Ik vind het een gemiste kans dat ze aan Alex niets recents hebben laten zien van Laura...dat ze er niet erg mee zou zitten als hij genomineerd stond en zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is voor mij de enige mogelijke reden om hem er in te houden.....
Hij liep zelfs de uitspraken van Lauwra goed te praten.....
Nu wordt ie weer doorgezaagd door Jojanka omdat ie Herr Flipp niet mocht nomineren....
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Op toestemming van LaPo Blackprinces
Vorige nominatie waren er 3 noms. Waarom nu niet 4?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
Kweenie zeker maar volgens mij zijn dit het aantal stemmen:
Flip: 6
Karim: 5
Gerard: 3
Joanna: 3
Maik: 1
Monique: 0
Laura: 0
Alex: 0
Sharon: 0
Omdat Joanna.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vorige nominatie waren er 3 noms. Waarom nu niet 4?
Haha, nu pas krijg ik een leuke TT voor ogen:quote:
Nou daar vrat ik ook zowat mezelf aan op hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het een gemiste kans dat ze aan Alex niets recents hebben laten zien van Laura...dat ze er niet erg mee zou zitten als hij genomineerd stond en zo.
Vuile heks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura: Ik hoop eeecht dat je blijft.
Tegen Karim.
Ze weet niet wat ze wil...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen Karim.
Dat krijg je met Alexquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef suzi1 het volgende:
alex nomineerde sharon dit keer niet, omdat zij clou's deelt met gerard en hij daar zo ook in mee kan delen.
wat is dat voor non-logica
K*twijf, klaar. Met haar kinderjurkjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen Karim.
en ze heeft hem net genomineerd HUH?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen Karim.
Wat een schijnhielig loeder is dat tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen Karim.
Hij kon het nog negeren omdat het oude beelden waren, maar recent, zeldfs NA die bruiloft, heeft ze het nog eens dunnetjes overgedaan.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het een gemiste kans dat ze aan Alex niets recents hebben laten zien van Laura...dat ze er niet erg mee zou zitten als hij genomineerd stond en zo.
Uhm, dat weet hij toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef nancyx1981x het volgende:
Kijk Laura schijnheilig bij karim zitten & ondertussen ff verzwijgen dat zij hem genomineerd heeft......
wat een verrassing he ??quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef hypos het volgende:
Aan haar bitseriche stem te horen is Jo weer terug.Ze blijft zeker?
Waarschijnlijk max. 3quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vorige nominatie waren er 3 noms. Waarom nu niet 4?
Ze zal altijd proberen te verbergen wie ze nomineert....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen Karim.
Alex mag wel aangepakt worden hoor, moet je maar tegen kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef beequeen het volgende:
Jo is zo smerig bezig met Faalex, niet te filmen.Fijne avond allemaal, ik ben klaar met de Jo-show.
Ze vertelt hem net dat ze hem heeft genomineerd...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze zal altijd proberen te verbergen wie ze nomineert....
ja weet hij welquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Noelle06 het volgende:
Volgens mij weet Karim niet dat Laura hen genomineerd heb, of wel ?
Ja, ik snap dus ook niet waarom ze dat niet hebben laten zien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij kon het nog negeren omdat het oude beelden waren, maar recent, zeldfs NA die bruiloft, heeft ze het nog eens dunnetjes overgedaan.....
DIE beelden waren veel geschikter geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |