Ik iig niet, meesterlijk dit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
dit doet toch niemand hem na? ook al lult ie onzin, je moet toch drinken tussendoor????
Wat is daar nou goed aan? Dat kan ik ook hoor. Zie er alleen de lol/het nut niet van inquote:
Gaat op deze manier zonder problemen lukkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Een uur onafgebroken praten is de missie van Gerard
proove !!! zet op youtube en we geloven jequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is daar nou goed aan? Dat kan ik ook hoor. Zie er alleen de lol/het nut niet van in
Flash je maakt er echt wel een filmpje van he. Krijg je handkusje van mij,quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef Flashbox het volgende:
Hier kan bommie een puntje aan zuigen hoor
Ik ben net bezig met een mail naar Net5, dat ze daar niet kunnen rekenen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef afca_oc het volgende:
Wie is het rijkst?
8 april om 12.46
Bekijk hier alle kluisinhouden.
De bewoners staan nog een tijdje met het rad te spelen. Philip geeft een flinke ruk aan het rad vraagt zich af wie er na vandaag het meeste geld heeft in zijn kluis. Het rad draait en stopt bij 'Laura'. Laura zegt dat Maik veel meer in zijn kluis heeft.
Maar wie heeft er nou eigenlijk het meeste geld in Secret Story?
Maik staat inderdaad bovenaan met ¤ 31.483. Op de tweede plek staat Laura, die van ¤ 28.225 is gezakt naar ¤ 14.113. Vlak daaronder vinden we Joanna, zij heeft ¤ 12.383 in haar kluis. De laatste plekken worden vervuld door Karim (¤ 4.500), Philip (¤ 3.635) en Sharon (¤ 2.500). Monique en Gerard, de rijkste man buiten het huis, hebben beide momenteel nog maar ¤ 1000 in hun persoonlijke kluis. Zij hebben dus niet genoeg budget om een geheim te raden.
Ben niet aan het opnemen nu hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Flash je maakt er echt wel een filmpje van he. Krijg je handkusje van mij,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |