dat IK me verschrikkelijk erger aan dat verwend wijf!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij doet je naam wel eer aan, wilde je wat zeggen?
Juistquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft idd nog steeds goed door hoe mensen te manipuleren
verder had ik wel verwacht dat ze iets over de mensa zouden zeggen. niets dus
Heel topic over hier. Missie: Laura moet Karim versierenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden wat haar missie is...
Kun je ff kort vertellen....ty
Ow, die constatering heb ik ook al eens gemaakt, maar ikke zit wel in het juiste kampquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij doet je naam wel eer aan, wilde je wat zeggen?
ze is hoogbegaafd en super onbeschaafdquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meh, er zijn ook wel van die opdrachten en dingen waaruit blijkt dat ze wel koppie koppie is.
En dat blijkt elke keer dat ze haar mond opentquote:
Zijn eerste nominatie....die valt bij de meeste bewoners wel zwaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef Mylene het volgende:
Philip is er wel gelaten onder. Karim is nog steeds in shock.
En dat zeg je met zo'n nick?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef ikke79 het volgende:
ikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikik
Team Evaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent het lesbische equivalent van iemand die ook zo enthousiast was in 40-45 #godwindinsdag
Ik hou het op labiel en hoog libido.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is hoogbegaafd en super onbeschaafd
Snap niet hoe Maik in dat huis gekomen is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen toch ook een psychologische test af moeten leggen. Wat nog wel zou kunnen is dat het een slechte IQ test was, maar ik kan me dat niet voorstellen.
Sharon is tofquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef wieweetwatt het volgende:
Waarom is Sharon hier zo populair trouwens? Ik vind er niets aan en gewoon verdomd vervelend...
Is persoonlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef wieweetwatt het volgende:
Waarom is Sharon hier zo populair trouwens? Ik vind er niets aan en gewoon verdomd vervelend...
sorry zal volgende keer een andere naam verzinnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ow, die constatering heb ik ook al eens gemaakt, maar ikke zit wel in het juiste kamp
een hysterische geile muts dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou het op labiel en hoog libido.
Ja maar, waarom?quote:
ja maar, waarom?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Is persoonlijk.
Neem het je niet kwalijk hoor![]()
Ongelukkig toeval houd ik het maar opquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef ikke79 het volgende:
[..]
sorry zal volgende keer een andere naam verzinnen
Terecht toch.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
Godver nu zegt Gerard nog sorry ook tegen Joanna
Kamp?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ow, die constatering heb ik ook al eens gemaakt, maar ikke zit wel in het juiste kamp
Jamaar dat klinkt meteen weer zo negatief en plat en zoals Mo gister bekend heeft aan dr;r ouders doet ze het uit liefde.quote:
whahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef mazaru het volgende:
Echt fakking 10000%. Als ik hier klop, dan klinkt dat als een echoput!
[ afbeelding ]
En dat al drie keer...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Snap niet hoe Maik in dat huis gekomen is.
datquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef Flow3r het volgende:
ah, nu gaat de hoogbegaafde zich er uit lullen
een verliefde hysterische stinkende geile muts dan, jij je zinquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Jamaar dat klinkt meteen weer zo negatief en plat en zoals Mo gister bekend heeft aan dr;r ouders doet ze het uit liefde.![]()
+1quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef wieweetwatt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |