die is al vanaf vanmorgen 6 uur buitenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
je hond staat bij de deur te kwispelen
denk aan je vingersquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
die is al vanaf vanmorgen 6 uur buitenmaar ga nu eens een rondje rijden
Dat was ooit wel de opzet....maar inderdaad daar zijn de meeste mutsen al vanaf gestapt. Zelfs COSsen zijn aan het devolueren lijkt het wel....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
zitten we hier voor de nonstreamers dan huh ?
Jij niet alleen. Krijg steeds meer een hekel aan die doosquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
sorry maar ik vertrouw mo dus voor geen meter
Dat van vrouw/man klopt eigenlijk ook niet. De vrouwen hadden maar 1 man goed neergezet. De stem zei het toen verkeerd..quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt niets van.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ik op mijn mail antwoord krijg, waar zij (of ik) een misrekening maakt.
Maar toch wel op alle andere afstanden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
sorry maar ik vertrouw mo dus voor geen meter
Oh sorry.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
aan dit soort kreten hebben non-streamers zoooooo weinig...
Uh nee..quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Ginosa het volgende:
Is het volgende niemand opgevallen??: gisteravond komt Karim terug het huis in (m.a.w. Alex gaat naar huis) en Jo duwt Laura naar voren met de woorden "ga gillen, ga gillen, ga gillen".
Wat moet ik me daar bij voorstellen?? Maakt Jo toch deel uit van de regie??!!
Wie kan me in 2 zinnen hierover bijpraten... Slijmvideo? Ik schakel net inquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef Day het volgende:
Ik ben overigens erg benieuwd naar die slijmvideo van mo. Snap bij god niet waarom dat nodig is.
nee ook niet !!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:15 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar toch wel op alle andere afstanden.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:15 schreef Day het volgende:
[..]
Oh sorry.![]()
Mo vint het niet eerlijk dat jo flip's kluis wil spekken. Dit wil ze doen door eerst zelf maik's geheim te raden en vervolgens flip op haar geheim. Hij is nl. de enige die het weet (zegt hij).
Ik weet een goeie!! Verbind Joanna en Gerard met elkaar!!! (bijvoorbeeld met hanboeien ofso?)quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef afca_oc het volgende:
De Week van de Angst...
8 april om 13.54
... gaat nu van start.
In de Week van de Angst gaan de bewoners het duel met elkaar aan. Alles draait deze week om lef, kracht, uithoudingsvermogen, strategie en durf. De onderlinge verhoudingen komen zwaar onder druk te staan als de bewoners in twee teams worden ingedeeld. We zijn op zoek naar jouw meest enge en lugubere idee. Laat deze achter op onze Hyves- en Facebookpagina.
En wil je meepraten? Dan kan dit uiteraard ook op Twitter met de hashtag #WvdA.
Laten we het hopen dat het niet tegenvalt
In daily video voor Johanna van Mo....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wie kan me in 2 zinnen hierover bijpraten... Slijmvideo? Ik schakel net in
Mooimakerij, neem ik aan....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
Waar sloegen die promo's op tv nou op over die leugendetector in de Week van de Waarheid?
Of heb ik ze compleet gemist?
Ze is weer ouderwets met de nominaties van aankomende week bezigquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo probeert de draad van het spel weer op te pakken, zou ze zich aan het herpakken zijn, of is het stilte voor de storm.
Open er een topic over CON: Commentaar Op Non-streamers.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
aan dit soort kreten hebben non-streamers zoooooo weinig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |