Helemaal mee eens, we willen meer actie zien!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:06 schreef Greys het volgende:
En geef de bewoners meer opdrachten om de kluizen te vullen.
Een opdracht van een paar dagen, met zijn allen.
Laat de rode telefoon vaker gaan.
neeheeeeeeeee want ik was aan het kijken oke alleen die cynthia maar die reken ik niet meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, de helft lag nog in bed toen, echt
ben het helemaal met je eens PBquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Goede tip: gooi vanmiddag een bommetje en laat dan vanavond de alcohol rijkelijk vloeien. Er moet wat actie komen, want zo gaat het niet de goede kant uit
ja, eensch, zoek de lesboquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Als de redactie de moeite doet om hier mee te lezen, dan hier weliswaar geen rechtstreekse tip, maar meer een ergernis en klacht.
Van begin af aan presteren de makers van reallifesoaps het al om de BB-huizen, villa's en wat dies meer zij tot de nok toe vol te stouwen met hetero's, praktiserende gays en kasthomo's. De vrouwen, hoe leuk ze ook zijn (en er zitten echt leuke tussen in SST!) zijn echter bijna altijd 101% hetero.
Kan dit nu niet en keer anders?
Je kunt ook overdrijven, met je "volstouwen".quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Als de redactie de moeite doet om hier mee te lezen, dan hier weliswaar geen rechtstreekse tip, maar meer een ergernis en klacht.
Van begin af aan presteren de makers van reallifesoaps het al om de BB-huizen, villa's en wat dies meer zij tot de nok toe vol te stouwen met hetero's, praktiserende gays en kasthomo's. De vrouwen, hoe leuk ze ook zijn (en er zitten echt leuke tussen in SST!) zijn echter bijna altijd 101% hetero.
Kan dit nu niet en keer anders?
beste productie, redactie etc. Ik vind het geweldig dat ik via UPC 24/7 kan kijken. Maar dan wil ik ook dat er wat te kijken valt. Het is dat ik dit forum erbij heb, anders was ik al na 1 dag al afgehaakt en had UPC ook gevraagd kanaal 14 te verwijderen. Zorg aub dat er voor de 24/7 kijkers en streamers wat te zien valt. Aktie, opdrachten, laat die telefoon een paar keer per dag rammelen,IK WIL DUS ZEGGEN: zorg dat dat volk van z'n luie gat komt en wat gaat doen om ons te vermaken. Of denken jullie echt dat mensen het zoals het nu is leuk vinden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Goede tip: gooi vanmiddag een bommetje en laat dan vanavond de alcohol rijkelijk vloeien. Er moet wat actie komen, want zo gaat het niet de goede kant uit
Of zorg dat er persoonlijke spullen verdwijnen zodat er ruzie ontstaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
beste productie, redactie etc. Ik vind het geweldig dat ik via UPC 24/7 kan kijken. Maar dan wil ik ook dat er wat te kijken valt. Het is dat ik dit forum erbij heb, anders was ik al na 1 dag al afgehaakt en had UPC ook gevraagd kanaal 14 te verwijderen. Zorg aub dat er voor de 24/7 kijkers en streamers wat te zien valt. Aktie, opdrachten, laat die telefoon een paar keer per dag rammelen,IK WIL DUS ZEGGEN: zorg dat dat volk van z'n luie gat komt en wat gaat doen om ons te vermaken. Of denken jullie echt dat mensen het zoals het nu is leuk vinden?
ook goed!! Als er maar meer gebeurt als nu, (saaie) gesprekken op de slaapkamer of op welke bank dan ook. Dit hou ik geen 12 weken meer vol zo, te saai voor woordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of zorg dat er persoonlijke spullen verdwijnen zodat er ruzie ontstaat
Liever een knop met daaronder de vier beeldjes waarbij je d.m.v. bijvoorbeeld een rood kader een stream kunt selecteren en deze vervolgens in het groot kunt bekijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:44 schreef Kwaliteit het volgende:
kan van het UPC kanaal geen rode knop functie worden gemaakt voor een extra beeld-stream? dus stream 1 en 3 op de tv?
Net zoiets als ze bij de VRT in België doen, een extra tv-zender op de zender zelf, ÉÉN+ en CANVAS+ , achter de rode knop.
Ik ben heel benieuwd naar het aantal redactieleden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Geef die mensen wat te doen! Meer opdrachten waarbij ze moeten samenwerken, meer spanningen en confrontaties krijgen onderling. Nu zitten ze zich heel de dag te vervelen.
Goeie ! Haha, dan heeft Net5 geen kijkers meer, is vast ergens afgesprokenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Actie plz.
Ik zou het ook wel fijn vinden om in de geheime kamer te kunnen kijken (met geluid) als iemand daarheen moet, maarmja. Dat zou waarschijnlijk de helft van de live-uitzending overbodig maken,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |