Dat is wel het minste dat hij kon zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
Godver nu zegt Gerard nog sorry ook tegen Joanna
als ik het van te voren geweten had was het iets anders geweest.wil absoluut niet met die must vergeleken wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ongelukkig toeval houd ik het maar op
Hoe was hij fout?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Terecht toch.
Ook al mag je Jo niet,....
Hij was toch fout.
ne karim gaat er uit!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef cindy11 het volgende:
Flip eruit,dan is Joan echt in alle staten.....zijn we van haar ook af!
Goede deal.......![]()
Karim gewoon door,en dan het spel wat eerlijker spelen!
Of Mo d'r SOA. Die komt ook steeds terug.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat al drie keer...
Het is net kernafval, daar kom je ook nooit vanaf
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon... ze heeft geen enorm ego, is geen huillie, kriebelt niet continue en ze kan dingen gewoon zelf bepalen. Ze heeft door dr geheim een enorme muur om zichzelf moeten houden en kan daar als 20-jarige toch maar ff mee omgaan..
Sharon... is gewoon tof
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Of Mo d'r SOA. Die komt ook steeds terug.
Neehoor, ze accepteerde het niet eens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is wel het minste dat hij kon zeggen.
Met dat gelul van afgelopen middag tegen Jo.quote:
Ja, als je altijd met jezelf bezig ben gaat dat niet zo snel hè!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Blackprinces het volgende:
Jo komt er nu pas achter dat flip genomineerd staat
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef cindy11 het volgende:
Flip eruit,dan is Joan echt in alle staten.....zijn we van haar ook af!
Goede deal.......![]()
Karim gewoon door,en dan het spel wat eerlijker spelen!
ja, dat heeft ze gezegd, ze wilde de 3 stelletjes bij elkaar houdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef Urb het volgende:
Joan zegt nu iets in de trant van "Mo, Lau en IK hadden iets bedacht waardoor we met z'n allen het gezellig zouden houden de komende weken"![]()
Heeft iemand dit preciezer opgevangen?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |