Ja, zoals het vroeger in BB ging... Opdrachten uitvoeren om het weekbudget te spekken, om drank te verdienen of sigaretten. Maar goed, nu hebben ze die missies om hun eigen kas te spekken.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Even nagezocht, idd BB6 [COS #326] Die hoere schurft wasknijpers!
Maar dat was ook niet echt leuk om te zien omdat het zo veel was, dat werd dan ook weer een sleur, gewoon een korte opdracht om de tijd te verdrijven, dat zou al een boel schelen, eens zien welke stuurlui aan wal gaan staan met advies terwijl ze te schijterig waren om vrijwilliger te zijn bijvoorbeeld.
Dat deden ze vaak bij BB, schier eindeloze opdrachten. Ik vond het wel wat hebben als ze dan helemaal afgemat waren.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Even nagezocht, idd BB6 [COS #326] Die hoere schurft wasknijpers!
Maar dat was ook niet echt leuk om te zien omdat het zo veel was, dat werd dan ook weer een sleur, gewoon een korte opdracht om de tijd te verdrijven, dat zou al een boel schelen, eens zien welke stuurlui aan wal gaan staan met advies terwijl ze te schijterig waren om vrijwilliger te zijn bijvoorbeeld.
Die missies zijn zo onder water, we weten verder niets omdat het nooit duidelijk is tot de uitzending. Als er ook eens een keertje een paar opdrachten komen voor een feestje of bijvoorbeeld iets wat ze graag willen hebben, een spel als triviant oid is ook leuk om te zien als zij dat met een groep doen, kijken wie de hoogbegaafde is.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, zoals het vroeger in BB ging... Opdrachten uitvoeren om het weekbudget te spekken, om drank te verdienen of sigaretten. Maar goed, nu hebben ze die missies om hun eigen kas te spekken.
Op zich wel, alleen hangt er nu niet veel anders van af dan een feestje/entertainment want de rest is gewoon te bestellen, waarschijnlijk zijn ze nu dus minder gedreven.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat deden ze vaak bij BB, schier eindeloze opdrachten. Ik vond het wel wat hebben als ze dan helemaal afgemat waren.
Ja, dat is ook zoiets. Er is zoveel waarnaar de streamers alleen maar kunnen raden tot de volgende dag.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die missies zijn zo onder water, we weten verder niets omdat het nooit duidelijk is tot de uitzending.
Omdat we het concept leuk vinden, en hopen op verbeteren. Althans dat geld voor mij.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Nyce het volgende:
Wie legt mij even uit waarom er mensen zijn die er niks aan vinden en toch blijven kijken? Ik probeer jullie te snappen... maar het lukt niet...
Voor mij ookquote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Omdat we het concept leuk vinden, en hopen op verbeteren. Althans dat geld voor mij.
Volgens mij hebben ze er nog nooit wat mee gedaan, wel dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef SaladShaker het volgende:
En hier nog eentje.
Zolang de regie iets met onze feedback blijft doen, is er hoop.
Het geluid van de streams staat te zacht. De reclames hebben een normaal geluidsniveau en worden geleverd door een externe partij.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Geachte mensen van de regie en het geluid.
Oke ik leg me er bij neer er zit reklame steeds tussen bij de streams, en nee ik koop geen auto, gebruik geen maandverband, ik ga niet op reis, en gebruik geen ontbijtmaaltijd, maar kijk gewoon jullie reklames netjes af, maar nu een vraag, zet het geluid dan ook zachter, ik zit steeds zowat tegen mijn plafonetje aan als de reklame me huiskamer in tettert, echt een hartverzakking hou ik er aan over, dus geef die geluidtechnicus opslag en laat hem de volumeknop zodra hij de bandjes van de reklame instart een tikkeltje zachter zetten.
m.v.g. Toverheks
echt ik mis gewoon de helft, komt er zo een reclame dan gauw knopje zoeken voor zachter te doen, en dan gaat het gesprek weer verder maar heb dan de helft gemistquote:Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het geluid van de streams staat te zacht. De reclames hebben een normaal geluidsniveau en worden geleverd door een externe partij.
Dat is imo hetzelfde verschil, het geluid van de reclames is harder dan dat van de streams, als dat gelijk wordt getrokken dan heb je dit probleem niet meer.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het geluid van de streams staat te zacht. De reclames hebben een normaal geluidsniveau en worden geleverd door een externe partij.
Dan nog snap ik de logica niet. Als je bij een restaurant vies hebt gegeten kom je toch ook niet terug? 'Ja ik vind het concept leuk dus ik hoop op verbetering..'quote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Omdat we het concept leuk vinden, en hopen op verbeteren. Althans dat geld voor mij.
Wat een scheve vergelijking. Voor een restaurant betaal je ook, hier kan je gewoon naar kijken of niet,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:20 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dan nog snap ik de logica niet. Als je bij een restaurant vies hebt gegeten kom je toch ook niet terug? 'Ja ik vind het concept leuk dus ik hoop op verbetering..'
Vind je het niet stiekem gewoon wel heel leuk en wil je gewoon klagen? Of heb je toch niks beters te doen dan dit volgen?
Ik vind de vergelijking niet zo scheef, ik vind tijd namelijk meer waard dan geld. Maar dan een andere vergelijking: je luistert toch ook niet naar muziek omdat het concept zo leuk is ook al klinkt het niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat een scheve vergelijking. Voor een restaurant betaal je ook, hier kan je gewoon naar kijken of niet,. Van restauranten zijn er duizenden dus is het daar vies, dan zoek je toch gewoon een ander. Dit SSconcept hebben we nu voor het eerst in NL, dus je kan niet voor eenzelfde concept maar dan beter kiezen, en we vinden het concept leuk; dan hoop je gewoon dat er misschien toch nog actie komt.
Misschien vind ik jouw tijdverdrijf wel complete onzin, denk ik bij jouw bezigheden dat je blijkbaar niets beters te doen hebt. Ik vraag me af waarom je hier loopt te verkondigen dat je ons niet snapt en dat we blijkbaar niets beters te doen hebben, heb je niets beters te doen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking niet zo scheef, ik vind tijd namelijk meer waard dan geld. Maar dan een andere vergelijking: je luistert toch ook niet naar muziek omdat het concept zo leuk is ook al klinkt het niet?
Dus volgens mij geldt eigenlijk het laatste; je hebt toch niks beters te doen dus kijk je er naar.
Haha, het is niks persoonlijks, ik probeer serieus te snappen waarom je iets kijkt waar je niks aan vind. Het is ook alleen gericht aan de mensen die bijvoorbeeld klagen dat het zo saai is en toch blijven kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien vind ik jouw tijdverdrijf wel complete onzin, denk ik bij jouw bezigheden dat je blijkbaar niets beters te doen hebt. Ik vraag me af waarom je hier loopt te verkondigen dat je ons niet snapt en dat we blijkbaar niets beters te doen hebben, heb je niets beters te doen?
Ah, zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef Nyce het volgende:
[..]
Haha, het is niks persoonlijks, ik probeer serieus te snappen waarom je iets kijkt waar je niks aan vind. Het is ook alleen gericht aan de mensen die bijvoorbeeld klagen dat het zo saai is en toch blijven kijken.
Ik zeg ook nergens dat ik het een onzinnig tijdverdrijf vind om Secret Story te volgen. Maar waarom volg je iets wat je saai vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |