Inderdaad, vuur willen we zien! confrontaties! ruzies! niet dat zoetsappige bankhangen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef Namat het volgende:
Ik heb wel een IDEE om de kijkcijfers te verhogen:
DE STEM: Beste bewoners, ga allemaal op de bank zitten en blijf daar tot ik zeg dat jullie mogen opstaan. Ik gun jullie een blik hoe de thuiskijkers jullie belevenissen in het huis meemaken. Maar...let op...Niets is wat het lijkt!!!
Dan volgt er op het grote flatscreen een samenvattingsfilm van álle roddels over elkaar, wie wat zegt over een ander terwijl diegene een héle andere indruk van die persoon had en dacht dat ze vrienden/vriendinnen waren. En stukjes film over het gesop onder de lakens, samen met een stukje dat Monique praat over 'normen en waarden", laat de confrontaties maar eens komen onder de bewoners.
Ik denk dat het tijd word om eens te zien wie de bewoners écht zijn en niet dat raden naar die domme geheimen. Want al is je geheim geraden, dan zit je nog steeds in het huis.
Ik hoop dat de programmamakers eens nadenken over dit idee.
Het zou het programma een stuk interessanter en succesvoller maken.
Want nu zijn ze dikke mik met elkaar in dat huis en de kijkers ergeren zich meer dan dat ze plezier hebben omdat alleen wíj de roddels zien en de nep-vriendschappen.
Toverheks, ik heb twee keer je streamverslagen gelezen en dacht jammer datquote:Op donderdag 7 april 2011 23:14 schreef Toverheks het volgende:
Flip en Karim weer het huis in, Alex naar huis.
de % zijn de laatste keer niet bekend gemaakt, net als vorige week...........
Graag had ik de einduitslag ook op tv gezien,
even een tip aan SST............gewoon de % laten zien, bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:28 schreef kahaarin het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze in de week van de angst niet van die ge-eikte dingen gaan doen als insecten eten of iets in het donker moeten voelen of zoiets.
Wat me leuk lijkt is de stem laten zeggen dat er iemand buiten loopt midden in de nacht en dat de bewoners bij elkaar moeten gaan zitten en bij de ramen wegblijven. Vervolgens geluiden laten horen en gerommel, Portugees gepraat buiten en iets van een politieauto oid. Vervolgens moeten ze in de geheime kamer gaan zitten want daar zijn geen ramen. De eerster die dapper genoeg is om te gaan kijken vind dan een enveloppe met een keuze, of zelf een opdracht doen met zijn/haar team of hem doorspelen naar het andere team en zelf een andere doen oid.
Zulke dingen zijn leuker dan opdrachtjes doen die vies/moeilijk of zwaar zijn.
hoi hoi Fluitertje.............quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toverheks, ik heb twee keer je streamverslagen gelezen en dacht jammer dat
de procenten er niet in staan, las net je update van 23:14, bedankt,
de procenten werden tijdens de liveshow dus niet bekend gemaakt.
Of ze iig op de site laten zien, dan is er een indicatie, het stemmen is heel ondoorzichtig op deze manier idd. Hoe moeilijk is het om daar even een schema van te maken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoi Fluitertje.............
ja verleden week ook al de einduitslag niet in de livesjow, en gisterenavond 7 april weer niet, jammer want ook dat willen we graag weten want Renate zei tegen Flip hij was ingehaald ( door Karim) maar met hoeveel weten we dus ook niet.
Vind het een slechte zaak en hoop dat ze volgende week wel de laatste % laten zien........
Ik denk heel moeilijk, maar is toch vreemde zaak, ze horen gewoon ook de einduitslag bekend te maken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of ze iig op de site laten zien, dan is er een indicatie, het stemmen is heel ondoorzichtig op deze manier idd. Hoe moeilijk is het om daar even een schema van te maken?
Lol, als ze willen dat we blijven stemmen wel ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk heel moeilijk, maar is toch vreemde zaak, ze horen gewoon ook de einduitslag bekend te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |