Ik wist niet dat het van Starz was maar heb de eerste episode al voorbij zien komen. Zal 'm naar aanleiding van jouw post zeker checken.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:51 schreef wonderer het volgende:
Hij is nog niet op Netflix
Gaan jullie vanaf april ook Camelot volgen? Geen idee of dat net zo leuk is, maar 't is ook een Starz original en de preview beloofde weer een hoop seks, gevechten en intriges.
Bedankt voor de tip, die ga ik in de gaten houden.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:51 schreef wonderer het volgende:
Gaan jullie vanaf april ook Camelot volgen? Geen idee of dat net zo leuk is, maar 't is ook een Starz original en de preview beloofde weer een hoop seks, gevechten en intriges.
Haha Inderdaad, al dat tieten die in het rond vliegen tijdens de arena gevechten. Zeer functioneelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef roepdeman het volgende:
Een van de betere series out there! Zeker als je van geschiedenis houdt...en van geweld....en van functioneel naakt![]()
Kom maar op eind van dit jaar met Blood and Sand S2!!!
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:26 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Haha Inderdaad, al dat tieten die in het rond vliegen tijdens de arena gevechten. Zeer functioneel
Is daar al een topic over? En wanneer begint het?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ wonderer
Camelot... ik ben een grote fan van enkele van de acteurs daarin zoals Eva Green en James Purefoy, maar het lijkt me nog softer als The Tudors. Plus heel veel nieuwe erg jonge acteurs, dus waarschijnlijk meer gericht op een jonger publiek.
Starz lijkt een beetje voort te willen bouwen op het succes van Spartacus.
Tralier :
ziet er nog niet echt boeiend uit eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ wonderer
Camelot... ik ben een grote fan van enkele van de acteurs daarin zoals Eva Green en James Purefoy, maar het lijkt me nog softer als The Tudors. Plus heel veel nieuwe erg jonge acteurs, dus waarschijnlijk meer gericht op een jonger publiek.
Starz lijkt een beetje voort te willen bouwen op het succes van Spartacus.
Tralier :
Ja ik ook, mooi plotquote:Op zondag 27 februari 2011 16:08 schreef Mendeljev het volgende:
Ik had allerlei doemscenario's in mijn hoofd over hoe Gannicus zou sterven maar deze zag ik toch echt niet aankomen. Een perfect einde voor dit mooie seizoen!
Haha ik ook. Eerlijk gezegd zie ik Gannicus nog terugkomen ookquote:Op zondag 27 februari 2011 16:08 schreef Mendeljev het volgende:
Ik had allerlei doemscenario's in mijn hoofd over hoe Gannicus zou sterven maar deze zag ik toch echt niet aankomen. Een perfect einde voor dit mooie seizoen!
Heb de eerste aflevering al geDL'ed dus een dezer dagen..quote:Op zondag 27 februari 2011 03:51 schreef wonderer het volgende:
Vond het ook een mooi einde en ik kan me vergissen, maar is het nu niet finne? Dit was de proloog voor Blood & Sand, dus het verhaal van Batiatus is afgelopen...quote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha ik ook. Eerlijk gezegd zie ik Gannicus nog terugkomen ook.
Ashur heeft natuurlijk wat dingen waarmee hij Battiatus kan chanteren en hem kennende zal dat zijn leverage worden om zich omhoog te werken.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:26 schreef planethugo het volgende:
prima laatste aflevering. Spectaculair eindgevecht en andere verhaallijnen sluiten mooi aan op de rest. Alleen zien we niet echt waarom Ashur de loopjongen van batiatus wordt, maar dat zal wel zijn dat ie gewond raakte en daardoor niet meer goed kan vechten.
En deze keer geen tieten behalve van wat sloeries in de arena
zoals?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ashur heeft natuurlijk wat dingen waarmee hij Battiatus kan chanteren en hem kennende zal dat zijn leverage worden om zich omhoog te werken.
Denk aan al die smerige klusjes die hij heeft op moeten knappen..het moorden etc..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
zoals?
Batiatus laat zich toch niet chanteren, dan vliegt ashur gewoon de mijnen in. Ik denk dat ie gewoon niet meer goed kon vechten en beter van dienst was als regelaar. Misschien gaan ze nog 6 afleveringen maken om dat te laten zien
maar toen wás ie al de knechtquote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk aan al die smerige klusjes die hij heeft op moeten knappen..het moorden etc..
Nee joh, wat hij dit seizoen allemaal heeft gedaan dan..quote:
Als de anderen afgeslacht waren zou het One Man Standing zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom ging een aantal van Batiatus' mannen elkaar nou afslachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |