quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef Greys het volgende:
Kan de camera van de streams tijdens het avondeten ook eens op iemand anders dan steeds alleen op Joanna?
Het lijkt wel de Grote Joanna Show steeds tijdens het eten. Die achterste hoek van de tafel (waar o.a. Sharon en Karim zitten) komt nooit close up in beeld.
streams zullen altijd ongelijk lopen. Dat heeft vooral te maken met buffering. De speler in je browser laadt vooraf een aantal seconden in zodat bij een korte storing in je verbinding het beeld niet gaat haperen. Dat zorgt ervoor dat streams nooit 100% gelijk kunnen lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Flashbox het volgende:
Ik zou willen dat we op alle vier de streams gewoon geluid hebben.
Aangezien stream 1 en 3 en 2 en 4 de zelfde beelden heeft van de zelfde personen bedoel ik dan. Maar die lopen niet gelijk en is het onmogelijk om stream 2 of 4 te volgen met het geluid van 1 of 3.
Daarom ook liever het geluid op alle vier de streams, anders kijk je naar een stream waar het geluid niet gelijk loopt omdat je nu het geluid van een andere stream aan moet zetten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Danny het volgende:
[..]
streams zullen altijd ongelijk lopen. Dat heeft vooral te maken met buffering. De speler in je browser laadt vooraf een aantal seconden in zodat bij een korte storing in je verbinding het beeld niet gaat haperen. Dat zorgt ervoor dat streams nooit 100% gelijk kunnen lopen.
Wat heeft de regie of productie aan deze opmerking? Zij bepalen de programmering van Net 5 niet, dat doet de zender zelf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Yanniick het volgende:
Ik post het hier nog maar een keer.
Dagelijkse show half 8 - half 9
Tegenlijk met o.a. GTST en het 8 uur journaal.
Mijn ouders kijken dan iedere dag het journaal en mijn zus en héél veel meisjes die ik ken GTST dusja daarom volgen veel mensen het niet. Journaal is altijd op nummer 1 of 2 met meestal rond de 1.8 miljoen kijkers en gts meestal in de top 5 met ongeveer 1.3 blijft niet echt veel over he?
Oplossing : 7-8 ?
Wekelijkse show half 9 - 10 uur
Donderdag avond dus veel mensen werken nog en tegenlijk met o.a. Wie is de mol. Als je nu op twitter kijkt zie je dat wie is de mol en de kandidaten 5 x bij tt staat en ss 0 x. Ben benieuwd naar de kijkcijfers
En er zijn genoeg dagen dat er gewoon niks echt populairs op de tv is.
Dit zijn mijn ervaringen waarom veel mensen ss niet kijken en ik vind het best begrijpelijk de kijkcijfers van de dagelijkse show met die 2 programma's ;p
Dan hoor je dus hetzelfde meerdere kerenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Daarom ook liever het geluid op alle vier de streams, anders kijk je naar een stream waar het geluid niet gelijk loopt omdat je nu het geluid van een andere stream aan moet zetten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Gert het volgende:
Enkele tips voor de uitzendingen:
• huur als de donder BB/DGK-expertise in en haal de beginnersfouten eruit.
Vooral dat gekloot met het geluid moet nu echt snel verholpen worden, het staat zó amateuristisch!
• Zoem meer in op onderlinge verhoudingen en wat minder op dat gehannes van geheimen die steeds niet geraden worden.
• Herhaal vaker wie wie is. Dat kan even kort in een zinnetje met een karakterisering. Je leest hier TE vaak dat mensen het niet snappen, geen vat krijgen op "wie al die blondjes zijn".
• ga met mensen van de net-programmering praten. De reguliere uitzendingen moeten naar een half uur, de live naar een uur. En NIET tegenover WIDM, want mensen die geheimpjes raden in een RLS setting leuk vinden, stemmen dáár al op af.
• Waarom is dit in Frankrijk al seizoenenlang een succes? En scoorde het eerste seizoen in Portugal zo goed? Hoe pakten zij de opstart aan destijds? Zijn er verschillen? Mochten de kijkers daar bijv. al weten welk geheim bij welke bewoner hoorde?
Die beginnersfouten horen er niet in te zitten. Het is niet de eerste RLS die uitgezonden wordt op de Nederlandse TV. Daarnaast doen ze niets met het concept en geloven ze echt dat het zichzelf verkoopt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Gert het volgende:
Enkele tips voor de uitzendingen:
• huur als de donder BB/DGK-expertise in en haal de beginnersfouten eruit.
• Waarom is dit in Frankrijk al seizoenenlang een succes? En scoorde het eerste seizoen in Portugal zo goed? Hoe pakten zij de opstart aan destijds? Zijn er verschillen? Mochten de kijkers daar bijv. al weten welk geheim bij welke bewoner hoorde?
Misschien werd het in Frankrijk en Portugal op een juiste zender uitgezonden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Gert het volgende:
Misschien hadden zij ook mensen in dienst die geen down syndroom hebben?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien werd het in Frankrijk en Portugal op een juiste zender uitgezonden?
Misschien een beter tijdstip?
Misschien stonden er geen andere goede scorende programma's tegenover?
Blijft lastig, op een normale manier je punt makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:43 schreef Maanvis het volgende:
Misschien hadden zij ook mensen in dienst die geen down syndroom hebben?
Nee dat zeg ik dus: huur BB/DGK-expertise in. De eerste sollicitant heeft zich boven je al aangemeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die beginnersfouten horen er niet in te zitten. Het is niet de eerste RLS die uitgezonden wordt op de Nederlandse TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |