Ik vond het juist niet opschietenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef PPL het volgende:
Die nieuwe arena schiet aardig op.
Nog steeds geen afscheid van Titus.
Whorehouse of Batiatus.
tvp
Doctore een beetje respect?
Gannicus verwond, hoe erg. Gaat hij ruzie krijgen met Doctore?
Krijgen we nu de ruzie tussen Quintus en Solonius?
Ashur de inlikker.
Dat was hij daarvoor toch al?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:41 schreef schijffie het volgende:
Gannicus die meteen verliefd wordt op die vrouw van doctore na één keer verplicht van bil gaan.![]()
Beetje soapachtig.
Die moet ook in de OPquote:Op maandag 31 januari 2011 17:51 schreef Applebaum het volgende:
Spartacus handleiding voor scriptschrijvers:
-cock
-glory
-arena
-apolgies
-coin
-cunt
-the games
-purchase
-piss
-shit
-champion
-the gods
-gladiator
-dominus
-wine
-towards what end?
-Capua
-gratitude
Maar een zeer vette serie indeed.
Hij gaat met zoveel vrouwen van bil. Dat hij juist verliefd wordt op één van de weinigen die hij eigenlijk niet kan/mag/wil krijgen, namelijk de vrouw van zijn (voormalige) beste vriend. Die zich niet neerwerpt voor zijn voeten, zoals zoveel vrouwen wel doen. Is helemaal zo gek nog niet. Verboden vruchten smaken tenslotte het beste.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:41 schreef schijffie het volgende:
Gannicus die meteen verliefd wordt op die vrouw van doctore na één keer verplicht van bil gaan.![]()
Beetje soapachtig.
Dat vermoeden had ik ook. In de eerste aflevering zitten al subtiele blikken van beide kanten.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat was hij daarvoor toch al?
Alles in een paar zinnen:quote:
Leer lezen lul.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Doe normaal gek, hopen dat iemand met kanker gaat sterven. Ziek persoon.
Iemand? ik kan die site niet meer vinden waar de eerste serie iedere keer op gestreamd was.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:38 schreef _The_General_ het volgende:
Ergens online streaming te kijken, net zoals de vorige serie?
Wha, wat?! is de serie weer begonnen? Waar kan ik deze zien?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Iemand? ik kan die site niet meer vinden waar de eerste serie iedere keer op gestreamd was.
Dexter zou er alleen niet zo'n bende van maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Ontopic: Ik verwacht trouwens dat in de laatse aflevering bekend word gemaakt dat Dexter Gaia/Lila wederom vermoord heeft en dat hij tevens Gannicus en de vrouw van Doctore omlegt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:47 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze weg is............!
Geen lesbische seks meer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:47 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Tja.... Als ik daar al voor naar Spartacus keek dan zou ik meer hopen op wat scenes met Doctore's liefje.. Of op Crixus zijn toekomstige scharrel (maar we weten dat dit laatste zowiezo niet gaat gebeuren)quote:
Dat zei Dexter ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:47 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Gaia toch wel hoor...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:10 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Tja.... Als ik daar al voor naar Spartacus keek dan zou ik meer hopen op wat scenes met Doctore's liefje.. Of op Crixus zijn toekomstige scharrel (maar we weten dat dit laatste zowiezo niet gaat gebeuren)
Ik vind Lucretia en Gaia nou niet echt super.... (niet dat ik er niet tussen zou gaan liggen, maar toch ;-))
Lucy Lawless ziet er voor haar 43 jaar wat mij betreft ook nog prima uit. Ze is misschien niet zo strak meer als toen ze nog dagelijks met haar chakram gooide en heeft inmiddels kraaienpootjes, maar dat siert haar juist wel.quote:
Geloof ook niet echt dat ik er een probleem van zou maken wanneer ze getooid in latex voor me zou staanquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:13 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Lucy Lawless ziet er voor haar 43 jaar wat mij betreft ook nog prima uit. Ze is misschien niet zo strak meer als toen ze nog dagelijks met haar chakram gooide en heeft inmiddels kraaienpootjes, maar dat siert haar juist wel.
Voor mij blijft ze altijd dé Warrior Princess!![]()
Ja dat is idd ook wel weer zo.. En ja idd ze blijft XENAquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:13 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Lucy Lawless ziet er voor haar 43 jaar wat mij betreft ook nog prima uit. Ze is misschien niet zo strak meer als toen ze nog dagelijks met haar chakram gooide en heeft inmiddels kraaienpootjes, maar dat siert haar juist wel.
Voor mij blijft ze altijd dé Warrior Princess!![]()
HAHAHAHHAHAHAHquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:19 schreef Tim86 het volgende:
Door Spartacus heeft het nummer Drops of Jupiter van Train een geheel nieuwe betekenis gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Nee, 6 is de laatste.quote:Op zondag 20 februari 2011 08:24 schreef KNAK het volgende:
Is episode 6 de laatste, of gaat het heel stiekum door met 7 als blijkt dat GofA een groot succes is?
Kan me ook niet echt een Spartacus voorstellen zonder die Quintus e.a...
Van S1quote:
Opzich logisch, gezien wat er anders allemaal in 1 aflevering moet gepropt worden voordat het aansluit op de eerste ep van Spartacus Blood and Sand.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Van S1
Zou mij niets verbazen als ze er nog een S2 bij maken, gewoon, omdat het kan.
Het doet me een beetje denken aan zoals Yoda praatquote:Op zondag 20 februari 2011 05:55 schreef wonderer het volgende:
Het viel me ineens op dat ze heel weinig lidwoorden gebruiken in de dialoog (en dat het daarom soms zo raar klinkt). Latijn kent geen lidwoordenToch wel leuk.
Hopelijk gaat Quintus helemaal los op Tullius straks
Waarom zou het aan moeten sluiten? Er zit vijf jaar tussen. En we weten wel ongeveer wat er verder is gebeurd, die vijf jaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Opzich logisch, gezien wat er anders allemaal in 1 aflevering moet gepropt worden voordat het aansluit op de eerste ep van Spartacus Blood and Sand.
Lijkt me niet dat ashur het 5 jaar overleeft in de arena, ook zeiden ze dat hij vrijwel overbodig was als die niet meer voor tolk hoefde te spelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom zou het aan moeten sluiten? Er zit vijf jaar tussen. En we weten wel ongeveer wat er verder is gebeurd, die vijf jaar.
Het enige waar ik echt nieuwsgierig naar ben, is hoe Ashur gewond is geraakt, maar dat kijkt me ook niet logisch, dat dat in dit seizoen nog gebeurt, want waarom zou hij vijf jaar lang in zo'n brace lopen? Die verwondingen lijken me een stuk recenter.
dit komt meer in de buurt van de originele serie dan vervolg van het origineel, dus zou me ook niets verbazen. Net als dat Gannicus in het 'echte' vervolg de rol van Spartacus over kan nemen door hem nu niet dood te laten gaan maar hem gewoon te verkopenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Van S1
Zou mij niets verbazen als ze er nog een S2 bij maken, gewoon, omdat het kan.
Hahaha jaquote:
Gannicus de rol van spartacus? Als in dat de acteur spartacus gaat spelen. Of dat Gannicus de slaven opstand gaat lijden? Alle2 slaat nergens op.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
dit komt meer in de buurt van de originele serie dan vervolg van het origineel, dus zou me ook niets verbazen. Net als dat Gannicus in het 'echte' vervolg de rol van Spartacus over kan nemen door hem nu niet dood te laten gaan maar hem gewoon te verkopen
natuurlijk niet de acteur die een andere rol gaat spelen maar wellicht dat ie wel bij het vervolg betrokken wordt (als ie komende aflevering niet sterft natuurlijk), aangezien de spartacus acteur toch ziek is en er een vervanger gecast is en je maar moet afwachten of die aanslaat.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gannicus de rol van spartacus? Als in dat de acteur spartacus gaat spelen. Of dat Gannicus de slaven opstand gaat lijden? Alle2 slaat nergens op.
Ze houden Spartacus redelijk dicht bij het echte verhaal, en daar is geen ruimte voor Gannicus. Zowel dan alleen als een kleine bijrol.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
natuurlijk niet de acteur die een andere rol gaat spelen maar wellicht dat ie wel bij het vervolg betrokken wordt (als ie komende aflevering niet sterft natuurlijk), aangezien de spartacus acteur toch ziek is en er een vervanger gecast is en je maar moet afwachten of die aanslaat.
Plus dat er al veel karakters dood zijn kunnen ze voor een vervolg wel wat koppen gebruiken die we al kennen, op welke manier dan ook.
Ashur is verwond aan zijn been door crixus als het goed is. En hij is de Primus kwijt van de nieuwe arena. Maar als blood of sand begint is de arena er al lang. Dus gaat het om een hele anderen Primus dan om de opening games. toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben voornamelijk benieuwd hoe het met Tallius afloopt.
House of Batiatus is de plaats kwijt in de Primus en in de oorspronkelijke serie heeft hij die wel.
Laatste aflevering zal een hoop gekonkel voorstellen (misschien raakt Ashur wel gewond tijdens een wraakactie in naam van Lucretia/Batiatus en is hij daardoor gegarandeerd van een plaats bij de Gladiators).
De Primus in Gods of the Arena is een voorloper van de Arena van Blood of Sand (als ik het goed heb).quote:Op maandag 21 februari 2011 17:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ashur is verwond aan zijn been door crixus als het goed is. En hij is de Primus kwijt van de nieuwe arena. Maar als blood of sand begint is de arena er al lang. Dus gaat het om een hele anderen Primus dan om de opening games. toch?
Hoeft niet spontaan. Er kan nog een hele tijd tussen het eind van Gods of the arena en het begin van Blood and sand zitten die ze niet laten zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De Primus in Gods of the Arena is een voorloper van de Arena van Blood of Sand (als ik het goed heb).
Lijkt mij stug dat wanneer je in de een niet mag spelen, wel spontaan de gevierde held bent van de ander (in Blood of Sand is het huis Batiatus immers al beroemd en berucht).
Wat jammer zou zijn maar een S2 wel zou rechtvaardigenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoeft niet spontaan. Er kan nog een hele tijd tussen het eind van Gods of the arena en het begin van Blood and sand zitten die ze niet laten zien.
In Gods of the Arena zien we de opkomst van Batiatus, het lijkt me dan ook logisch dat hij volgende week een manier vind om Tullius uit te schakelen zodat zijn gladiatoren in de Primus komen (danwel een favourable position verkrijgt). Vergeet ook Solonius niet, in deze prequel is het nog een "vriend", in Blood and Sand is het duidelijk een rivaal.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:54 schreef TheThirdMark het volgende:
De Primus in Gods of the Arena is een voorloper van de Arena van Blood of Sand (als ik het goed heb).
Lijkt mij stug dat wanneer je in de een niet mag spelen, wel spontaan de gevierde held bent van de ander (in Blood of Sand is het huis Batiatus immers al beroemd en berucht).
Dat dusquote:Op maandag 21 februari 2011 22:26 schreef PirE het volgende:
[..]
In Gods of the Arena zien we de opkomst van Batiatus, het lijkt me dan ook logisch dat hij volgende week een manier vind om Tullius uit te schakelen zodat zijn gladiatoren in de Primus komen (danwel een favourable position verkrijgt). Vergeet ook Solonius niet, in deze prequel is het nog een "vriend", in Blood and Sand is het duidelijk een rivaal.
Aankomende spelen zijn de 1e spelen in de nieuwe arena en de Primus is het hoofdgevecht van die spelen (Main-Event).
De "eerste" spelen, en de daarbijbehorende Primus, in Blood and Sand zijn gewoon latere spelen in diezelfde arena (kunnen de 5e maar ook de 15e sinds de opening zijn).
Er zit nog een gat en dat moet te vullen zijn met meer Batiatusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef wonderer het volgende:
Ik vind Batiatus ook veel interessanter dan die slavenopstand, eerlijk gezegd. Wat mij betreft mogen ze nog een serie maken tussen GotA en BaS in, zelfs al zou dat verhaal niet zo nuttig meer zijn.
Er is al een nieuwe Spartacus gecast.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:02 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Maar je kunt Battiatus toch niet uit de doden doen opstaan.... die knoop blijft.
Ik denk dat als Andy niet terug kan komen er toch met een vervanger verdergegaan moet worden.
Maar wie weet hoe 't gaat met z'n herstel... we zijn weer een tijd verder...
http://www.digitalspy.co.(...)eason-two-hints.htmlquote:'Spartacus' exec drops season two hints
Monday, February 14 2011, 19:08 GMT
By Morgan Jeffery, TV Reporter
Tweet this Digg this Send to friend More options
Steven S. DeKn…RSS
US TVRSS
Liam McIntyre chosen to play Spartacus in Spartacus: Blood and Sand season 2
© Starz / Vanessa Dano / Tom Donato
Spartacus showrunner Steven S. DeKnight has dropped more hints about the upcoming second season.
He told Assignment X that the new run, subtitled Vengeance, will portray Spartacus (Liam McIntyre) and his band of warriors as a "very dysfunctional family".
"[In] most interpretations of Spartacus, they break out, and it’s like Robin Hood and his merry men," suggested DeKnight. "They're all together and fighting the system. In our season two, they are not getting along. They all have different agendas [and] they all think [the uprising] should be done a different way, which is historically accurate."
He also confirmed that the 13-part series will explore "the beginnings of the war" between Spartacus and the forces of Rome.
"Historically, I think the uprising lasted about a year-and-a-half," he said. "We'll obviously stretch that out in our timeframe, because in a 13-episode season, it can be a 13-day period of time, if that's how we decide to do it."
He continued: "We'll follow how a small group of men end up becoming an army of a hundred and twenty thousand. Our plan is to go all the way through to the end of the story, as historically written."
Spartacus: Vengeance is expected to begin shooting in April and will air on Starz in late 2011. Prequel series Spartacus: Gods of the Arena continues on Fridays at 10pm on Starz.
ja want in The Mummy was ie echt helemaal geweldigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef wonderer het volgende:
Wel sneu dat John Hannah nu pas de waardering krijgt die hij al zo lang verdient
hij was genezen maar het is terug gekomen dus daarom is zijn rol opnieuw gecast. Geen idee hoe het nu met hem gaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef Exentric90 het volgende:
Maar hoe zit t eigenlijk met de kanker van spartacus? Is hij al genezen?
oke duidelijk dankjequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
hij was genezen maar het is terug gekomen dus daarom is zijn rol opnieuw gecast. Geen idee hoe het nu met hem gaat
Four Weddings and a Funeral, McCallum, om maar wat anders te noemen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja want in The Mummy was ie echt helemaal geweldig![]()
vond hem eigenlijk altijd maar irritante rollen hebben dus toen ik 'm in spartacus zag was ik niet enthousiast maar ondertussen heeft ie me wel overtuigd. Hij vormt een leuk koppel samen met Xenaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Four Weddings and a Funeral, McCallum, om maar wat anders te noemen...
ontzettendquote:
Ik schrok!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
ontzettend
die heb ik op wat flitsen op tv na, nog nooit gezien. Boeie ook want in Spartacus is ie op zijn plaats, des te jammer dat ie dood is
Volgens Lucy Lawless reageert hij goed op de behandelingquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef Exentric90 het volgende:
Maar hoe zit t eigenlijk met de kanker van spartacus? Is hij al genezen?
een ander paar tieten is ook wel weereens fijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef wonderer het volgende:
Ach, al die meiden lijken op elkaar, da's niet zo'n probleem.
Laat nou net die Naevia met een paar fijne kleine exemplaartjes bedeeld zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
een ander paar tieten is ook wel weereens fijn
crixus zal haar vast gaan zoekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef mash_ het volgende:
Naevia, zal je nog veel van haar zien dan? Die is toch ergens anders heen gestuurd.
Iets dat je 5 weken geleden ook keekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef KNAK het volgende:
Bagger,..dat gaat voor mij pas morgen worden
Laatste ep... dubbel zo bagger... wat mot ik dan kijken!!?
Rome vind ik vele malen beter maar eigenlijk niet te vergelijken met Spartacus. Het is niet gericht op actie, spektakel en tieten maar op de regeerperiode van Julius Ceasar en enkele van zijn helpers en vijanden. Al komt dat er uiteraard wel in voor.quote:Als je deze show geweldig vindt, is het dan de moeite waard met Rome te starten?
Romequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef KNAK het volgende:
Bagger,..dat gaat voor mij pas morgen worden
Laatste ep... dubbel zo bagger... wat mot ik dan kijken!!?
Als je deze show geweldig vindt, is het dan de moeite waard met Rome te starten?
Usher is die zanger, Asher is die Syrische ratquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef KNAK het volgende:
Enige voorspellingen voor Ep6?
Usher gewond?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Usher is die zanger, Asher is die Syrische rat
[ afbeelding ]
De laatste vond ik juist prachtigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:01 schreef PiRANiA het volgende:
Ep6 is te downloaden.
Ik ga hem niet kijken, de laatste eps vallen alleen maar tegen vind ik.
Wel doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:01 schreef PiRANiA het volgende:
Ep6 is te downloaden.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:01 schreef PiRANiA het volgende:
Ep6 is te downloaden.
Laatste twee nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
![]()
Dus je gaat een serie kijken. maar kijkt de laatste aflevering niet?
Ik snap niet dat je de eerste tig aflevering wel goed vond en de laatste paar niet eigenlijk..qua stijl is er niets veranderd..quote:
Lijkt me logischer om hier gewoon niet te kijken tot je de laatste uitgezonden aflevering hebt gezien...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef _The_General_ het volgende:
Spoiler tags gebruiken mensen!
Dit is een USA topic. Op heel FOK geldt dan dat de laatste aflevering gewoon zonder spoilertags besproken kan worden zodra hij in de States op tv is geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef _The_General_ het volgende:
Spoiler tags gebruiken mensen!
Is duur ja, maar die verdienen genoeg aan Spartacus hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef Koskesh het volgende:
Nice nice. Nu wachten op s2. Vraag me echt af waar ze heen willen gaan met de serie. Gaan ze nu serieus massive veldslagen laten zien tussen 't Romeins leger en slaven? Lijkt me nogal duur om te produceren...
Het is dan ook een terugblik op wat geweest is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
De makers hebben al aangegeven de historische draadlijn trouw te willen blijven, dus dat betekent dat ze de opstand willen volgen zoals die in het Spartacus verhaal geldt. De opstand tegen het gehele Romeinse Rijk. Wie weet komt Gannicus wel terug als vrije soldaat... aan de kant van Romeinse macht... wat moet je immers anders als vrije ex-gladiator burger van Rome, dan is 't leger een logische keus.
De werktitel voor de volgende serie is trouwens "Vengeance" (Wraak).
Ik vond de laatste episode wel weer mooi, maar ietsje minder dan die van de 1st episode.
K'had Tullius toch wel een wat spectaculairdere dood toegewenst. Maar de gevechten waren mooi. Alles zat er weer in... hoop, verdriet, haat, verraad, verlossing en overwinning.
Alle draadjes zijn aaneengeknoopt voor de BaS serie. Klopt als een bus.
Ik snap alleen niet waarom ze de doodscene van Battiatus aan het begin èn het einde tonen van deze serie, zo kan het nooit een chronologisch 1ste serie zijn van Spartacus, maar altijd een 2e terugblik op het 1ste seizoen. Als ze die scenes hadden weggelaten had je wel mooi eerst GotA kunnen kijken en daarna pas BaS zonder iets te verklappen.
Dat zegt hij ook, maar hij had het volgens mij anders willen zien, lees zijn laatste zin!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het is dan ook een terugblik op wat geweest is.
Ik wist niet dat het van Starz was maar heb de eerste episode al voorbij zien komen. Zal 'm naar aanleiding van jouw post zeker checken.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:51 schreef wonderer het volgende:
Hij is nog niet op Netflix
Gaan jullie vanaf april ook Camelot volgen? Geen idee of dat net zo leuk is, maar 't is ook een Starz original en de preview beloofde weer een hoop seks, gevechten en intriges.
Bedankt voor de tip, die ga ik in de gaten houden.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:51 schreef wonderer het volgende:
Gaan jullie vanaf april ook Camelot volgen? Geen idee of dat net zo leuk is, maar 't is ook een Starz original en de preview beloofde weer een hoop seks, gevechten en intriges.
Haha Inderdaad, al dat tieten die in het rond vliegen tijdens de arena gevechten. Zeer functioneelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef roepdeman het volgende:
Een van de betere series out there! Zeker als je van geschiedenis houdt...en van geweld....en van functioneel naakt![]()
Kom maar op eind van dit jaar met Blood and Sand S2!!!
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:26 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Haha Inderdaad, al dat tieten die in het rond vliegen tijdens de arena gevechten. Zeer functioneel
Is daar al een topic over? En wanneer begint het?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ wonderer
Camelot... ik ben een grote fan van enkele van de acteurs daarin zoals Eva Green en James Purefoy, maar het lijkt me nog softer als The Tudors. Plus heel veel nieuwe erg jonge acteurs, dus waarschijnlijk meer gericht op een jonger publiek.
Starz lijkt een beetje voort te willen bouwen op het succes van Spartacus.
Tralier :
ziet er nog niet echt boeiend uit eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ wonderer
Camelot... ik ben een grote fan van enkele van de acteurs daarin zoals Eva Green en James Purefoy, maar het lijkt me nog softer als The Tudors. Plus heel veel nieuwe erg jonge acteurs, dus waarschijnlijk meer gericht op een jonger publiek.
Starz lijkt een beetje voort te willen bouwen op het succes van Spartacus.
Tralier :
Ja ik ook, mooi plotquote:Op zondag 27 februari 2011 16:08 schreef Mendeljev het volgende:
Ik had allerlei doemscenario's in mijn hoofd over hoe Gannicus zou sterven maar deze zag ik toch echt niet aankomen. Een perfect einde voor dit mooie seizoen!
Haha ik ook. Eerlijk gezegd zie ik Gannicus nog terugkomen ookquote:Op zondag 27 februari 2011 16:08 schreef Mendeljev het volgende:
Ik had allerlei doemscenario's in mijn hoofd over hoe Gannicus zou sterven maar deze zag ik toch echt niet aankomen. Een perfect einde voor dit mooie seizoen!
Heb de eerste aflevering al geDL'ed dus een dezer dagen..quote:Op zondag 27 februari 2011 03:51 schreef wonderer het volgende:
Vond het ook een mooi einde en ik kan me vergissen, maar is het nu niet finne? Dit was de proloog voor Blood & Sand, dus het verhaal van Batiatus is afgelopen...quote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha ik ook. Eerlijk gezegd zie ik Gannicus nog terugkomen ook.
Ashur heeft natuurlijk wat dingen waarmee hij Battiatus kan chanteren en hem kennende zal dat zijn leverage worden om zich omhoog te werken.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:26 schreef planethugo het volgende:
prima laatste aflevering. Spectaculair eindgevecht en andere verhaallijnen sluiten mooi aan op de rest. Alleen zien we niet echt waarom Ashur de loopjongen van batiatus wordt, maar dat zal wel zijn dat ie gewond raakte en daardoor niet meer goed kan vechten.
En deze keer geen tieten behalve van wat sloeries in de arena
zoals?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ashur heeft natuurlijk wat dingen waarmee hij Battiatus kan chanteren en hem kennende zal dat zijn leverage worden om zich omhoog te werken.
Denk aan al die smerige klusjes die hij heeft op moeten knappen..het moorden etc..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
zoals?
Batiatus laat zich toch niet chanteren, dan vliegt ashur gewoon de mijnen in. Ik denk dat ie gewoon niet meer goed kon vechten en beter van dienst was als regelaar. Misschien gaan ze nog 6 afleveringen maken om dat te laten zien
maar toen wás ie al de knechtquote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk aan al die smerige klusjes die hij heeft op moeten knappen..het moorden etc..
Nee joh, wat hij dit seizoen allemaal heeft gedaan dan..quote:
Als de anderen afgeslacht waren zou het One Man Standing zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom ging een aantal van Batiatus' mannen elkaar nou afslachten?
Dat herkijken heb ik ook eens geprobeerdquote:Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef NotYou het volgende:
Ik vond het een aardige seasonfinale en een goede prequel maar voor mij kwam het nowhere near de finale van blood and sand.Binnenkort maar eens herkijken.
Verdiep je eens in de historie.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:24 schreef RanTheMan het volgende:
Vette laatste ep, qua vechten misschien wel de beste, maar wel opmerkelijk dat ze in de laatste aflevering geen sex hebben gestopt, want dat zat in alle andere 18 duidelijk wel.
Maar ben er nog altijd niet uit hoe ze nu verder moeten, want 90% van de verhaallijnen zijn al afgelopen in blood and sand. Eigenlijk zijn alleen Doctore, Crixus en Spartacus nog over, wellicht komen ze gannicus nog tegen, maar dan nog. zou wel een beetje lame zijn als die opeens voor de deur stond tijdens de rellen in "The House of Batiatus"
Als ze iets willen moeten ze nog weer iets doen in de tijdlijn voor blood and sand, want de hoofd verhaallijnen zijn al doodgebloed.. Ik ben erg benieuwd...
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:24 schreef RanTheMan het volgende:
Vette laatste ep, qua vechten misschien wel de beste, maar wel opmerkelijk dat ze in de laatste aflevering geen sex hebben gestopt, want dat zat in alle andere 18 duidelijk wel.
Maar ben er nog altijd niet uit hoe ze nu verder moeten, want 90% van de verhaallijnen zijn al afgelopen in blood and sand. Eigenlijk zijn alleen Doctore, Crixus en Spartacus nog over, wellicht komen ze gannicus nog tegen, maar dan nog. zou wel een beetje lame zijn als die opeens voor de deur stond tijdens de rellen in "The House of Batiatus"
Als ze iets willen moeten ze nog weer iets doen in de tijdlijn voor blood and sand, want de hoofd verhaallijnen zijn al doodgebloed.. Ik ben erg benieuwd...
jah jeetje dat begrijp ik allemaal wel, maar dat betekent ook dat ze de succesvolle formule (batiatus, domina Xena, Asher, capua arena etc etc) allemaal moeten los laten omdat ze er niet meer zijn, het verwachtingspatroon is juist enorm hoog nu als ze verder gaan met de veldslagen etc.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wel eens van geschiedenis gehoord
![]()
Het bloedige moet nog beginnen
Deze is beterquote:Op zondag 27 februari 2011 13:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
ziet er nog niet echt boeiend uit eigenlijk.
quote:
Vertel eens dan? Afgezien van een nieuwe intrige van Batiatus om zijn ludus veilig te stellen?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ze hebben nog genoeg verhaallijn om het gat tussen de prequel en de serie op te vullen.
Ja ik denk graag dat ie bijna dood wilde zijn om jou te pleasenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel eens dan? Afgezien van een nieuwe intrige van Batiatus om zijn ludus veilig te stellen?
Ikzelf zou misschien wel willen zien hoe hij langzaam tot de grond wordt afgebroken (da's de start van S1, toch?) maar dat is qua spanningsopbouw niet zo heel boeiend (geen resolutie ("happy end?") op het eind).
Eigenlijk moeten we Andy dankbaar zijn dat ie ziek werd, anders hadden we de prequel niet eens gehad en dat zou toch wel jammer zijn geweest.
klinkt cru, maar idd..quote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we Andy dankbaar zijn dat ie ziek werd, anders hadden we de prequel niet eens gehad en dat zou toch wel jammer zijn geweest.
Dat schoot ook door mijn hoofd ja. Want ergens was het toch wel heel vet dat je wist dat bepaalde personages niet zouden winnen/verliezen omdat ze in de volgende serie gewoon leefden, en dat de schrijvers dan toch een onverwachte twist wisten te geven aan het verhaal. Een pre-prequel zie ik ook wel zitten.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
klinkt cru, maar idd..
wat vet zou zijn is een prequel op de prequel. Dus een vechtende doctore tegen die enorme reus, de opkomst van gannicus, de pa van batiatus (UBER BAAS) die weg moet omdat xena hem vergiftigd, de start van de vriendschap met solonius, Barca die eens laat zien waarom die zo gewaardeerd is, meer mooie vrouwen.. De haat tussen tullius en batiatus etv
Lijkt me pas een vette actie dat ze per seizoen verder terug in de tijd gaan
Zo bedoelde ik het niet en dat weet je best.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja ik denk graag dat ie bijna dood wilde zijn om jou te pleasen
Uh je zou een paar afleveringen kunnen maken rond Crixus die Crixus de Undefeated wordt?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel eens dan? Afgezien van een nieuwe intrige van Batiatus om zijn ludus veilig te stellen?
Ikzelf zou misschien wel willen zien hoe hij langzaam tot de grond wordt afgebroken (da's de start van S1, toch?) maar dat is qua spanningsopbouw niet zo heel boeiend (geen resolutie ("happy end?") op het eind).
Ja, laten we gevechten kijken waarbij we allang weten wat de uitslag isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:17 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Uh je zou een paar afleveringen kunnen maken rond Crixus die Crixus de Undefeated wordt?
Tenzij hij vanaf de prequel tot aan spartacus niks heeft gevochten, dan is hij idd ook undefeated, maar dan noem je m niet zo denk ik
Ik zag al iemand noemen dat we niet hebben gezien hoe Ashur de loopjongen wordt van Batiatus...
Do the math mate
Heb je Blood and Sand überhaubt wel gezien? Wat bedoel je, de ludus wordt afgebroken in het begin van SE1?
Denk dat er genoeg potentie is eigenlijk. Nu wist je stiekem ook al heel veel natuurlijk...het feit dat Ganicus er niet meer was, dat Crixus top dog zou worden, dat Ashur een manke "klusjesman" zou worden, dat de vader van Batiatus er niet meer was, dat het huis van Batiatus een prominente rol in de arena-gevechten zou gaan vervullen, dat de vrouw van Oenomaus dood was etc..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, laten we gevechten kijken waarbij we allang weten wat de uitslag isEr zullen genoeg gebeurtenissen zijn, maar weinig voor een goed verhaal met een begin, midden en eind. Het is geen soap waar alles maar doorgaat en doorgaat.
En voor zover ik me kon herinneren zat Batiatus aan het begin van S1 aan de grond, terwijl aan het einde van de prequel hij juist de gevierde baas was. Die neergang zou nog wel enigszins interessant kunnen zijn, maar is waarschijnlijk ook redelijk voorspelbaar, Solonius de rat.
Ik zie gewoon niet hoe ze een boeiend en onvoorspelbaar verhaal kunnen schrijven over de tijd tussen S1 en S2.
inderdaad. komt Andy echt niet meer terug zoals hierboven wordt beweerd. dat zou echt zonde zijn..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef KNAK het volgende:
Speculeren........
Wat zijn de echte plannen mbt de serie? is hierover al iets duidelijk??
Ik denk dat laatste. Eer was behoorlijk belangrijk in die tijd en bewust verliezen is nou niet echt eervol.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef shitbrick het volgende:
Wat een topaflevering. Mooi einde ook, heeft Gannicus ook verdient. Mooi ook die laatste zin tegen Crixus, 'win your own freedom, and seek me out'.
Prima basis voor de sequel al snap ik niet echt waar de haat van Crixus vandaan komt. Alleen maar omdat hij champion is geworden (in ludicus van Batatius) omdat Gannicus het liet gebeuren?
Volgens mij was ze zo goed als dood, dus dit houdt in dat er mogelijk nog meer karakters het hebben overleefd? beetje vaag, maar we weten nu in ieder geval dat we verder gaan na Blood and Sand..quote:Lucy Lawless has revealed details of her character's return in the second season of Spartacus.
The actress told IGN that Lucretia will "unleash the demons from hell" in the next run of the Starz drama.
"I know a couple of very broad strokes," she explained. "I have incredible faith in these writers. I would be shocked if it wasn't as brilliant as everything else [we've done]."
Producer Steven S. DeKnight also confirmed that new episodes will explore the consequences of the then-pregnant Lucretia's brutal stabbing in the first season finale.
"Lucretia survives her wound but, as you can imagine, she's less than happy," he laughed.
Lawless added: "She's had something very precious, the only thing precious to her, taken away from her and there'll be hell to pay."
Spartacus is expected to return to Starz in January 2012.
Zou best kunnen, Crixus is tegen die ene tjap ook met zn darmen uit zn lijf uit de arena gehost.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Volgens mij was ze zo goed als dood, dus dit houdt in dat er mogelijk nog meer karakters het hebben overleefd? beetje vaag, maar we weten nu in ieder geval dat we verder gaan na Blood and Sand..
het brengt me wel een beetje aan het twijfelen hoe nu verder, want in de romeinse anarchie stelde ze niets voor, dus wat zou ze in vredesnaam kunnen uitrichten?
-edit- Als Uber Baas Batiatus het ook overleeft, dan zou ik dan wel extreem belachelijk vinden
Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Volgens mij was ze zo goed als dood, dus dit houdt in dat er mogelijk nog meer karakters het hebben overleefd? beetje vaag, maar we weten nu in ieder geval dat we verder gaan na Blood and Sand..
het brengt me wel een beetje aan het twijfelen hoe nu verder, want in de romeinse anarchie stelde ze niets voor, dus wat zou ze in vredesnaam kunnen uitrichten?
-edit- Als Uber Baas Batiatus het ook overleeft, dan zou ik dan wel extreem belachelijk vinden
Ik heb net nog even de laatste min zitten kijken, en ze beweegt idd nog haar vingers. Al beweegt ze haar ogen even later niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef KNAK het volgende:
Ze bewoog haar vinger, probeerde haar man zn hand vast te pakken....
Genoeg bloed overal voor een transfusie, misschien dat de medicus ze opgelapt heeft? die gast was overigens nergens te bekennen die laatste actie
Dat was mijn idee ook wel al =)quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef KNAK het volgende:
Ze bewoog haar vinger, probeerde haar man zn hand vast te pakken....
Genoeg bloed overal voor een transfusie, misschien dat de medicus ze opgelapt heeft? die gast was overigens nergens te bekennen die laatste actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
Ik zie er ook wel eentje die verrassend is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel eentje die verrassend is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die jaquote:
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
Crixus rijgt haar aan zijn zwaard, hij ging er dwars door heen volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ach ja, ze bewoog nog aan het einde hè, dus echt dood hebben we haar niet gezien. Kan me ook niet meer zo goed herinneren hoe ze precies was verwond.
volgens mij stak ie haar gewoon in de buik, om haar baby te doden.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Crixus rijgt haar aan zijn zwaard, hij ging er dwars door heen volgens mij
Dit.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
Hij stak haar in de buik om hun baby te doden.
er was natuurlijk allang een trauma helikopter onderwegquote:Op maandag 7 maart 2011 17:39 schreef Houniet het volgende:
Jongens en meisjes, ontspan jezelf.
Hoe ze het overleeft krijgen we vast te zien.
.
De Tromp lag daar onder die cliff al te wachtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
er was natuurlijk allang een trauma helikopter onderweg
Ja, maar net of je dat overleefd. Een zwaard dwars door je buik heen. In deze tijd zal het al lastig worden. Maar in die tijd al helemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij stak ie haar gewoon in de buik, om haar baby te doden.
in tv-land maakt dat niet zoveel uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar net of je dat overleefd. Een zwaard dwars door je buik heen. In deze tijd zal het al lastig worden. Maar in die tijd al helemaalBloed je niet dood dan ga je wel dood aan de infecties
Hij is niet gedood door doctore, hij is idd door een smerig trucje weten te ontkomen. nlk door zich onder een van de lijken te verstoppenquote:Op donderdag 10 maart 2011 04:37 schreef schijffie het volgende:
Wat was er nog maar weer gebeurd met Ashur. Ik dacht dat Doctore hem had doodgemaakt, maar zie hem wel staan op de lijst van terugkerende acteurs.
Vaag staat me wel iets bij dat hij weer met een of ander vies trucje ontsnapt o.i.d. (zal het vast zijn)
Smerig? Gewoon slim toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:03 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Hij is niet gedood door doctore, hij is idd door een smerig trucje weten te ontkomen. nlk door zich onder een van de lijken te verstoppen
Dat is ook wat ik bedoeldequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vind onder het lijk van 2 dode romeinse mannen liggen toch aardig smerig
Waarom ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef TheThirdMark het volgende:
Jammer, dan sla ik dat seizoen over.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Nee, ga gewoon niet dik een jaar wachten op een serie. Tegen die tijd volg ik wel weer wat anders.
2012 has begunquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef schijffie het volgende:
Ook: Ben je halverwege de serie, vergaat de wereld.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Nee, ga gewoon niet dik een jaar wachten op een serie. Tegen die tijd volg ik wel weer wat anders.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef planethugo het volgende:
ik wel, ik ga in een donker kamertje wachten en ondertussen ga ik niets doen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef schijffie het volgende:
Ook: Ben je halverwege de serie, vergaat de wereld.
Wij zijn al klaar hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Spartacus: Gods of the Arena vanaf zondag op RTL 5 om 22:00
Maar hij was wel zo vet om nog een keer te kijkenquote:
duhquote:
Vettius staat niet op de lijst met terugkerende personages.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:53 schreef Cheiron het volgende:
Op naar seizoen 3 met de terugkeer van Vettius
Laten we hopen datie niet terug komt.. Of maar in een kleine rol.. Wat een drol vond ik dat mannetje zeg..quote:Op zondag 27 maart 2011 14:43 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Vettius staat niet op de lijst met terugkerende personages.
Maar wees niet getreurd, hij staat ook niet bij de lijst van niet-terugkerende cast.
Gannicus staat ook op de lijst met terugkerende personages dus lijkt me van wel jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:45 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Laten we hopen datie niet terug komt.. Of maar in een kleine rol.. Wat een drol vond ik dat mannetje zeg..
Ik vond het einde overigens wel overduidelijk : Gannicus, Die gaan we in seizoen 2 (of 3, zo u wilt) terugzien als vrij man!!
Die lijst was toen nog niet beschikbaar he..........quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:07 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Gannicus staat ook op de lijst met terugkerende personages dus lijkt me van wel ja
Andy Whitfield is (was?) ziek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft dat een reden? Of werd hij te duur ofzo?
Tja, vrij logisch. Mensen komen wel weer met een nieuw seizoen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:23 schreef planethugo het volgende:
weinig reacties hier... de opnames zijn inmiddels in volle gang en de acteurs komen mondjesmaat met wat teasers.
Spartacus-seizoen 2 wordt 'explosief'
Ga maar uit van 2012quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:19 schreef PPL het volgende:
Wanneer wordt seizoen 2 eigenlijk verwacht?
Eind dit jaar of gaat het 2012 worden...
Alles om zo'n serie heen interesseert me altijd vrij weinig. Ik wacht gewoon op de afleveringen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:23 schreef planethugo het volgende:
weinig reacties hier... de opnames zijn inmiddels in volle gang en de acteurs komen mondjesmaat met wat teasers.
Spartacus-seizoen 2 wordt 'explosief'
Nice.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:24 schreef Tim86 het volgende:
Voor de Spartacus fans
[BBC] Atlantis, nieuwe serie in de stijl van Spartacus en 300
de stijl dusquote:Op maandag 9 mei 2011 16:59 schreef ems. het volgende:
Ik zie in die trailer niets terug wat met Spartacus of 300 te maken heeft behalve hoe het zo'n beetje is aangekleed?
Zoals ik letterlijk al zeg (net als planethugo): Puur de stijl Het is een docudrama, dus qua verhaal heeft het er verder weinig mee te maken, maar qua sets, technieken,kleurgebruik, slowmo's etc wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:59 schreef ems. het volgende:
Ik zie in die trailer niets terug wat met Spartacus of 300 te maken heeft behalve hoe het zo'n beetje is aangekleed?
Vanavond eens kijken, ik ben een beetje sceptisch na die trailer iig.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Ja, de eerste volle trailer is er!
Het ziet er weer geweldig uit, beloofd mooi te worden![]()
Hier een link naar het filmpje:
klikkerdeklik
tja, Andy Whitfield speelde de rol naar mijn mening voortreffelijk, dan heb je 2 keuzes:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:18 schreef mash_ het volgende:
Ik vind die nieuwe Spartacus maar niks. Al is dat maar een gevoel na het zien van de trailer. Dus kan nog veranderen.
Vette trailer hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Ja, de eerste volle trailer is er!
Het ziet er weer geweldig uit, beloofd mooi te worden![]()
Hier een link naar het filmpje:
klikkerdeklik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |