dat zegt ook wel iets over haar tegenstanders toen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef rico80 het volgende:
Ik ben ook wel overtuigd met sterke bewijzen dan Mohoogbegaafd. "Ze heeft aan een spelshow meegedaan 9 jaar geleden en daar bleek ze heel sterk"
Hulde SST voor dit ontzettend diepgaande vooronderzoek..
Verdiep je er nog wat meer in, want je lult nu gewoon onzin.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef rico80 het volgende:
Ik ben ook wel overtuigd met sterke bewijzen dan Mohoogbegaafd. "Ze heeft aan een spelshow meegedaan 9 jaar geleden en daar bleek ze heel sterk"
Hulde SST voor dit ontzettend diepgaande vooronderzoek..
Dat gaat ze zo doen. Vertelt ze net tegen Laura.quote:
Voor spectakel wil je de nsb'er in het spel houden dus?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flip moet blijven... Flip is #2, Karim #5
je doelt op van die kubusjes en wieltjes hoe ze draaien op papier?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verdiep je er nog wat meer in, want je lult nu gewoon onzin.
Ze heeft tests moeten afleggen voor het programma.
Dan hebben die 9 jaar haar geen goed gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flip moet blijven... Flip is #2, Karim #5
Heb jij m gezien? Ik kreeg toch echt alleen een spelshow "wie heeft de langste" te zien :/quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, ze is ook gewoon heel slim. Sociaal is het een huilie, maar ze heeft dingen sneller door dan je denkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat zegt ook wel iets over haar tegenstanders toen..
Heeft hij al lang gedaan, wel op blijfen letten hequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Alex, zoek geen excuses en geef gewoon toe dat je Joanna genomineerd hebt omdat je Geer in z'n kont kruipt.
Je bent gewoon een
[ afbeelding ]
hoe voorspelbaar weer, en natuurlijk komt ze er mee wegquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Day het volgende:
[..]
Dat gaat ze zo doen. Vertelt ze net tegen Laura.
Dinges (kom ff niet op de naam, iemand die die filmpjes maakt) neemt de streams op als ik het goed heb. Die kan het dus gewoon aan het tijdstip nazoeken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Heb je letterlijk wat ze zei? want er is een topic voor die quotes nml, en die meuk word naar SST gemailed.
Ook hier ben ik het weer mee eensquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Mylene het volgende:
Ik hoop zo dat Laura haar missie mislukt is en dat Alex meteen genomineerd staat.
lijkt me meer dan logischquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Joanne zegt dat ze de volgende keer Alex nomineren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |