abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93104906
Elke dag een opdracht is toch niet teveel gevraagd....bijvoorbeeld: maak allemaal 1000 wasknijpers, degene die als eerste klaar is wint 2500 EUR voor in de kluis...

En zo elke dag iets... dan zit er strijd in, hebben wij wat om naar te kijken en kunnen ze tussendoor elkaars geheimen ontrafelen... of doe iets wat terugslaat op de geheimen.

Bijvoorbeeld: bingo ballen zo snel mogelijk in goede volgorde nummeren (als hint naar Servio)... zo lang mogelijk je adem inhouden onder water (als hint naar Sharon).. etc...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 15:53:12 #206
137949 Disana
pi_93105455
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Die missies zijn zo onder water, we weten verder niets omdat het nooit duidelijk is tot de uitzending.

Ja, dat is ook zoiets. Er is zoveel waarnaar de streamers alleen maar kunnen raden tot de volgende dag.

Verder vind ik niet dat er zoveel tegenover een opdracht hoeft te staan. Als er maar opdrachten zijn.
  maandag 21 februari 2011 @ 15:59:49 #207
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93105756
Sorry verkeerde topic! ;) Helemaal eens Saan. ;)
be nice or go away
pi_93107474
Wie legt mij even uit waarom er mensen zijn die er niks aan vinden en toch blijven kijken? Ik probeer jullie te snappen... maar het lukt niet... :?
  maandag 21 februari 2011 @ 16:52:36 #209
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_93108496
Het is al fout gegaan bij de casting.

Bewoners BB Zweden (gisteren begonnen), 1 uur na de start.

pi_93110295
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Nyce het volgende:
Wie legt mij even uit waarom er mensen zijn die er niks aan vinden en toch blijven kijken? Ik probeer jullie te snappen... maar het lukt niet... :?
Omdat we het concept leuk vinden, en hopen op verbeteren. Althans dat geld voor mij.
Of saté?
pi_93114282
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Omdat we het concept leuk vinden, en hopen op verbeteren. Althans dat geld voor mij.
Voor mij ook :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_93114512
En hier nog eentje.

Zolang de regie iets met onze feedback blijft doen, is er hoop.
  maandag 21 februari 2011 @ 19:08:20 #213
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93114699
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef SaladShaker het volgende:
En hier nog eentje.

Zolang de regie iets met onze feedback blijft doen, is er hoop.
Volgens mij hebben ze er nog nooit wat mee gedaan, wel dan?

Nodig mij maar 1 weekje in het huis uit, ik zal de boel wel effe upstirren, na 1 week zullen ze blij zijn dat ik weg ben :P
Rayen 2½ jaar!
pi_93114725
Geachte mensen van de regie en het geluid.

Oke ik leg me er bij neer er zit reklame steeds tussen bij de streams, en nee ik koop geen auto, gebruik geen maandverband, ik ga niet op reis, en gebruik geen ontbijtmaaltijd, maar kijk gewoon jullie reklames netjes af, maar nu een vraag, zet het geluid dan ook zachter, ik zit steeds zowat tegen mijn plafonetje aan als de reklame me huiskamer in tettert, echt een hartverzakking hou ik er aan over, dus geef die geluidtechnicus opslag en laat hem de volumeknop zodra hij de bandjes van de reklame instart een tikkeltje zachter zetten.

m.v.g. Toverheks
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93114928
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Geachte mensen van de regie en het geluid.

Oke ik leg me er bij neer er zit reklame steeds tussen bij de streams, en nee ik koop geen auto, gebruik geen maandverband, ik ga niet op reis, en gebruik geen ontbijtmaaltijd, maar kijk gewoon jullie reklames netjes af, maar nu een vraag, zet het geluid dan ook zachter, ik zit steeds zowat tegen mijn plafonetje aan als de reklame me huiskamer in tettert, echt een hartverzakking hou ik er aan over, dus geef die geluidtechnicus opslag en laat hem de volumeknop zodra hij de bandjes van de reklame instart een tikkeltje zachter zetten.

m.v.g. Toverheks
Het geluid van de streams staat te zacht. De reclames hebben een normaal geluidsniveau en worden geleverd door een externe partij.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_93114992
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Het geluid van de streams staat te zacht. De reclames hebben een normaal geluidsniveau en worden geleverd door een externe partij.
echt ik mis gewoon de helft, komt er zo een reclame dan gauw knopje zoeken voor zachter te doen, en dan gaat het gesprek weer verder maar heb dan de helft gemist
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 21 februari 2011 @ 19:15:20 #217
145755 kahaarin
pi_93114994
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Dat is imo hetzelfde verschil, het geluid van de reclames is harder dan dat van de streams, als dat gelijk wordt getrokken dan heb je dit probleem niet meer. :)
be nice or go away
pi_93128147
Stoppen ! met telkens, juist wanneer het interessant wordt, de streams te locken.
Als het dan echt zo belangrijk is dat de kijker iets niet mag horen kan je ook het geluid uitschakelen zodat er met het beeld nog wat te raden valt.
Door deze onzin gaan kijkers afhaken. Gaat toch om kijkcijfers ? Nou dan :P
  maandag 21 februari 2011 @ 23:27:36 #219
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93131834
Kijkers mogen ALLES zien en horen. Daar is het een RLS voor. Dus inderdaad kappen met die streamlockonzin
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93139625
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Dan nog snap ik de logica niet. Als je bij een restaurant vies hebt gegeten kom je toch ook niet terug? 'Ja ik vind het concept leuk dus ik hoop op verbetering..'

Vind je het niet stiekem gewoon wel heel leuk en wil je gewoon klagen? Of heb je toch niks beters te doen dan dit volgen? :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 09:39:45 #221
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93140027
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:20 schreef Nyce het volgende:

[..]

Dan nog snap ik de logica niet. Als je bij een restaurant vies hebt gegeten kom je toch ook niet terug? 'Ja ik vind het concept leuk dus ik hoop op verbetering..'

Vind je het niet stiekem gewoon wel heel leuk en wil je gewoon klagen? Of heb je toch niks beters te doen dan dit volgen? :P
Wat een scheve vergelijking. Voor een restaurant betaal je ook, hier kan je gewoon naar kijken of niet, :') . Van restauranten zijn er duizenden dus is het daar vies, dan zoek je toch gewoon een ander. Dit SSconcept hebben we nu voor het eerst in NL, dus je kan niet voor eenzelfde concept maar dan beter kiezen, en we vinden het concept leuk; dan hoop je gewoon dat er misschien toch nog actie komt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_93141576
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat een scheve vergelijking. Voor een restaurant betaal je ook, hier kan je gewoon naar kijken of niet, :') . Van restauranten zijn er duizenden dus is het daar vies, dan zoek je toch gewoon een ander. Dit SSconcept hebben we nu voor het eerst in NL, dus je kan niet voor eenzelfde concept maar dan beter kiezen, en we vinden het concept leuk; dan hoop je gewoon dat er misschien toch nog actie komt.
Ik vind de vergelijking niet zo scheef, ik vind tijd namelijk meer waard dan geld. Maar dan een andere vergelijking: je luistert toch ook niet naar muziek omdat het concept zo leuk is ook al klinkt het niet?
Dus volgens mij geldt eigenlijk het laatste; je hebt toch niks beters te doen dus kijk je er naar.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:04:24 #223
145755 kahaarin
pi_93142701
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ik vind de vergelijking niet zo scheef, ik vind tijd namelijk meer waard dan geld. Maar dan een andere vergelijking: je luistert toch ook niet naar muziek omdat het concept zo leuk is ook al klinkt het niet?
Dus volgens mij geldt eigenlijk het laatste; je hebt toch niks beters te doen dus kijk je er naar.
Misschien vind ik jouw tijdverdrijf wel complete onzin, denk ik bij jouw bezigheden dat je blijkbaar niets beters te doen hebt. Ik vraag me af waarom je hier loopt te verkondigen dat je ons niet snapt en dat we blijkbaar niets beters te doen hebben, heb je niets beters te doen?
be nice or go away
pi_93143704
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Misschien vind ik jouw tijdverdrijf wel complete onzin, denk ik bij jouw bezigheden dat je blijkbaar niets beters te doen hebt. Ik vraag me af waarom je hier loopt te verkondigen dat je ons niet snapt en dat we blijkbaar niets beters te doen hebben, heb je niets beters te doen?
Haha, het is niks persoonlijks, ik probeer serieus te snappen waarom je iets kijkt waar je niks aan vind. Het is ook alleen gericht aan de mensen die bijvoorbeeld klagen dat het zo saai is en toch blijven kijken.

Ik zeg ook nergens dat ik het een onzinnig tijdverdrijf vind om Secret Story te volgen. Maar waarom volg je iets wat je saai vind?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:37:43 #225
145755 kahaarin
pi_93143905
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef Nyce het volgende:

[..]

Haha, het is niks persoonlijks, ik probeer serieus te snappen waarom je iets kijkt waar je niks aan vind. Het is ook alleen gericht aan de mensen die bijvoorbeeld klagen dat het zo saai is en toch blijven kijken.

Ik zeg ook nergens dat ik het een onzinnig tijdverdrijf vind om Secret Story te volgen. Maar waarom volg je iets wat je saai vind?
Ah, zo. ;) Begreep ik je niet helemaal. Ik vind de interactie tussen mensen die gedwongen worden op elkaars lip te zitten en een spel moeten spelen waarbij ze elkaar niet kunnen vertrouwen heel fascinerend. Je kunt je echte aard niet verbergen als je 24/7 gevolgd wordt. ;) Neemt niet weg dat het soms jammer is dat de redactie kansen mist mbt het onderhoudend houden van de streams. :)
be nice or go away
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:41:07 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93144029
Open er een topic over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93147649
Geef de bewoners de kans de inhoud van de kluis te verhogen door een leuk spel:
Buiten het huis draait de wereld gewoon door en gebeuren er belangrijke en minder belangrijke dingen. Maak een spel waarbij de bewoners (bijv. multiple choice) kunnen raden wat er wel en niet is gebeurd terwijl zij in het huis zitten (afgeleide van het pilot tv programma van BNN).

Leuk om te zien wat zij denken wat waar is en leuke activiteit voor de bewoners en drive om kluis te verhogen.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 februari 2011 @ 14:33:57 #228
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_93150720
Ik vind het ook wel een idee om de bewoners te verplichten om samen te eten, gedekte tafel enzo, ipv dit gegraas.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:42:14 #229
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93159883
Waarom zijn die streamlocks er eigenlijk? is er echt niemand anders om te filmen? Hang dan een fictieve stream 5 in de KvdW zodat de echte vier gewoon kunnen blijven uitzenden..
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_93180512
meer actie, meer spel, meer emoties, DAT WILLEN WE ZIEN! secret story kost klauwen met geld en jullie bakken er echt helemaal niets van.
pi_93182229
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom zijn die streamlocks er eigenlijk? is er echt niemand anders om te filmen? Hang dan een fictieve stream 5 in de KvdW zodat de echte vier gewoon kunnen blijven uitzenden..
Ik denk dat die streamlocks worden ingeschakeld op het moment dat volgens afspraken, met afnemers, zoals Net 5, hebben daar zwaar voor betaald. Zij (net5) hebben imho de rechten om dat elke avond exclusief uit te zenden, en dus mogen de kijkers dat niet van te voren zien immers, dan hebben zij geen content meer ;)

Daarom mogen de kijkers ook niet niet zien wat er in de kvdw gebeurd.

Dat is enkel voorbehouden aan Net5.

Simpel toch ?

Maar ja regie is ook onderhevig aan managament dus daar hoeven we niet veel van te verwachten :D
pi_93195652
Wat ik trouwens ook mis...
Livestreams.. 's ochtends op Net 5. Als er verder niks op tv is. Gewoon met zo'n sms-balkje/twitterbalkje, zoals dat wel bij Big Brother en DGK was.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:09:25 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93195961
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 00:25 schreef Andrea_S het volgende:

[..]

Ik denk dat die streamlocks worden ingeschakeld op het moment dat volgens afspraken, met afnemers, zoals Net 5, hebben daar zwaar voor betaald. Zij (net5) hebben imho de rechten om dat elke avond exclusief uit te zenden, en dus mogen de kijkers dat niet van te voren zien immers, dan hebben zij geen content meer ;)

Daarom mogen de kijkers ook niet niet zien wat er in de kvdw gebeurd.

Dat is enkel voorbehouden aan Net5.

Simpel toch ?

Maar ja regie is ook onderhevig aan managament dus daar hoeven we niet veel van te verwachten :D
Onzin dit is niet wat er aan pietje puk beloofd is!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93197451
Wat een k*tregie weer. Zitten ze een keer in het zwembad, van alles aan de hand, krijsen schreeuwen en lol, maar wat krijg je te zien, een slapende Gerard en mensen die staan te kijken naar de mensen IN het zwembad. Nu is iedereen uit het zwembad en dan laten ze weer wel een over-all beeld zien!!! Welke uitzendkracht zit in godsnaam de knoppen te bedienen daar???
pi_93197894
Ook de 'bitchfight' tussen Cynthia en Sophia word nu niet op ingezoomd, kan je alleen maar vaag op de achtergrond horen. In plaats daarvan horen we nu wel die saaie stem van Alex over armbandjes en kettingkjes |:(
pi_93220600
ze zijn goed opweg, de drank zal veel goed maken daar
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:12:24 #237
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_93226090
Beetje muziek erbij kan geen kwaad
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_93227074
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef chufi het volgende:
Beetje muziek erbij kan geen kwaad
^O^
pi_93230193
Open brief aan MOL,

Beste meneer de mol, ik meende dat na bb1 dit leuk zou kunnen zijn., verder na bb1 niets gevolgd.
Spijtig te bemerken dat ss hoe langer hoe meer begint in te zakken.
'T is eigenlijk wel grappig om te bemerken dat de communicatie omtrent dit prg sterker is qua bandbreedte dan de streams zelf, zie fora'S als fok .
Ik heb echt geprobeerd en ik vond het leuk totdat uw regie besloot om domme activiteiten te initieren.
U maakt mensen belachelijk en mi gaat het werkelijk te ver om bewoners ook te te recorden wanneer zij op het toilet ziitten te pissen,of te poepen, te rukken of wat dies meer zij. Portoguese regie ziet het allemaal, stelletje viespeuken !
Ik wens u veel plezier in uw verdere carriere, buit mensen uit verdien wat geld koop nog wat villa's
zo hier en daar. Maar kijk altijd achterom, er komt een moment ....

Veel plezier meneer.

Als ik jou ooit tegenkom ......
pi_93236824
En kijk wat de drank doet. Eindelijk is er iets om naar te kijken en om te lachen! Dit willen we vaker :Y
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 februari 2011 @ 01:16:16 #241
163650 Greys
pi_93237181
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Andrea_S het volgende:
Open brief aan MOL,

Beste meneer de mol, ik meende dat na bb1 dit leuk zou kunnen zijn., verder na bb1 niets gevolgd.
'T is eigenlijk wel grappig om te bemerken dat de communicatie omtrent dit prg sterker is qua bandbreedte dan de streams zelf, zie fora'S als fok .
Ik heb echt geprobeerd en ik vond het leuk totdat uw regie besloot om domme activiteiten te initieren.
U maakt mensen belachelijk en mi gaat het werkelijk te ver om bewoners ook te te recorden wanneer zij op het toilet ziitten te pissen,of te poepen, te rukken of wat dies meer zij. Portoguese regie ziet het allemaal, stelletje viespeuken !
Ik wens u veel plezier in uw verdere carriere, buit mensen uit verdien wat geld koop nog wat villa's

Veel plezier meneer.

Pardon? :D
Neem je het niet IETS te serieus allemaal?
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
En kijk wat de drank doet. Eindelijk is er iets om naar te kijken en om te lachen! Dit willen we vaker :Y
Hear hear! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93237432
quote:
Open brief aan MOL,

Veel plezier meneer.

Welke vleugel van het pieter baancentrum zit je? :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93249815
Tip voor de personen die de knopjes bedienen of van wie die troep ook is, pleur al die tweedehands rommelmarkt troep buiten en koop eerst eens goeie apparatuur om een RLS uit te zenden.

1: Geluid wat al vanaf het begin kut is.
2: Streamlocks die met goeie apparatuur helemaal niet te zien hoeven te zijn als er iemand naar de Kvdw moet komen.
3: Draai het geluid eens een keer weg van andere als jullie een gesprek van bepaalde personen volgen, want er is geen kut van te verstaan.
4: Goeie Apparatuur betekend ook gewoon geluid op alle vier de streams.

Er staat al zat in dit topic, maar ben bang dat jullie er toch geen hol mee doen, want de streamers zijn voor jullie toch maar bijzaak.
pi_93250186
Heb ook nog een tip.

FLIKKER die presentator Bart Boonstra er uit.
Wat een mongool zeg.
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 12:46:08 #245
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93250262
quote:
Open brief aan MOL,

Veel plezier meneer.

Open brief aan Andrea_S,

Doe iedereen een plezier en plant je niet voort.

Veel plezier mevrouw.
pi_93250408
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Open brief aan Andrea_S,

Doe iedereen een plezier en plant je niet voort.

Veel plezier mevrouw.
Whahaha
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:49:27 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93250427
Is Andrea nu gewoon John aan het bedreigen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 februari 2011 @ 12:50:17 #248
163650 Greys
pi_93250467
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
Uhuh. Wat zal John een stijve nek krijgen van het altijd achterom kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93250620
quote:
Ze had net zo goed Joop kunnen bedreigen, die heeft ook niets met het programma van doen.
  PR/Manusje van alles donderdag 24 februari 2011 @ 12:53:44 #250
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_93250646
quote:
Hoe gek ben je dan in je kop _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:55:06 #251
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93250711
is er al aangifte gedaan?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93250832
morgen pas...
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:29:45 #253
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_93254846
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:44 schreef scooby-doo het volgende:
Heb ook nog een tip.

FLIKKER die presentator Bart Boonstra er uit.
Wat een mongool zeg.
Of wissel het leuker af met Renate, want zij is tof!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_93256977
quote:
4s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Of wissel het leuker af met Renate, want zij is tof!
Tof wel ja, maar ook niet echt een presentatie wonder.
Dat zou jij wel willen weten.
pi_93257300
hoop dat ie vanaaf weg is, of ze luisteren niet ons.
pi_93257747
Gewoon vaker de rode telefoon laten rinkelen.

Die gene die opneemt mag 24 uur niet praten, miv het ophangen van de hoorn.
Of...
Die gene die opneemt moet een andere bewoner noemen. Tegen die gene strijdt hij/zij. Wie het langst wakker blijft krijgt de inhoud van de kluis van de ander :7
Of...
Die gene die opneemt moet een vlot bouwen en daarop de nacht in het zwembad verblijven.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 februari 2011 @ 15:32:46 #257
163650 Greys
pi_93257963
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
Gewoon vaker de rode telefoon laten rinkelen. Die gene die opneemt mag 24 uur niet praten, miv het ophangen van de hoorn.
Of...
Die gene die opneemt moet een andere bewoner noemen. Tegen die gene strijdt hij/zij. Wie het langst wakker blijft krijgt de inhoud van de kluis van de ander :7
Die telefoon moet ook een keer midden in de nacht gaan idd ofzo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:33:40 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93258012
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
Gewoon vaker de rode telefoon laten rinkelen.

Die gene die opneemt mag 24 uur niet praten, miv het ophangen van de hoorn.
Of...
Of...
Die gene die opneemt moet een vlot bouwen en daarop de nacht in het zwembad verblijven.
goh daar waren ze vast zelf niet opge komen :)
Een gedicht over Maanvis
pi_93258016
Hadden ze afgelopen nacht moeten doen.
"is het nou eens afgelopen met die herrie"??
pi_93258215
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Die telefoon moet ook een keer midden in de nacht gaan idd ofzo!
Preciiiieees *O*
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:39:19 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93258325
Het is idd jammer dat ze die telefoon niet vaker inzetten.
Maar ook dat zal wel een troef zijn die nog even achter de hand wordt gehouden :') .
pi_93259062
Wat zouden wij met z'n allen een fantastisch programma maken zeg, itt tot die prutsers in Portugal 8)7
Dat zou jij wel willen weten.
pi_93259453
Ze hadden eerst dit forum moeten plaatsen.
dan hadden ze een spectakel van een prog gehad
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:51:14 #264
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290410
Bobdestreamer.

Doe het, eikels.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:22:44 #265
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93318857
Mijn tip per direct aub de batterijen van Monique uit haar zender halen.
please?
(Die snerpende stem gaat door merg en been.)
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93328813
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef Anneloortje het volgende:
Mijn tip per direct aub de batterijen van Monique uit haar zender halen.
please?
(Die snerpende stem gaat door merg en been.)
is wel een heel lief meisje, alleen ik voel het ook aan me oren soms :-)
pi_93328880
TIP : vannacht gaan Karim en Philip op slaapkamer de nachtkijker testen.
Zet alle kamera's erop ?
pi_93333047
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef pjotterdeotter het volgende:

[..]

is wel een heel lief meisje, alleen ik voel het ook aan me oren soms :-)
Ik vind sharon juist snerpent irritant!
pi_93337831
Mooi, de kamera's staan op op Karim, ben benieuwd wanneer hij eruit gaat. Nachtkijkertjuh...
pi_93347039
Even een compliment dat er een opdracht komt *O*
  zondag 27 februari 2011 @ 17:22:46 #271
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93398649
Tip voor de redactie, zet alle bewoners op de bank en laat dan het batsfilmpje van monique en Maik zien. Why??? Zie onderstaand bericht.
Goed gesprek
27 februari om 16.10
Monique heeft wat op te biechten.

Het zit de vrouw dwars dat ze van de avond ervoor het een en ander niet meer weet. Van Sofia en Sharon hoorde Monique dat ze zich gemeen gedroeg tegenover Maik. Ze legt uit dat het voortkwam uit haar eigen onzekerheid. Maik vond het op zijn beurt vooral vreemd dat Monique vandaag erg afstandelijk was. Nu het voor de bewoonster duidelijk is dat er in bed niets noemenswaardigs gebeurde, is voor haar de lucht geklaard. De twee besluiten het gesprek met kus.
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93420257
Geef Servio en Alex samen een opdracht waarbij ze nauw moeten samenwerken.
  zondag 27 februari 2011 @ 23:18:48 #273
145755 kahaarin
pi_93420299
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Mylene het volgende:
Lol en dan tegen Joanna en Alex oid. ;)
be nice or go away
pi_93420760
hallo regie, waarom niet een cam 5 die de hele dag nog even rustig alle clue's filmt
Of en wat inzoomen?
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 23:26:37 #275
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93420765
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Mylene het volgende:
Iets waar niet té veel geld op staat. Want dan moéten ze wel bonden en dat zou jammer zijn. Straks komt het nog goed. -O-
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_93420865
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Iets waar niet té veel geld op staat. Want dan moéten ze wel bonden en dat zou jammer zijn. Straks komt het nog goed. -O-
maar dat gaat niet lukken want gerard en alex werken toch samen ?
pi_93422690
Nog een ideetje, zou het leuk zijn om een cam op de cams te zetten?
Ik bedoel vanuit de regiekamer en dan daar achter een camera te zetten
die alle hektiek van de regie laat zien.
Dat lijkt mij wel intresant en kan ook best wel wanneer op sommige dagen toch niks gebeurt.
Vaak is het echt saai dat een camera 15 minuten lang op 1 iemand staat dan kan je dat
leuker maken zodat we zien wat er in de regie gebeurt?
  maandag 28 februari 2011 @ 02:25:22 #278
335251 Rosevink
bekkestekkert
pi_93426220
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef Bianca555 het volgende:
Nog een ideetje, zou het leuk zijn om een cam op de cams te zetten?
Ik bedoel vanuit de regiekamer en dan daar achter een camera te zetten
die alle hektiek van de regie laat zien.
Dat lijkt mij wel intresant en kan ook best wel wanneer op sommige dagen toch niks gebeurt.
Vaak is het echt saai dat een camera 15 minuten lang op 1 iemand staat dan kan je dat
leuker maken zodat we zien wat er in de regie gebeurt?
En toekijken hoe de regie zit te kaarten, niks doen en fappen op bewoners?
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 21:03:16 #279
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93460820
Pssst..

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 28 februari 2011 @ 21:04:43 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93460908
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Gert het volgende:
Pssst..

[ afbeelding ]
als je in steno schrijft mag dat, dan kun je doen alsof het geheim zichzelf onthult.
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 21:06:42 #281
137949 Disana
pi_93461060
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als je in steno schrijft mag dat, dan kun je doen alsof het geheim zichzelf onthult.
Ik vind dat het niet kan voor zo'n professionele site.
pi_93463839
Klojo's :')
  maandag 28 februari 2011 @ 22:12:17 #283
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93465503
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Gert het volgende:
Pssst..

[ afbeelding ]
Shiiiit... :')
  maandag 28 februari 2011 @ 22:34:24 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93466938
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind dat het niet kan voor zo'n professionele site.
het is geen professionele site.
Een gedicht over Maanvis
pi_93467105
Lieve mensen van SST,

Misschien is het verstandig om de volgende keer wat voorzichtiger met documenten om te gaan, die bepalend kunnen zijn voor het verloop van het spel.

Met vriendelijke groet,

iBenny
  maandag 28 februari 2011 @ 22:38:06 #286
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93467162
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Lieve mensen van SST,

Misschien is het verstandig om de volgende keer wat voorzichtiger met documenten om te gaan, die bepalend kunnen zijn voor het verloop van het spel.

Met vriendelijke groet,

iBenny
Ik weet niet waar je het over hebt :).
Een gedicht over Maanvis
pi_93467321
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je het over hebt :).
Nou blijkbaar heeft Guido allerlei gegevens van de andere bewoners kunnen zien. Hij wist de achternaam en het adres van Aafke al en nu blijkt hij ook te weten was Alex zijn achternaam is en..... dat er 'Ridder' op stond :s)
  maandag 28 februari 2011 @ 22:42:18 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93467421
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:

[..]

Nou blijkbaar heeft Guido allerlei gegevens van de andere bewoners kunnen zien. Hij wist de achternaam en het adres van Aafke al en nu blijkt hij ook te weten was Alex zijn achternaam is en..... dat er 'Ridder' op stond :s)
Dat vraagt om een rel, kan iemand op de FP wat sappige details zetten? Misschien aangevuld met een filmpje?
Een gedicht over Maanvis
pi_93467453
Tip voor de productie! Geef Maik een missie waarbij hij Servio - in bijzijn van de overige bewoners - een zo opwindend mogelijke lapdance moet geven, die beloond wordt met een keer gratis mogen raden naar een geheim. _O- _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_93468200
stom gegil, denken zeker dat ze bij Oprah zitten,
pi_93468391
Ik zou het nieuws tot morgenochtend rekken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_93469763
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ja maar dat was toch omdat het papier doorgedrukt was en dat hij het toen kon lezen ?
  maandag 28 februari 2011 @ 23:22:12 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93469865
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef Bianca555 het volgende:

[..]

Ja maar dat was toch omdat het papier doorgedrukt was en dat hij het toen kon lezen ?
Yeah right :D
Een gedicht over Maanvis
pi_93470134
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef Rosevink het volgende:

[..]

En toekijken hoe de regie zit te kaarten, niks doen en fappen op bewoners?
Heb wel een video gezien van regie daar gebeurde inderdaat niks, lagen achterover.
wat is fappen? Komt de stem eigenlijk uit nederland of uiit portugal want ik heb gelezen dat er in het huis 80 portugezen zitten en in nederland ook nog 80 nederlandse regies ?
pi_93470351
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Yeah right :D
ik heb dit echt ergens gelezen hoor maar waar? of gezien in een videoo ?
  maandag 28 februari 2011 @ 23:33:57 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93470406
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Bianca555 het volgende:

[..]

ik heb dit echt ergens gelezen hoor maar waar? of gezien in een videoo ?
Guido zei dat inderdaad.
Maargoed, hij loog natuurlijk. Want als je door het doordrukken kan lezen dat iemand AAFKE FEENSTRA heet dan schrijf je erg krampachtig of er lag een blaadje carbonpapier onder :).
Een gedicht over Maanvis
  maandag 28 februari 2011 @ 23:38:23 #297
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93470600
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Guido zei dat inderdaad.
Maargoed, hij loog natuurlijk. Want als je door het doordrukken kan lezen dat iemand AAFKE FEENSTRA heet dan schrijf je erg krampachtig of er lag een blaadje carbonpapier onder :).
Veel mensen drukken wel zo hard op hun pen, hoor. Op school vroeger vaak genoeg meegemaakt dat er ingedrukte strepen en kringen doorgedrukt stonden op mijn proefwerk, en de boodschappenlijstjes hier thuis zijn op het volgende blaadje ook altijd nog te lezen.

Dan nog is het een slordige fout van SBS, natuurlijk.
pi_93471015
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Veel mensen drukken wel zo hard op hun pen, hoor. Op school vroeger vaak genoeg meegemaakt dat er ingedrukte strepen en kringen doorgedrukt stonden op mijn proefwerk, en de boodschappenlijstjes hier thuis zijn op het volgende blaadje ook altijd nog te lezen.

Dan nog is het een slordige fout van SBS, natuurlijk.
maar het is wel zo gebeurt hoor, ik zit nu te zoeken op http://www.secretstory.nl/kijk-live
daar zijn veel video's maar beetje veel ik weet zeker dat het daar iergens s gezegt.
  maandag 28 februari 2011 @ 23:52:03 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93471241
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef Bianca555 het volgende:

[..]

maar het is wel zo gebeurt hoor, ik zit nu te zoeken op http://www.secretstory.nl/kijk-live
daar zijn veel video's maar beetje veel ik weet zeker dat het daar iergens s gezegt.
Dat ie het heeft gezegd betekent ngo niet dat het waar is.
Een gedicht over Maanvis
pi_93471453
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat ie het heeft gezegd betekent ngo niet dat het waar is.
Ja dat klopt ook weer wand ze liegen allemaal , haha
pi_93483390
Beste regie,

Doe es heeeeeuuull gauw die streams aan jonge! :{w

Met vriendelijke groet,
Ikke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')