doordenkertjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben Alex en Gerard vanmiddag dan gedrukt? Of willen ze nog drukken. Was vanmiddag ff elders.
goed hequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef suzi1 het volgende:
die lapo was om een nieuw topic te kunnen starten ofzo??
Joanna!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik maar een product op de markt breng die Joanna heet, de naam krijgt genoeg zendtijd
De puberteit doet rare dingen met de mensquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef suzi1 het volgende:
die lapo was om een nieuw topic te kunnen starten ofzo??
Ik wil het touw wel opsturenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Geloof me, Joanna gaat in deze maand zm plegen.
Neeeeheeee doe mij dat niet aan van Chuck, Bami laat me koud maar van Chuck blijf je afquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
En Chuck gaat dit seizoen ook dood! DOOD HOOR JE ME? Net zoals de moeder van Bambi!
Bij mij nog wel...?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Stranger1977 het volgende:
http://www.spixtv.nl/live.php werkt niet meer?
Ja hij heeft gedrukt op Maik zijn oren heeft laten rechtzettenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben Alex en Gerard vanmiddag dan gedrukt? Of willen ze nog drukken. Was vanmiddag ff elders.
ach wat boeit het ook om blokjes goed in elkaar te passen via papier en rekensommetjes te maken zonder rekenmachinequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef scooby-doo het volgende:
Wat komt die Mo toch dom over zeg.
Ben blij dat ik niet hoogebegaafd ben
Die is toch veel liever dan karim???quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef sjampoeh het volgende:
klopt geen zak van ???????
ik hoorde joanna 4 keer langskomen toch ?
Joanna dus maar 2 keer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:28 schreef Flashbox het volgende:
Sharon nomineert Maik en Philip
Philip nomineert Karim en Gerard
Monique nomineert Karim en Gerard
Maik nomineert Philip en Karim
Laura nomineert Philip en Karim
Karim nomineert Philip en Joanna
Joanna nomineert Karim en Gerard
Gerard nomineert Joanna en Philip
Alex nomineert Philip en Joanna
3quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Joanna dus maar 2 keer.
dan klopt t toch????
Fennekequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Fenneke weer het hele belteam van Gerard gaat oproepen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo stemt de vrouwengroep dus elke keer iemand uit de Gerard groep eruit door samen te zweren en afspraken te maken. Dacht dat dat niet mocht.
Kwaliteitquote:
Heb je al gevraagd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef meneertje1972 het volgende:
WEET IEMAND DIT...
In de live uitzending zagen we hoe Laura haar missie verklapte en er over vertelde in het huis. Toen gaf de stem haar nog een kans. Weet iemand waarom ik snap het niet ze vertelde gewoon over haar missie en nu in de 'live' is er nog steeds niks te zien dat ze het nog een keer fout doet. Is ze nu wel of niet een 2e keer de fout ingegaan? En is de missie verpest en wat is de straf voor Alex? Want Alex krijgt een sanctie als haar missie mislukt zei de stem.
Ik ook maar mensen (vrouwen) die alleen de daily kijken die vrouwen hebben een lief beeld bij Flip. Wij weten wel anders maar dat weten die vrouwen niet en die willen Flip erin houden met z'n zogenaamde mooie blauwe oogjes.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef evaxsis het volgende:
Goffer moet ik nou voor Karim gaan stemmen of moet ik het gewoon laten gaan.
Het is wel het maatje van Gerard en met z'n tweeën staan ze sterker dan alleen.![]()
Ik wil Phillip eruit
missie is nog niet over......(kweetquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef meneertje1972 het volgende:
WEET IEMAND DIT...
In de live uitzending zagen we hoe Laura haar missie verklapte en er over vertelde in het huis. Toen gaf de stem haar nog een kans. Weet iemand waarom ik snap het niet ze vertelde gewoon over haar missie en nu in de 'live' is er nog steeds niks te zien dat ze het nog een keer fout doet. Is ze nu wel of niet een 2e keer de fout ingegaan? En is de missie verpest en wat is de straf voor Alex? Want Alex krijgt een sanctie als haar missie mislukt zei de stem.
Wilde effe vagen of hij geen streampje erop kan knallen, zit in viva la France en krijg zelfs met een proxy het niet voor elkaar om de FAKKING streams te volgenquote:
Alsof FOK! leidend isquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hopen dat het bij de officiële ook zo gaat....
[ afbeelding ]
kan toch nog steeds, als jij heel veel gaat bellen en smsenquote:
Zijn geheim, en dus kluisinhoud?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat is precies de toegevoegde spelwaarde van Karim?
niks hij is een beetje de bindende factor de allemansvriend. Eigenlijk gewoon een 12 in een dozijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat is precies de toegevoegde spelwaarde van Karim?
en wat denk je van jouw geliefde Jootje???quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerat wortd buiten de nominaties gehouden en nu gaat het ineens fair, ja ja.
MO mag d'r handjes nog dichtknijpen verdomme, ze lieten niet zien dat ze zijn geld als reden gaf om hem eruit te stemmen, bah.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Gerard not amused met Monique... vanwege de stem...
Er zijn meer met een geheim en beste kluisinhoud exit gegaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zijn geheim, en dus kluisinhoud?
Ik vind hem ook niet bijzonderquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
niks hij is een beetje de bindende factor de allemansvriend. Eigenlijk gewoon een 12 in een dozijn.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Reksie1981 het volgende:
GVD gaan we afscheid moeten nemen van Karim
nee volgens poll wil 79% dat Karim blijftquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Flow3r het volgende:
Karim gaat weg, Philip is super populair, check de site maar
Tjah...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Reksie1981 het volgende:
GVD gaan we afscheid moeten nemen van Karim
Het gaat zoals altijd, nominaties worden door de regie stem bepaald.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerat wortd buiten de nominaties gehouden en nu gaat het ineens fair, ja ja.
Dat waren wij allemaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Psychecn het volgende:
[..]
nee volgens poll wil 79% dat Karim blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |