abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:41:07 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93144029
Open er een topic over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93147649
Geef de bewoners de kans de inhoud van de kluis te verhogen door een leuk spel:
Buiten het huis draait de wereld gewoon door en gebeuren er belangrijke en minder belangrijke dingen. Maak een spel waarbij de bewoners (bijv. multiple choice) kunnen raden wat er wel en niet is gebeurd terwijl zij in het huis zitten (afgeleide van het pilot tv programma van BNN).

Leuk om te zien wat zij denken wat waar is en leuke activiteit voor de bewoners en drive om kluis te verhogen.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 februari 2011 @ 14:33:57 #228
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_93150720
Ik vind het ook wel een idee om de bewoners te verplichten om samen te eten, gedekte tafel enzo, ipv dit gegraas.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:42:14 #229
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93159883
Waarom zijn die streamlocks er eigenlijk? is er echt niemand anders om te filmen? Hang dan een fictieve stream 5 in de KvdW zodat de echte vier gewoon kunnen blijven uitzenden..
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93180512
meer actie, meer spel, meer emoties, DAT WILLEN WE ZIEN! secret story kost klauwen met geld en jullie bakken er echt helemaal niets van.
pi_93182229
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom zijn die streamlocks er eigenlijk? is er echt niemand anders om te filmen? Hang dan een fictieve stream 5 in de KvdW zodat de echte vier gewoon kunnen blijven uitzenden..
Ik denk dat die streamlocks worden ingeschakeld op het moment dat volgens afspraken, met afnemers, zoals Net 5, hebben daar zwaar voor betaald. Zij (net5) hebben imho de rechten om dat elke avond exclusief uit te zenden, en dus mogen de kijkers dat niet van te voren zien immers, dan hebben zij geen content meer ;)

Daarom mogen de kijkers ook niet niet zien wat er in de kvdw gebeurd.

Dat is enkel voorbehouden aan Net5.

Simpel toch ?

Maar ja regie is ook onderhevig aan managament dus daar hoeven we niet veel van te verwachten :D
pi_93195652
Wat ik trouwens ook mis...
Livestreams.. 's ochtends op Net 5. Als er verder niks op tv is. Gewoon met zo'n sms-balkje/twitterbalkje, zoals dat wel bij Big Brother en DGK was.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:09:25 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93195961
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 00:25 schreef Andrea_S het volgende:

[..]

Ik denk dat die streamlocks worden ingeschakeld op het moment dat volgens afspraken, met afnemers, zoals Net 5, hebben daar zwaar voor betaald. Zij (net5) hebben imho de rechten om dat elke avond exclusief uit te zenden, en dus mogen de kijkers dat niet van te voren zien immers, dan hebben zij geen content meer ;)

Daarom mogen de kijkers ook niet niet zien wat er in de kvdw gebeurd.

Dat is enkel voorbehouden aan Net5.

Simpel toch ?

Maar ja regie is ook onderhevig aan managament dus daar hoeven we niet veel van te verwachten :D
Onzin dit is niet wat er aan pietje puk beloofd is!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93197451
Wat een k*tregie weer. Zitten ze een keer in het zwembad, van alles aan de hand, krijsen schreeuwen en lol, maar wat krijg je te zien, een slapende Gerard en mensen die staan te kijken naar de mensen IN het zwembad. Nu is iedereen uit het zwembad en dan laten ze weer wel een over-all beeld zien!!! Welke uitzendkracht zit in godsnaam de knoppen te bedienen daar???
pi_93197894
Ook de 'bitchfight' tussen Cynthia en Sophia word nu niet op ingezoomd, kan je alleen maar vaag op de achtergrond horen. In plaats daarvan horen we nu wel die saaie stem van Alex over armbandjes en kettingkjes |:(
pi_93220600
ze zijn goed opweg, de drank zal veel goed maken daar
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:12:24 #237
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_93226090
Beetje muziek erbij kan geen kwaad
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_93227074
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef chufi het volgende:
Beetje muziek erbij kan geen kwaad
^O^
pi_93230193
Open brief aan MOL,

Beste meneer de mol, ik meende dat na bb1 dit leuk zou kunnen zijn., verder na bb1 niets gevolgd.
Spijtig te bemerken dat ss hoe langer hoe meer begint in te zakken.
'T is eigenlijk wel grappig om te bemerken dat de communicatie omtrent dit prg sterker is qua bandbreedte dan de streams zelf, zie fora'S als fok .
Ik heb echt geprobeerd en ik vond het leuk totdat uw regie besloot om domme activiteiten te initieren.
U maakt mensen belachelijk en mi gaat het werkelijk te ver om bewoners ook te te recorden wanneer zij op het toilet ziitten te pissen,of te poepen, te rukken of wat dies meer zij. Portoguese regie ziet het allemaal, stelletje viespeuken !
Ik wens u veel plezier in uw verdere carriere, buit mensen uit verdien wat geld koop nog wat villa's
zo hier en daar. Maar kijk altijd achterom, er komt een moment ....

Veel plezier meneer.

Als ik jou ooit tegenkom ......
pi_93236824
En kijk wat de drank doet. Eindelijk is er iets om naar te kijken en om te lachen! Dit willen we vaker :Y
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 februari 2011 @ 01:16:16 #241
163650 Greys
pi_93237181
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Andrea_S het volgende:
Open brief aan MOL,

Beste meneer de mol, ik meende dat na bb1 dit leuk zou kunnen zijn., verder na bb1 niets gevolgd.
'T is eigenlijk wel grappig om te bemerken dat de communicatie omtrent dit prg sterker is qua bandbreedte dan de streams zelf, zie fora'S als fok .
Ik heb echt geprobeerd en ik vond het leuk totdat uw regie besloot om domme activiteiten te initieren.
U maakt mensen belachelijk en mi gaat het werkelijk te ver om bewoners ook te te recorden wanneer zij op het toilet ziitten te pissen,of te poepen, te rukken of wat dies meer zij. Portoguese regie ziet het allemaal, stelletje viespeuken !
Ik wens u veel plezier in uw verdere carriere, buit mensen uit verdien wat geld koop nog wat villa's

Veel plezier meneer.

Pardon? :D
Neem je het niet IETS te serieus allemaal?
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
En kijk wat de drank doet. Eindelijk is er iets om naar te kijken en om te lachen! Dit willen we vaker :Y
Hear hear! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93237432
quote:
Open brief aan MOL,

Veel plezier meneer.

Welke vleugel van het pieter baancentrum zit je? :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93249815
Tip voor de personen die de knopjes bedienen of van wie die troep ook is, pleur al die tweedehands rommelmarkt troep buiten en koop eerst eens goeie apparatuur om een RLS uit te zenden.

1: Geluid wat al vanaf het begin kut is.
2: Streamlocks die met goeie apparatuur helemaal niet te zien hoeven te zijn als er iemand naar de Kvdw moet komen.
3: Draai het geluid eens een keer weg van andere als jullie een gesprek van bepaalde personen volgen, want er is geen kut van te verstaan.
4: Goeie Apparatuur betekend ook gewoon geluid op alle vier de streams.

Er staat al zat in dit topic, maar ben bang dat jullie er toch geen hol mee doen, want de streamers zijn voor jullie toch maar bijzaak.
pi_93250186
Heb ook nog een tip.

FLIKKER die presentator Bart Boonstra er uit.
Wat een mongool zeg.
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 12:46:08 #245
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93250262
quote:
Open brief aan MOL,

Veel plezier meneer.

Open brief aan Andrea_S,

Doe iedereen een plezier en plant je niet voort.

Veel plezier mevrouw.
pi_93250408
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Open brief aan Andrea_S,

Doe iedereen een plezier en plant je niet voort.

Veel plezier mevrouw.
Whahaha
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:49:27 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93250427
Is Andrea nu gewoon John aan het bedreigen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 februari 2011 @ 12:50:17 #248
163650 Greys
pi_93250467
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
Uhuh. Wat zal John een stijve nek krijgen van het altijd achterom kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93250620
quote:
Ze had net zo goed Joop kunnen bedreigen, die heeft ook niets met het programma van doen.
  PR/Manusje van alles donderdag 24 februari 2011 @ 12:53:44 #250
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_93250646
quote:
Hoe gek ben je dan in je kop _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')