quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Inka het volgende:
Duidelijk dus dat Karim is genomineerd en dat ze dit nog even in zijn mogelijk laatste dagen willen uitmelken.
En dat met Analex is wel een echt huwelijk denk je?quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Roguee het volgende:
Ik denk dat, gezien haar verleden met nep 'romances', dat het niet zal slagen.
Zeker gezien al haar vorige missies en 't geheimquote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef Gert het volgende:
het lijkt mij onmogelijk om dit geloofwaardig te acteren.
Eh nee? Dat zeg ik toch, alles waar zij mee te maken heeft is nep.quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En dat met Analex is wel een echt huwelijk denk je?
Ze had glashard moeten weigeren.....quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker gezien al haar vorige missies en 't geheim. Het is al onmogelijk, maar voor haar is 't nog het moeilijkst.
Ze heeft geen ruggengraat.quote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze had glashard moeten weigeren.....
Ik neem aan dat de sanctie een scheiding van Faalex zou zijn, wat voor Lauwra geen probleem is omdat die niet in dat huwelijk gelooft....
Scheiden? Wat is dat nou weer voor flut-sanctiequote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze had glashard moeten weigeren.....
Ik neem aan dat de sanctie een scheiding van Faalex zou zijn, wat voor Lauwra geen probleem is omdat die niet in dat huwelijk gelooft....
Ze moest er ook gelijk mee beginnen toch?quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Gert het volgende:
in de COS is te lezen dat de missie nú al mislukt is. Iedereen schijnt het al min of meer door te hebben.
Zou me niks verbazen.....quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Gert het volgende:
in de COS is te lezen dat de missie nú al mislukt is. Iedereen schijnt het al min of meer door te hebben.
ze heeft meteen in de meidenslaapkamer de dames al hints gegeven wat er aan de hand isquote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Gert het volgende:
Die hoopt ook dat dat huwelijk rechtsgeldig is.....quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Ze gaat weigeren. Ben er van overtuigd.
Vind het een onmogelijke missie. Ze geven hier 'achter' dus ook duidelijk mee aan dat dat huwelijk met Alex nep is, anders vraag je zoiets niet.
Ik denk dat Alex -als ze het wel doet-het hardste geraakt wordt, want die is echt hopeloos verliefd op Laura.
Maar ze heeft het dus wel geprobeerd?quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Gert het volgende:
Is het toch ookquote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die hoopt ook dat dat huwelijk rechtsgeldig is.....
Alleen als er toestemming is verleend vanuit de portugese overheid, en er toestemming is verleend om een geldig huwelijk op die locatie te voltrekken.quote:
Pricelessquote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Alleen als er toestemming is verleend vanuit de portugese overheid, en er toestemming is verleend om een geldig huwelijk op die locatie te voltrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |