Waar maakt zij zich druk om. Laat de boel de boel en neem het met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:40 schreef shomila het volgende:
Jo weer.
Waarom moeten mensen zich verantwoorden voor hun stemmen.
Ik heb hem ook uitgezet, mag Gerard graag horen praten, maar niet ratelen hahahaquote:
Ik zie ut, mooi!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb hem ook uitgezet, mag Gerard graag horen praten, maar niet ratelen hahaha
Heb nieuwe UI, mijn 3 toppers in 1
Hij moest gewoon een half uur Joanna nadoen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
He ik dacht Gerard nog te horen, maar het is Jo
Ik vond het leuk die ratelende Gerard..quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb hem ook uitgezet, mag Gerard graag horen praten, maar niet ratelen hahaha
Heb nieuwe UI, mijn 3 toppers in 1
beterschapjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ff een Laura doen (en me pijnstillers laten werken)
Laters
Mooi en lief zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ff een Laura doen (en me pijnstillers laten werken)
Laters
Ja, en Alex op haar..quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waar zeikt Jo nou over? Ze is toch niet genomineerd? En dat Lauw op Flip heeft gestemd. Foei , mag nie.
En niemand mag op Jo stemmen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef beequeen het volgende:
Dus niemand mag op Flip stemmen van Jo? Het zal lekker zijn zeg.
Als je het maar weet!quote:
Haha dream on!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze zitten gewoon te zeggen op wie ze stemmen. MAG NIET --> SANCTIE --> GENOMINEERD
Zet jij het in het bestemde topic?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze zitten gewoon te zeggen op wie ze stemmen. MAG NIET --> SANCTIE --> GENOMINEERD
was missie flip 8 x zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo: "Flip, we zijn ff aan het praten."
En lulletje blijkt ongevoelig voor hints en blijft er gewoon bij..
Kun je hier melden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze mogen wel zeggen op wie ze stemmen, ze mogen er alleen onderling geen afspraken over maken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou dit is wel een vorm van manipuleren hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze mogen wel zeggen op wie ze stemmen, ze mogen er alleen onderling geen afspraken over maken.
Dat gebeurt hè, als je zoveel liegt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef mangalie het volgende:
Flippie doei...En daar gaat ie braaf..
Ze weet vaak niet meer wat ze wil zeggen Jo
Dat viel mij ook al op idd, heb ik vorige week ook al gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Mooie foto. Volgens mij is ze afgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |