Ik denk dat die streamlocks worden ingeschakeld op het moment dat volgens afspraken, met afnemers, zoals Net 5, hebben daar zwaar voor betaald. Zij (net5) hebben imho de rechten om dat elke avond exclusief uit te zenden, en dus mogen de kijkers dat niet van te voren zien immers, dan hebben zij geen content meerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom zijn die streamlocks er eigenlijk? is er echt niemand anders om te filmen? Hang dan een fictieve stream 5 in de KvdW zodat de echte vier gewoon kunnen blijven uitzenden..
Onzin dit is niet wat er aan pietje puk beloofd is!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:25 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
Ik denk dat die streamlocks worden ingeschakeld op het moment dat volgens afspraken, met afnemers, zoals Net 5, hebben daar zwaar voor betaald. Zij (net5) hebben imho de rechten om dat elke avond exclusief uit te zenden, en dus mogen de kijkers dat niet van te voren zien immers, dan hebben zij geen content meer
Daarom mogen de kijkers ook niet niet zien wat er in de kvdw gebeurd.
Dat is enkel voorbehouden aan Net5.
Simpel toch ?
Maar ja regie is ook onderhevig aan managament dus daar hoeven we niet veel van te verwachten
Pardon?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Andrea_S het volgende:
Open brief aan MOL,
Beste meneer de mol, ik meende dat na bb1 dit leuk zou kunnen zijn., verder na bb1 niets gevolgd.
Spijtig te bemerken dat ss hoe langer hoe meer begint in te zakken.
'T is eigenlijk wel grappig om te bemerken dat de communicatie omtrent dit prg sterker is qua bandbreedte dan de streams zelf, zie fora'S als fok .
Ik heb echt geprobeerd en ik vond het leuk totdat uw regie besloot om domme activiteiten te initieren.
U maakt mensen belachelijk en mi gaat het werkelijk te ver om bewoners ook te te recorden wanneer zij op het toilet ziitten te pissen,of te poepen, te rukken of wat dies meer zij. Portoguese regie ziet het allemaal, stelletje viespeuken !
Ik wens u veel plezier in uw verdere carriere, buit mensen uit verdien wat geld koop nog wat villa's
zo hier en daar. Maar kijk altijd achterom, er komt een moment ....
Veel plezier meneer.
Als ik jou ooit tegenkom ......
Hear hear!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
En kijk wat de drank doet. Eindelijk is er iets om naar te kijken en om te lachen! Dit willen we vaker
Welke vleugel van het pieter baancentrum zit je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Andrea_S het volgende:
Open brief aan MOL,
Beste meneer de mol, ik meende dat na bb1 dit leuk zou kunnen zijn., verder na bb1 niets gevolgd.
'T is eigenlijk wel grappig om te bemerken dat de communicatie omtrent dit prg sterker is qua bandbreedte dan de streams zelf, zie fora'S als fok .
Ik heb echt geprobeerd en ik vond het leuk totdat uw regie besloot om domme activiteiten te initieren.
U maakt mensen belachelijk en mi gaat het werkelijk te ver om bewoners ook te te recorden wanneer zij op het toilet ziitten te pissen,of te poepen, te rukken of wat dies meer zij. Portoguese regie ziet het allemaal, stelletje viespeuken !
Ik wens u veel plezier in uw verdere carriere, buit mensen uit verdien wat geld koop nog wat villa's
Veel plezier meneer.
Open brief aan Andrea_S,quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Andrea_S het volgende:
Open brief aan MOL,
Veel plezier meneer.
Whahahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Open brief aan Andrea_S,
Doe iedereen een plezier en plant je niet voort.
Veel plezier mevrouw.
Uhuh. Wat zal John een stijve nek krijgen van het altijd achterom kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
Is Andrea nu gewoon John aan het bedreigen?
Ze had net zo goed Joop kunnen bedreigen, die heeft ook niets met het programma van doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
Hoe gek ben je dan in je kopquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |