Haha, ze hebben de titel veranderd van het filmpje, gisteren heette het nog: Laura licht Karim in.quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef afca_oc het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1290/Nieuwe+Secret+lover
blijft mooi filmpje
ik vond ze wel het leukste in het begin.quote:
Dat dus .... hoop dat alex genomineerd word hierdoor.quote:
Had ze de missie maar goed moeten doen, ze was duidelijk gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Mellietje19 het volgende:
Nee niemand zit hier op te wachten,, en wanneer Alex door het mislukken ervan genomineerd wordt zou ik dat zoo raar vinden... ook niet eerlijk trouwens qua stemmen want de lijnen van Philip en Karim staan nu al open die van Alex dan morgen pas??
BRON?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Alex is dus genomineerd....
Bel naar 0909-1393 en je stemt op Alex. Alex is helemaal niet genomineerd?! #sstnl
Bron = ff lekker zelf bellequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
BRON?
Het lijkt me sterk want ze maken het pas morgen bekend. Dan zou er een dag minder voor Alex gestemd kunnen worden.
http://www.secretstory.nl/nieuws/2089/Missie+mislukt
Pfff vreemd dat ze dat na de officiële bekend maken en dat live doen er een dag later nog iemand bijkomt en dat dan pas een dag later in de show bekend maken. Het blijven gewoon idioten daar op die sstnl redaktie. Ze ondermijnen hun eigen show.quote:
Nee dat kan ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Pfff vreemd dat ze dat na de officiële bekend maken en dat live doen er een dag later nog iemand bijkomt en dat dan pas een dag later in de show bekend maken. Het blijven gewoon idioten daar op die sstnl redaktie. Ze ondermijnen hun eigen show.
Dansen met Aafke. Maar waarom doen ze dat in dit topic?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Servio hier op deze party-update van 5 april?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |