quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Inka het volgende:
Duidelijk dus dat Karim is genomineerd en dat ze dit nog even in zijn mogelijk laatste dagen willen uitmelken.
En dat met Analex is wel een echt huwelijk denk je?quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Roguee het volgende:
Ik denk dat, gezien haar verleden met nep 'romances', dat het niet zal slagen.
Zeker gezien al haar vorige missies en 't geheimquote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef Gert het volgende:
het lijkt mij onmogelijk om dit geloofwaardig te acteren.
Eh nee? Dat zeg ik toch, alles waar zij mee te maken heeft is nep.quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En dat met Analex is wel een echt huwelijk denk je?
Ze had glashard moeten weigeren.....quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker gezien al haar vorige missies en 't geheim. Het is al onmogelijk, maar voor haar is 't nog het moeilijkst.
Ze heeft geen ruggengraat.quote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze had glashard moeten weigeren.....
Ik neem aan dat de sanctie een scheiding van Faalex zou zijn, wat voor Lauwra geen probleem is omdat die niet in dat huwelijk gelooft....
Scheiden? Wat is dat nou weer voor flut-sanctiequote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze had glashard moeten weigeren.....
Ik neem aan dat de sanctie een scheiding van Faalex zou zijn, wat voor Lauwra geen probleem is omdat die niet in dat huwelijk gelooft....
Ze moest er ook gelijk mee beginnen toch?quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Gert het volgende:
in de COS is te lezen dat de missie nú al mislukt is. Iedereen schijnt het al min of meer door te hebben.
Zou me niks verbazen.....quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Gert het volgende:
in de COS is te lezen dat de missie nú al mislukt is. Iedereen schijnt het al min of meer door te hebben.
ze heeft meteen in de meidenslaapkamer de dames al hints gegeven wat er aan de hand isquote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Gert het volgende:
Die hoopt ook dat dat huwelijk rechtsgeldig is.....quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Ze gaat weigeren. Ben er van overtuigd.
Vind het een onmogelijke missie. Ze geven hier 'achter' dus ook duidelijk mee aan dat dat huwelijk met Alex nep is, anders vraag je zoiets niet.
Ik denk dat Alex -als ze het wel doet-het hardste geraakt wordt, want die is echt hopeloos verliefd op Laura.
Maar ze heeft het dus wel geprobeerd?quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Gert het volgende:
Is het toch ookquote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die hoopt ook dat dat huwelijk rechtsgeldig is.....
Alleen als er toestemming is verleend vanuit de portugese overheid, en er toestemming is verleend om een geldig huwelijk op die locatie te voltrekken.quote:
Pricelessquote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Alleen als er toestemming is verleend vanuit de portugese overheid, en er toestemming is verleend om een geldig huwelijk op die locatie te voltrekken.
Als je binnen twee minuten je mond voorbijpraat, lijkt dat op moedwil.quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ze heeft het dus wel geprobeerd?
Slim van haar.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je binnen twee minuten je mond voorbijpraat, lijkt dat op moedwil.
Weet ik niet, of het slim is.quote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik niet, of het slim is.
Is de sanctie kleiner dan als de missie mislukt dan als je 'm weigert?
Zo niet, dan zou een statement in de trant van "fuck maar op met je misselijke missie" veel hogere ogen hebben gegooid bij iedereen.
Inderdaad, wie verzint zoiets? Ze moet de hoer spelen op straffe van een sanctie?quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef Tengu het volgende:
wat een watjes daarzo dat ze dit met zich laten doen en wat een zieke regie, hoe wanhopig zijn ze in hemelsnaam?
Halloquote:anyways, mijn eerste post....hallo! :-)
Het is natuurlijk anders als je er compleet middenin zit...quote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inderdaad, wie verzint zoiets? Ze moet de hoer spelen op straffe van een sanctie?
Hiermee wordt meteen duidelijk waarom men in Nederland moeite heeft geschikte kandidaten voor een RLS te vinden. Alleen als je volstrekt mediageil, narcistisch of oerdom bent laat je je zo misbruiken.
Dat is waar maar als je een beetje intelligent bent weet je als bewoner dat er met je gespeeld wordt en dat ze er op uit zijn hun compleet gek te maken.quote:Het is natuurlijk anders als je er compleet middenin zit...
Ik dacht dat jij uit het "tv-wereldtje" kwam?quote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inderdaad, wie verzint zoiets? Ze moet de hoer spelen op straffe van een sanctie?
Hiermee wordt meteen duidelijk waarom men in Nederland moeite heeft geschikte kandidaten voor een RLS te vinden. Alleen als je volstrekt mediageil, narcistisch of oerdom bent laat je je zo misbruiken.
[..]
Hallo
Dat wereldje is mij niet onbekend maar ik vind dit toch wel vrij extreem. Ik begrijp ook niet erg wat dit nog met het format te maken heeft, dit is gewoon aansturen op leed(vermaak).quote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij uit het "tv-wereldtje" kwam?
Dan weet je toch wel een beetje hoe het werkt?
Natuurlijk weten ze dat er met ze gespeeld wordt en dat er geprobeerd wordt ze gek te maken, de woorden niks is wat het lijkt moet ons daar waarschijnlijk aan herinnerenquote:Op maandag 4 april 2011 23:27 schreef Tengu het volgende:
[..]
Dat is waar maar als je een beetje intelligent bent weet je als bewoner dat er met je gespeeld wordt en dat ze er op uit zijn hun compleet gek te maken.
Ik bedoel, ze weet nu dat Karim wat voor haar voelt, vervolgens weigert ze de mizzie niet, dus ze gaat mee in het spel om Karim en Alex gek te maken.
Ze zijn allemaal op bepaalde karaktereigenschappen geselecteerd, ik heb laura al verschillende keren horen zeggen dat ze helemaal geen grenzen heeft, ik weet niet precies in welk opzicht ze dat bedoelt, maar het zal vast niet voor niks zijn dat juist zij steeds dit soort missies krijgtquote:Of ze heeft geen moraal en geen grensen (normaliter doe je zuks niet met je vriend/vriendin, ook in een RLshow hebben mensen nog steeds hun eigen grensen)
Of het is allemaal nep.....
Het exploiteren van emoties heeft best wel alles te maken met een rls.quote:Op maandag 4 april 2011 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wereldje is mij niet onbekend maar ik vind dit toch wel vrij extreem. Ik begrijp ook niet erg wat dit nog met het format te maken heeft, dit is gewoon aansturen op leed(vermaak).
Nou in het promo filmpje gaf ze wel aan geen grenzen te hebben, dus wie weet.quote:Op maandag 4 april 2011 23:27 schreef Tengu het volgende:
[..]
Dat is waar maar als je een beetje intelligent bent weet je als bewoner dat er met je gespeeld wordt en dat ze er op uit zijn hun compleet gek te maken.
Ik bedoel, ze weet nu dat Karim wat voor haar voelt, vervolgens weigert ze de mizzie niet, dus ze gaat mee in het spel om Karim en Alex gek te maken.
Of ze heeft geen moraal en geen grensen (normaliter doe je zuks niet met je vriend/vriendin, ook in een RLshow hebben mensen nog steeds hun eigen grensen)
Of het is allemaal nep.....
Het is natuurlijk wel zo dat alle bewoners zelf bepalen hoe ver ze gaan, want ze kunnen een missie weigeren. Toch ben ik het er wel mee eens dat wat mij betreft de makers van het programma een aantal grenzen overscheiden. Het gaat wel om mensen in dat huis, je hoeft ze niet allemaal te breken om mooie tv te krijgen. Psychologische spelletjes zijn leuk, maar je hebt toch ook een bepaalde verantwoordelijkheid over die bewoners en hun welzijn.quote:Op maandag 4 april 2011 23:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het exploiteren van emoties heeft best wel alles te maken met een rls.
Als ik zo naar de reacties keek in het uitzendingtopic vonden de meeste het toch wel leuk, als dat zich vertaald naar de kijkcijfers, dan zullen ze daar vast vinden dat ze heel erg op de goede weg zitten
Ze kunnen alles weigeren en in het uiterste geval als ze het totaal niet bevalt uit het programma stappen, maar dat doen de ego'tjes meestal toch liever niet, dus ik vind dat er heus wel een beetje met ze gefucked mag worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat alle bewoners zelf bepalen hoe ver ze gaan, want ze kunnen een missie weigeren.
Dat iedereen zijn breek-momentje krijgt is een vuistregel in rls'squote:Toch ben ik het er wel mee eens dat wat mij betreft de makers van het programma een aantal grenzen overscheiden. Het gaat wel om mensen in dat huis, je hoeft ze niet allemaal te breken om mooie tv te krijgen.
Het welzijn van de kandidaten interesseert ze geen holquote:Psychologische spelletjes zijn leuk, maar je hebt toch ook een bepaalde verantwoordelijkheid over die bewoners en hun welzijn.
ja, ze heeft enkelen ingelicht door haar missie op een kaart te schrijven, filmpje staat in het topic van 't filmhoekjequote:
Deze dus:quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, ze heeft enkelen ingelicht door haar missie op een kaart te schrijven, filmpje staat in het topic van 't filmhoekje
WTF, waarom heb ik altijd deze K dingen....?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze dus:
Lekker halfslachtig weer, net als het gedoe met Guido.
Wéiger dan gewoon die missie trut. Nu is-ie ook al mislukt alleen laten ze je nog twee dagen spartelen voordat ze je dat vertellen.
Haha, ze hebben de titel veranderd van het filmpje, gisteren heette het nog: Laura licht Karim in.quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef afca_oc het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1290/Nieuwe+Secret+lover
blijft mooi filmpje
ik vond ze wel het leukste in het begin.quote:
Dat dus .... hoop dat alex genomineerd word hierdoor.quote:
Had ze de missie maar goed moeten doen, ze was duidelijk gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Mellietje19 het volgende:
Nee niemand zit hier op te wachten,, en wanneer Alex door het mislukken ervan genomineerd wordt zou ik dat zoo raar vinden... ook niet eerlijk trouwens qua stemmen want de lijnen van Philip en Karim staan nu al open die van Alex dan morgen pas??
BRON?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Alex is dus genomineerd....
Bel naar 0909-1393 en je stemt op Alex. Alex is helemaal niet genomineerd?! #sstnl
Bron = ff lekker zelf bellequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
BRON?
Het lijkt me sterk want ze maken het pas morgen bekend. Dan zou er een dag minder voor Alex gestemd kunnen worden.
http://www.secretstory.nl/nieuws/2089/Missie+mislukt
Pfff vreemd dat ze dat na de officiële bekend maken en dat live doen er een dag later nog iemand bijkomt en dat dan pas een dag later in de show bekend maken. Het blijven gewoon idioten daar op die sstnl redaktie. Ze ondermijnen hun eigen show.quote:
Nee dat kan ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Pfff vreemd dat ze dat na de officiële bekend maken en dat live doen er een dag later nog iemand bijkomt en dat dan pas een dag later in de show bekend maken. Het blijven gewoon idioten daar op die sstnl redaktie. Ze ondermijnen hun eigen show.
Dansen met Aafke. Maar waarom doen ze dat in dit topic?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Servio hier op deze party-update van 5 april?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |