Geluid van de streams kan inderdaad door de regie geregeld worden, maar voor drank in huis en andere zaken die met de verhaallijn te maken hebben kunnen we ons beter richten tot de redactie en het productieteam van het programma. De regie heeft daar weinig (lees niets) mee van doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Er was nog geen topic voor de regie en ik kan mij zo voorstellen dat als ze al meelezen ze niet elke COS gaan doorlezen om te kijken wat er eventueel anders zou kunnen.
Vandaar dus een topic voor alle tips, en op of aanmerkingen voor de regie.
Als eerste zou ik fijn vinden als het geluid van de streams wat harder kan, en wat drank in huis zou ook leuk zijn.
Blijkbaar dus wel... en daar mogen ze wat mij betreft wel meer gebruik van makenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het 'live' in beeld onder het net5-logo (tijdens de uitzending) impliceert dat 't live stream-beelden zijn (wat 't natuurlijk niet zijn).
Ja Bart wel, maar de beelden met voice-over zijn nog steeds niet livequote:
Ik denk dat hij bedoelt de beelden die je echt krijgt te zien. Niet de beelden die je achter Bart op de monitor ziet. Die zijn dus wel live, maar de gewone beelden inderdaad natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar dus wel... en daar mogen ze wat mij betreft wel meer gebruik van maken
quote:Ik heb alle opmerkingen doorgegeven aan productie, altijd goed om feedback van de kijkers te krijgen!
Het studiogedeelte in de dagelijkse update is inderdaad live, en daarom staat dat ook zo in beeld.
De klokken staan op een willekeurige tijd, de streams lopen niet achter.
Jurien had een eerste geheime missie. Daar heeft hij 1000 mee verdiend. Hij heeft 2500 euro verloren door een foute gok dus 5000 + 1000 2500= 3500.
Leuk om te lezenquote:
Dat dus, bizar dat 't nog niet gefixt is. Valt toch iedereen opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef xinnos het volgende:
Alleen geluid op links op de streams....
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
dat huppelen van bart na elke zin naar een ander camerastandpunt is rete vervelend, het voegt niks toe en maakt het geheel onrustig en misplaatst ''hip''
Maik en Monique praten haast nooit. Overbodig om ze dan in beeld te brengen....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef Yanniick het volgende:
Ik vind dat ze het wat meer mogen verdelen op de streams
Monique en Maik zie je zeer zelden anders terwijl Sofia en vooral Phillip er bijna altijd op zijn.
Ik begrijp dat ze de interessante dingen willen tonen enzo maarja zo leren we hun niet kennen eh
Daar keek ik dus werkelijk nooit naar. Overkill vond ik dat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef akveor het volgende:
Er zou ruimte moeten zijn voor achterblijvers en mensen die een mening hebben. Zoals ze dat in de UK doen met Big Brother's Little Brother en Big Brother's Big Mouth.
Je hebt op digitale tv ook maar één stream natuurlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:26 schreef De-Hamster het volgende:
De camera's op de Ziggo zender zijn echt super slecht.
Stel je zit met Guido, Sofia en Gerard aan tafel, dan krijg je een ingezoomd hoofd van Sofia. Ondertussen hoor je iets vallen op de achtergrond, en Sofia lacht iemand uit, dan zou je verwachten dat de camera direct wegdraait naar hetgeen wat er gebeurd. Maar nee ze blijven stuk het hoofd van Sofia filmen.
Zo hebben wij als Ziggo/UPC kijkers helemaal niets gezien van het afscheidslied/dansje omdat ze elke keer maar op de kop van Gerard, Jurien of Philip bleven richten.
Hopelijk komt er (als het programma succesvol blijf) een 2e kanaal zodat je iig alle verhaallijnen kan volgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt op digitale tv ook maar één stream natuurlijk
Als je via hun site kijkt (betaald of gratis, maar dan met reclame) kan je alle vier de streams zien en daar zag je wel de dansjes/liedjes. Ze kunnen niet - neem ik aan - voor de digitale tv ook nog eens een aparte cameracrew hebben die op één stream alles gaat volgen en switcht van het ene naar het andere. Dan hadden ze die andere drie streams net zo goed achterwege kunnen laten.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef xinnos het volgende:
Alleen geluid op links op de streams....nogal irritant met een koptelefoon
Kom op zeg fix dit eens!!! echt niet te doen zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus, bizar dat 't nog niet gefixt is. Valt toch iedereen op?
Het heeft tussendoor wel weer gewerkt toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef xinnos het volgende:
[..]
[..]
Kom op zeg fix dit eens!!! echt niet te doen zo
Het is inderdaad niet erg handig om een nieuw programma, dat ook nog op een net wordt uitgezonden dat zich in de virtuele spelonken van het Mediapark bevindt, te laten concurreren met drie gevestigde programma's die dagelijks de meeste kijkers trekken: DWDD, het 8 Uur Journaal en GTST.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
2) Kortere afleveringen en op een ander tijdstip.
.quote:Bedankt voor alle opmerkingen steeds, dat vinden we echt goed om te ontvangen. Leuk dat er ook zo meegedacht wordt!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef Greys het volgende:
Kan de camera van de streams tijdens het avondeten ook eens op iemand anders dan steeds alleen op Joanna?
Het lijkt wel de Grote Joanna Show steeds tijdens het eten. Die achterste hoek van de tafel (waar o.a. Sharon en Karim zitten) komt nooit close up in beeld.
streams zullen altijd ongelijk lopen. Dat heeft vooral te maken met buffering. De speler in je browser laadt vooraf een aantal seconden in zodat bij een korte storing in je verbinding het beeld niet gaat haperen. Dat zorgt ervoor dat streams nooit 100% gelijk kunnen lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Flashbox het volgende:
Ik zou willen dat we op alle vier de streams gewoon geluid hebben.
Aangezien stream 1 en 3 en 2 en 4 de zelfde beelden heeft van de zelfde personen bedoel ik dan. Maar die lopen niet gelijk en is het onmogelijk om stream 2 of 4 te volgen met het geluid van 1 of 3.
Daarom ook liever het geluid op alle vier de streams, anders kijk je naar een stream waar het geluid niet gelijk loopt omdat je nu het geluid van een andere stream aan moet zetten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Danny het volgende:
[..]
streams zullen altijd ongelijk lopen. Dat heeft vooral te maken met buffering. De speler in je browser laadt vooraf een aantal seconden in zodat bij een korte storing in je verbinding het beeld niet gaat haperen. Dat zorgt ervoor dat streams nooit 100% gelijk kunnen lopen.
Wat heeft de regie of productie aan deze opmerking? Zij bepalen de programmering van Net 5 niet, dat doet de zender zelf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Yanniick het volgende:
Ik post het hier nog maar een keer.
Dagelijkse show half 8 - half 9
Tegenlijk met o.a. GTST en het 8 uur journaal.
Mijn ouders kijken dan iedere dag het journaal en mijn zus en héél veel meisjes die ik ken GTST dusja daarom volgen veel mensen het niet. Journaal is altijd op nummer 1 of 2 met meestal rond de 1.8 miljoen kijkers en gts meestal in de top 5 met ongeveer 1.3 blijft niet echt veel over he?
Oplossing : 7-8 ?
Wekelijkse show half 9 - 10 uur
Donderdag avond dus veel mensen werken nog en tegenlijk met o.a. Wie is de mol. Als je nu op twitter kijkt zie je dat wie is de mol en de kandidaten 5 x bij tt staat en ss 0 x. Ben benieuwd naar de kijkcijfers
En er zijn genoeg dagen dat er gewoon niks echt populairs op de tv is.
Dit zijn mijn ervaringen waarom veel mensen ss niet kijken en ik vind het best begrijpelijk de kijkcijfers van de dagelijkse show met die 2 programma's ;p
Dan hoor je dus hetzelfde meerdere kerenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Daarom ook liever het geluid op alle vier de streams, anders kijk je naar een stream waar het geluid niet gelijk loopt omdat je nu het geluid van een andere stream aan moet zetten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Gert het volgende:
Enkele tips voor de uitzendingen:
• huur als de donder BB/DGK-expertise in en haal de beginnersfouten eruit.
Vooral dat gekloot met het geluid moet nu echt snel verholpen worden, het staat zó amateuristisch!
• Zoem meer in op onderlinge verhoudingen en wat minder op dat gehannes van geheimen die steeds niet geraden worden.
• Herhaal vaker wie wie is. Dat kan even kort in een zinnetje met een karakterisering. Je leest hier TE vaak dat mensen het niet snappen, geen vat krijgen op "wie al die blondjes zijn".
• ga met mensen van de net-programmering praten. De reguliere uitzendingen moeten naar een half uur, de live naar een uur. En NIET tegenover WIDM, want mensen die geheimpjes raden in een RLS setting leuk vinden, stemmen dáár al op af.
• Waarom is dit in Frankrijk al seizoenenlang een succes? En scoorde het eerste seizoen in Portugal zo goed? Hoe pakten zij de opstart aan destijds? Zijn er verschillen? Mochten de kijkers daar bijv. al weten welk geheim bij welke bewoner hoorde?
Die beginnersfouten horen er niet in te zitten. Het is niet de eerste RLS die uitgezonden wordt op de Nederlandse TV. Daarnaast doen ze niets met het concept en geloven ze echt dat het zichzelf verkoopt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Gert het volgende:
Enkele tips voor de uitzendingen:
• huur als de donder BB/DGK-expertise in en haal de beginnersfouten eruit.
• Waarom is dit in Frankrijk al seizoenenlang een succes? En scoorde het eerste seizoen in Portugal zo goed? Hoe pakten zij de opstart aan destijds? Zijn er verschillen? Mochten de kijkers daar bijv. al weten welk geheim bij welke bewoner hoorde?
Misschien werd het in Frankrijk en Portugal op een juiste zender uitgezonden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Gert het volgende:
Misschien hadden zij ook mensen in dienst die geen down syndroom hebben?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien werd het in Frankrijk en Portugal op een juiste zender uitgezonden?
Misschien een beter tijdstip?
Misschien stonden er geen andere goede scorende programma's tegenover?
Blijft lastig, op een normale manier je punt makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:43 schreef Maanvis het volgende:
Misschien hadden zij ook mensen in dienst die geen down syndroom hebben?
Nee dat zeg ik dus: huur BB/DGK-expertise in. De eerste sollicitant heeft zich boven je al aangemeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die beginnersfouten horen er niet in te zitten. Het is niet de eerste RLS die uitgezonden wordt op de Nederlandse TV.
Ik relateer het aan het niveau van toen ik 8 was en al beter opgezette radioshowtjes maakte dan deze kneut.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blijft lastig, op een normale manier je punt maken.
Ik vraag me soms echt af wat jij mankeertquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien hadden zij ook mensen in dienst die geen down syndroom hebben?
Dit, de website moet beter gebruikt worden. Ook kan ik nergens de regels vinden op de site.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef Lesterr het volgende:
- Af en toe een halfuurtje Live uit het huis uitzenden.
- Liveshows op woensdag ipv donderdag ivm wie is de mol.
- Een overzicht op de officiele website met wie waarvoor heeft gedrukt.
- 's Nachts een keer een opdracht uitvoeren, of ze voor de grap naar buiten sturen en dan te zeggen dat ze de vorige melding moeten negeren als ze eenmaal buiten staan
Heulemoal nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef Tamaartje het volgende:
In de ochtend met het douchen/aankleden staan de streams bijna altijd op de dames. We willen ook mannen zien!
Als ze haar zender niet goed doet hóór je het 'goede gesprek' nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Kan * de stem* niet eens zijn mond houden als iemand met een ander in gesprek is, het stoort het gesprek, zoals vanmorgen...Cynthia en Karim staan in de tuin te roken, 2 keer de stem voor de battrijen en 1 keer *de stem* dat ze haar zender goed moet doen, ik vind het erg storend, leuk gesprek en hoppa daar komt het weer dus het gesprek wordt onderbroken.
Greys de regie inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
Drank idd.
En pak die dames een week hun make-up af!
Hoe die Joanna een uur lang staat te schilderen is niet interessant.
ik hoorde allesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze haar zender niet goed doet hóór je het 'goede gesprek' niet
Nee joh, de helft lag nog in bed toen, echtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoorde allesmaar elke keer wordt er een gesprek onderbroken........echt die stem oke hoort erbij, maar lijkt wel of hij de Hoofdbewoner is
zoals ook vanmorgen........Bewoners het is tijd om op te staan
ze waren er allang uit
Helemaal mee eens, we willen meer actie zien!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:06 schreef Greys het volgende:
En geef de bewoners meer opdrachten om de kluizen te vullen.
Een opdracht van een paar dagen, met zijn allen.
Laat de rode telefoon vaker gaan.
neeheeeeeeeee want ik was aan het kijken oke alleen die cynthia maar die reken ik niet meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, de helft lag nog in bed toen, echt
ben het helemaal met je eens PBquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Goede tip: gooi vanmiddag een bommetje en laat dan vanavond de alcohol rijkelijk vloeien. Er moet wat actie komen, want zo gaat het niet de goede kant uit
ja, eensch, zoek de lesboquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Als de redactie de moeite doet om hier mee te lezen, dan hier weliswaar geen rechtstreekse tip, maar meer een ergernis en klacht.
Van begin af aan presteren de makers van reallifesoaps het al om de BB-huizen, villa's en wat dies meer zij tot de nok toe vol te stouwen met hetero's, praktiserende gays en kasthomo's. De vrouwen, hoe leuk ze ook zijn (en er zitten echt leuke tussen in SST!) zijn echter bijna altijd 101% hetero.
Kan dit nu niet en keer anders?
Je kunt ook overdrijven, met je "volstouwen".quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Als de redactie de moeite doet om hier mee te lezen, dan hier weliswaar geen rechtstreekse tip, maar meer een ergernis en klacht.
Van begin af aan presteren de makers van reallifesoaps het al om de BB-huizen, villa's en wat dies meer zij tot de nok toe vol te stouwen met hetero's, praktiserende gays en kasthomo's. De vrouwen, hoe leuk ze ook zijn (en er zitten echt leuke tussen in SST!) zijn echter bijna altijd 101% hetero.
Kan dit nu niet en keer anders?
beste productie, redactie etc. Ik vind het geweldig dat ik via UPC 24/7 kan kijken. Maar dan wil ik ook dat er wat te kijken valt. Het is dat ik dit forum erbij heb, anders was ik al na 1 dag al afgehaakt en had UPC ook gevraagd kanaal 14 te verwijderen. Zorg aub dat er voor de 24/7 kijkers en streamers wat te zien valt. Aktie, opdrachten, laat die telefoon een paar keer per dag rammelen,IK WIL DUS ZEGGEN: zorg dat dat volk van z'n luie gat komt en wat gaat doen om ons te vermaken. Of denken jullie echt dat mensen het zoals het nu is leuk vinden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Goede tip: gooi vanmiddag een bommetje en laat dan vanavond de alcohol rijkelijk vloeien. Er moet wat actie komen, want zo gaat het niet de goede kant uit
Of zorg dat er persoonlijke spullen verdwijnen zodat er ruzie ontstaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
beste productie, redactie etc. Ik vind het geweldig dat ik via UPC 24/7 kan kijken. Maar dan wil ik ook dat er wat te kijken valt. Het is dat ik dit forum erbij heb, anders was ik al na 1 dag al afgehaakt en had UPC ook gevraagd kanaal 14 te verwijderen. Zorg aub dat er voor de 24/7 kijkers en streamers wat te zien valt. Aktie, opdrachten, laat die telefoon een paar keer per dag rammelen,IK WIL DUS ZEGGEN: zorg dat dat volk van z'n luie gat komt en wat gaat doen om ons te vermaken. Of denken jullie echt dat mensen het zoals het nu is leuk vinden?
ook goed!! Als er maar meer gebeurt als nu, (saaie) gesprekken op de slaapkamer of op welke bank dan ook. Dit hou ik geen 12 weken meer vol zo, te saai voor woordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of zorg dat er persoonlijke spullen verdwijnen zodat er ruzie ontstaat
Liever een knop met daaronder de vier beeldjes waarbij je d.m.v. bijvoorbeeld een rood kader een stream kunt selecteren en deze vervolgens in het groot kunt bekijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:44 schreef Kwaliteit het volgende:
kan van het UPC kanaal geen rode knop functie worden gemaakt voor een extra beeld-stream? dus stream 1 en 3 op de tv?
Net zoiets als ze bij de VRT in België doen, een extra tv-zender op de zender zelf, ÉÉN+ en CANVAS+ , achter de rode knop.
Ik ben heel benieuwd naar het aantal redactieleden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Geef die mensen wat te doen! Meer opdrachten waarbij ze moeten samenwerken, meer spanningen en confrontaties krijgen onderling. Nu zitten ze zich heel de dag te vervelen.
Goeie ! Haha, dan heeft Net5 geen kijkers meer, is vast ergens afgesprokenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Actie plz.
Ik zou het ook wel fijn vinden om in de geheime kamer te kunnen kijken (met geluid) als iemand daarheen moet, maarmja. Dat zou waarschijnlijk de helft van de live-uitzending overbodig maken,.
simpel, weglokken met bananen en slaapkamers afsluitenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef Injetta het volgende:
Die stream van UPC is wel al gevarieerder gelukkig. Je krijgt ten minste wat verschillende gesprekken te zien.
De mensen vervelen zich letterlijk dood.. ze doen al niks anders meer dan hangen en praten alsof ze garnalenstoned zijn..
Actie graag!
Of verbied ze om de hele dag op hun bed te blijven liggen als een een stel verveelde apen op een apenrots...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
Tijd voor wat actie?
Ze zijn de hele dag maar niks aan het doen, bank hangen en kroelen op bed. Bij Big Brother waren er weekopdrachten waar ze een groot gedeelte van de dag/week mee bezig zijn/waren. Dit is wel een element die ik hierin mis. Waarschijnlijk zal het ook wel liggen aan het feit dat de opdrachten die uitgevoerd moeten worden geheim zijn en wij hier niks tot nauwelijks iets van meekrijgen.
In het begin werden we blij gemaakt met een rode telefoon die zomaar af kan gaan, muzikale hints door de intercom, spannende opdrachten (welke ook met behulp van social media zouden worden verzonnen) en clues die de bewoners bezig zou houden.
Tot nu toe heb ik daar nauwelijks iets van gezien en vandaag is het zelfs dood te noemen in het huis. Geef ze wat drank, laat die telefoon wat vaker gaan, geef ze een opdracht of hints, maar nu is het gewoonweg slaapverwekend saai. Zowel voor die luie varkens daar als elke pipo die het ook maar enigszins volgt.
Doe er wat mee... actie!
Nah, Monique heeft het er vandaag al een paar keer over gehad. Aafke heeft om drank gevraagd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan het de bewoners ook niet echt kwalijk nemen. Die willen vast ook liever actie...
Wat een onzin, ze kunnen toch niet dagelijks even alle 'bevelen' en tips hier opvolgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Darklight het volgende:
Dit topic kan wel in de trash, ze doen er toch niks mee
Als ze al Portugees spreken, ik krijg sterk het vermoeden dat ze mensen van zee hebben geplukt.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:25 schreef Maanvis het volgende:
Moeten we deze tips eigenlijk niet in het portugees geven?
Goed, dat vind ik dan zelf iets minder kwalijk. Ik hoef niet te zien wat voor groente er precies door de pasta zit, laat ze nou maar lekker die camera op de boeiende gesprekken en verraderlijke gezichtsuitdrukkingen zetten.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef SwitcheR het volgende:
Dat camerawerk sucks. Als ze aan het eten zijn zie je niet WAT ze aan het eten zijn. Als ze buiten aan het sporten zijn zie je niet wie er aan het sporten is en wat voor sport, je kan alleen naar mensen kijken die naar het sporten kijken. Zo irritant is dat, de kijker wordt dan totaal niet betrokken in dat moment.
Misschien zeevaarders uit equatoriaal guinea?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ze al Portugees spreken, ik krijg sterk het vermoeden dat ze mensen van zee hebben geplukt.
4 muizen, genummerd met 1,2,3 en 5. Dan denken ze dat ze nr 4 nog missen maar die is er gewoon niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:25 schreef 08gnoT. het volgende:
En muizen. Vijf, met op hun ruggen een cijfer. Omdat die grap zo uitgekauwd is denken ze dat ze na de vierde alles hebben, en dan blijkt er nog een te zitten !!1
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:52 schreef Boobman het volgende:
misschien is dit wel de gemeenschappelijke geheime missie:
het publiek dood vervelen.
Als Yvonne het zelfs zegt.. oei oei.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef yvonne het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om een RLS te laten floppen?
Bedankt hè?!
Nu begint echt niemand er meer aan, RLS is bij deze de nek omgedraaid.
Ik denk niet dat ze daar een boodschap aan hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Refurb het volgende:
[..]
Als Yvonne het zelfs zegt.. oei oei.
Er is 1 week geweest, nog 12 te gaan. Hoe dom is dan zo'n opmerking. Ze kunnen alles wat 't format 't format maakt nog omgooien. Allesquote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef Dementor het volgende:
Kwestie van afdraaien voor Net 5 en op naar de volgende productie.
Tuurlijk kan dat maar het programma is niet spannend, er gebeurd niets! De geheimen zijn bekend en ze zijn helemaal niet zo spectaculair. Het concept van prop een aantal mensen in een huis zonder contact met de buitenwereld kennen we nu wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is 1 week geweest, nog 12 te gaan. Hoe dom is dan zo'n opmerking. Ze kunnen alles wat 't format 't format maakt nog omgooien. Alles
Het probleem is dat mensen die dachten dat er een vernieuwend, spannend programma op tv zou komen nu langzaam aan afhaken en denken: "Laat maar zitten". En probeer afgehaakte kijkers maar eens terug te winnen en daarbij nieuwe kijkers voor je programma te winnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan gooien ze er weekopdrachten in, dagopdrachten, duels, smerige psychologische hints, ze verstoren de groepsorde, ze gooien er mensen bij, ze laten die telefoon iedere 10min rinkelen. Dramatisch doen na 1 week is overdreven als er nog een wereld aan mogelijkheden is.
Waarom zou je niet direct goed beginnen?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is 1 week geweest, nog 12 te gaan. Hoe dom is dan zo'n opmerking. Ze kunnen alles wat 't format 't format maakt nog omgooien. Alles
ja, dat kunnen ze. maar gezien het huidige amateurisme van iedereen en alles rondom SST verwacht ik niet dat ze tot dat inzicht zullen komen. Da's hetzelfde als ik nu van een regenworm ga verwachten dat die een kruiswoordraadsel oplost.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist MEER onzin? Ik heb er nog helemaal niets van gezien en ik ben nu al teleurgesteld.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben ook echt bang dat er nooit meer een RLS komt zoals BB als dit flopt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef yvonne het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om een RLS te laten floppen?
Bedankt hè?!
Nu begint echt niemand er meer aan, RLS is bij deze de nek omgedraaid.
Denk 't ook niet. Maar ik verbaas me er nog over dat dit zo slecht is terwijl de successen in andere landen toch anders voorspelden.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben ook echt bang dat er nooit meer een RLS komt zoals BB als dit flopt.
Als je er een goed team achter zet dan heeft het zeker een kans van slagen... maar ik heb het idee dat het huidige team wat er achter zit eigenlijk helemaal niet zo goed is.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het op papier zetten/uitwerken van zoiets qua ideeën wellicht wel vrij gemakkelijk gaat, wij weten idd wel wat we willen zien. Maar qua kosten en techniek e.d. is het niet zo simpel hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 14:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je er een goed team achter zet dan heeft het zeker een kans van slagen... maar ik heb het idee dat het huidige team wat er achter zit eigenlijk helemaal niet zo goed is.
Soms denk ik wel eens, waarom gaat FOK! niet een eigen RLS maken. Wij weten beter hoe we een RLS moeten maken dan de mensen die nu aan SST werken.
Dat is te duur om je vingers nog aan te branden dan, inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom dan niet meteen goed begonnen?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De techniek erachter is geen rocket science, en de kosten verdienen zichzelf terug bij een goed uitgevoerde RLS.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het op papier zetten/uitwerken van zoiets qua ideeën wellicht wel vrij gemakkelijk gaat, wij weten idd wel wat we willen zien. Maar qua kosten en techniek e.d. is het niet zo simpel hoor![]()
Of bedoel je puur alleen voor FOK!-kijkers dan ook?
De techniek erachter is juist onderschat. Net zoals jij nu doet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De techniek erachter is geen rocket science, en de kosten verdienen zichzelf terug bij een goed uitgevoerde RLS.
Whatever, dat doe ik helemaal niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
De techniek erachter is juist onderschat. Net zoals jij nu doet.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dit zulke domme acties,. Als je toch alle spanning eruit haalt op tv waarom dan uberhaupt nog 24/7 uitzenden?
Dit dus, belachelijk, KvdW alla, maar dit is toch gewoon een groepsopdracht? Waarom nu een stream lock?!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef Tamaartje het volgende:
24/7 streams en dan een lock erop als het leuk begint te worden...
Wat een onzin! Denkt de productie zo kijkcijfers te trekken?
Als het zo blijft denk ik dat ik afhaak..
Dat kan, dan begint de modeshow waarschijnlijk pas als de streams het weer doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Gert het volgende:
Ik vind een modeshow best leuk.
De streamlock is echt belachelijk, al beweert de netmanager op twitter dat het een technische storing zou zijn.
Zou wel heel toevallig zijn hequote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Gert het volgende:
De streamlock is echt belachelijk, al beweert de netmanager op twitter dat het een technische storing zou zijn.
yeah right, storing in zijn hoofd zekerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Gert het volgende:
Het feit dat ie het heeft over technische storingen zegt al iets, om zich in te dekken wellicht?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef Gert het volgende:
Het was een eerdere tweet.
Daarin belooft hij dat de streams alleen uit zullen gaan bij calamiteiten of bij een technische storing.
Een technische storing.. maar wel mooi het SST logo in beeld. We trappen er niet in idd:Dquote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het feit dat ie het heeft over technische storingen zegt al iets, om zich in te dekken wellicht?
Idd, ook al is het zelf een vogelhuisje laten bouwen zonder beschrijving, eerst met de groep bepalen wie de opdracht moet doen, 3 mensen laten uitkiezen, of vrijwilligers vragen en dan zoiets laten doen, beloning: ieder 3 dingen uit de voorraadkast oid.....quote:Op maandag 21 februari 2011 14:51 schreef Maryn. het volgende:
Tip (wat iedereen vindt): MEER ACTIE, hoe moeilijk kan het zijn??
Mja, in een BB moesten ze eens wasknijpers in elkaar zetten... van die chagrijnige smoelen werden we toen ook niet vrolijkquote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, ook al is het zelf een vogelhuisje laten bouwen zonder beschrijving, eerst met de groep bepalen wie de opdracht moet doen, 3 mensen laten uitkiezen, of vrijwilligers vragen en dan zoiets laten doen, beloning: ieder 3 dingen uit de voorraadkast oid.....
quote:Ik heb dit weekend meteen doorgegeven dat het als vervelend wordt ervaren dat de streams op slot gingen tijdens de missverkiezing, en als het goed is wordt dit nu in het vervolg voorkomen! Zie, er wordt dus echt wel wat met jullie feedback gedaan. ;-)
Wat de tijden betreft, er zijn geen plannen om de dagelijkse show te verschuiven van tijdstip.
Actie komt er zeker deze week..
Oh, die met de arme en rijke kant toch? Toen hing er ook veel te veel van af, nu is het gewoon tijdsverdrijf.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, in een BB moesten ze eens wasknijpers in elkaar zetten... van die chagrijnige smoelen werden we toen ook niet vrolijk
Maar als ze er een beloning (drank in overvloed/feestje/optreden/oid) tegenover zetten worden ze vast streberig. Dat lijkt mij wel wat, zo'n opdracht voor de bewoners. Iets lulligs/raars doen waarmee ze dan een feestje kunnen verdienen.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, die met de arme en rijke kant toch? Toen hing er ook veel te veel van af, nu is het gewoon tijdsverdrijf.
Psies, dat bedoel ik ook, als ze met 3 man ieder drie dingen mogen uitzoeken dan heb je maar zo 9 flessen wijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als ze er een beloning (drank in overvloed/feestje/optreden/oid) tegenover zetten worden ze vast streberig. Dat lijkt mij wel wat, zo'n opdracht voor de bewoners. Iets lulligs/raars doen waarmee ze dan een feestje kunnen verdienen.
Nee, was niet met arm en rijk. Volgens mij was het de laatste, met de zusjes. Maar inderdaad, een competitie is zo gek nog niet. BB UK zat er altijd vol mee.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, die met de arme en rijke kant toch? Toen hing er ook veel te veel van af, nu is het gewoon tijdsverdrijf.
Even nagezocht, idd BB6 [COS #326] Die hoere schurft wasknijpers!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, was niet met arm en rijk. Volgens mij was het de laatste, met de zusjes. Maar inderdaad, een competitie is zo gek nog niet. BB UK zat er altijd vol mee.
Leuk om te lezenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:15 schreef Greys het volgende:
SBS heeft ons inmiddels gemaild dat er 'deze week zeker actie gaat komen in het huis!' en dat ze echt jullie feedback lezen en er zoveel mogelijk rekening mee proberen te houden.
Dus, ben benieuwd naar de actie!
Een stukje uit de mail:
[..]
Ja, zoals het vroeger in BB ging... Opdrachten uitvoeren om het weekbudget te spekken, om drank te verdienen of sigaretten. Maar goed, nu hebben ze die missies om hun eigen kas te spekken.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Even nagezocht, idd BB6 [COS #326] Die hoere schurft wasknijpers!
Maar dat was ook niet echt leuk om te zien omdat het zo veel was, dat werd dan ook weer een sleur, gewoon een korte opdracht om de tijd te verdrijven, dat zou al een boel schelen, eens zien welke stuurlui aan wal gaan staan met advies terwijl ze te schijterig waren om vrijwilliger te zijn bijvoorbeeld.
Dat deden ze vaak bij BB, schier eindeloze opdrachten. Ik vond het wel wat hebben als ze dan helemaal afgemat waren.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Even nagezocht, idd BB6 [COS #326] Die hoere schurft wasknijpers!
Maar dat was ook niet echt leuk om te zien omdat het zo veel was, dat werd dan ook weer een sleur, gewoon een korte opdracht om de tijd te verdrijven, dat zou al een boel schelen, eens zien welke stuurlui aan wal gaan staan met advies terwijl ze te schijterig waren om vrijwilliger te zijn bijvoorbeeld.
Die missies zijn zo onder water, we weten verder niets omdat het nooit duidelijk is tot de uitzending. Als er ook eens een keertje een paar opdrachten komen voor een feestje of bijvoorbeeld iets wat ze graag willen hebben, een spel als triviant oid is ook leuk om te zien als zij dat met een groep doen, kijken wie de hoogbegaafde is.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, zoals het vroeger in BB ging... Opdrachten uitvoeren om het weekbudget te spekken, om drank te verdienen of sigaretten. Maar goed, nu hebben ze die missies om hun eigen kas te spekken.
Op zich wel, alleen hangt er nu niet veel anders van af dan een feestje/entertainment want de rest is gewoon te bestellen, waarschijnlijk zijn ze nu dus minder gedreven.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat deden ze vaak bij BB, schier eindeloze opdrachten. Ik vond het wel wat hebben als ze dan helemaal afgemat waren.
Ja, dat is ook zoiets. Er is zoveel waarnaar de streamers alleen maar kunnen raden tot de volgende dag.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die missies zijn zo onder water, we weten verder niets omdat het nooit duidelijk is tot de uitzending.
Omdat we het concept leuk vinden, en hopen op verbeteren. Althans dat geld voor mij.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Nyce het volgende:
Wie legt mij even uit waarom er mensen zijn die er niks aan vinden en toch blijven kijken? Ik probeer jullie te snappen... maar het lukt niet...
Voor mij ookquote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Omdat we het concept leuk vinden, en hopen op verbeteren. Althans dat geld voor mij.
Volgens mij hebben ze er nog nooit wat mee gedaan, wel dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef SaladShaker het volgende:
En hier nog eentje.
Zolang de regie iets met onze feedback blijft doen, is er hoop.
Het geluid van de streams staat te zacht. De reclames hebben een normaal geluidsniveau en worden geleverd door een externe partij.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Geachte mensen van de regie en het geluid.
Oke ik leg me er bij neer er zit reklame steeds tussen bij de streams, en nee ik koop geen auto, gebruik geen maandverband, ik ga niet op reis, en gebruik geen ontbijtmaaltijd, maar kijk gewoon jullie reklames netjes af, maar nu een vraag, zet het geluid dan ook zachter, ik zit steeds zowat tegen mijn plafonetje aan als de reklame me huiskamer in tettert, echt een hartverzakking hou ik er aan over, dus geef die geluidtechnicus opslag en laat hem de volumeknop zodra hij de bandjes van de reklame instart een tikkeltje zachter zetten.
m.v.g. Toverheks
echt ik mis gewoon de helft, komt er zo een reclame dan gauw knopje zoeken voor zachter te doen, en dan gaat het gesprek weer verder maar heb dan de helft gemistquote:Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het geluid van de streams staat te zacht. De reclames hebben een normaal geluidsniveau en worden geleverd door een externe partij.
Dat is imo hetzelfde verschil, het geluid van de reclames is harder dan dat van de streams, als dat gelijk wordt getrokken dan heb je dit probleem niet meer.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het geluid van de streams staat te zacht. De reclames hebben een normaal geluidsniveau en worden geleverd door een externe partij.
Dan nog snap ik de logica niet. Als je bij een restaurant vies hebt gegeten kom je toch ook niet terug? 'Ja ik vind het concept leuk dus ik hoop op verbetering..'quote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Omdat we het concept leuk vinden, en hopen op verbeteren. Althans dat geld voor mij.
Wat een scheve vergelijking. Voor een restaurant betaal je ook, hier kan je gewoon naar kijken of niet,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:20 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dan nog snap ik de logica niet. Als je bij een restaurant vies hebt gegeten kom je toch ook niet terug? 'Ja ik vind het concept leuk dus ik hoop op verbetering..'
Vind je het niet stiekem gewoon wel heel leuk en wil je gewoon klagen? Of heb je toch niks beters te doen dan dit volgen?
Ik vind de vergelijking niet zo scheef, ik vind tijd namelijk meer waard dan geld. Maar dan een andere vergelijking: je luistert toch ook niet naar muziek omdat het concept zo leuk is ook al klinkt het niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat een scheve vergelijking. Voor een restaurant betaal je ook, hier kan je gewoon naar kijken of niet,. Van restauranten zijn er duizenden dus is het daar vies, dan zoek je toch gewoon een ander. Dit SSconcept hebben we nu voor het eerst in NL, dus je kan niet voor eenzelfde concept maar dan beter kiezen, en we vinden het concept leuk; dan hoop je gewoon dat er misschien toch nog actie komt.
Misschien vind ik jouw tijdverdrijf wel complete onzin, denk ik bij jouw bezigheden dat je blijkbaar niets beters te doen hebt. Ik vraag me af waarom je hier loopt te verkondigen dat je ons niet snapt en dat we blijkbaar niets beters te doen hebben, heb je niets beters te doen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking niet zo scheef, ik vind tijd namelijk meer waard dan geld. Maar dan een andere vergelijking: je luistert toch ook niet naar muziek omdat het concept zo leuk is ook al klinkt het niet?
Dus volgens mij geldt eigenlijk het laatste; je hebt toch niks beters te doen dus kijk je er naar.
Haha, het is niks persoonlijks, ik probeer serieus te snappen waarom je iets kijkt waar je niks aan vind. Het is ook alleen gericht aan de mensen die bijvoorbeeld klagen dat het zo saai is en toch blijven kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien vind ik jouw tijdverdrijf wel complete onzin, denk ik bij jouw bezigheden dat je blijkbaar niets beters te doen hebt. Ik vraag me af waarom je hier loopt te verkondigen dat je ons niet snapt en dat we blijkbaar niets beters te doen hebben, heb je niets beters te doen?
Ah, zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef Nyce het volgende:
[..]
Haha, het is niks persoonlijks, ik probeer serieus te snappen waarom je iets kijkt waar je niks aan vind. Het is ook alleen gericht aan de mensen die bijvoorbeeld klagen dat het zo saai is en toch blijven kijken.
Ik zeg ook nergens dat ik het een onzinnig tijdverdrijf vind om Secret Story te volgen. Maar waarom volg je iets wat je saai vind?
Ik denk dat die streamlocks worden ingeschakeld op het moment dat volgens afspraken, met afnemers, zoals Net 5, hebben daar zwaar voor betaald. Zij (net5) hebben imho de rechten om dat elke avond exclusief uit te zenden, en dus mogen de kijkers dat niet van te voren zien immers, dan hebben zij geen content meerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom zijn die streamlocks er eigenlijk? is er echt niemand anders om te filmen? Hang dan een fictieve stream 5 in de KvdW zodat de echte vier gewoon kunnen blijven uitzenden..
Onzin dit is niet wat er aan pietje puk beloofd is!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:25 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
Ik denk dat die streamlocks worden ingeschakeld op het moment dat volgens afspraken, met afnemers, zoals Net 5, hebben daar zwaar voor betaald. Zij (net5) hebben imho de rechten om dat elke avond exclusief uit te zenden, en dus mogen de kijkers dat niet van te voren zien immers, dan hebben zij geen content meer
Daarom mogen de kijkers ook niet niet zien wat er in de kvdw gebeurd.
Dat is enkel voorbehouden aan Net5.
Simpel toch ?
Maar ja regie is ook onderhevig aan managament dus daar hoeven we niet veel van te verwachten
Pardon?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Andrea_S het volgende:
Open brief aan MOL,
Beste meneer de mol, ik meende dat na bb1 dit leuk zou kunnen zijn., verder na bb1 niets gevolgd.
Spijtig te bemerken dat ss hoe langer hoe meer begint in te zakken.
'T is eigenlijk wel grappig om te bemerken dat de communicatie omtrent dit prg sterker is qua bandbreedte dan de streams zelf, zie fora'S als fok .
Ik heb echt geprobeerd en ik vond het leuk totdat uw regie besloot om domme activiteiten te initieren.
U maakt mensen belachelijk en mi gaat het werkelijk te ver om bewoners ook te te recorden wanneer zij op het toilet ziitten te pissen,of te poepen, te rukken of wat dies meer zij. Portoguese regie ziet het allemaal, stelletje viespeuken !
Ik wens u veel plezier in uw verdere carriere, buit mensen uit verdien wat geld koop nog wat villa's
zo hier en daar. Maar kijk altijd achterom, er komt een moment ....
Veel plezier meneer.
Als ik jou ooit tegenkom ......
Hear hear!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
En kijk wat de drank doet. Eindelijk is er iets om naar te kijken en om te lachen! Dit willen we vaker
Welke vleugel van het pieter baancentrum zit je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Andrea_S het volgende:
Open brief aan MOL,
Beste meneer de mol, ik meende dat na bb1 dit leuk zou kunnen zijn., verder na bb1 niets gevolgd.
'T is eigenlijk wel grappig om te bemerken dat de communicatie omtrent dit prg sterker is qua bandbreedte dan de streams zelf, zie fora'S als fok .
Ik heb echt geprobeerd en ik vond het leuk totdat uw regie besloot om domme activiteiten te initieren.
U maakt mensen belachelijk en mi gaat het werkelijk te ver om bewoners ook te te recorden wanneer zij op het toilet ziitten te pissen,of te poepen, te rukken of wat dies meer zij. Portoguese regie ziet het allemaal, stelletje viespeuken !
Ik wens u veel plezier in uw verdere carriere, buit mensen uit verdien wat geld koop nog wat villa's
Veel plezier meneer.
Open brief aan Andrea_S,quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Andrea_S het volgende:
Open brief aan MOL,
Veel plezier meneer.
Whahahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Open brief aan Andrea_S,
Doe iedereen een plezier en plant je niet voort.
Veel plezier mevrouw.
Uhuh. Wat zal John een stijve nek krijgen van het altijd achterom kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
Is Andrea nu gewoon John aan het bedreigen?
Ze had net zo goed Joop kunnen bedreigen, die heeft ook niets met het programma van doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
Hoe gek ben je dan in je kopquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
Of wissel het leuker af met Renate, want zij is tof!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:44 schreef scooby-doo het volgende:
Heb ook nog een tip.
FLIKKER die presentator Bart Boonstra er uit.
Wat een mongool zeg.
Tof wel ja, maar ook niet echt een presentatie wonder.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of wissel het leuker af met Renate, want zij is tof!
Die telefoon moet ook een keer midden in de nacht gaan idd ofzo!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
Gewoon vaker de rode telefoon laten rinkelen. Die gene die opneemt mag 24 uur niet praten, miv het ophangen van de hoorn.
Of...
Die gene die opneemt moet een andere bewoner noemen. Tegen die gene strijdt hij/zij. Wie het langst wakker blijft krijgt de inhoud van de kluis van de ander
goh daar waren ze vast zelf niet opge komenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
Gewoon vaker de rode telefoon laten rinkelen.
Die gene die opneemt mag 24 uur niet praten, miv het ophangen van de hoorn.
Of...
Die gene die opneemt moet een andere bewoner noemen. Tegen die gene strijdt hij/zij. Wie het langst wakker blijft krijgt de inhoud van de kluis van de ander
Of...
Die gene die opneemt moet een vlot bouwen en daarop de nacht in het zwembad verblijven.
Preciiiieeesquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Die telefoon moet ook een keer midden in de nacht gaan idd ofzo!
is wel een heel lief meisje, alleen ik voel het ook aan me oren soms :-)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef Anneloortje het volgende:
Mijn tip per direct aub de batterijen van Monique uit haar zender halen.
please?
(Die snerpende stem gaat door merg en been.)
Ik vind sharon juist snerpent irritant!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
is wel een heel lief meisje, alleen ik voel het ook aan me oren soms :-)
Lol en dan tegen Joanna en Alex oid.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Mylene het volgende:
Geef Servio en Alex samen een opdracht waarbij ze nauw moeten samenwerken.
Iets waar niet té veel geld op staat. Want dan moéten ze wel bonden en dat zou jammer zijn. Straks komt het nog goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Mylene het volgende:
Geef Servio en Alex samen een opdracht waarbij ze nauw moeten samenwerken.
maar dat gaat niet lukken want gerard en alex werken toch samen ?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets waar niet té veel geld op staat. Want dan moéten ze wel bonden en dat zou jammer zijn. Straks komt het nog goed.
En toekijken hoe de regie zit te kaarten, niks doen en fappen op bewoners?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef Bianca555 het volgende:
Nog een ideetje, zou het leuk zijn om een cam op de cams te zetten?
Ik bedoel vanuit de regiekamer en dan daar achter een camera te zetten
die alle hektiek van de regie laat zien.
Dat lijkt mij wel intresant en kan ook best wel wanneer op sommige dagen toch niks gebeurt.
Vaak is het echt saai dat een camera 15 minuten lang op 1 iemand staat dan kan je dat
leuker maken zodat we zien wat er in de regie gebeurt?
als je in steno schrijft mag dat, dan kun je doen alsof het geheim zichzelf onthult.quote:
Ik vind dat het niet kan voor zo'n professionele site.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je in steno schrijft mag dat, dan kun je doen alsof het geheim zichzelf onthult.
het is geen professionele site.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat het niet kan voor zo'n professionele site.
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Lieve mensen van SST,
Misschien is het verstandig om de volgende keer wat voorzichtiger met documenten om te gaan, die bepalend kunnen zijn voor het verloop van het spel.
Met vriendelijke groet,
iBenny
Nou blijkbaar heeft Guido allerlei gegevens van de andere bewoners kunnen zien. Hij wist de achternaam en het adres van Aafke al en nu blijkt hij ook te weten was Alex zijn achternaam is en..... dat er 'Ridder' op stondquote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Dat vraagt om een rel, kan iemand op de FP wat sappige details zetten? Misschien aangevuld met een filmpje?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou blijkbaar heeft Guido allerlei gegevens van de andere bewoners kunnen zien. Hij wist de achternaam en het adres van Aafke al en nu blijkt hij ook te weten was Alex zijn achternaam is en..... dat er 'Ridder' op stond
Ja maar dat was toch omdat het papier doorgedrukt was en dat hij het toen kon lezen ?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou blijkbaar heeft Guido allerlei gegevens van de andere bewoners kunnen zien. Hij wist de achternaam en het adres van Aafke al en nu blijkt hij ook te weten was Alex zijn achternaam is en..... dat er 'Ridder' op stond
Yeah rightquote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef Bianca555 het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch omdat het papier doorgedrukt was en dat hij het toen kon lezen ?
Heb wel een video gezien van regie daar gebeurde inderdaat niks, lagen achterover.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef Rosevink het volgende:
[..]
En toekijken hoe de regie zit te kaarten, niks doen en fappen op bewoners?
Guido zei dat inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Bianca555 het volgende:
[..]
ik heb dit echt ergens gelezen hoor maar waar? of gezien in een videoo ?
Veel mensen drukken wel zo hard op hun pen, hoor. Op school vroeger vaak genoeg meegemaakt dat er ingedrukte strepen en kringen doorgedrukt stonden op mijn proefwerk, en de boodschappenlijstjes hier thuis zijn op het volgende blaadje ook altijd nog te lezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Guido zei dat inderdaad.
Maargoed, hij loog natuurlijk. Want als je door het doordrukken kan lezen dat iemand AAFKE FEENSTRA heet dan schrijf je erg krampachtig of er lag een blaadje carbonpapier onder.
maar het is wel zo gebeurt hoor, ik zit nu te zoeken op http://www.secretstory.nl/kijk-livequote:Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Veel mensen drukken wel zo hard op hun pen, hoor. Op school vroeger vaak genoeg meegemaakt dat er ingedrukte strepen en kringen doorgedrukt stonden op mijn proefwerk, en de boodschappenlijstjes hier thuis zijn op het volgende blaadje ook altijd nog te lezen.
Dan nog is het een slordige fout van SBS, natuurlijk.
Dat ie het heeft gezegd betekent ngo niet dat het waar is.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef Bianca555 het volgende:
[..]
maar het is wel zo gebeurt hoor, ik zit nu te zoeken op http://www.secretstory.nl/kijk-live
daar zijn veel video's maar beetje veel ik weet zeker dat het daar iergens s gezegt.
Ja dat klopt ook weer wand ze liegen allemaal , hahaquote:Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat ie het heeft gezegd betekent ngo niet dat het waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |