Ik relateer het aan het niveau van toen ik 8 was en al beter opgezette radioshowtjes maakte dan deze kneut.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blijft lastig, op een normale manier je punt maken.
Ik vraag me soms echt af wat jij mankeertquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien hadden zij ook mensen in dienst die geen down syndroom hebben?
Dit, de website moet beter gebruikt worden. Ook kan ik nergens de regels vinden op de site.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef Lesterr het volgende:
- Af en toe een halfuurtje Live uit het huis uitzenden.
- Liveshows op woensdag ipv donderdag ivm wie is de mol.
- Een overzicht op de officiele website met wie waarvoor heeft gedrukt.
- 's Nachts een keer een opdracht uitvoeren, of ze voor de grap naar buiten sturen en dan te zeggen dat ze de vorige melding moeten negeren als ze eenmaal buiten staan
Heulemoal nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef Tamaartje het volgende:
In de ochtend met het douchen/aankleden staan de streams bijna altijd op de dames. We willen ook mannen zien!
Als ze haar zender niet goed doet hóór je het 'goede gesprek' nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Kan * de stem* niet eens zijn mond houden als iemand met een ander in gesprek is, het stoort het gesprek, zoals vanmorgen...Cynthia en Karim staan in de tuin te roken, 2 keer de stem voor de battrijen en 1 keer *de stem* dat ze haar zender goed moet doen, ik vind het erg storend, leuk gesprek en hoppa daar komt het weer dus het gesprek wordt onderbroken.
Greys de regie inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
Drank idd.
En pak die dames een week hun make-up af!
Hoe die Joanna een uur lang staat te schilderen is niet interessant.
ik hoorde allesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze haar zender niet goed doet hóór je het 'goede gesprek' niet
Nee joh, de helft lag nog in bed toen, echtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoorde allesmaar elke keer wordt er een gesprek onderbroken........echt die stem oke hoort erbij, maar lijkt wel of hij de Hoofdbewoner is
zoals ook vanmorgen........Bewoners het is tijd om op te staan
ze waren er allang uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |