quote:
Iedereen wil weten wanneer er eindelijk eens iets door die plaat voor zijn kop heenkomt, wees nou eerlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is gewoonweg kut... ik snap niet dat hij zover kan komen.
Da's dan weer geen acterenquote:
mensen die stemmenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Duh!! Fenneke zal niet op Philip gaan stemmen.
maar karimjo staat bij mij eigenloijk ook in de finalequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
gelukkig gerard staat niet genomineerd
Ik weet niet, ze hadden het van haar sowieso raar geknipt, die vraag van de stem helemaal weg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar waarom lieten ze dit nou niet zien dan.
Ben er voor omquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
gelukkig gerard staat niet genomineerd
Is de finale dan as donderdag???quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar karimjo staat bij mij eigenloijk ook in de finale
En terecht hij speelt net zo vals als Lau, tegen Sharon liegen vorige week dat hij haar niet heeft genomineerd en nu tegen Jo dat hij haar op de 2e plek had en haar wel nomineerd.quote:
Ja vind het niet leuk voor Karim.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar karimjo staat bij mij eigenloijk ook in de finale
Ik vind het echt een ongelooflijk kut en kansloosfiguur en snap niet dat hij zover kan komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Iedereen wil weten wanneer er eindelijk eens iets door die plaat voor zijn kop heenkomt, wees nou eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |