Is dat niet het eerste dat na elke nominatie uit haar mond komt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura heeft spijt van de nominatie op Karim zegt ze....geloof ik niet, wie zou ze anders doen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Reksie1981 het volgende:
GVD gaan we afscheid moeten nemen van Karim
Alex???quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura heeft spijt van de nominatie op Karim zegt ze....geloof ik niet, wie zou ze anders doen?
Nog zaggies uitgedruktquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef angeljacky het volgende:
Mo vindt het vervelend dat ze mensen pijn heeft gedaan -->pffff wat een takkewijf
Je moet wat verzinnen he als je gewoon echt geen reden hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Urb het volgende:
[..]
MO mag d'r handjes nog dichtknijpen verdomme, ze lieten niet zien dat ze zijn geld als reden gaf om hem eruit te stemmen, bah.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef versabommie het volgende:
De HOERRRRRRRRRRRRRRRRR van Babylon ( 5000 euro voor 3 dagen) heeft spijt dat ze haar klant heeft genomineerd!![]()
Zlottyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy's!
1 Polish zloty = 0.24969938 Euros
Alles gaat toch altijd over Jojanka? En zoniet, dan toch?quote:
en waar net5 is word je genaaidquote:
Ja maar waarom lieten ze dit nou niet zien dan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet wat verzinnen he als je gewoon echt geen reden hebt.
Dat is gewoonweg kut... ik snap niet dat hij zover kan komen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef Reksie1981 het volgende:
Gelukkig staat Master Alex niet genomineerd!
Duh!! Fenneke zal niet op Philip gaan stemmen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Nou geeft ie (Gerard) zijn vrouwmensch thuis opdracht om op Karim te stemmen
Master = Head Gayquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef Reksie1981 het volgende:
Gelukkig staat Master Alex niet genomineerd!
ok, akkoordquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Alles gaat toch altijd over Jojanka? En zoniet, dan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |