Geluid van de streams kan inderdaad door de regie geregeld worden, maar voor drank in huis en andere zaken die met de verhaallijn te maken hebben kunnen we ons beter richten tot de redactie en het productieteam van het programma. De regie heeft daar weinig (lees niets) mee van doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Er was nog geen topic voor de regie en ik kan mij zo voorstellen dat als ze al meelezen ze niet elke COS gaan doorlezen om te kijken wat er eventueel anders zou kunnen.
Vandaar dus een topic voor alle tips, en op of aanmerkingen voor de regie.
Als eerste zou ik fijn vinden als het geluid van de streams wat harder kan, en wat drank in huis zou ook leuk zijn.
Blijkbaar dus wel... en daar mogen ze wat mij betreft wel meer gebruik van makenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het 'live' in beeld onder het net5-logo (tijdens de uitzending) impliceert dat 't live stream-beelden zijn (wat 't natuurlijk niet zijn).
Ja Bart wel, maar de beelden met voice-over zijn nog steeds niet livequote:
Ik denk dat hij bedoelt de beelden die je echt krijgt te zien. Niet de beelden die je achter Bart op de monitor ziet. Die zijn dus wel live, maar de gewone beelden inderdaad natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar dus wel... en daar mogen ze wat mij betreft wel meer gebruik van maken
quote:Ik heb alle opmerkingen doorgegeven aan productie, altijd goed om feedback van de kijkers te krijgen!
Het studiogedeelte in de dagelijkse update is inderdaad live, en daarom staat dat ook zo in beeld.
De klokken staan op een willekeurige tijd, de streams lopen niet achter.
Jurien had een eerste geheime missie. Daar heeft hij 1000 mee verdiend. Hij heeft 2500 euro verloren door een foute gok dus 5000 + 1000 2500= 3500.
Leuk om te lezenquote:
Dat dus, bizar dat 't nog niet gefixt is. Valt toch iedereen opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef xinnos het volgende:
Alleen geluid op links op de streams....
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
dat huppelen van bart na elke zin naar een ander camerastandpunt is rete vervelend, het voegt niks toe en maakt het geheel onrustig en misplaatst ''hip''
Maik en Monique praten haast nooit. Overbodig om ze dan in beeld te brengen....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef Yanniick het volgende:
Ik vind dat ze het wat meer mogen verdelen op de streams
Monique en Maik zie je zeer zelden anders terwijl Sofia en vooral Phillip er bijna altijd op zijn.
Ik begrijp dat ze de interessante dingen willen tonen enzo maarja zo leren we hun niet kennen eh
Daar keek ik dus werkelijk nooit naar. Overkill vond ik dat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef akveor het volgende:
Er zou ruimte moeten zijn voor achterblijvers en mensen die een mening hebben. Zoals ze dat in de UK doen met Big Brother's Little Brother en Big Brother's Big Mouth.
Je hebt op digitale tv ook maar één stream natuurlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:26 schreef De-Hamster het volgende:
De camera's op de Ziggo zender zijn echt super slecht.
Stel je zit met Guido, Sofia en Gerard aan tafel, dan krijg je een ingezoomd hoofd van Sofia. Ondertussen hoor je iets vallen op de achtergrond, en Sofia lacht iemand uit, dan zou je verwachten dat de camera direct wegdraait naar hetgeen wat er gebeurd. Maar nee ze blijven stuk het hoofd van Sofia filmen.
Zo hebben wij als Ziggo/UPC kijkers helemaal niets gezien van het afscheidslied/dansje omdat ze elke keer maar op de kop van Gerard, Jurien of Philip bleven richten.
Hopelijk komt er (als het programma succesvol blijf) een 2e kanaal zodat je iig alle verhaallijnen kan volgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt op digitale tv ook maar één stream natuurlijk
Als je via hun site kijkt (betaald of gratis, maar dan met reclame) kan je alle vier de streams zien en daar zag je wel de dansjes/liedjes. Ze kunnen niet - neem ik aan - voor de digitale tv ook nog eens een aparte cameracrew hebben die op één stream alles gaat volgen en switcht van het ene naar het andere. Dan hadden ze die andere drie streams net zo goed achterwege kunnen laten.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef xinnos het volgende:
Alleen geluid op links op de streams....nogal irritant met een koptelefoon
Kom op zeg fix dit eens!!! echt niet te doen zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus, bizar dat 't nog niet gefixt is. Valt toch iedereen op?
Het heeft tussendoor wel weer gewerkt toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef xinnos het volgende:
[..]
[..]
Kom op zeg fix dit eens!!! echt niet te doen zo
Het is inderdaad niet erg handig om een nieuw programma, dat ook nog op een net wordt uitgezonden dat zich in de virtuele spelonken van het Mediapark bevindt, te laten concurreren met drie gevestigde programma's die dagelijks de meeste kijkers trekken: DWDD, het 8 Uur Journaal en GTST.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
2) Kortere afleveringen en op een ander tijdstip.
.quote:Bedankt voor alle opmerkingen steeds, dat vinden we echt goed om te ontvangen. Leuk dat er ook zo meegedacht wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |