Of wissel het leuker af met Renate, want zij is tof!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:44 schreef scooby-doo het volgende:
Heb ook nog een tip.
FLIKKER die presentator Bart Boonstra er uit.
Wat een mongool zeg.
Tof wel ja, maar ook niet echt een presentatie wonder.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of wissel het leuker af met Renate, want zij is tof!
Die telefoon moet ook een keer midden in de nacht gaan idd ofzo!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
Gewoon vaker de rode telefoon laten rinkelen. Die gene die opneemt mag 24 uur niet praten, miv het ophangen van de hoorn.
Of...
Die gene die opneemt moet een andere bewoner noemen. Tegen die gene strijdt hij/zij. Wie het langst wakker blijft krijgt de inhoud van de kluis van de ander
goh daar waren ze vast zelf niet opge komenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
Gewoon vaker de rode telefoon laten rinkelen.
Die gene die opneemt mag 24 uur niet praten, miv het ophangen van de hoorn.
Of...
Die gene die opneemt moet een andere bewoner noemen. Tegen die gene strijdt hij/zij. Wie het langst wakker blijft krijgt de inhoud van de kluis van de ander
Of...
Die gene die opneemt moet een vlot bouwen en daarop de nacht in het zwembad verblijven.
Preciiiieeesquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Die telefoon moet ook een keer midden in de nacht gaan idd ofzo!
is wel een heel lief meisje, alleen ik voel het ook aan me oren soms :-)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef Anneloortje het volgende:
Mijn tip per direct aub de batterijen van Monique uit haar zender halen.
please?
(Die snerpende stem gaat door merg en been.)
Ik vind sharon juist snerpent irritant!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
is wel een heel lief meisje, alleen ik voel het ook aan me oren soms :-)
Lol en dan tegen Joanna en Alex oid.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Mylene het volgende:
Geef Servio en Alex samen een opdracht waarbij ze nauw moeten samenwerken.
Iets waar niet té veel geld op staat. Want dan moéten ze wel bonden en dat zou jammer zijn. Straks komt het nog goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Mylene het volgende:
Geef Servio en Alex samen een opdracht waarbij ze nauw moeten samenwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |