Ik vind het een gemiste kans dat ze aan Alex niets recents hebben laten zien van Laura...dat ze er niet erg mee zou zitten als hij genomineerd stond en zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is voor mij de enige mogelijke reden om hem er in te houden.....
Hij liep zelfs de uitspraken van Lauwra goed te praten.....
Nu wordt ie weer doorgezaagd door Jojanka omdat ie Herr Flipp niet mocht nomineren....
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Op toestemming van LaPo Blackprinces
Vorige nominatie waren er 3 noms. Waarom nu niet 4?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
Kweenie zeker maar volgens mij zijn dit het aantal stemmen:
Flip: 6
Karim: 5
Gerard: 3
Joanna: 3
Maik: 1
Monique: 0
Laura: 0
Alex: 0
Sharon: 0
Omdat Joanna.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vorige nominatie waren er 3 noms. Waarom nu niet 4?
Haha, nu pas krijg ik een leuke TT voor ogen:quote:
Nou daar vrat ik ook zowat mezelf aan op hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het een gemiste kans dat ze aan Alex niets recents hebben laten zien van Laura...dat ze er niet erg mee zou zitten als hij genomineerd stond en zo.
Vuile heks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura: Ik hoop eeecht dat je blijft.
Tegen Karim.
Ze weet niet wat ze wil...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen Karim.
Dat krijg je met Alexquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef suzi1 het volgende:
alex nomineerde sharon dit keer niet, omdat zij clou's deelt met gerard en hij daar zo ook in mee kan delen.
wat is dat voor non-logica
K*twijf, klaar. Met haar kinderjurkjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen Karim.
en ze heeft hem net genomineerd HUH?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen Karim.
Wat een schijnhielig loeder is dat tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen Karim.
Hij kon het nog negeren omdat het oude beelden waren, maar recent, zeldfs NA die bruiloft, heeft ze het nog eens dunnetjes overgedaan.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het een gemiste kans dat ze aan Alex niets recents hebben laten zien van Laura...dat ze er niet erg mee zou zitten als hij genomineerd stond en zo.
Uhm, dat weet hij toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef nancyx1981x het volgende:
Kijk Laura schijnheilig bij karim zitten & ondertussen ff verzwijgen dat zij hem genomineerd heeft......
wat een verrassing he ??quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef hypos het volgende:
Aan haar bitseriche stem te horen is Jo weer terug.Ze blijft zeker?
Waarschijnlijk max. 3quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vorige nominatie waren er 3 noms. Waarom nu niet 4?
Ze zal altijd proberen te verbergen wie ze nomineert....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen Karim.
Alex mag wel aangepakt worden hoor, moet je maar tegen kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef beequeen het volgende:
Jo is zo smerig bezig met Faalex, niet te filmen.Fijne avond allemaal, ik ben klaar met de Jo-show.
Ze vertelt hem net dat ze hem heeft genomineerd...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze zal altijd proberen te verbergen wie ze nomineert....
ja weet hij welquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Noelle06 het volgende:
Volgens mij weet Karim niet dat Laura hen genomineerd heb, of wel ?
Ja, ik snap dus ook niet waarom ze dat niet hebben laten zien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij kon het nog negeren omdat het oude beelden waren, maar recent, zeldfs NA die bruiloft, heeft ze het nog eens dunnetjes overgedaan.....
DIE beelden waren veel geschikter geweest...
Primaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef hypos het volgende:
Jo gaat dus niet naar huis,haar zo te horen.
De nominaties zijn bekend, Jojanka veilig, dus den bitch is er nu helemaal.....quote:
Ze heeft het hem net vertelt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Noelle06 het volgende:
Volgens mij weet Karim niet dat Laura hen genomineerd heb, of wel ?
Echt een gemiste kans!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik snap dus ook niet waarom ze dat niet hebben laten zien.
DOM gewoon.
ja ze weten het daar achter maar geen sanctiesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
Joanne bevestigt dat er een afspraak is geweest tussen de vrouwen...
Ik zeg: EXIT !!
Ze heeft het hem net vertelt..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef Mylene het volgende:
Laura zegt dat ze niet schijnheilig kan doen. Bedoel ze nu dat Karim het weet dat ze hem heeft genomineerd?
Helaas zegt mamajo "Neen!"....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
De grootste zeikert is Mo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef rita1959 het volgende:
Jo blijft maar zeiken tegen Alex, over ik had jou nominatie niet verwacht, heb jou niet genomineerd en ga zo maar door
er was op verzoek daar een topic over gemaakt om te kunnen noterenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
Heb je letterlijk wat ze zei? want er is een topic voor die quotes nml, en die meuk word naar SST gemailed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
dat zegt ook wel iets over haar tegenstanders toen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef rico80 het volgende:
Ik ben ook wel overtuigd met sterke bewijzen dan Mohoogbegaafd. "Ze heeft aan een spelshow meegedaan 9 jaar geleden en daar bleek ze heel sterk"
Hulde SST voor dit ontzettend diepgaande vooronderzoek..
Verdiep je er nog wat meer in, want je lult nu gewoon onzin.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef rico80 het volgende:
Ik ben ook wel overtuigd met sterke bewijzen dan Mohoogbegaafd. "Ze heeft aan een spelshow meegedaan 9 jaar geleden en daar bleek ze heel sterk"
Hulde SST voor dit ontzettend diepgaande vooronderzoek..
Dat gaat ze zo doen. Vertelt ze net tegen Laura.quote:
Voor spectakel wil je de nsb'er in het spel houden dus?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flip moet blijven... Flip is #2, Karim #5
je doelt op van die kubusjes en wieltjes hoe ze draaien op papier?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verdiep je er nog wat meer in, want je lult nu gewoon onzin.
Ze heeft tests moeten afleggen voor het programma.
Dan hebben die 9 jaar haar geen goed gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flip moet blijven... Flip is #2, Karim #5
Heb jij m gezien? Ik kreeg toch echt alleen een spelshow "wie heeft de langste" te zien :/quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, ze is ook gewoon heel slim. Sociaal is het een huilie, maar ze heeft dingen sneller door dan je denkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat zegt ook wel iets over haar tegenstanders toen..
Heeft hij al lang gedaan, wel op blijfen letten hequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Alex, zoek geen excuses en geef gewoon toe dat je Joanna genomineerd hebt omdat je Geer in z'n kont kruipt.
Je bent gewoon een
[ afbeelding ]
hoe voorspelbaar weer, en natuurlijk komt ze er mee wegquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Day het volgende:
[..]
Dat gaat ze zo doen. Vertelt ze net tegen Laura.
Dinges (kom ff niet op de naam, iemand die die filmpjes maakt) neemt de streams op als ik het goed heb. Die kan het dus gewoon aan het tijdstip nazoeken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Heb je letterlijk wat ze zei? want er is een topic voor die quotes nml, en die meuk word naar SST gemailed.
Ook hier ben ik het weer mee eensquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Mylene het volgende:
Ik hoop zo dat Laura haar missie mislukt is en dat Alex meteen genomineerd staat.
lijkt me meer dan logischquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Joanne zegt dat ze de volgende keer Alex nomineren...
GIRLPOWER!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef versabommie het volgende:
Tis gewoon alle vrouwen min Sharron tegen de mannen![]()
sorry, maar ik zie haar niet anders doen dan de weken hiervoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ze is ook gewoon heel slim. Sociaal is het een huilie, maar ze heeft dingen sneller door dan je denkt.
En ze heeft natuurlijk ook de domme Mo moeten spelen he
Dan toch wel een Back-Stekerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Alex, zoek geen excuses en geef gewoon toe dat je Joanna genomineerd hebt omdat je Geer in z'n kont kruipt.
Je bent gewoon een
[ afbeelding ]
Glad is ie zeker, nooit te beroerd om zich te scheren in tegenstelling tot luie Maik of smoezel Alexquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
weer een keer eensch... Jammer dat gladde Gerard op 1 staat bij je
Je denkt dat ze die tests laten zien?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heb jij m gezien? Ik kreeg toch echt alleen een spelshow "wie heeft de langste" te zien :/
Oei!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dinges (kom ff niet op de naam, iemand die die filmpjes maakt) neemt de streams op als ik het goed heb. Die kan het dus gewoon aan het tijdstip nazoeken.
Sociaal of dingen snel doorhebben?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
sorry, maar ik zie haar niet anders doen dan de weken hiervoor
Ik luister express maar ff niet naar haarquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
JOANNE WIL GEEN MEDELIJDEN ,NOU BREEKT MIJN KLOMP !!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
sorry, maar ik zie haar niet anders doen dan de weken hiervoor
Hadden ze het denk ik zon 2 weken geleden over gehad om te proberen zo lang mogelijk Flip, Maik en Alex en hun zelf in het spel te houden..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef Urb het volgende:
Joan zegt nu iets in de trant van "Mo, Lau en IK hadden iets bedacht waardoor we met z'n allen het gezellig zouden houden de komende weken"![]()
Heeft iemand dit preciezer opgevangen?![]()
![]()
![]()
Hoi Flow3r, ik scheer mezelf ook niet altijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Glad is ie zeker, nooit te beroerd om zich te scheren in tegenstelling tot luie Maik of smoezel Alex
Nee vergeten niet, maar kon niet op de naam komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Oei!
Ben je Flashbox vergeten?
*OUCH!*
Alex vroeg: is er een afspraak gemaakt over dat de vrouwen de mannen gaan nomineren..? Daarop zei Joanne dat er een afspraak is gemaakt maar niet die..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Heb je letterlijk wat ze zei? want er is een topic voor die quotes nml, en die meuk word naar SST gemailed.
dan moet ze eerlijk zijn en nu haar 24 uur aanvragen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
JOANNE WIL GEEN MEDELIJDEN ,NOU BREEKT MIJN KLOMP !!![]()
![]()
![]()
![]()
gladjanusquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hoi Flow3r, ik scheer mezelf ook niet altijd
Ja hoor ik vind Gerard top,quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef scooby-doo het volgende:
De sfeer wordt hier steeds negatiever.
Op elke deelenemer wordt steeds meer gescholden...
Valt me gewoon op.
Zijn er nog wel favorieten??
Vroeger kon je op Aruba en Curacao heel makkelijk je rijbewijs halen, gewoon over een zandweggetje rijden en je mocht autorijden. Zal me niets verbazen als ze die IQ-test ook daar gedaan heeft toen ze daar woonde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je denkt dat ze die tests laten zien?
Zo heeft iedereen toch ook een psychologische test af moeten leggen. Wat nog wel zou kunnen is dat het een slechte IQ test was, maar ik kan me dat niet voorstellen. Dat komt toch uit.
Iedereen heeft testen moeten afleggen voor het progamma...en wat zat erin?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je doelt op van die kubusjes en wieltjes hoe ze draaien op papier?
ze heeft idd nog steeds goed door hoe mensen te manipulerenquote:
Jij bent het lesbische equivalent van iemand die ook zo enthousiast was in 40-45 #godwindinsdagquote:
Jij doet je naam wel eer aan, wilde je wat zeggen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef ikke79 het volgende:
ikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikik
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef scooby-doo het volgende:
Valt me gewoon op.
quote:
Ik kan nergens vinden wat haar missie is...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Mylene het volgende:
Ik hoop zo dat Laura haar missie mislukt is en dat Alex meteen genomineerd staat.
Het wordt sinds BB5 inderdaad per reallifesoap steeds platter..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef scooby-doo het volgende:
Valt me gewoon op.
Nederland 3 Real Madrid - Tottinghamquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef Ireth het volgende:
Welke streams zijn intressanter? De dames in de slaapkamer of Jankbek en Faalex?
ze moet kriebelen en knuffelen met Karim en Alex links laten liggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden wat haar missie is...
Kun je ff kort vertellen....ty
Meh, er zijn ook wel van die opdrachten en dingen waaruit blijkt dat ze wel koppie koppie is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vroeger kon je op Aruba en Curacao heel makkelijk je rijbewijs halen, gewoon over een zandweggetje rijden en je mocht autorijden. Zal me niets verbazen als ze die IQ-test ook daar gedaan heeft toen ze daar woonde.
dat IK me verschrikkelijk erger aan dat verwend wijf!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij doet je naam wel eer aan, wilde je wat zeggen?
Juistquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft idd nog steeds goed door hoe mensen te manipuleren
verder had ik wel verwacht dat ze iets over de mensa zouden zeggen. niets dus
Heel topic over hier. Missie: Laura moet Karim versierenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden wat haar missie is...
Kun je ff kort vertellen....ty
Ow, die constatering heb ik ook al eens gemaakt, maar ikke zit wel in het juiste kampquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij doet je naam wel eer aan, wilde je wat zeggen?
ze is hoogbegaafd en super onbeschaafdquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meh, er zijn ook wel van die opdrachten en dingen waaruit blijkt dat ze wel koppie koppie is.
En dat blijkt elke keer dat ze haar mond opentquote:
Zijn eerste nominatie....die valt bij de meeste bewoners wel zwaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef Mylene het volgende:
Philip is er wel gelaten onder. Karim is nog steeds in shock.
En dat zeg je met zo'n nick?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef ikke79 het volgende:
ikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikik
Team Evaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent het lesbische equivalent van iemand die ook zo enthousiast was in 40-45 #godwindinsdag
Ik hou het op labiel en hoog libido.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is hoogbegaafd en super onbeschaafd
Snap niet hoe Maik in dat huis gekomen is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen toch ook een psychologische test af moeten leggen. Wat nog wel zou kunnen is dat het een slechte IQ test was, maar ik kan me dat niet voorstellen.
Sharon is tofquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef wieweetwatt het volgende:
Waarom is Sharon hier zo populair trouwens? Ik vind er niets aan en gewoon verdomd vervelend...
Is persoonlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef wieweetwatt het volgende:
Waarom is Sharon hier zo populair trouwens? Ik vind er niets aan en gewoon verdomd vervelend...
sorry zal volgende keer een andere naam verzinnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ow, die constatering heb ik ook al eens gemaakt, maar ikke zit wel in het juiste kamp
een hysterische geile muts dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou het op labiel en hoog libido.
Ja maar, waarom?quote:
ja maar, waarom?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Is persoonlijk.
Neem het je niet kwalijk hoor![]()
Ongelukkig toeval houd ik het maar opquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef ikke79 het volgende:
[..]
sorry zal volgende keer een andere naam verzinnen
Terecht toch.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
Godver nu zegt Gerard nog sorry ook tegen Joanna
Kamp?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ow, die constatering heb ik ook al eens gemaakt, maar ikke zit wel in het juiste kamp
Jamaar dat klinkt meteen weer zo negatief en plat en zoals Mo gister bekend heeft aan dr;r ouders doet ze het uit liefde.quote:
whahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef mazaru het volgende:
Echt fakking 10000%. Als ik hier klop, dan klinkt dat als een echoput!
[ afbeelding ]
En dat al drie keer...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Snap niet hoe Maik in dat huis gekomen is.
datquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef Flow3r het volgende:
ah, nu gaat de hoogbegaafde zich er uit lullen
een verliefde hysterische stinkende geile muts dan, jij je zinquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Jamaar dat klinkt meteen weer zo negatief en plat en zoals Mo gister bekend heeft aan dr;r ouders doet ze het uit liefde.![]()
+1quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef wieweetwatt het volgende:
Gewoon... ze heeft geen enorm ego, is geen huillie, kriebelt niet continue en ze kan dingen gewoon zelf bepalen. Ze heeft door dr geheim een enorme muur om zichzelf moeten houden en kan daar als 20-jarige toch maar ff mee omgaan..quote:
Dat is wel het minste dat hij kon zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
Godver nu zegt Gerard nog sorry ook tegen Joanna
als ik het van te voren geweten had was het iets anders geweest.wil absoluut niet met die must vergeleken wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ongelukkig toeval houd ik het maar op
Hoe was hij fout?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Terecht toch.
Ook al mag je Jo niet,....
Hij was toch fout.
ne karim gaat er uit!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef cindy11 het volgende:
Flip eruit,dan is Joan echt in alle staten.....zijn we van haar ook af!
Goede deal.......![]()
Karim gewoon door,en dan het spel wat eerlijker spelen!
Of Mo d'r SOA. Die komt ook steeds terug.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat al drie keer...
Het is net kernafval, daar kom je ook nooit vanaf
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon... ze heeft geen enorm ego, is geen huillie, kriebelt niet continue en ze kan dingen gewoon zelf bepalen. Ze heeft door dr geheim een enorme muur om zichzelf moeten houden en kan daar als 20-jarige toch maar ff mee omgaan..
Sharon... is gewoon tof
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Of Mo d'r SOA. Die komt ook steeds terug.
Neehoor, ze accepteerde het niet eens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is wel het minste dat hij kon zeggen.
Met dat gelul van afgelopen middag tegen Jo.quote:
Ja, als je altijd met jezelf bezig ben gaat dat niet zo snel hè!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Blackprinces het volgende:
Jo komt er nu pas achter dat flip genomineerd staat
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef cindy11 het volgende:
Flip eruit,dan is Joan echt in alle staten.....zijn we van haar ook af!
Goede deal.......![]()
Karim gewoon door,en dan het spel wat eerlijker spelen!
ja, dat heeft ze gezegd, ze wilde de 3 stelletjes bij elkaar houdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef Urb het volgende:
Joan zegt nu iets in de trant van "Mo, Lau en IK hadden iets bedacht waardoor we met z'n allen het gezellig zouden houden de komende weken"![]()
Heeft iemand dit preciezer opgevangen?![]()
![]()
![]()
heb u het volledige filmpie wel gezien?????quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Met dat gelul van afgelopen middag tegen Jo.
Gaat met haar telkens een discussie aan.
En die van vanmiddag was slecht getimed
Kijk de beelden nog eens na?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Met dat gelul van afgelopen middag tegen Jo.
Gaat met haar telkens een discussie aan.
En die van vanmiddag was slecht getimed
Geloof maar rustig dat een breakdown over dit feit op handen is bij Joan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
Lol, Jo was er van overtuigd dat Geer en Karom genomineerd waren. De Stem heeft je verkeerd geïnformeerd.
Ja ze komt er echt nu pas achter dat haar hondje genomineerd is..quote:
Er is nog hoopquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
Lol, Jo was er van overtuigd dat Geer en Karim genomineerd waren. De Stem heeft je verkeerd geïnformeerd.
Dat is niet Jo's stiel. Als je dat denkt heb je SST niet echt gevolgd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef rico80 het volgende:
Oh jee Jo heeft nu door dat iedereen behalve zij en Mo Flip genomineerd heeft. Nou die weet nu dat Flip een zinkend schip is, zal me niets verbazen als ze m nu als een baksteen laat vallen
Dat die anderen dat niet door hebben hequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ze komt er echt nu pas achter dat haar hondje genomineerd is..![]()
Dat kind denkt echt alleen maar aan d'r zelf he?
Oeps...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kijk de beelden nog eens na?
Hij ging de discussie uit de weg, en Jojanka ging hem achterna waarbij ze door bleef zagen tot Gerard zei dat hij het idee kreeg dat zij acteerde.....
Jojanka haalde hem het bloed onder zijn nagels uit, maar Gerard is fout, begrijp ik?
Huh, je bent genomineerd?quote:
Dit doet de stem als bezigheids therapie voor Joan,want nu gaat ze ten strijde omdat haar flipje onterecht in de nominatie zit!(dus ze blijft,om voor hem te zorgen!).quote:
Ik kijk het 24/7 inclusief SLsquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is niet Jo's stiel. Als je dat denkt heb je SST niet echt gevolgd.
maar ze wordt toch voorgetrokken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef Chuckster het volgende:
Volgens mij denkt ze ook: "Hè? Dat hebben de Stem en ik toch niet afgesproken?"
Gemakshalve vergeet je even waar het mee begon, de opmerking van Gerard die ik ook onder de gordel vond aan iemand wiens relatie net op de klippen is gelopen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kijk de beelden nog eens na?
Hij ging de discussie uit de weg, en Jojanka ging hem achterna waarbij ze door bleef zagen tot Gerard zei dat hij het idee kreeg dat zij acteerde.....
Jojanka haalde hem het bloed onder zijn nagels uit, maar Gerard is fout, begrijp ik?
Geen probleem, hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Oeps...
![]()
Sorry. Dat was me ontgaan. Mijn oordeel was dus niet goed en gebasseerd opwat ik van iemand had gehoord.
Nee, mis, zij trekt de Stem voor, en Diana doet haar best met Alphons en de stagiairs tijdens de liveshowsquote:
Moeders heeft net iets te weinig gestort!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
Lol, Jo was er van overtuigd dat Geer en Karim genomineerd waren. De Stem heeft je verkeerd geïnformeerd.
Herinner mij eens aan die opmerking ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gemakshalve vergeet je even waar het mee begon, de opmerking van Gerard die ik ook onder de gordel vond aan iemand wiens relatie net op de klippen is gelopen..
maar ja, het is Geer he?
Ja leuk, maar zeg nooit tegen iemand dat ze acteren, want dan doe je iemand heeeeeeel pijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef wieweetwatt het volgende:
Joanna? Wil je ajb Alex nog harder aanpakken? net als toen met Mo, weet je nog?
Truth hurts.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gemakshalve vergeet je even waar het mee begon, de opmerking van Gerard die ik ook onder de gordel vond aan iemand wiens relatie net op de klippen is gelopen..
maar ja, het is Geer he?
neej jo had gisteravond toch hoofdpijn.......quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moeders heeft net iets te weinig gestort!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja leuk, maar zeg nooit tegen iemand dat ze acteren, want dan doe je iemand heeeeeeel pijn
Dat hoort bij de act "Ik was even met mijn gedachten ergens anders bij" Nu ik weerquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
maar ja, het is Geer he?
Kreeg foute info...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geen probleem, hoor
Vond het alleen vreemd dat je die mening had, en vroeg me af of ik het filmpje verkeerd had gezien ....
Of heb jij alleen het filmpje op de SST site gezien?
Want die is wel zo gemonteerd namelijk
Heeft waarschijnlijk een ongedekte cheque opgestuurd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moeders heeft net iets te weinig gestort!
ja, want volgens mij was het een opmerking die iemand anders maakte, alleen gerard wordt erop aangesproken.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Herinner mij eens aan die opmerking ?
it wasn't mequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef suzi1 het volgende:
ik hoor iemand heel hard liegen en het is een limburgse snol
Welke opmerking bedoel je precies? Dat Jo acteert of dat Geer Jo gewoon doorheeft?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
maar ja, het is Geer he?
Dan heb je waarschijnlijk weinig mensenkennisquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik kijk het 24/7 inclusief SLsIk schat dit EXACT als Jo's stiel in..
Of 10 zware negersquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn 10 zware jaren overheen gegaan
Zo zwaar neem ik dat niet op, en zie Gerard niet als slachtoffer, maar was benieuwd wat ik eventueel gemist hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Kreeg foute info...
Moest werken en laat thuis.
Dus had niet mogen oordelen.
Arme Geer.
Ik heb het filmpje gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke opmerking bedoel je precies? Dat Jo acteert of dat Geer Jo gewoon doorheeft?
Ze vindt het erger dat 3 mensen!! haar hebben genomineerd...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef Chuckster het volgende:
Jo weer lekker pissed op iedereen omdat haar Buddha 2.0 genomineerd is..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |