fietsen weer opgegeven??quote:
quote:
zei hij dat??quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef FastBunny het volgende:
LOL... "moet je niet wat drinken gerard"
Ja wat spraakwaker
Dat had dus mijn oma kunnen zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is gemaakt, dus daarom totaal niet grappig (Mijn mening dan)
Ik moet hier nu wel denken aan het programma TAXI, waarbij Maarten Spanjer een oudere vrouw in de auto had die het presteerde om de hele rit over een paar net op de markt gekochte hoeslakens te ratelen. Dat vond ik dan wel weer grappig.
Ja, flauw van d'r.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef Stability het volgende:
sharon wilde ook ff laten zien dat zij het ook kan...hou je mond ff dicht sharon! als het echt een missie is, verpest je die voor geer!!
Laura laat alle missies mislukken. Pffff hoelang moet ie nog man!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef IGotNoName het volgende:
Hadden ze deze opdracht niet aan Laura kunnen geven...lol.. die had het nog geen minuut volgehouden
oh oke hahaha ik kan niet tegen ratelen, moet m echt van geluid halenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef danilel het volgende:
[..]
spraakwater waren de woorden van flip
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu volgt er een missie voor de rest van de bewoners om voor 50.000 Euro letterlijk de woorden van Gerard te herhalen.
Hondje Flipp, Kattige Jojanka, vreemde eend Lauwraquote:
je kunt het ook aan zijn stem horen dat het moeilijker wordquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
dit doet toch niemand hem na? ook al lult ie onzin, je moet toch drinken tussendoor????
Ik iig niet, meesterlijk dit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
dit doet toch niemand hem na? ook al lult ie onzin, je moet toch drinken tussendoor????
Wat is daar nou goed aan? Dat kan ik ook hoor. Zie er alleen de lol/het nut niet van inquote:
Gaat op deze manier zonder problemen lukkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Een uur onafgebroken praten is de missie van Gerard
proove !!! zet op youtube en we geloven jequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is daar nou goed aan? Dat kan ik ook hoor. Zie er alleen de lol/het nut niet van in
Flash je maakt er echt wel een filmpje van he. Krijg je handkusje van mij,quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef Flashbox het volgende:
Hier kan bommie een puntje aan zuigen hoor
Ik ben net bezig met een mail naar Net5, dat ze daar niet kunnen rekenen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef afca_oc het volgende:
Wie is het rijkst?
8 april om 12.46
Bekijk hier alle kluisinhouden.
De bewoners staan nog een tijdje met het rad te spelen. Philip geeft een flinke ruk aan het rad vraagt zich af wie er na vandaag het meeste geld heeft in zijn kluis. Het rad draait en stopt bij 'Laura'. Laura zegt dat Maik veel meer in zijn kluis heeft.
Maar wie heeft er nou eigenlijk het meeste geld in Secret Story?
Maik staat inderdaad bovenaan met ¤ 31.483. Op de tweede plek staat Laura, die van ¤ 28.225 is gezakt naar ¤ 14.113. Vlak daaronder vinden we Joanna, zij heeft ¤ 12.383 in haar kluis. De laatste plekken worden vervuld door Karim (¤ 4.500), Philip (¤ 3.635) en Sharon (¤ 2.500). Monique en Gerard, de rijkste man buiten het huis, hebben beide momenteel nog maar ¤ 1000 in hun persoonlijke kluis. Zij hebben dus niet genoeg budget om een geheim te raden.
Ben niet aan het opnemen nu hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Flash je maakt er echt wel een filmpje van he. Krijg je handkusje van mij,
En Billyquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
hahaha oliver ,peppi lola en pablootje die gek zijn op kip !
volgens mij wil hij ook alleen dat laten blijken of zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Eigenlijk deed Gerard Joanna na. Die praat ook zonder naar andere te luisteren aan 1 stuk door.
Juistem!quote:
Djeez.. alsof dat zo bijzonder is. Als het nou ingestudeerde tekst was die letterlijk moest worden voorgedragen, okee, maar een halfuurtje achterelkaar zinloos lullen is toch geen kunst aan?!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef Stability het volgende:
[..]
proove !!! zet op youtube en we geloven je
sharon is anders ook altijd veel te lang van stof hoor, die mute ik ook vaak genoeg, al is het een leuke meidquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij wil hij ook alleen dat laten blijken of zo
Het lijkt me dat jij daar geen probleem mee hebt, neequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Djeez.. alsof dat zo bijzonder is. Als het nou ingestudeerde tekst was die letterlijk moest worden voorgedragen, okee, maar een halfuurtje achterelkaar zinloos lullen is toch geen kunst aan?!
neuh.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:40 schreef beequeen het volgende:
Jo wil niet over andere mensen praten.....duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |