Hm hier ook nog maar ff voor het geval het over het hoofd gezien word.
-Nog ff over gisteravond een paar mensen in de COS leken ook al te merken dat we Joanna rond 23.50 ( Ik keek toen nog ff op ziggo dus geen idee welke stream het was mocht iemand het willen terugzoeken ) konden horen toen ze haar inslaper ( van haar moeders bevriende huisarts ) ging ophalen in de KvdW en dat we haar heel ff konden horen.
Maar wat ikzelf zeer opvallend vond is de manier waarop ze sprak. Ik dacht toch echt dat je "de stem: altijd met respect aan moest spreken, misschien leek het zo maar de manier waarop ze iets zei in de trant van " Ja net, 2 slokken. Mag dat niet ?" Klonk imo zeker niet met respect, eerder alsof ze een of andere bediende of op z'n minst een bekende aansprak.
Wellicht zie ik ze vliegen en dat het gewoon toevallig raar overkwam maar ik vind dit eigelijk best verdacht of op zn minst veelzeggend eerlijk gezegd.

-Ook wederom verkapte stemafspraken, Mo & Jo bevestigden gisteravond ergens maar weer eens dat ze elkaars nummer 2 zijn ( na hun eigen schoothondjes dus )
Gelukkig waren Maik en Alex minder beinvloedbaar dan de dames dachten deze week maar toch bah.
[ Bericht 3% gewijzigd door Urb op 07-04-2011 22:50:34 ]