quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef afca_oc het volgende:
De Week van de Angst...
8 april om 13.54
... gaat nu van start.
In de Week van de Angst gaan de bewoners het duel met elkaar aan. Alles draait deze week om lef, kracht, uithoudingsvermogen, strategie en durf. De onderlinge verhoudingen komen zwaar onder druk te staan als de bewoners in twee teams worden ingedeeld. We zijn op zoek naar jouw meest enge en lugubere idee. Laat deze achter op onze Hyves- en Facebookpagina.
En wil je meepraten? Dan kan dit uiteraard ook op Twitter met de hashtag #WvdA.
Laten we het hopen dat het niet tegenvalt
Hmm, dat is grappig, ik neem aan dat de vaste koppels uit elkaar worden gehaald dus dan krijg je een tweedeling tussen: Mo-Maik, Flip-Jo, Geer-Karim en Laura of Sharon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef afca_oc het volgende:
De Week van de Angst...
8 april om 13.54
... gaat nu van start.
In de Week van de Angst gaan de bewoners het duel met elkaar aan. Alles draait deze week om lef, kracht, uithoudingsvermogen, strategie en durf. De onderlinge verhoudingen komen zwaar onder druk te staan als de bewoners in twee teams worden ingedeeld. We zijn op zoek naar jouw meest enge en lugubere idee. Laat deze achter op onze Hyves- en Facebookpagina.
En wil je meepraten? Dan kan dit uiteraard ook op Twitter met de hashtag #WvdA.
Laten we het hopen dat het niet tegenvalt
Dank jequote:Op vrijdag 8 april 2011 14:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
In daily video voor Johanna van Mo....
Tja, maar ze hebben er wel 1000 bij i.p.v. 500.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:15 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat van vrouw/man klopt eigenlijk ook niet. De vrouwen hadden maar 1 man goed neergezet. De stem zei het toen verkeerd..
Die leugendetector is helemaal niet geweest, had me er op verheugd. Weer een belofte die niet nagekomen is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
Waar sloegen die promo's op tv nou op over die leugendetector in de Week van de Waarheid?
Of heb ik ze compleet gemist?
geen leugendetector geweest. zat het net ook te denken toen ik las dat het nu week v/d angst isquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
Waar sloegen die promo's op tv nou op over die leugendetector in de Week van de Waarheid?
Of heb ik ze compleet gemist?
1000 per goedgezet persoon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, maar ze hebben er wel 1000 bij i.p.v. 500.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:28 schreef kahaarin het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze in de week van de angst niet van die ge-eikte dingen gaan doen als insecten eten of iets in het donker moeten voelen of zoiets.
Wat me leuk lijkt is de stem laten zeggen dat er iemand buiten loopt midden in de nacht en dat de bewoners bij elkaar moeten gaan zitten en bij de ramen wegblijven. Vervolgens geluiden laten horen en gerommel, Portugees gepraat buiten en iets van een politieauto oid. Vervolgens moeten ze in de geheime kamer gaan zitten want daar zijn geen ramen. De eerster die dapper genoeg is om te gaan kijken vind dan een enveloppe met een keuze, of zelf een opdracht doen met zijn/haar team of hem doorspelen naar het andere team en zelf een andere doen oid.
Zulke dingen zijn leuker dan opdrachtjes doen die vies/moeilijk of zwaar zijn.
Inderdaad, dan zijn ze banger dan wanneer ze vieze/onaangename opdrachtjes moeten doen. Week van de angst is natuurlijk niet een soort van expeditie Robinson naar mijn mening.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Klinkt goed
Van de geheime kamer een soort van "Panic-room" maken.......
dit is dus wat maik heeft:quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:33 schreef Stability het volgende:
[..]
dit is dus wat maik heeft:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heterochromie
en ook al weggehaalde borsten....omg wat voor alien is dit?
heb je gekeken? het is echt zo he?quote:
Is dat een retorische vraag aan jezelf? Om daar lekker mee te gaan fotosoepen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:33 schreef Stability het volgende:
[..]
haha nee, hoewel ik zn ogen wel allebij hetzelfde kan maken natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dat een retorische vraag aan jezelf? Om daar lekker mee te gaan fotosoepen?
Zet dat even in het Tips voor de Redactie topic als je wiltquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:28 schreef kahaarin het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze in de week van de angst niet van die ge-eikte dingen gaan doen als insecten eten of iets in het donker moeten voelen of zoiets.
Wat me leuk lijkt is de stem laten zeggen dat er iemand buiten loopt midden in de nacht en dat de bewoners bij elkaar moeten gaan zitten en bij de ramen wegblijven. Vervolgens geluiden laten horen en gerommel, Portugees gepraat buiten en iets van een politieauto oid. Vervolgens moeten ze in de geheime kamer gaan zitten want daar zijn geen ramen. De eerster die dapper genoeg is om te gaan kijken vind dan een enveloppe met een keuze, of zelf een opdracht doen met zijn/haar team of hem doorspelen naar het andere team en zelf een andere doen oid.
Zulke dingen zijn leuker dan opdrachtjes doen die vies/moeilijk of zwaar zijn.
Klopt, maar er werden wel 2 goede gerekend.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De dames hadden alleen Karim goed op plaats 3
Klopt en de mannen 2 en die kregen toch 2000?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De dames hadden alleen Karim goed op plaats 3
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:33 schreef Stability het volgende:
[..]
bowiequote:
Het is nog steeds de week van de waarheid, alles is mogelijk. Gewoon vanavond weer zo'n gemaskerd bal heeft geven en tussen neus en lippen door die Pim naar binnen sturenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:35 schreef rita1959 het volgende:
Nou vanavond maar Mo haar vriendje uit Nederland langs laten komen, kijken hoe die jank doos dan gaat reageren als zij pim ziet
Is dat waar de regie meeleest, of is dat onzin, die opmerking dat FOK! meedoet aan SST...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet dat even in het Tips voor de Redactie topic als je wilt
Done!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet dat even in het Tips voor de Redactie topic als je wilt
Nee, het was 500 per goed geplaatste persoon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt en de mannen 2 en die kregen toch 2000?
Denk je dat hij geen oog op kleur kan betalen? Nee hij heeft echt 2 verschillende kleuren ogenquote:
Dat is weer heel anders, uiteraard..... Daar weet Monique al van, en Maaike weer niet...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef minzo het volgende:
Maar wat ik niet begrijp, Maik heeft toch gewoon gezegt in de eerste 2 weken dat hij iemand thuis ook had waar hij iets mee had, Toen zei Mo ook dat zij een vriend "Pim" had ofzo iets
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:40 schreef rico80 het volgende:
Denk je dat hij geen oog op kleur kan betalen? Nee hij heeft echt 2 verschillende kleuren ogen
quote:David Bowie is geboren in Brixton (stadsdeel van Londen), maar is opgegroeid in Bromley, in het graafschap Kent. Toen Bowie 15 was, werd zijn linkeroog in een gevecht met een vriend beschadigd toen deze hem met zijn vuist in het gezicht raakte. Na enkele operaties kan David Bowie nog wel zien met zijn beschadigde oog, zij het in mindere kwaliteit. De pupil kan, door de beschadiging, niet meer reageren op licht-variaties waardoor het linkeroog permanent een bruine kleur lijkt te hebben. Hierdoor lijkt het dat hij op het eerste gezicht twee verschillend gekleurde ogen heeft, wat later een van zijn handelsmerken zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |