Als mijn man erin zou zitten en ik zou miljonair zijn, dan zou ik ook stemmenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar karimjo staat bij mij eigenloijk ook in de finale
Die vent blijft maar bezig. Misselijke gast.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Urb het volgende:
Flip is alweer bezig zich in te dekken voor de Flugelmeisjes thuis die op hem moeten stemmen " Als ik naar huis ga dan gaat Joan ook"
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het echt een ongelooflijk kut en kansloosfiguur en snap niet dat hij zover kan komen
Als je miljonair bent doe je toch niet mee aan zo'n kijkbuisspelletjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als mijn man erin zou zitten en ik zou miljonair zijn, dan zou ik ook stemmen
ja ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom weer maar 2 personen, dat vind ik wel irritant worden.
Missie was al gefaald.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Vrees alleen dat Laura expres de missie laat falen en zo Alex toch genomineerd staat
Dat zou het beste nieuws sinds tijden zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Vrees alleen dat Laura expres de missie laat falen en zo Alex toch genomineerd staat
Natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef mootie het volgende:
De uittocht van Joanna is alweer afgeblazen?
4 is te veel.. waren we de vorige keer al achter gekomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
Kweenie zeker maar volgens mij zijn dit het aantal stemmen:
Flip: 6
Karim: 5
Gerard: 3
Joanna: 3
Maik: 1
Monique: 0
Laura: 0
Alex: 0
Sharon: 0
Als je miljonair bent, dan kun je doen waar je zin in hebt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Als je miljonair bent doe je toch niet mee aan zo'n kijkbuisspelletje
Om welke rede niet dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Waarom niemand monique? Meest irritant, schijnt zogenaamd het slimst te zijn dus goede speler, verpest de sfeer met huilen, zweert samen met Maik en maakt afspraken die niet mogen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
Lijkt mij helemaal primaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Dat is voor mij de enige mogelijke reden om hem er in te houden.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het echt een ongelooflijk kut en kansloosfiguur en snap niet dat hij zover kan komen
Geer zit ook in dat hok toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat was gewoon voor het knip-en-plak-werk voor de daily Jo-show van morgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef mootie het volgende:
De uittocht van Joanna is alweer afgeblazen?
mooi toch, hebben wij ons zinquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Urb het volgende:
Flip is alweer bezig zich in te dekken voor de Flugelmeisjes thuis die op hem moeten stemmen " Als ik naar huis ga dan gaat Joan ook"
omdat zij hoogbegaafd is in manipulerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waarom niemand monique? Meest irritant, schijnt zogenaamd het slimst te zijn dus goede speler, verpest de sfeer met huilen, zweert samen met Maik en maakt afspraken die niet mogen....
Dat is waar, maar aan een geflopt spel meedoen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je miljonair bent, dan kun je doen waar je zin in hebt!
En WEER maar 2 genomineerden omdat anders Jojanka er uit kan......quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
Daarom staat Gerard niet genomineerd.. omdat anders Djoon moestquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
Ik ook niet! Vooral Alex en Maik zijn van die nikszeggende typesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Psychecn het volgende:
pfff waarom blijven die 2 duffe stelletjes er toch steeds in???
Ik snap het niet
Schiet mij maar lek!!!!
Laura zei net wel dat ze spijt had tegen Mo, maar Karim weet niet dat ze op hem gestemd heb nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Day het volgende:
En Laura ontspringt de dans, die gaat niet vertellen dat ze op karim heeft gestemd.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En WEER maar 2 genomineerden omdat anders Jojanka er uit kan......
Bingo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarom staat Gerard niet genomineerd.. omdat anders Djoon moest
Ik denk de moeder van Karim.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie komt er morgen live in de uitzending?
Femke heemskerk?
Mo is volgende week wel aan de beurt, hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waarom niemand monique? Meest irritant, schijnt zogenaamd het slimst te zijn dus goede speler, verpest de sfeer met huilen, zweert samen met Maik en maakt afspraken die niet mogen....
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarom staat Gerard niet genomineerd.. omdat anders Djoon moest
Of een random indiaanse kerelquote:
Dat zou ZO baas zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Noujah zeg!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef Mylene het volgende:
Alex krijgt dus de volgende keer een nominatie van Joanna, dat is mooi meegenomen. Hopelijk ook van Philip als hij er in blijft. Dan is het adios met dit kansloos figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |