Vooral voor haar MOEDER.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef mazaru het volgende:
Zij wil drukken. Zij! ZIJ! ZIJ! ZIJ!! En niemand anders!!
Ze zijn allemaal net zo ranzigquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:18 schreef Flow3r het volgende:
vies wijf die MO; zelf alles willen voor haarzelf en maik, maar Jo mag niet voor haarzelf en Flip zorgen?
Klopt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:18 schreef itsme het volgende:
Hoe heette zij ook al weer. De naam Ena Sharples komt opeens op.
dat zegt jo, niet wetende dat mo dat allang weet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef Flow3r het volgende:
Mootje moet weer gecompenseerd worden; of we helpen jou naar Karim's geheim
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik snap er geen ene reet meer van. Geluid kapot. Niemand die mijn vragen beantwoord![]()
Er mag dus gedrukt worden en wie WIL er drukken? Jo en Alex? En waarom is Mo boos? En kan iemand even naar Portugal vliegen en dat verrekte stokkie uit in Alex' bek trekken rammen?
Er willen verschillende mensen drukken waaronder ook gerard.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik snap er geen ene reet meer van. Geluid kapot. Niemand die mijn vragen beantwoord![]()
Er mag dus gedrukt worden en wie WIL er drukken? Jo en Alex? En waarom is Mo boos? En kan iemand even naar Portugal vliegen en dat verrekte stokkie uit Alex' bek trekken?
Jo wil op Maik drukken. Alex wil dat geloof ik ook. Mo is boos dat Jo, Flip zijn pot wil spekken. Als Jo het geheim van Maik heeft geraden heeft ze een dikke pot. Flip is de enige die Jo haar geheim weet en zo kan Jo, Flip geld doorsluizen. Snap je het nog?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Er mag dus gedrukt worden en wie WIL er drukken? Jo en Alex? En waarom is Mo boos? En kan iemand even naar Portugal vliegen en dat verrekte stokkie uit Alex' bek trekken?
Die moeder is Nederland wel zo langzamerhand een nationaal excuus verschuldigd voor deze spruit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:18 schreef CartWOman het volgende:
Ja hoor, ze had graag een geheim geraden, 'ook om memoeder'. Waar slaat dat nou weer op?
deze zetten we even in een nieuw topicquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:21 schreef mazaru het volgende:
Zo, Maik praat gewoon open en bloot tegen drie andere personen over zijn geheim en tieten. Maar dat zal wel weer niet gehoord zijn door de redactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |