doordenkertjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben Alex en Gerard vanmiddag dan gedrukt? Of willen ze nog drukken. Was vanmiddag ff elders.
goed hequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef suzi1 het volgende:
die lapo was om een nieuw topic te kunnen starten ofzo??
Joanna!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik maar een product op de markt breng die Joanna heet, de naam krijgt genoeg zendtijd
De puberteit doet rare dingen met de mensquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef suzi1 het volgende:
die lapo was om een nieuw topic te kunnen starten ofzo??
Ik wil het touw wel opsturenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Geloof me, Joanna gaat in deze maand zm plegen.
Neeeeheeee doe mij dat niet aan van Chuck, Bami laat me koud maar van Chuck blijf je afquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
En Chuck gaat dit seizoen ook dood! DOOD HOOR JE ME? Net zoals de moeder van Bambi!
Bij mij nog wel...?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Stranger1977 het volgende:
http://www.spixtv.nl/live.php werkt niet meer?
Ja hij heeft gedrukt op Maik zijn oren heeft laten rechtzettenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben Alex en Gerard vanmiddag dan gedrukt? Of willen ze nog drukken. Was vanmiddag ff elders.
ach wat boeit het ook om blokjes goed in elkaar te passen via papier en rekensommetjes te maken zonder rekenmachinequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef scooby-doo het volgende:
Wat komt die Mo toch dom over zeg.
Ben blij dat ik niet hoogebegaafd ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |