abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 21 februari 2011 @ 15:33:29 #201
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_93104595
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Even nagezocht, idd BB6 [COS #326] Die hoere schurft wasknijpers!

Maar dat was ook niet echt leuk om te zien omdat het zo veel was, dat werd dan ook weer een sleur, gewoon een korte opdracht om de tijd te verdrijven, dat zou al een boel schelen, eens zien welke stuurlui aan wal gaan staan met advies terwijl ze te schijterig waren om vrijwilliger te zijn bijvoorbeeld. ;)
Ja, zoals het vroeger in BB ging... Opdrachten uitvoeren om het weekbudget te spekken, om drank te verdienen of sigaretten. Maar goed, nu hebben ze die missies om hun eigen kas te spekken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 15:35:39 #202
137949 Disana
pi_93104692
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Even nagezocht, idd BB6 [COS #326] Die hoere schurft wasknijpers!

Maar dat was ook niet echt leuk om te zien omdat het zo veel was, dat werd dan ook weer een sleur, gewoon een korte opdracht om de tijd te verdrijven, dat zou al een boel schelen, eens zien welke stuurlui aan wal gaan staan met advies terwijl ze te schijterig waren om vrijwilliger te zijn bijvoorbeeld. ;)
Dat deden ze vaak bij BB, schier eindeloze opdrachten. Ik vond het wel wat hebben als ze dan helemaal afgemat waren.
  maandag 21 februari 2011 @ 15:37:46 #203
14736 ABundy
I can DO it!
pi_93104787
Ik snap dat het ook mensen zijn in dat huis en dat zij ook behoefte hebben aan rust, maar is het niet een beetje verkeerd om een rustdag op zaterdag te plannen? De dag waar mensen laat kunnen opblijven omdat ze zondag meestal niet hoeven te werken?
In het weekend moet er juist meer actie zijn zodat mensen aangespoord worden om de serie te volgen. Misschien een idee om standaard rustdag op maandag te doen en het mogelijk ook is om de bewoners uit te laten slapen? Dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is en heb je ook geen onnodige irritaties.
  maandag 21 februari 2011 @ 15:39:43 #204
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93104887
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, zoals het vroeger in BB ging... Opdrachten uitvoeren om het weekbudget te spekken, om drank te verdienen of sigaretten. Maar goed, nu hebben ze die missies om hun eigen kas te spekken.
Die missies zijn zo onder water, we weten verder niets omdat het nooit duidelijk is tot de uitzending. Als er ook eens een keertje een paar opdrachten komen voor een feestje of bijvoorbeeld iets wat ze graag willen hebben, een spel als triviant oid is ook leuk om te zien als zij dat met een groep doen, kijken wie de hoogbegaafde is. ;) :D
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat deden ze vaak bij BB, schier eindeloze opdrachten. Ik vond het wel wat hebben als ze dan helemaal afgemat waren.
Op zich wel, alleen hangt er nu niet veel anders van af dan een feestje/entertainment want de rest is gewoon te bestellen, waarschijnlijk zijn ze nu dus minder gedreven. ;)
be nice or go away
pi_93104906
Elke dag een opdracht is toch niet teveel gevraagd....bijvoorbeeld: maak allemaal 1000 wasknijpers, degene die als eerste klaar is wint 2500 EUR voor in de kluis...

En zo elke dag iets... dan zit er strijd in, hebben wij wat om naar te kijken en kunnen ze tussendoor elkaars geheimen ontrafelen... of doe iets wat terugslaat op de geheimen.

Bijvoorbeeld: bingo ballen zo snel mogelijk in goede volgorde nummeren (als hint naar Servio)... zo lang mogelijk je adem inhouden onder water (als hint naar Sharon).. etc...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 15:53:12 #206
137949 Disana
pi_93105455
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Die missies zijn zo onder water, we weten verder niets omdat het nooit duidelijk is tot de uitzending.

Ja, dat is ook zoiets. Er is zoveel waarnaar de streamers alleen maar kunnen raden tot de volgende dag.

Verder vind ik niet dat er zoveel tegenover een opdracht hoeft te staan. Als er maar opdrachten zijn.
  maandag 21 februari 2011 @ 15:59:49 #207
145755 kahaarin
pi_93105756
Sorry verkeerde topic! ;) Helemaal eens Saan. ;)
be nice or go away
pi_93107474
Wie legt mij even uit waarom er mensen zijn die er niks aan vinden en toch blijven kijken? Ik probeer jullie te snappen... maar het lukt niet... :?
  maandag 21 februari 2011 @ 16:52:36 #209
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_93108496
Het is al fout gegaan bij de casting.

Bewoners BB Zweden (gisteren begonnen), 1 uur na de start.

pi_93110295
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Nyce het volgende:
Wie legt mij even uit waarom er mensen zijn die er niks aan vinden en toch blijven kijken? Ik probeer jullie te snappen... maar het lukt niet... :?
Omdat we het concept leuk vinden, en hopen op verbeteren. Althans dat geld voor mij.
Of saté?
pi_93114282
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Omdat we het concept leuk vinden, en hopen op verbeteren. Althans dat geld voor mij.
Voor mij ook :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_93114512
En hier nog eentje.

Zolang de regie iets met onze feedback blijft doen, is er hoop.
  maandag 21 februari 2011 @ 19:08:20 #213
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93114699
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef SaladShaker het volgende:
En hier nog eentje.

Zolang de regie iets met onze feedback blijft doen, is er hoop.
Volgens mij hebben ze er nog nooit wat mee gedaan, wel dan?

Nodig mij maar 1 weekje in het huis uit, ik zal de boel wel effe upstirren, na 1 week zullen ze blij zijn dat ik weg ben :P
Rayen 2½ jaar!
pi_93114725
Geachte mensen van de regie en het geluid.

Oke ik leg me er bij neer er zit reklame steeds tussen bij de streams, en nee ik koop geen auto, gebruik geen maandverband, ik ga niet op reis, en gebruik geen ontbijtmaaltijd, maar kijk gewoon jullie reklames netjes af, maar nu een vraag, zet het geluid dan ook zachter, ik zit steeds zowat tegen mijn plafonetje aan als de reklame me huiskamer in tettert, echt een hartverzakking hou ik er aan over, dus geef die geluidtechnicus opslag en laat hem de volumeknop zodra hij de bandjes van de reklame instart een tikkeltje zachter zetten.

m.v.g. Toverheks
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93114928
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Geachte mensen van de regie en het geluid.

Oke ik leg me er bij neer er zit reklame steeds tussen bij de streams, en nee ik koop geen auto, gebruik geen maandverband, ik ga niet op reis, en gebruik geen ontbijtmaaltijd, maar kijk gewoon jullie reklames netjes af, maar nu een vraag, zet het geluid dan ook zachter, ik zit steeds zowat tegen mijn plafonetje aan als de reklame me huiskamer in tettert, echt een hartverzakking hou ik er aan over, dus geef die geluidtechnicus opslag en laat hem de volumeknop zodra hij de bandjes van de reklame instart een tikkeltje zachter zetten.

m.v.g. Toverheks
Het geluid van de streams staat te zacht. De reclames hebben een normaal geluidsniveau en worden geleverd door een externe partij.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_93114992
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Het geluid van de streams staat te zacht. De reclames hebben een normaal geluidsniveau en worden geleverd door een externe partij.
echt ik mis gewoon de helft, komt er zo een reclame dan gauw knopje zoeken voor zachter te doen, en dan gaat het gesprek weer verder maar heb dan de helft gemist
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 21 februari 2011 @ 19:15:20 #217
145755 kahaarin
pi_93114994
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Dat is imo hetzelfde verschil, het geluid van de reclames is harder dan dat van de streams, als dat gelijk wordt getrokken dan heb je dit probleem niet meer. :)
be nice or go away
pi_93128147
Stoppen ! met telkens, juist wanneer het interessant wordt, de streams te locken.
Als het dan echt zo belangrijk is dat de kijker iets niet mag horen kan je ook het geluid uitschakelen zodat er met het beeld nog wat te raden valt.
Door deze onzin gaan kijkers afhaken. Gaat toch om kijkcijfers ? Nou dan :P
  maandag 21 februari 2011 @ 23:27:36 #219
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93131834
Kijkers mogen ALLES zien en horen. Daar is het een RLS voor. Dus inderdaad kappen met die streamlockonzin
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93139625
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Dan nog snap ik de logica niet. Als je bij een restaurant vies hebt gegeten kom je toch ook niet terug? 'Ja ik vind het concept leuk dus ik hoop op verbetering..'

Vind je het niet stiekem gewoon wel heel leuk en wil je gewoon klagen? Of heb je toch niks beters te doen dan dit volgen? :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 09:39:45 #221
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93140027
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:20 schreef Nyce het volgende:

[..]

Dan nog snap ik de logica niet. Als je bij een restaurant vies hebt gegeten kom je toch ook niet terug? 'Ja ik vind het concept leuk dus ik hoop op verbetering..'

Vind je het niet stiekem gewoon wel heel leuk en wil je gewoon klagen? Of heb je toch niks beters te doen dan dit volgen? :P
Wat een scheve vergelijking. Voor een restaurant betaal je ook, hier kan je gewoon naar kijken of niet, :') . Van restauranten zijn er duizenden dus is het daar vies, dan zoek je toch gewoon een ander. Dit SSconcept hebben we nu voor het eerst in NL, dus je kan niet voor eenzelfde concept maar dan beter kiezen, en we vinden het concept leuk; dan hoop je gewoon dat er misschien toch nog actie komt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_93141576
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat een scheve vergelijking. Voor een restaurant betaal je ook, hier kan je gewoon naar kijken of niet, :') . Van restauranten zijn er duizenden dus is het daar vies, dan zoek je toch gewoon een ander. Dit SSconcept hebben we nu voor het eerst in NL, dus je kan niet voor eenzelfde concept maar dan beter kiezen, en we vinden het concept leuk; dan hoop je gewoon dat er misschien toch nog actie komt.
Ik vind de vergelijking niet zo scheef, ik vind tijd namelijk meer waard dan geld. Maar dan een andere vergelijking: je luistert toch ook niet naar muziek omdat het concept zo leuk is ook al klinkt het niet?
Dus volgens mij geldt eigenlijk het laatste; je hebt toch niks beters te doen dus kijk je er naar.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:04:24 #223
145755 kahaarin
pi_93142701
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ik vind de vergelijking niet zo scheef, ik vind tijd namelijk meer waard dan geld. Maar dan een andere vergelijking: je luistert toch ook niet naar muziek omdat het concept zo leuk is ook al klinkt het niet?
Dus volgens mij geldt eigenlijk het laatste; je hebt toch niks beters te doen dus kijk je er naar.
Misschien vind ik jouw tijdverdrijf wel complete onzin, denk ik bij jouw bezigheden dat je blijkbaar niets beters te doen hebt. Ik vraag me af waarom je hier loopt te verkondigen dat je ons niet snapt en dat we blijkbaar niets beters te doen hebben, heb je niets beters te doen?
be nice or go away
pi_93143704
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Misschien vind ik jouw tijdverdrijf wel complete onzin, denk ik bij jouw bezigheden dat je blijkbaar niets beters te doen hebt. Ik vraag me af waarom je hier loopt te verkondigen dat je ons niet snapt en dat we blijkbaar niets beters te doen hebben, heb je niets beters te doen?
Haha, het is niks persoonlijks, ik probeer serieus te snappen waarom je iets kijkt waar je niks aan vind. Het is ook alleen gericht aan de mensen die bijvoorbeeld klagen dat het zo saai is en toch blijven kijken.

Ik zeg ook nergens dat ik het een onzinnig tijdverdrijf vind om Secret Story te volgen. Maar waarom volg je iets wat je saai vind?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:37:43 #225
145755 kahaarin
pi_93143905
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef Nyce het volgende:

[..]

Haha, het is niks persoonlijks, ik probeer serieus te snappen waarom je iets kijkt waar je niks aan vind. Het is ook alleen gericht aan de mensen die bijvoorbeeld klagen dat het zo saai is en toch blijven kijken.

Ik zeg ook nergens dat ik het een onzinnig tijdverdrijf vind om Secret Story te volgen. Maar waarom volg je iets wat je saai vind?
Ah, zo. ;) Begreep ik je niet helemaal. Ik vind de interactie tussen mensen die gedwongen worden op elkaars lip te zitten en een spel moeten spelen waarbij ze elkaar niet kunnen vertrouwen heel fascinerend. Je kunt je echte aard niet verbergen als je 24/7 gevolgd wordt. ;) Neemt niet weg dat het soms jammer is dat de redactie kansen mist mbt het onderhoudend houden van de streams. :)
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')