quote:Op zondag 20 februari 2011 13:52 schreef Boobman het volgende:
misschien is dit wel de gemeenschappelijke geheime missie:
het publiek dood vervelen.
Als Yvonne het zelfs zegt.. oei oei.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef yvonne het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om een RLS te laten floppen?
Bedankt hè?!
Nu begint echt niemand er meer aan, RLS is bij deze de nek omgedraaid.
Ik denk niet dat ze daar een boodschap aan hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Refurb het volgende:
[..]
Als Yvonne het zelfs zegt.. oei oei.
Er is 1 week geweest, nog 12 te gaan. Hoe dom is dan zo'n opmerking. Ze kunnen alles wat 't format 't format maakt nog omgooien. Allesquote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef Dementor het volgende:
Kwestie van afdraaien voor Net 5 en op naar de volgende productie.
Tuurlijk kan dat maar het programma is niet spannend, er gebeurd niets! De geheimen zijn bekend en ze zijn helemaal niet zo spectaculair. Het concept van prop een aantal mensen in een huis zonder contact met de buitenwereld kennen we nu wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is 1 week geweest, nog 12 te gaan. Hoe dom is dan zo'n opmerking. Ze kunnen alles wat 't format 't format maakt nog omgooien. Alles
Het probleem is dat mensen die dachten dat er een vernieuwend, spannend programma op tv zou komen nu langzaam aan afhaken en denken: "Laat maar zitten". En probeer afgehaakte kijkers maar eens terug te winnen en daarbij nieuwe kijkers voor je programma te winnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan gooien ze er weekopdrachten in, dagopdrachten, duels, smerige psychologische hints, ze verstoren de groepsorde, ze gooien er mensen bij, ze laten die telefoon iedere 10min rinkelen. Dramatisch doen na 1 week is overdreven als er nog een wereld aan mogelijkheden is.
Waarom zou je niet direct goed beginnen?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is 1 week geweest, nog 12 te gaan. Hoe dom is dan zo'n opmerking. Ze kunnen alles wat 't format 't format maakt nog omgooien. Alles
ja, dat kunnen ze. maar gezien het huidige amateurisme van iedereen en alles rondom SST verwacht ik niet dat ze tot dat inzicht zullen komen. Da's hetzelfde als ik nu van een regenworm ga verwachten dat die een kruiswoordraadsel oplost.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist MEER onzin? Ik heb er nog helemaal niets van gezien en ik ben nu al teleurgesteld.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben ook echt bang dat er nooit meer een RLS komt zoals BB als dit flopt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef yvonne het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om een RLS te laten floppen?
Bedankt hè?!
Nu begint echt niemand er meer aan, RLS is bij deze de nek omgedraaid.
Denk 't ook niet. Maar ik verbaas me er nog over dat dit zo slecht is terwijl de successen in andere landen toch anders voorspelden.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben ook echt bang dat er nooit meer een RLS komt zoals BB als dit flopt.
Als je er een goed team achter zet dan heeft het zeker een kans van slagen... maar ik heb het idee dat het huidige team wat er achter zit eigenlijk helemaal niet zo goed is.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het op papier zetten/uitwerken van zoiets qua ideeën wellicht wel vrij gemakkelijk gaat, wij weten idd wel wat we willen zien. Maar qua kosten en techniek e.d. is het niet zo simpel hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 14:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je er een goed team achter zet dan heeft het zeker een kans van slagen... maar ik heb het idee dat het huidige team wat er achter zit eigenlijk helemaal niet zo goed is.
Soms denk ik wel eens, waarom gaat FOK! niet een eigen RLS maken. Wij weten beter hoe we een RLS moeten maken dan de mensen die nu aan SST werken.
Dat is te duur om je vingers nog aan te branden dan, inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom dan niet meteen goed begonnen?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De techniek erachter is geen rocket science, en de kosten verdienen zichzelf terug bij een goed uitgevoerde RLS.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het op papier zetten/uitwerken van zoiets qua ideeën wellicht wel vrij gemakkelijk gaat, wij weten idd wel wat we willen zien. Maar qua kosten en techniek e.d. is het niet zo simpel hoor![]()
Of bedoel je puur alleen voor FOK!-kijkers dan ook?
De techniek erachter is juist onderschat. Net zoals jij nu doet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De techniek erachter is geen rocket science, en de kosten verdienen zichzelf terug bij een goed uitgevoerde RLS.
Whatever, dat doe ik helemaal niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
De techniek erachter is juist onderschat. Net zoals jij nu doet.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dit zulke domme acties,. Als je toch alle spanning eruit haalt op tv waarom dan uberhaupt nog 24/7 uitzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |