Ze heeft Jo wel psies door though.quote:
Je bedoelt kutwijf mo?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef DjinN het volgende:
Ja ga maar eens nadenken hoe je je verhaaltje moet verzinnen
kutwijf MoJoquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je bedoelt kutwijf mo?
Waar bemoeit ze zich in hemelsnaam mee manipulerende kuthoer
ik hoop het.quote:
Weet je zeker dat je het niet over Jo hebt ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je bedoelt kutwijf mo?
Ze heeft Jo gewoon door hoor, Jo heeft zelf gezegd dat Flip op haar moet drukken en "dat hij het dan na SST wel goed moet maken" Dus geld onderling verdelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je bedoelt kutwijf mo?
Of bedoel je deze: Ena Sharplesquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef mazaru het volgende:
Kunnen jullie je Coronation Street nog herinneren?![]()
[ afbeelding ]
Juist, dus vraag ik me af waarom Mo het kutwijf wordt genoemd, terwijl Jo onderling slinkse afspraken maakt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze heeft Jo gewoon door hoor, Jo heeft zelf gezegd dat Flip op haar moet drukken en "dat hij het dan na SST wel goed moet maken"
heeft Jo toch gewoon gelijk in? ze gunt het Flip, klaar! Lijkt me duidelijk, die 2 zijn al tijden de beste maatjes, dus ik zie niet in waarom ze rekening zou moeten houden met die KutMo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef Blackprinces het volgende:
Jo heeft Maik zijn geheim gezien in de tuin zegt ze
Ze denkt dat flip ver gaat komen en heeft liever dat 1 van de mensen die ze het gunt hoog in de finale komt
ze wil afspreken (verbeterd zichzelf) dat als het gaat zoals het nu gaat en mo laat haar niet uitpraten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |