abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie maandag 14 februari 2011 @ 18:50:39 #1
169210 liesje1979
pi_92780413
Er was nog geen topic voor de regie en ik kan mij zo voorstellen dat als ze al meelezen ze niet elke COS gaan doorlezen om te kijken wat er eventueel anders zou kunnen.

Vandaar dus een topic voor alle tips, en op of aanmerkingen voor de regie.

Als eerste zou ik fijn vinden als het geluid van de streams wat harder kan, en wat drank in huis zou ook leuk zijn.
pi_92780540
inderdaad. Beter geluid. Soms heb ik even wel geluid, dan ineens is het weer weg.
Alleen de reclames hebben goed geluid (lees hard). Ook op de tv moet het geluid
ver open om het te kunnen volgen.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  maandag 14 februari 2011 @ 18:53:41 #3
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_92780569
quote:
11s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Er was nog geen topic voor de regie en ik kan mij zo voorstellen dat als ze al meelezen ze niet elke COS gaan doorlezen om te kijken wat er eventueel anders zou kunnen.

Vandaar dus een topic voor alle tips, en op of aanmerkingen voor de regie.

Als eerste zou ik fijn vinden als het geluid van de streams wat harder kan, en wat drank in huis zou ook leuk zijn.
Geluid van de streams kan inderdaad door de regie geregeld worden, maar voor drank in huis en andere zaken die met de verhaallijn te maken hebben kunnen we ons beter richten tot de redactie en het productieteam van het programma. De regie heeft daar weinig (lees niets) mee van doen. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  FOK!Babe maandag 14 februari 2011 @ 18:53:45 #4
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_92780571
Het geluid kan over het algemeen wel wat beter, ook op het Ziggo kanaal is het meestal moeilijk meer dan één persoon echt goed te verstaan, wat conversaties nogal lastig te volgen maakt.
  † In Memoriam † maandag 14 februari 2011 @ 18:54:56 #5
137949 Disana
pi_92780630
Hier heeft het er alle schijn van dat mijn IP-adres gewoon geen geluid doorgegeven krijgt. Alleen de reclames knallen er keihard in.
pi_92780746
Geluid idd... de een is een stuk duidelijker en harder te horen dan een ander
pi_92781736
Tip: als het vrij saai is, dan scoren beelden van dames onder de douche wel goed. Vanmorgen nauwelijks gezien, dus dat kan beter regie!!
pi_92783534
Het geluidsverschil tussen reclame en stream :o. Je schrikt je de pleures man :').
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_92783740
ff snel schakelen tussen streams werkt niet. Als je hoort 'dat er wat leuks is op stream 4' dan is 't al voorbij als de reclame voorbij is. Doe die reclame na 5min.
pi_92785695
Het 'live' in beeld onder het net5-logo (tijdens de uitzending) impliceert dat 't live stream-beelden zijn (wat 't natuurlijk niet zijn).
pi_92787041
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het 'live' in beeld onder het net5-logo (tijdens de uitzending) impliceert dat 't live stream-beelden zijn (wat 't natuurlijk niet zijn).
Blijkbaar dus wel... en daar mogen ze wat mij betreft wel meer gebruik van maken :s)
pi_92787103
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
Blijkbaar dus wel...
Ja Bart wel, maar de beelden met voice-over zijn nog steeds niet live ;).
pi_92787345
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:

[..]

Blijkbaar dus wel... en daar mogen ze wat mij betreft wel meer gebruik van maken :s)
Ik denk dat hij bedoelt de beelden die je echt krijgt te zien. Niet de beelden die je achter Bart op de monitor ziet. Die zijn dus wel live, maar de gewone beelden inderdaad natuurlijk niet.
pi_92787535
dat ze(voor zover mogelijk minder met zijn allen tegelijk kakelen kippenhok af en toe.
pi_92787569
Geluid moet inderdaad beter. Sommigen zijn slecht te verstaan.
Om een gesprek te kunnen volgen moet de rest wat zachter en die ene wat harder. Maar ja.. dat is ook wel lastig te regelen denk ik.
Maar het is nu heel onregelmatig. Dan weer te hard, dan weer te zacht...

Verder haal dat woord 'live" uit beeld bij de dagelijkse uitzending, want dat is flauwekul. Het is juist een samenvatting van de dag en de nacht/avond ervoor.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 februari 2011 @ 09:30:00 #16
163650 Greys
pi_92808340
Als je de streams niet 24/7 volgt zijn sommige dingen in de uitzending heel onduidelijk.
Zoals dat slot/code waar ze het steeds over hadden, als je dat in de streams gemist hebt had je gister in de uitzending geen idee waar dat over ging.

Waarom staat Jurien op de website op 3500,--, waarom en hoe?
Wat heeft hij waarmee verdiend?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92818602
dat huppelen van bart na elke zin naar een ander camerastandpunt is rete vervelend, het voegt niks toe en maakt het geheel onrustig en misplaatst ''hip''
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_92818976
Het geluid inderdaad. En gebruik maken van de 4 streams ;) Dus niet op alle 4 de streams hetzelfde beeld :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 februari 2011 @ 14:42:04 #19
163650 Greys
pi_92819335
Alvast wat feedback van SBS/Net5:

quote:
Ik heb alle opmerkingen doorgegeven aan productie, altijd goed om feedback van de kijkers te krijgen!

Het studiogedeelte in de dagelijkse update is inderdaad live, en daarom staat dat ook zo in beeld.

De klokken staan op een willekeurige tijd, de streams lopen niet achter.

Jurien had een eerste geheime missie. Daar heeft hij 1000 mee verdiend. Hij heeft 2500 euro verloren door een foute gok dus 5000 + 1000 2500= 3500.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:03:49 #20
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_92823045
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:42 schreef Greys het volgende:
Alvast wat feedback van SBS/Net5:

[..]

Leuk om te lezen :).

Heb zelf ook nog wel een idee/tip voor de regie/redactie en dat is om op het digitale kanaal meer gebruik te maken van streamwissels, nu zie je namelijk alleen beeld van stream 3, en dus mis je vaak belangrijke gesprekken/acties (als je via de tv kijkt) omdat die meestal worden uitgezonden via stream 1 en 2 :).

Jammer genoeg is er maar één digitaal tv kanaal, anders had je dat kunnen ondervangen ;)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_92823222
Geluid van stream 3 mag wel wat duidelijker, je moet echt heel goed luisteren om iets te kunnen verstaan en dan mis je vaak de helft. Het geluid op stream 1 is bijvoorbeeld erg goed
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:15:41 #22
225239 AapjeAapje
ik maak kuttopics.
pi_92823488
Ik vind dat de regie gewoon zomaar opeens een piemel in beeld moet zetten want dat is grappig.
h
pi_92823761
In de live-uitzending, blijven ze heeeel lang bij een onderlinge conversatie die soms echt slaapverwekkend/niet interessant zijn. Ik krijg altijd het idee dat de regiseur dan een sanitaire stop aan het maken is of eten en drinken is gaan halen. Wat ik zelf dan meestal ook maar doe.
Wat mij betreft wat meer variatie/snellere schakeling van groepje naar groepje als zij allen verspreid in het huis zitten.
pi_92825290
Alleen geluid op links op de streams....nogal irritant met een koptelefoon
pi_92825356
Graag als ze aan tafel met zijn alle zitten ( voorbeeld) dat ze niet zo door elkaar kakelen, de gesprekken kan je amper volgen omdat iedereen maar door elkaar tokt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92825614
Ik vind dat ze het wat meer mogen verdelen op de streams

Monique en Maik zie je zeer zelden anders terwijl Sofia en vooral Phillip er bijna altijd op zijn.
Ik begrijp dat ze de interessante dingen willen tonen enzo maarja zo leren we hun niet kennen eh :P
pi_92828533
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef xinnos het volgende:
Alleen geluid op links op de streams....
Dat dus, bizar dat 't nog niet gefixt is. Valt toch iedereen op :{?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 februari 2011 @ 18:17:29 #28
163650 Greys
pi_92828781
Ik geef het even door.

[ Bericht 22% gewijzigd door Greys op 15-02-2011 18:37:27 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92855300
De dagelijkse uitzendingen duren te lang, en dat gebabbel van Bart kijkt niet lekker weg.

Gewoon half uur is lang zat, zonder Bart!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 februari 2011 @ 10:53:26 #30
163650 Greys
pi_92858387
- Af en toe naam van de bewoner die op dat moment klein in beeld er bij zetten tijdens de tv uitzendingen, men heeft nog amper een idee wie wie is.

- Het begrijpelijker maken voor de mensen die de streams niet volgen (code? kistje?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92858408
1) Maak de geheimen bekend aan het publiek. Dat zorgt ervoor dat mensen die nu pas gaan kijken het sneller gaan volgen en ook meer betrokkenheid hebben bij de personen in het huis.

2)
Kortere afleveringen en op een ander tijdstip.

3) Bart heeft weinig toegevoegde waarde. De uitleg is wel even fijn, maar dat kan ook zonder hem. Het komt allemaal zo geforceerd en nep over.

4) Het moet allemaal duidelijker. Mensen die ik spreek hebben geen idee wat secret story is. Zelfs de mensen die het wel kijken, begrijpen nog niet alles. Het is niet heel ingewikkeld om te snappen, maar het wordt niet duidelijk genoeg in de uitzendingen. Je moet speuren online om dingen te weten te komen.

5) Niemand snapt iets van die clue's. Nieuwe kijkers niet, bewoners zelf niet.

Dit is wat ik nu zo even kan bedenken.
pi_92858454
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
dat huppelen van bart na elke zin naar een ander camerastandpunt is rete vervelend, het voegt niks toe en maakt het geheel onrustig en misplaatst ''hip''
:Y Ik erger me daar ook aan. Komt heel dom over.

Bart staat ook niet echt in een actieve houding. Armen erg langs zijn lichaam. Maar dat kan ook komen doordat het live is en hij bang is dat het fout gaat, zo ook met het uitspreken van de naam Guido (Guida??).
pi_92858509
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef Yanniick het volgende:
Ik vind dat ze het wat meer mogen verdelen op de streams

Monique en Maik zie je zeer zelden anders terwijl Sofia en vooral Phillip er bijna altijd op zijn.
Ik begrijp dat ze de interessante dingen willen tonen enzo maarja zo leren we hun niet kennen eh :P
Maik en Monique praten haast nooit. Overbodig om ze dan in beeld te brengen....
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:55:26 #34
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_92862761
Het is een prachtig concept. Maar ik vraag me af hoeveel lef Net5 werkelijk heeft met dit format.

De uitzendingen moeten er voor zorgen dat mensen kunnen blijven aanhaken. Maar de uitzendingen zijn rommelig. Het loopt niet lekker en die Bart tussendoor is ronduit storend. De voice-over zou elke situatie ook heel goed kort en bondig kunnen schetsen.

Als je naar BB UK kijkt zijn er momentjes waarop de voice-over even namen herhaalt:
Zoals: "Maik en Monique zitten in de woonkamer". Als de bewoners nomineren komt er elke keer even een tussenshot van de genomineerde.

Er zou ruimte moeten zijn voor achterblijvers en mensen die een mening hebben. Zoals ze dat in de UK doen met Big Brother's Little Brother en Big Brother's Big Mouth.

Als je als zender vindt dat je concept niet kan mislukken moet je er ook alles aan doen en je zender (tijdelijk) zoveel mogelijk in het teken laten staan van Secret Story. Maar dat is een stap die ze waarschijnlijk niet willen nemen. Alleen met veel reclames kom je er niet.
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 13:03:20 #35
137949 Disana
pi_92863026
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef akveor het volgende:

Er zou ruimte moeten zijn voor achterblijvers en mensen die een mening hebben. Zoals ze dat in de UK doen met Big Brother's Little Brother en Big Brother's Big Mouth.
Daar keek ik dus werkelijk nooit naar. Overkill vond ik dat.
pi_92865911
De camera's op de Ziggo zender zijn echt super slecht.

Stel je zit met Guido, Sofia en Gerard aan tafel, dan krijg je een ingezoomd hoofd van Sofia. Ondertussen hoor je iets vallen op de achtergrond, en Sofia lacht iemand uit, dan zou je verwachten dat de camera direct wegdraait naar hetgeen wat er gebeurd. Maar nee ze blijven stuk het hoofd van Sofia filmen.
Zo hebben wij als Ziggo/UPC kijkers helemaal niets gezien van het afscheidslied/dansje omdat ze elke keer maar op de kop van Gerard, Jurien of Philip bleven richten.
Of saté?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 februari 2011 @ 14:35:25 #37
163650 Greys
pi_92866250
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:26 schreef De-Hamster het volgende:
De camera's op de Ziggo zender zijn echt super slecht.

Stel je zit met Guido, Sofia en Gerard aan tafel, dan krijg je een ingezoomd hoofd van Sofia. Ondertussen hoor je iets vallen op de achtergrond, en Sofia lacht iemand uit, dan zou je verwachten dat de camera direct wegdraait naar hetgeen wat er gebeurd. Maar nee ze blijven stuk het hoofd van Sofia filmen.
Zo hebben wij als Ziggo/UPC kijkers helemaal niets gezien van het afscheidslied/dansje omdat ze elke keer maar op de kop van Gerard, Jurien of Philip bleven richten.
Je hebt op digitale tv ook maar één stream natuurlijk :)
Als je via hun site kijkt (betaald of gratis, maar dan met reclame) kan je alle vier de streams zien en daar zag je wel de dansjes/liedjes. Ze kunnen niet - neem ik aan - voor de digitale tv ook nog eens een aparte cameracrew hebben die op één stream alles gaat volgen en switcht van het ene naar het andere. Dan hadden ze die andere drie streams net zo goed achterwege kunnen laten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:32:27 #38
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_92868885
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt op digitale tv ook maar één stream natuurlijk :)
Als je via hun site kijkt (betaald of gratis, maar dan met reclame) kan je alle vier de streams zien en daar zag je wel de dansjes/liedjes. Ze kunnen niet - neem ik aan - voor de digitale tv ook nog eens een aparte cameracrew hebben die op één stream alles gaat volgen en switcht van het ene naar het andere. Dan hadden ze die andere drie streams net zo goed achterwege kunnen laten.
Hopelijk komt er (als het programma succesvol blijf) een 2e kanaal zodat je iig alle verhaallijnen kan volgen.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_92870425
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef xinnos het volgende:
Alleen geluid op links op de streams....nogal irritant met een koptelefoon
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat dus, bizar dat 't nog niet gefixt is. Valt toch iedereen op :{?
Kom op zeg fix dit eens!!! echt niet te doen zo :(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 februari 2011 @ 16:25:34 #40
163650 Greys
pi_92871532
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef xinnos het volgende:

[..]

[..]

Kom op zeg fix dit eens!!! echt niet te doen zo :(
Het heeft tussendoor wel weer gewerkt toch?
Is nu weer dus?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92871591
Streams op iPhone en iPad zo leuk zijn!
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:27:21 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92871609
Was er bij Studio Vlemmix niet iets soortgelijks met het geluid, dat iemand onder het mengpaneel een kabeltje vast moest houden ofzo? :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92875911
Leuk, ik hoor nu al een kwartier afwasgeluiden en de groepsdiscussie vooraf aan de nominatie moet ik missen? Regisseur of redactie is alvast gaan eten nu? Dat kan toch niet, je kijkt toch of het geluid matcht met wat je uitzendt...lijkt mij toch DE basis van een uitzending!! :?
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:05:59 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92876072
Hallo doe eens wat aan het geluid zeg!!!!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92876187
Ook dat nog, het enige geluid wat je nu blijft horen is van JOANNE en die heeft een zender die mankementen heeft.
pi_92888425
Geachte mensen van De Regie..............

Kan die gitaar niet ingeleverd worden bij jullie, of nog beter ritueel verbranden vannacht om 12 uur ( volle maan), het geluid is al zo baggerslecht en steeds dat getokkel van die gitaar ertussen vind ik erg, wat heet erg vind het super irritant.
m.v.g. Toverheks......................
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92904210
Het zou wellicht ook helpen om namen met deelnemers en hun kluisbedrag in beeld te brengen als we mensen in beeld zien... dan kunnen nieuwe kijkers het makkelijker oppikken!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:30:53 #48
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_92904894
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
2) Kortere afleveringen en op een ander tijdstip.
Het is inderdaad niet erg handig om een nieuw programma, dat ook nog op een net wordt uitgezonden dat zich in de virtuele spelonken van het Mediapark bevindt, te laten concurreren met drie gevestigde programma's die dagelijks de meeste kijkers trekken: DWDD, het 8 Uur Journaal en GTST.
Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben om dat te begrijpen. :')
Bovendien is het programma inderdaad te lang: een halfuur is voldoende. Alleen een voice-over daarbij is goed genoeg, presentator is volledig overbodig.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_92925765
Ik zat gister met iemand naar de dagelijkse uitzending te kijken, en diegene volgt in tegenstelling tot mijzelf niet de livestreams. Voor mij was de uitzending dan nog wel te volgen alleen mijn mede kijker vroeg zich steeds af waar het nou over ging, wat er aan de hand was etc, dus mss dat de voice over soms nog wat meer toe kan lichten voor diegene die alleen naar de reguliere uitzendingen kijken!

Daarnaast is het geluid van de stream op kanaal 14 vaak van dramatisch niveau. Ik moet mijn geluid soms echt op 40 zetten om een beetje te kunnen volgen wat ze zeggen en schrik me daarna de knetter als iemand met een wel goed werkende zender iets zegt. Het is echt onzettend frustrerend als je probeert gesprekken te volgen terwijl dit gewoon bijna niet mogelijk is.
Dat zou jij wel willen weten.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 februari 2011 @ 18:35:24 #50
163650 Greys
pi_92925854
Vandaag wederom bericht met daarin o.a. dat ze erg blij zijn met de feedback en alles hier lezen en waar mogelijk meenemen in het overleg.

quote:
Bedankt voor alle opmerkingen steeds, dat vinden we echt goed om te ontvangen. Leuk dat er ook zo meegedacht wordt!
.

Er wordt in elk geval o.a. hard gewerkt aan het 'onduidelijke' in de dagelijkse updates en men hoopt dat dit te merken is en gaat zijn.

Dus blijf hier vooral jullie feedback geven!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')