor BB-achtige RLS'en. Als dit op zich leuke format dan zó beroerd uitgewerkt wordt, houdt het echt helemaal op.

Hoe kán het nou toch dat ze helemaal NIETS met de zaterdagavond doen. Is er nou NIEMAND bij de productie die beseft dat het slap en slaapverwekkend is en dat kijkers nog massaler af gaan haken op deze manier? :?
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 15:07:27 #169
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_93057989
quote:

[..]

Waarom dan niet meteen goed begonnen?

zondag 20 februari 2011 @ 15:11:15 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93058193
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat het op papier zetten/uitwerken van zoiets qua ideeën wellicht wel vrij gemakkelijk gaat, wij weten idd wel wat we willen zien. Maar qua kosten en techniek e.d. is het niet zo simpel hoor :P
Of bedoel je puur alleen voor FOK!-kijkers dan ook?
De techniek erachter is geen rocket science, en de kosten verdienen zichzelf terug bij een goed uitgevoerde RLS.
Een gedicht over Maanvis
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 15:12:54 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93058273
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De techniek erachter is geen rocket science, en de kosten verdienen zichzelf terug bij een goed uitgevoerde RLS.
De techniek erachter is juist onderschat. Net zoals jij nu doet.
  zondag 20 februari 2011 @ 15:17:37 #172
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93058492
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:12 schreef Gert het volgende:

[..]

De techniek erachter is juist onderschat. Net zoals jij nu doet.
Whatever, dat doe ik helemaal niet.
Een gedicht over Maanvis
pi_93058739
@Regie, het is beter te schakelen naar een andere camera waarbij een shot klaar staat waardoor er wellicht meer te zien valt in het geval van een plotselinge beweging i.p.v. keihard uit te zoomen met de camera die op dat moment voor live beeld zorgt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 februari 2011 @ 15:47:19 #174
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93060209
Streamlocks zoals nu bij de modeshow. Ik snap ze niet. Crosspost:

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dit zulke domme acties, :') . Als je toch alle spanning eruit haalt op tv waarom dan uberhaupt nog 24/7 uitzenden?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_93060259
24/7 streams en dan een lock erop als het leuk begint te worden...
Wat een onzin! Denkt de productie zo kijkcijfers te trekken?
Als het zo blijft denk ik dat ik afhaak.. }:|
  zondag 20 februari 2011 @ 15:48:38 #176
283085 TWP
kassalade
pi_93060273
Kijk nu even naar de streams, zegt genoeg denk ik :')
:)
  zondag 20 februari 2011 @ 15:49:37 #177
145755 kahaarin
pi_93060333
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef Tamaartje het volgende:
24/7 streams en dan een lock erop als het leuk begint te worden...
Wat een onzin! Denkt de productie zo kijkcijfers te trekken?
Als het zo blijft denk ik dat ik afhaak.. }:|
Dit dus, belachelijk, KvdW alla, maar dit is toch gewoon een groepsopdracht? Waarom nu een stream lock?!
be nice or go away
  † In Memoriam † zondag 20 februari 2011 @ 15:49:46 #178
137949 Disana
pi_93060342
Zo dom om die paar trouwe kijkers dan ook nog tegen de haren in te strijken met een algehele streamlock. Denken jullie nu echt dat mensen hierdoor morgen wel naar de uitzending gaan kijken? Sowieso, wat is de lol nu helemaal aan een modeshow.
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 15:54:16 #179
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93060564
Ik vind een modeshow best leuk.
De streamlock is echt belachelijk, al beweert de netmanager op twitter dat het een technische storing zou zijn. :?
  zondag 20 februari 2011 @ 15:56:53 #180
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93060674
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Gert het volgende:
De streamlock is echt belachelijk, al beweert de netmanager op twitter dat het een technische storing zou zijn. :?
Dat kan, dan begint de modeshow waarschijnlijk pas als de streams het weer doen. O-)
pi_93060695
quote:
Zou wel heel toevallig zijn he :')
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  zondag 20 februari 2011 @ 15:59:50 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93060807
quote:
yeah right, storing in zijn hoofd zeker ;)
Een gedicht over Maanvis
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 16:00:09 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93060824
Het was een eerdere tweet.
Daarin belooft hij dat de streams alleen uit zullen gaan bij calamiteiten of bij een technische storing.
  zondag 20 februari 2011 @ 16:02:39 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93060952
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef Gert het volgende:
Het was een eerdere tweet.
Daarin belooft hij dat de streams alleen uit zullen gaan bij calamiteiten of bij een technische storing.
Het feit dat ie het heeft over technische storingen zegt al iets, om zich in te dekken wellicht?
Een gedicht over Maanvis
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 16:17:58 #185
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93061667
Anyway, of het door de protesten komt is niet duidelijk, maar toen de modeshow begon werden de streams weer doorgegeven.
  PR/Manusje van alles zondag 20 februari 2011 @ 17:07:01 #186
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_93063871
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het feit dat ie het heeft over technische storingen zegt al iets, om zich in te dekken wellicht?
Een technische storing.. maar wel mooi het SST logo in beeld. We trappen er niet in idd:D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_93064091
Hebben ze die mensen niet geinstrueerd dat ze tv moeten maken behalve het spel te spelen voor zichzelf?
Ze praten wel over dat ze op tv zijn, maar lijken zicht totaal niet te realiseren dat ze te saai zijn om naar te kijken.
Ze doen niks... Ze hangen maar wat en voeren de meest oninteressante gesprekken die een mens kan verzinnen.
Een huis vol met vrouwen en mannen die alleen maar denken dat ze mooi zijn en dat dat voldoende is, werkt niet.

Dus.. spanning erin brengen door de redactie lijkt me. Niet met van die flauwe basisschoolachtige opdrachtjes, maar dingen die voor spanning en intriges gaan zorgen.
En streamlocks erop voor opdrachten is idioot. Je moet de streamers het gevoel geven dingen te kunnen zien, die je juist niet in de uitzending krijgt te zien. Dat maakt het streamen interessant. Maar nu betekent streams kijken, niks zien van wat er in die KvdW gebeurt en de meest saaie momenten mogen volgen, want elk interessant ding wordt meteen afgebroken.
pi_93102750
Tip (wat iedereen vindt): MEER ACTIE, hoe moeilijk kan het zijn??
  maandag 21 februari 2011 @ 15:05:40 #189
145755 kahaarin
pi_93103403
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:51 schreef Maryn. het volgende:
Tip (wat iedereen vindt): MEER ACTIE, hoe moeilijk kan het zijn??
Idd, ook al is het zelf een vogelhuisje laten bouwen zonder beschrijving, eerst met de groep bepalen wie de opdracht moet doen, 3 mensen laten uitkiezen, of vrijwilligers vragen en dan zoiets laten doen, beloning: ieder 3 dingen uit de voorraadkast oid.....
be nice or go away
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 15:10:52 #190
137949 Disana
pi_93103631
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Idd, ook al is het zelf een vogelhuisje laten bouwen zonder beschrijving, eerst met de groep bepalen wie de opdracht moet doen, 3 mensen laten uitkiezen, of vrijwilligers vragen en dan zoiets laten doen, beloning: ieder 3 dingen uit de voorraadkast oid.....
Mja, in een BB moesten ze eens wasknijpers in elkaar zetten... van die chagrijnige smoelen werden we toen ook niet vrolijk :)
pi_93103723
* Laat de telefoon gaan
* Geef ze een opdracht die ze in stand moeten houden (2 om 2)
* Geef ze drank

* Gooi ACTIE in het huis!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 februari 2011 @ 15:15:16 #192
163650 Greys
pi_93103832
SBS heeft ons inmiddels gemaild dat er 'deze week zeker actie gaat komen in het huis!' en dat ze echt jullie feedback lezen en er zoveel mogelijk rekening mee proberen te houden.
Dus, ben benieuwd naar de actie! :)

Een stukje uit de mail:

quote:
Ik heb dit weekend meteen doorgegeven dat het als vervelend wordt ervaren dat de streams op slot gingen tijdens de missverkiezing, en als het goed is wordt dit nu in het vervolg voorkomen! Zie, er wordt dus echt wel wat met jullie feedback gedaan. ;-)

Wat de tijden betreft, er zijn geen plannen om de dagelijkse show te verschuiven van tijdstip.

Actie komt er zeker deze week..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 21 februari 2011 @ 15:17:23 #193
145755 kahaarin
pi_93103912
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Mja, in een BB moesten ze eens wasknijpers in elkaar zetten... van die chagrijnige smoelen werden we toen ook niet vrolijk :)
Oh, die met de arme en rijke kant toch? Toen hing er ook veel te veel van af, nu is het gewoon tijdsverdrijf. ;)
be nice or go away
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 februari 2011 @ 15:18:57 #194
163650 Greys
pi_93103997
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:17 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Oh, die met de arme en rijke kant toch? Toen hing er ook veel te veel van af, nu is het gewoon tijdsverdrijf. ;)
Maar als ze er een beloning (drank in overvloed/feestje/optreden/oid) tegenover zetten worden ze vast streberig. Dat lijkt mij wel wat, zo'n opdracht voor de bewoners. Iets lulligs/raars doen waarmee ze dan een feestje kunnen verdienen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 21 februari 2011 @ 15:19:57 #195
145755 kahaarin
pi_93104046
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar als ze er een beloning (drank in overvloed/feestje/optreden/oid) tegenover zetten worden ze vast streberig. Dat lijkt mij wel wat, zo'n opdracht voor de bewoners. Iets lulligs/raars doen waarmee ze dan een feestje kunnen verdienen.
Psies, dat bedoel ik ook, als ze met 3 man ieder drie dingen mogen uitzoeken dan heb je maar zo 9 flessen wijn. :P ;)
be nice or go away
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 15:21:48 #196
137949 Disana
pi_93104139
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:17 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nee, was niet met arm en rijk. Volgens mij was het de laatste, met de zusjes. Maar inderdaad, een competitie is zo gek nog niet. BB UK zat er altijd vol mee.
pi_93104252
  maandag 21 februari 2011 @ 15:29:54 #198
145755 kahaarin
pi_93104467
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, was niet met arm en rijk. Volgens mij was het de laatste, met de zusjes. Maar inderdaad, een competitie is zo gek nog niet. BB UK zat er altijd vol mee.
Even nagezocht, idd BB6 [COS #326] Die hoere schurft wasknijpers!

Maar dat was ook niet echt leuk om te zien omdat het zo veel was, dat werd dan ook weer een sleur, gewoon een korte opdracht om de tijd te verdrijven, dat zou al een boel schelen, eens zien welke stuurlui aan wal gaan staan met advies terwijl ze te schijterig waren om vrijwilliger te zijn bijvoorbeeld. ;)
be nice or go away
pi_93104494
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:15 schreef Greys het volgende:
SBS heeft ons inmiddels gemaild dat er 'deze week zeker actie gaat komen in het huis!' en dat ze echt jullie feedback lezen en er zoveel mogelijk rekening mee proberen te houden.
Dus, ben benieuwd naar de actie! :)

Een stukje uit de mail:

[..]

Leuk om te lezen :)
Hoop niet dat er pas weer actie komt met de liveshow ;)
pi_93104546
Je moet die bewoners gewoon helemaal gek maken met activiteiten, een dagopdracht, de rode telefoon, nieuwe aanwijzingen... dit wordt wel een beetje een week van de waarheid want als er nu niet echt iets gebeurt dan zijn ze die vaste kern van 300.000 kijkers ook kwijt
  Licht Ontvlambaar maandag 21 februari 2011 @ 15:33:29 #201
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_93104595
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Maar dat was ook niet echt leuk om te zien omdat het zo veel was, dat werd dan ook weer een sleur, gewoon een korte opdracht om de tijd te verdrijven, dat zou al een boel schelen, eens zien welke stuurlui aan wal gaan staan met advies terwijl ze te schijterig waren om vrijwilliger te zijn bijvoorbeeld. ;)
Ja, zoals het vroeger in BB ging... Opdrachten uitvoeren om het weekbudget te spekken, om drank te verdienen of sigaretten. Maar goed, nu hebben ze die missies om hun eigen kas te spekken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 15:35:39 #202
137949 Disana
pi_93104692
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat deden ze vaak bij BB, schier eindeloze opdrachten. Ik vond het wel wat hebben als ze dan helemaal afgemat waren.
  maandag 21 februari 2011 @ 15:37:46 #203
14736 ABundy
I can DO it!
pi_93104787
Ik snap dat het ook mensen zijn in dat huis en dat zij ook behoefte hebben aan rust, maar is het niet een beetje verkeerd om een rustdag op zaterdag te plannen? De dag waar mensen laat kunnen opblijven omdat ze zondag meestal niet hoeven te werken?
In het weekend moet er juist meer actie zijn zodat mensen aangespoord worden om de serie te volgen. Misschien een idee om standaard rustdag op maandag te doen en het mogelijk ook is om de bewoners uit te laten slapen? Dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is en heb je ook geen onnodige irritaties.
  maandag 21 februari 2011 @ 15:39:43 #204
145755 kahaarin
pi_93104887
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, zoals het vroeger in BB ging... Opdrachten uitvoeren om het weekbudget te spekken, om drank te verdienen of sigaretten. Maar goed, nu hebben ze die missies om hun eigen kas te spekken.
Die missies zijn zo onder water, we weten verder niets omdat het nooit duidelijk is tot de uitzending. Als er ook eens een keertje een paar opdrachten komen voor een feestje of bijvoorbeeld iets wat ze graag willen hebben, een spel als triviant oid is ook leuk om te zien als zij dat met een groep doen, kijken wie de hoogbegaafde is. ;) :D
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat deden ze vaak bij BB, schier eindeloze opdrachten. Ik vond het wel wat hebben als ze dan helemaal afgemat waren.
Op zich wel, alleen hangt er nu niet veel anders van af dan een feestje/entertainment want de rest is gewoon te bestellen, waarschijnlijk zijn ze nu dus minder gedreven. ;)
be nice or go away
pi_93104906
Elke dag een opdracht is toch niet teveel gevraagd....bijvoorbeeld: maak allemaal 1000 wasknijpers, degene die als eerste klaar is wint 2500 EUR voor in de kluis...

En zo elke dag iets... dan zit er strijd in, hebben wij wat om naar te kijken en kunnen ze tussendoor elkaars geheimen ontrafelen... of doe iets wat terugslaat op de geheimen.

Bijvoorbeeld: bingo ballen zo snel mogelijk in goede volgorde nummeren (als hint naar Servio)... zo lang mogelijk je adem inhouden onder water (als hint naar Sharon).. etc...
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 15:53:12 #206
137949 Disana
pi_93105455
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Die missies zijn zo onder water, we weten verder niets omdat het nooit duidelijk is tot de uitzending.

Ja, dat is ook zoiets. Er is zoveel waarnaar de streamers alleen maar kunnen raden tot de volgende dag.

Verder vind ik niet dat er zoveel tegenover een opdracht hoeft te staan. Als er maar opdrachten zijn.
  maandag 21 februari 2011 @ 15:59:49 #207
145755 kahaarin
pi_93105756
Sorry verkeerde topic! ;) Helemaal eens Saan. ;)
be nice or go away
pi_93107474
Wie legt mij even uit waarom er mensen zijn die er niks aan vinden en toch blijven kijken? Ik probeer jullie te snappen... maar het lukt niet... :?
  maandag 21 februari 2011 @ 16:52:36 #209
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_93108496
Het is al fout gegaan bij de casting.

Bewoners BB Zweden (gisteren begonnen), 1 uur na de start.

pi_93110295
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Nyce het volgende:
Wie legt mij even uit waarom er mensen zijn die er niks aan vinden en toch blijven kijken? Ik probeer jullie te snappen... maar het lukt niet... :?
Omdat we het concept leuk vinden, en hopen op verbeteren. Althans dat geld voor mij.
Of saté?
pi_93114282
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Omdat we het concept leuk vinden, en hopen op verbeteren. Althans dat geld voor mij.
Voor mij ook :Y
pi_93114512
En hier nog eentje.

Zolang de regie iets met onze feedback blijft doen, is er hoop.
  maandag 21 februari 2011 @ 19:08:20 #213
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93114699
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef SaladShaker het volgende:
En hier nog eentje.

Zolang de regie iets met onze feedback blijft doen, is er hoop.
Volgens mij hebben ze er nog nooit wat mee gedaan, wel dan?

Nodig mij maar 1 weekje in het huis uit, ik zal de boel wel effe upstirren, na 1 week zullen ze blij zijn dat ik weg ben :P
Rayen 2½ jaar!
pi_93114725
Geachte mensen van de regie en het geluid.

Oke ik leg me er bij neer er zit reklame steeds tussen bij de streams, en nee ik koop geen auto, gebruik geen maandverband, ik ga niet op reis, en gebruik geen ontbijtmaaltijd, maar kijk gewoon jullie reklames netjes af, maar nu een vraag, zet het geluid dan ook zachter, ik zit steeds zowat tegen mijn plafonetje aan als de reklame me huiskamer in tettert, echt een hartverzakking hou ik er aan over, dus geef die geluidtechnicus opslag en laat hem de volumeknop zodra hij de bandjes van de reklame instart een tikkeltje zachter zetten.

m.v.g. Toverheks
pi_93114928
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Geachte mensen van de regie en het geluid.

Oke ik leg me er bij neer er zit reklame steeds tussen bij de streams, en nee ik koop geen auto, gebruik geen maandverband, ik ga niet op reis, en gebruik geen ontbijtmaaltijd, maar kijk gewoon jullie reklames netjes af, maar nu een vraag, zet het geluid dan ook zachter, ik zit steeds zowat tegen mijn plafonetje aan als de reklame me huiskamer in tettert, echt een hartverzakking hou ik er aan over, dus geef die geluidtechnicus opslag en laat hem de volumeknop zodra hij de bandjes van de reklame instart een tikkeltje zachter zetten.

m.v.g. Toverheks
Het geluid van de streams staat te zacht. De reclames hebben een normaal geluidsniveau en worden geleverd door een externe partij.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_93114992
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Het geluid van de streams staat te zacht. De reclames hebben een normaal geluidsniveau en worden geleverd door een externe partij.
echt ik mis gewoon de helft, komt er zo een reclame dan gauw knopje zoeken voor zachter te doen, en dan gaat het gesprek weer verder maar heb dan de helft gemist
  maandag 21 februari 2011 @ 19:15:20 #217
145755 kahaarin
pi_93114994
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Dat is imo hetzelfde verschil, het geluid van de reclames is harder dan dat van de streams, als dat gelijk wordt getrokken dan heb je dit probleem niet meer. :)
be nice or go away
pi_93128147
Stoppen ! met telkens, juist wanneer het interessant wordt, de streams te locken.
Als het dan echt zo belangrijk is dat de kijker iets niet mag horen kan je ook het geluid uitschakelen zodat er met het beeld nog wat te raden valt.
Door deze onzin gaan kijkers afhaken. Gaat toch om kijkcijfers ? Nou dan :P
  maandag 21 februari 2011 @ 23:27:36 #219
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93131834
Kijkers mogen ALLES zien en horen. Daar is het een RLS voor. Dus inderdaad kappen met die streamlockonzin
pi_93139625
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Dan nog snap ik de logica niet. Als je bij een restaurant vies hebt gegeten kom je toch ook niet terug? 'Ja ik vind het concept leuk dus ik hoop op verbetering..'

Vind je het niet stiekem gewoon wel heel leuk en wil je gewoon klagen? Of heb je toch niks beters te doen dan dit volgen? :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 09:39:45 #221
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93140027
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:20 schreef Nyce het volgende:

[..]

Dan nog snap ik de logica niet. Als je bij een restaurant vies hebt gegeten kom je toch ook niet terug? 'Ja ik vind het concept leuk dus ik hoop op verbetering..'

Vind je het niet stiekem gewoon wel heel leuk en wil je gewoon klagen? Of heb je toch niks beters te doen dan dit volgen? :P
Wat een scheve vergelijking. Voor een restaurant betaal je ook, hier kan je gewoon naar kijken of niet, :') . Van restauranten zijn er duizenden dus is het daar vies, dan zoek je toch gewoon een ander. Dit SSconcept hebben we nu voor het eerst in NL, dus je kan niet voor eenzelfde concept maar dan beter kiezen, en we vinden het concept leuk; dan hoop je gewoon dat er misschien toch nog actie komt.
pi_93141576
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat een scheve vergelijking. Voor een restaurant betaal je ook, hier kan je gewoon naar kijken of niet, :') . Van restauranten zijn er duizenden dus is het daar vies, dan zoek je toch gewoon een ander. Dit SSconcept hebben we nu voor het eerst in NL, dus je kan niet voor eenzelfde concept maar dan beter kiezen, en we vinden het concept leuk; dan hoop je gewoon dat er misschien toch nog actie komt.
Ik vind de vergelijking niet zo scheef, ik vind tijd namelijk meer waard dan geld. Maar dan een andere vergelijking: je luistert toch ook niet naar muziek omdat het concept zo leuk is ook al klinkt het niet?
Dus volgens mij geldt eigenlijk het laatste; je hebt toch niks beters te doen dus kijk je er naar.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:04:24 #223
145755 kahaarin
pi_93142701
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ik vind de vergelijking niet zo scheef, ik vind tijd namelijk meer waard dan geld. Maar dan een andere vergelijking: je luistert toch ook niet naar muziek omdat het concept zo leuk is ook al klinkt het niet?
Dus volgens mij geldt eigenlijk het laatste; je hebt toch niks beters te doen dus kijk je er naar.
Misschien vind ik jouw tijdverdrijf wel complete onzin, denk ik bij jouw bezigheden dat je blijkbaar niets beters te doen hebt. Ik vraag me af waarom je hier loopt te verkondigen dat je ons niet snapt en dat we blijkbaar niets beters te doen hebben, heb je niets beters te doen?
be nice or go away
pi_93143704
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Misschien vind ik jouw tijdverdrijf wel complete onzin, denk ik bij jouw bezigheden dat je blijkbaar niets beters te doen hebt. Ik vraag me af waarom je hier loopt te verkondigen dat je ons niet snapt en dat we blijkbaar niets beters te doen hebben, heb je niets beters te doen?
Haha, het is niks persoonlijks, ik probeer serieus te snappen waarom je iets kijkt waar je niks aan vind. Het is ook alleen gericht aan de mensen die bijvoorbeeld klagen dat het zo saai is en toch blijven kijken.

Ik zeg ook nergens dat ik het een onzinnig tijdverdrijf vind om Secret Story te volgen. Maar waarom volg je iets wat je saai vind?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:37:43 #225
145755 kahaarin
pi_93143905
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef Nyce het volgende:

[..]

Haha, het is niks persoonlijks, ik probeer serieus te snappen waarom je iets kijkt waar je niks aan vind. Het is ook alleen gericht aan de mensen die bijvoorbeeld klagen dat het zo saai is en toch blijven kijken.

Ik zeg ook nergens dat ik het een onzinnig tijdverdrijf vind om Secret Story te volgen. Maar waarom volg je iets wat je saai vind?
Ah, zo. ;) Begreep ik je niet helemaal. Ik vind de interactie tussen mensen die gedwongen worden op elkaars lip te zitten en een spel moeten spelen waarbij ze elkaar niet kunnen vertrouwen heel fascinerend. Je kunt je echte aard niet verbergen als je 24/7 gevolgd wordt. ;) Neemt niet weg dat het soms jammer is dat de redactie kansen mist mbt het onderhoudend houden van de streams. :)
be nice or go away
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:41:07 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93144029
Open er een topic over.
pi_93147649
Geef de bewoners de kans de inhoud van de kluis te verhogen door een leuk spel:
Buiten het huis draait de wereld gewoon door en gebeuren er belangrijke en minder belangrijke dingen. Maak een spel waarbij de bewoners (bijv. multiple choice) kunnen raden wat er wel en niet is gebeurd terwijl zij in het huis zitten (afgeleide van het pilot tv programma van BNN).

Leuk om te zien wat zij denken wat waar is en leuke activiteit voor de bewoners en drive om kluis te verhogen.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 februari 2011 @ 14:33:57 #228
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_93150720
Ik vind het ook wel een idee om de bewoners te verplichten om samen te eten, gedekte tafel enzo, ipv dit gegraas.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:42:14 #229
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93159883
Waarom zijn die streamlocks er eigenlijk? is er echt niemand anders om te filmen? Hang dan een fictieve stream 5 in de KvdW zodat de echte vier gewoon kunnen blijven uitzenden..
pi_93180512
meer actie, meer spel, meer emoties, DAT WILLEN WE ZIEN! secret story kost klauwen met geld en jullie bakken er echt helemaal niets van.
pi_93182229
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom zijn die streamlocks er eigenlijk? is er echt niemand anders om te filmen? Hang dan een fictieve stream 5 in de KvdW zodat de echte vier gewoon kunnen blijven uitzenden..
Ik denk dat die streamlocks worden ingeschakeld op het moment dat volgens afspraken, met afnemers, zoals Net 5, hebben daar zwaar voor betaald. Zij (net5) hebben imho de rechten om dat elke avond exclusief uit te zenden, en dus mogen de kijkers dat niet van te voren zien immers, dan hebben zij geen content meer ;)

Daarom mogen de kijkers ook niet niet zien wat er in de kvdw gebeurd.

Dat is enkel voorbehouden aan Net5.

Simpel toch ?

Maar ja regie is ook onderhevig aan managament dus daar hoeven we niet veel van te verwachten :D
pi_93195652
Wat ik trouwens ook mis...
Livestreams.. 's ochtends op Net 5. Als er verder niks op tv is. Gewoon met zo'n sms-balkje/twitterbalkje, zoals dat wel bij Big Brother en DGK was.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:09:25 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93195961
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 00:25 schreef Andrea_S het volgende:

[..]

Ik denk dat die streamlocks worden ingeschakeld op het moment dat volgens afspraken, met afnemers, zoals Net 5, hebben daar zwaar voor betaald. Zij (net5) hebben imho de rechten om dat elke avond exclusief uit te zenden, en dus mogen de kijkers dat niet van te voren zien immers, dan hebben zij geen content meer ;)

Daarom mogen de kijkers ook niet niet zien wat er in de kvdw gebeurd.

Dat is enkel voorbehouden aan Net5.

Simpel toch ?

Maar ja regie is ook onderhevig aan managament dus daar hoeven we niet veel van te verwachten :D
Onzin dit is niet wat er aan pietje puk beloofd is!
Een gedicht over Maanvis
pi_93197451
Wat een k*tregie weer. Zitten ze een keer in het zwembad, van alles aan de hand, krijsen schreeuwen en lol, maar wat krijg je te zien, een slapende Gerard en mensen die staan te kijken naar de mensen IN het zwembad. Nu is iedereen uit het zwembad en dan laten ze weer wel een over-all beeld zien!!! Welke uitzendkracht zit in godsnaam de knoppen te bedienen daar???
pi_93197894
Ook de 'bitchfight' tussen Cynthia en Sophia word nu niet op ingezoomd, kan je alleen maar vaag op de achtergrond horen. In plaats daarvan horen we nu wel die saaie stem van Alex over armbandjes en kettingkjes |:(
pi_93220600
ze zijn goed opweg, de drank zal veel goed maken daar
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:12:24 #237
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_93226090
Beetje muziek erbij kan geen kwaad
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_93227074
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef chufi het volgende:
Beetje muziek erbij kan geen kwaad
^O^
pi_93230193
Open brief aan MOL,

Beste meneer de mol, ik meende dat na bb1 dit leuk zou kunnen zijn., verder na bb1 niets gevolgd.
Spijtig te bemerken dat ss hoe langer hoe meer begint in te zakken.
'T is eigenlijk wel grappig om te bemerken dat de communicatie omtrent dit prg sterker is qua bandbreedte dan de streams zelf, zie fora'S als fok .
Ik heb echt geprobeerd en ik vond het leuk totdat uw regie besloot om domme activiteiten te initieren.
U maakt mensen belachelijk en mi gaat het werkelijk te ver om bewoners ook te te recorden wanneer zij op het toilet ziitten te pissen,of te poepen, te rukken of wat dies meer zij. Portoguese regie ziet het allemaal, stelletje viespeuken !
Ik wens u veel plezier in uw verdere carriere, buit mensen uit verdien wat geld koop nog wat villa's
zo hier en daar. Maar kijk altijd achterom, er komt een moment ....

Veel plezier meneer.

Als ik jou ooit tegenkom ......
pi_93236824
En kijk wat de drank doet. Eindelijk is er iets om naar te kijken en om te lachen! Dit willen we vaker :Y
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 februari 2011 @ 01:16:16 #241
163650 Greys
pi_93237181
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Andrea_S het volgende:
Open brief aan MOL,

Beste meneer de mol, ik meende dat na bb1 dit leuk zou kunnen zijn., verder na bb1 niets gevolgd.
'T is eigenlijk wel grappig om te bemerken dat de communicatie omtrent dit prg sterker is qua bandbreedte dan de streams zelf, zie fora'S als fok .
Ik heb echt geprobeerd en ik vond het leuk totdat uw regie besloot om domme activiteiten te initieren.
U maakt mensen belachelijk en mi gaat het werkelijk te ver om bewoners ook te te recorden wanneer zij op het toilet ziitten te pissen,of te poepen, te rukken of wat dies meer zij. Portoguese regie ziet het allemaal, stelletje viespeuken !
Ik wens u veel plezier in uw verdere carriere, buit mensen uit verdien wat geld koop nog wat villa's

Veel plezier meneer.

Pardon? :D
Neem je het niet IETS te serieus allemaal?
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
En kijk wat de drank doet. Eindelijk is er iets om naar te kijken en om te lachen! Dit willen we vaker :Y
Hear hear! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93237432
quote:
Open brief aan MOL,

Veel plezier meneer.

Welke vleugel van het pieter baancentrum zit je? :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93249815
Tip voor de personen die de knopjes bedienen of van wie die troep ook is, pleur al die tweedehands rommelmarkt troep buiten en koop eerst eens goeie apparatuur om een RLS uit te zenden.

1: Geluid wat al vanaf het begin kut is.
2: Streamlocks die met goeie apparatuur helemaal niet te zien hoeven te zijn als er iemand naar de Kvdw moet komen.
3: Draai het geluid eens een keer weg van andere als jullie een gesprek van bepaalde personen volgen, want er is geen kut van te verstaan.
4: Goeie Apparatuur betekend ook gewoon geluid op alle vier de streams.

Er staat al zat in dit topic, maar ben bang dat jullie er toch geen hol mee doen, want de streamers zijn voor jullie toch maar bijzaak.
pi_93250186
Heb ook nog een tip.

FLIKKER die presentator Bart Boonstra er uit.
Wat een mongool zeg.
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 12:46:08 #245
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93250262
quote:
Open brief aan MOL,

Veel plezier meneer.

Open brief aan Andrea_S,

Doe iedereen een plezier en plant je niet voort.

Veel plezier mevrouw.
pi_93250408
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Open brief aan Andrea_S,

Doe iedereen een plezier en plant je niet voort.

Veel plezier mevrouw.
Whahaha
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:49:27 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93250427
Is Andrea nu gewoon John aan het bedreigen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 februari 2011 @ 12:50:17 #248
163650 Greys
pi_93250467
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
Uhuh. Wat zal John een stijve nek krijgen van het altijd achterom kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93250620
quote:
Ze had net zo goed Joop kunnen bedreigen, die heeft ook niets met het programma van doen.
  PR/Manusje van alles donderdag 24 februari 2011 @ 12:53:44 #250
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_93250646
quote:
Hoe gek ben je dan in je kop _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:55:06 #251
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93250711
is er al aangifte gedaan?
Een gedicht over Maanvis
pi_93250832
morgen pas...
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:29:45 #253
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_93254846
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:44 schreef scooby-doo het volgende:
Heb ook nog een tip.

FLIKKER die presentator Bart Boonstra er uit.
Wat een mongool zeg.
Of wissel het leuker af met Renate, want zij is tof!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_93256977
quote:
4s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Of wissel het leuker af met Renate, want zij is tof!
Tof wel ja, maar ook niet echt een presentatie wonder.
pi_93257300
hoop dat ie vanaaf weg is, of ze luisteren niet ons.
pi_93257747
Gewoon vaker de rode telefoon laten rinkelen.

Die gene die opneemt mag 24 uur niet praten, miv het ophangen van de hoorn.
Of...
Die gene die opneemt moet een andere bewoner noemen. Tegen die gene strijdt hij/zij. Wie het langst wakker blijft krijgt de inhoud van de kluis van de ander :7
Of...
Die gene die opneemt moet een vlot bouwen en daarop de nacht in het zwembad verblijven.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 februari 2011 @ 15:32:46 #257
163650 Greys
pi_93257963
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
Gewoon vaker de rode telefoon laten rinkelen. Die gene die opneemt mag 24 uur niet praten, miv het ophangen van de hoorn.
Of...
Die gene die opneemt moet een andere bewoner noemen. Tegen die gene strijdt hij/zij. Wie het langst wakker blijft krijgt de inhoud van de kluis van de ander :7
Die telefoon moet ook een keer midden in de nacht gaan idd ofzo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:33:40 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93258012
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
Gewoon vaker de rode telefoon laten rinkelen.

Die gene die opneemt mag 24 uur niet praten, miv het ophangen van de hoorn.
Of...
Of...
Die gene die opneemt moet een vlot bouwen en daarop de nacht in het zwembad verblijven.
goh daar waren ze vast zelf niet opge komen :)
Een gedicht over Maanvis
pi_93258016
Hadden ze afgelopen nacht moeten doen.
"is het nou eens afgelopen met die herrie"??
pi_93258215
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Die telefoon moet ook een keer midden in de nacht gaan idd ofzo!
Preciiiieees *O*
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:39:19 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93258325
Het is idd jammer dat ze die telefoon niet vaker inzetten.
Maar ook dat zal wel een troef zijn die nog even achter de hand wordt gehouden :') .
pi_93259062
Wat zouden wij met z'n allen een fantastisch programma maken zeg, itt tot die prutsers in Portugal 8)7
pi_93259453
Ze hadden eerst dit forum moeten plaatsen.
dan hadden ze een spectakel van een prog gehad
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:51:14 #264
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290410
Bobdestreamer.

Doe het, eikels.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:22:44 #265
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93318857
Mijn tip per direct aub de batterijen van Monique uit haar zender halen.
please?
(Die snerpende stem gaat door merg en been.)
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93328813
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef Anneloortje het volgende:
Mijn tip per direct aub de batterijen van Monique uit haar zender halen.
please?
(Die snerpende stem gaat door merg en been.)
is wel een heel lief meisje, alleen ik voel het ook aan me oren soms :-)
pi_93328880
TIP : vannacht gaan Karim en Philip op slaapkamer de nachtkijker testen.
Zet alle kamera's erop ?
pi_93333047
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef pjotterdeotter het volgende:

[..]

is wel een heel lief meisje, alleen ik voel het ook aan me oren soms :-)
Ik vind sharon juist snerpent irritant!
pi_93337831
Mooi, de kamera's staan op op Karim, ben benieuwd wanneer hij eruit gaat. Nachtkijkertjuh...
pi_93347039
Even een compliment dat er een opdracht komt *O*
  zondag 27 februari 2011 @ 17:22:46 #271
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93398649
Tip voor de redactie, zet alle bewoners op de bank en laat dan het batsfilmpje van monique en Maik zien. Why??? Zie onderstaand bericht.
Goed gesprek
27 februari om 16.10
Monique heeft wat op te biechten.

Het zit de vrouw dwars dat ze van de avond ervoor het een en ander niet meer weet. Van Sofia en Sharon hoorde Monique dat ze zich gemeen gedroeg tegenover Maik. Ze legt uit dat het voortkwam uit haar eigen onzekerheid. Maik vond het op zijn beurt vooral vreemd dat Monique vandaag erg afstandelijk was. Nu het voor de bewoonster duidelijk is dat er in bed niets noemenswaardigs gebeurde, is voor haar de lucht geklaard. De twee besluiten het gesprek met kus.
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93420257
Geef Servio en Alex samen een opdracht waarbij ze nauw moeten samenwerken.
  zondag 27 februari 2011 @ 23:18:48 #273
145755 kahaarin
pi_93420299
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Mylene het volgende:
Lol en dan tegen Joanna en Alex oid. ;)
be nice or go away
pi_93420760
hallo regie, waarom niet een cam 5 die de hele dag nog even rustig alle clue's filmt
Of en wat inzoomen?
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 23:26:37 #275
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93420765
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Mylene het volgende:
Iets waar niet té veel geld op staat. Want dan moéten ze wel bonden en dat zou jammer zijn. Straks komt het nog goed. -O-
pi_93420865
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Iets waar niet té veel geld op staat. Want dan moéten ze wel bonden en dat zou jammer zijn. Straks komt het nog goed. -O-
maar dat gaat niet lukken want gerard en alex werken toch samen ?
pi_93422690
Nog een ideetje, zou het leuk zijn om een cam op de cams te zetten?
Ik bedoel vanuit de regiekamer en dan daar achter een camera te zetten
die alle hektiek van de regie laat zien.
Dat lijkt mij wel intresant en kan ook best wel wanneer op sommige dagen toch niks gebeurt.
Vaak is het echt saai dat een camera 15 minuten lang op 1 iemand staat dan kan je dat
leuker maken zodat we zien wat er in de regie gebeurt?
  maandag 28 februari 2011 @ 02:25:22 #278
335251 Rosevink
bekkestekkert
pi_93426220
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef Bianca555 het volgende:
Nog een ideetje, zou het leuk zijn om een cam op de cams te zetten?
Ik bedoel vanuit de regiekamer en dan daar achter een camera te zetten
die alle hektiek van de regie laat zien.
Dat lijkt mij wel intresant en kan ook best wel wanneer op sommige dagen toch niks gebeurt.
Vaak is het echt saai dat een camera 15 minuten lang op 1 iemand staat dan kan je dat
leuker maken zodat we zien wat er in de regie gebeurt?
En toekijken hoe de regie zit te kaarten, niks doen en fappen op bewoners?
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 21:03:16 #279
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93460820
Pssst..

maandag 28 februari 2011 @ 21:04:43 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93460908
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Gert het volgende:
Pssst..

[ afbeelding ]
als je in steno schrijft mag dat, dan kun je doen alsof het geheim zichzelf onthult.
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 21:06:42 #281
137949 Disana
pi_93461060
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als je in steno schrijft mag dat, dan kun je doen alsof het geheim zichzelf onthult.
Ik vind dat het niet kan voor zo'n professionele site.
pi_93463839
Klojo's :')
  maandag 28 februari 2011 @ 22:12:17 #283
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93465503
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Gert het volgende:
Pssst..

[ afbeelding ]
Shiiiit... :')
  maandag 28 februari 2011 @ 22:34:24 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93466938
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind dat het niet kan voor zo'n professionele site.
het is geen professionele site.
Een gedicht over Maanvis
pi_93467105
Lieve mensen van SST,

Misschien is het verstandig om de volgende keer wat voorzichtiger met documenten om te gaan, die bepalend kunnen zijn voor het verloop van het spel.

Met vriendelijke groet,

iBenny
  maandag 28 februari 2011 @ 22:38:06 #286
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93467162
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Lieve mensen van SST,

Misschien is het verstandig om de volgende keer wat voorzichtiger met documenten om te gaan, die bepalend kunnen zijn voor het verloop van het spel.

Met vriendelijke groet,

iBenny
Ik weet niet waar je het over hebt :).
Een gedicht over Maanvis
pi_93467321
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je het over hebt :).
Nou blijkbaar heeft Guido allerlei gegevens van de andere bewoners kunnen zien. Hij wist de achternaam en het adres van Aafke al en nu blijkt hij ook te weten was Alex zijn achternaam is en..... dat er 'Ridder' op stond :s)
  maandag 28 februari 2011 @ 22:42:18 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93467421
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:

[..]

Nou blijkbaar heeft Guido allerlei gegevens van de andere bewoners kunnen zien. Hij wist de achternaam en het adres van Aafke al en nu blijkt hij ook te weten was Alex zijn achternaam is en..... dat er 'Ridder' op stond :s)
Dat vraagt om een rel, kan iemand op de FP wat sappige details zetten? Misschien aangevuld met een filmpje?
Een gedicht over Maanvis
pi_93467453
Tip voor de productie! Geef Maik een missie waarbij hij Servio - in bijzijn van de overige bewoners - een zo opwindend mogelijke lapdance moet geven, die beloond wordt met een keer gratis mogen raden naar een geheim. _O- _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_93468200
stom gegil, denken zeker dat ze bij Oprah zitten,
pi_93468391
Ik zou het nieuws tot morgenochtend rekken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_93469763
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ja maar dat was toch omdat het papier doorgedrukt was en dat hij het toen kon lezen ?
  maandag 28 februari 2011 @ 23:22:12 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93469865
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef Bianca555 het volgende:

[..]

Ja maar dat was toch omdat het papier doorgedrukt was en dat hij het toen kon lezen ?
Yeah right :D
Een gedicht over Maanvis
pi_93470134
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef Rosevink het volgende:

[..]

En toekijken hoe de regie zit te kaarten, niks doen en fappen op bewoners?
Heb wel een video gezien van regie daar gebeurde inderdaat niks, lagen achterover.
wat is fappen? Komt de stem eigenlijk uit nederland of uiit portugal want ik heb gelezen dat er in het huis 80 portugezen zitten en in nederland ook nog 80 nederlandse regies ?
pi_93470351
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Yeah right :D
ik heb dit echt ergens gelezen hoor maar waar? of gezien in een videoo ?
  maandag 28 februari 2011 @ 23:33:57 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93470406
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Bianca555 het volgende:

[..]

ik heb dit echt ergens gelezen hoor maar waar? of gezien in een videoo ?
Guido zei dat inderdaad.
Maargoed, hij loog natuurlijk. Want als je door het doordrukken kan lezen dat iemand AAFKE FEENSTRA heet dan schrijf je erg krampachtig of er lag een blaadje carbonpapier onder :).
Een gedicht over Maanvis
  maandag 28 februari 2011 @ 23:38:23 #297
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93470600
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Guido zei dat inderdaad.
Maargoed, hij loog natuurlijk. Want als je door het doordrukken kan lezen dat iemand AAFKE FEENSTRA heet dan schrijf je erg krampachtig of er lag een blaadje carbonpapier onder :).
Veel mensen drukken wel zo hard op hun pen, hoor. Op school vroeger vaak genoeg meegemaakt dat er ingedrukte strepen en kringen doorgedrukt stonden op mijn proefwerk, en de boodschappenlijstjes hier thuis zijn op het volgende blaadje ook altijd nog te lezen.

Dan nog is het een slordige fout van SBS, natuurlijk.
pi_93471015
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Veel mensen drukken wel zo hard op hun pen, hoor. Op school vroeger vaak genoeg meegemaakt dat er ingedrukte strepen en kringen doorgedrukt stonden op mijn proefwerk, en de boodschappenlijstjes hier thuis zijn op het volgende blaadje ook altijd nog te lezen.

Dan nog is het een slordige fout van SBS, natuurlijk.
maar het is wel zo gebeurt hoor, ik zit nu te zoeken op http://www.secretstory.nl/kijk-live
daar zijn veel video's maar beetje veel ik weet zeker dat het daar iergens s gezegt.
  maandag 28 februari 2011 @ 23:52:03 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93471241
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef Bianca555 het volgende:

[..]

maar het is wel zo gebeurt hoor, ik zit nu te zoeken op http://www.secretstory.nl/kijk-live
daar zijn veel video's maar beetje veel ik weet zeker dat het daar iergens s gezegt.
Dat ie het heeft gezegd betekent ngo niet dat het waar is.
Een gedicht over Maanvis
pi_93471453
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat ie het heeft gezegd betekent ngo niet dat het waar is.
Ja dat klopt ook weer wand ze liegen allemaal , haha
pi_93483390
Beste regie,

Doe es heeeeeuuull gauw die streams aan jonge! :{w

Met vriendelijke groet,
Ikke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')