abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2011 @ 03:51:58 #151
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93379444
Hij is nog niet op Netflix }:|

Gaan jullie vanaf april ook Camelot volgen? Geen idee of dat net zo leuk is, maar 't is ook een Starz original en de preview beloofde weer een hoop seks, gevechten en intriges.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 27 februari 2011 @ 04:45:08 #152
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_93380020
Ga het iig een poging wagen.
  zondag 27 februari 2011 @ 06:22:56 #153
236046 NotYou
tigerblood
pi_93380436
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 03:51 schreef wonderer het volgende:

Gaan jullie vanaf april ook Camelot volgen? Geen idee of dat net zo leuk is, maar 't is ook een Starz original en de preview beloofde weer een hoop seks, gevechten en intriges.
Ik wist niet dat het van Starz was maar heb de eerste episode al voorbij zien komen. Zal 'm naar aanleiding van jouw post zeker checken. *O*
Je suis Charlie Sheen
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 10:56:12 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_93382210
quote:

Bedankt voor de tip, die ga ik in de gaten houden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_93384235
@ wonderer

Camelot... ik ben een grote fan van enkele van de acteurs daarin zoals Eva Green en James Purefoy, maar het lijkt me nog softer als The Tudors. Plus heel veel nieuwe erg jonge acteurs, dus waarschijnlijk meer gericht op een jonger publiek.
Starz lijkt een beetje voort te willen bouwen op het succes van Spartacus.

Tralier :
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_93384625
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef roepdeman het volgende:
Een van de betere series out there! Zeker als je van geschiedenis houdt...en van geweld....en van functioneel naakt :P

Kom maar op eind van dit jaar met Blood and Sand S2!!!
Haha Inderdaad, al dat tieten die in het rond vliegen tijdens de arena gevechten. Zeer functioneel :P
  zondag 27 februari 2011 @ 12:32:29 #157
207863 Obama
Barack Hussein
pi_93384823
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:26 schreef StinsonB het volgende:

[..]

Haha Inderdaad, al dat tieten die in het rond vliegen tijdens de arena gevechten. Zeer functioneel :P
_O-
  zondag 27 februari 2011 @ 13:25:50 #158
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93386969
Wat een finale _O_! Alles zat er in !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 27 februari 2011 @ 13:27:25 #159
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93387050
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ wonderer

Camelot... ik ben een grote fan van enkele van de acteurs daarin zoals Eva Green en James Purefoy, maar het lijkt me nog softer als The Tudors. Plus heel veel nieuwe erg jonge acteurs, dus waarschijnlijk meer gericht op een jonger publiek.

Tralier :
Is daar al een topic over? En wanneer begint het?
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 27 februari 2011 @ 13:34:21 #160
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93387382
pi_93387852
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ wonderer

Tralier :
ziet er nog niet echt boeiend uit eigenlijk.
pi_93394760
Ik had allerlei doemscenario's in mijn hoofd over hoe Gannicus zou sterven maar deze zag ik toch echt niet aankomen. Een perfect einde voor dit mooie seizoen!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  zondag 27 februari 2011 @ 16:46:09 #163
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_93396856
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:08 schreef Mendeljev het volgende:
Ik had allerlei doemscenario's in mijn hoofd over hoe Gannicus zou sterven maar deze zag ik toch echt niet aankomen. Een perfect einde voor dit mooie seizoen!
Ja ik ook, mooi plot :)
Deathlift or Die.
  zondag 27 februari 2011 @ 17:14:05 #164
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93398262
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:08 schreef Mendeljev het volgende:
Haha ik ook. Eerlijk gezegd zie ik Gannicus nog terugkomen ook :Y.
  zondag 27 februari 2011 @ 17:31:11 #165
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_93398991
quote:

Heb de eerste aflevering al geDL'ed dus een dezer dagen..

quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef Houniet het volgende:

[..]

Haha ik ook. Eerlijk gezegd zie ik Gannicus nog terugkomen ook :Y.
Vond het ook een mooi einde en ik kan me vergissen, maar is het nu niet finne? Dit was de proloog voor Blood & Sand, dus het verhaal van Batiatus is afgelopen...

Of bedoel je misschien een seizoen waarin Spartacus naar rome trekt? Nou ja, zou iig idd leuk zijn :)
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_93400083
Ik zie ze niet op dezelfde manier verder gaan in Camelot aangezien het er toen anders aan toe ging.
pi_93400586
Hmm Crixus heeft nog steeds niet echt zelf de titel van kampioen verdiend.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_93401215
prima laatste aflevering. Spectaculair eindgevecht en andere verhaallijnen sluiten mooi aan op de rest. Alleen zien we niet echt waarom Ashur de loopjongen van batiatus wordt, maar dat zal wel zijn dat ie gewond raakte en daardoor niet meer goed kan vechten.

En deze keer geen tieten behalve van wat sloeries in de arena :)
pi_93401394
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:26 schreef planethugo het volgende:
prima laatste aflevering. Spectaculair eindgevecht en andere verhaallijnen sluiten mooi aan op de rest. Alleen zien we niet echt waarom Ashur de loopjongen van batiatus wordt, maar dat zal wel zijn dat ie gewond raakte en daardoor niet meer goed kan vechten.

En deze keer geen tieten behalve van wat sloeries in de arena :)
Ashur heeft natuurlijk wat dingen waarmee hij Battiatus kan chanteren en hem kennende zal dat zijn leverage worden om zich omhoog te werken.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93401488
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ashur heeft natuurlijk wat dingen waarmee hij Battiatus kan chanteren en hem kennende zal dat zijn leverage worden om zich omhoog te werken.
zoals?

Batiatus laat zich toch niet chanteren, dan vliegt ashur gewoon de mijnen in. Ik denk dat ie gewoon niet meer goed kon vechten en beter van dienst was als regelaar. Misschien gaan ze nog 6 afleveringen maken om dat te laten zien ;)
pi_93401701
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:34 schreef planethugo het volgende:

[..]

zoals?

Batiatus laat zich toch niet chanteren, dan vliegt ashur gewoon de mijnen in. Ik denk dat ie gewoon niet meer goed kon vechten en beter van dienst was als regelaar. Misschien gaan ze nog 6 afleveringen maken om dat te laten zien ;)
Denk aan al die smerige klusjes die hij heeft op moeten knappen..het moorden etc..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93402769
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Denk aan al die smerige klusjes die hij heeft op moeten knappen..het moorden etc..
maar toen wás ie al de knecht
pi_93402934
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef planethugo het volgende:

[..]

maar toen wás ie al de knecht
Nee joh, wat hij dit seizoen allemaal heeft gedaan dan..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93407304
Waarom ging een aantal van Batiatus' mannen elkaar nou afslachten?
  zondag 27 februari 2011 @ 20:36:45 #175
253447 Ethanolic
pi_93408399
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom ging een aantal van Batiatus' mannen elkaar nou afslachten?
Als de anderen afgeslacht waren zou het One Man Standing zijn.
Deathlift or Die.
pi_93409724
@ BasementDweller

De laatste overlevende (binnen de brandende cirkel) was de nieuwe kampioen van Capua.
Ashur wilde die eenoog overwinnen en Crixus gunde Ashur de kampioenstitel niet.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_93413751
Wat een topaflevering. Mooi einde ook, heeft Gannicus ook verdient. Mooi ook die laatste zin tegen Crixus, 'win your own freedom, and seek me out'.
Prima basis voor de sequel al snap ik niet echt waar de haat van Crixus vandaan komt. Alleen maar omdat hij champion is geworden (in ludicus van Batatius) omdat Gannicus het liet gebeuren?

Ik weet niet wanneer de verhaallijn op papier is gezet en mogelijk is die nog wel gewijzigd nadat Andy Whitfield ziek is geworden. Bijvoorbeeld dat Gannicus dood zou gaan in originele script maar dat script is aangepast en ze hem hebben laten leven nadat bekend werd dat Andy ziek was.

Ik zat ook gewoon mee te brullen toen het eindgevecht begon. Fantantisch was dat.
pi_93414521
shiiiiiiit wat een afsluiter. wat een serie is dit ook he. dit is echt een hele mooie afsluiting van een hele mooie prequel. Hopen dat Andy Whitfield snel beter wordt zodat ze verder kunnen gaan met deel 3. en zou ook mooi zijn als Gannicus erin terug komt.
  zondag 27 februari 2011 @ 22:00:44 #179
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93414824
Andy komt niet meer terug.
  zondag 27 februari 2011 @ 23:31:22 #180
236046 NotYou
tigerblood
pi_93421013
Ik vond het een aardige seasonfinale en een goede prequel maar voor mij kwam het nowhere near de finale van blood and sand. _O_ Binnenkort maar eens herkijken. _O_
Je suis Charlie Sheen
  maandag 28 februari 2011 @ 00:28:01 #181
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_93423463
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef NotYou het volgende:
Ik vond het een aardige seasonfinale en een goede prequel maar voor mij kwam het nowhere near de finale van blood and sand. _O_ Binnenkort maar eens herkijken. _O_
Dat herkijken heb ik ook eens geprobeerd :')

Resulteerde in een hele rematch van S1 :+
  maandag 28 februari 2011 @ 01:02:17 #182
71919 wonderer
pi_93424423
Zo, eindelijk stond ie online. _O_

Ik vind het echt een heel bijzonder project. Veel beter uitgevoerd dan ik bij de eerste afleveringen dacht. Respect!

Nu BaS nog eens kijken :Y Meteen maar even bestellen op bluray.

[ Bericht 4% gewijzigd door wonderer op 28-02-2011 01:13:19 ]
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_93429747
Vette laatste ep, qua vechten misschien wel de beste, maar wel opmerkelijk dat ze in de laatste aflevering geen sex hebben gestopt, want dat zat in alle andere 18 duidelijk wel.

Maar ben er nog altijd niet uit hoe ze nu verder moeten, want 90% van de verhaallijnen zijn al afgelopen in blood and sand. Eigenlijk zijn alleen Doctore, Crixus en Spartacus nog over, wellicht komen ze gannicus nog tegen, maar dan nog. zou wel een beetje lame zijn als die opeens voor de deur stond tijdens de rellen in "The House of Batiatus"

Als ze iets willen moeten ze nog weer iets doen in de tijdlijn voor blood and sand, want de hoofd verhaallijnen zijn al doodgebloed.. Ik ben erg benieuwd...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  maandag 28 februari 2011 @ 12:51:56 #184
253447 Ethanolic
pi_93435821
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:24 schreef RanTheMan het volgende:
Vette laatste ep, qua vechten misschien wel de beste, maar wel opmerkelijk dat ze in de laatste aflevering geen sex hebben gestopt, want dat zat in alle andere 18 duidelijk wel.

Maar ben er nog altijd niet uit hoe ze nu verder moeten, want 90% van de verhaallijnen zijn al afgelopen in blood and sand. Eigenlijk zijn alleen Doctore, Crixus en Spartacus nog over, wellicht komen ze gannicus nog tegen, maar dan nog. zou wel een beetje lame zijn als die opeens voor de deur stond tijdens de rellen in "The House of Batiatus"

Als ze iets willen moeten ze nog weer iets doen in de tijdlijn voor blood and sand, want de hoofd verhaallijnen zijn al doodgebloed.. Ik ben erg benieuwd...
Verdiep je eens in de historie.
Deathlift or Die.
  maandag 28 februari 2011 @ 13:27:50 #185
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_93437154
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:24 schreef RanTheMan het volgende:

:D Wel eens van geschiedenis gehoord :? _O-
Het bloedige moet nog beginnen :+
pi_93437930
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

:D Wel eens van geschiedenis gehoord :? _O-
Het bloedige moet nog beginnen :+
jah jeetje dat begrijp ik allemaal wel, maar dat betekent ook dat ze de succesvolle formule (batiatus, domina Xena, Asher, capua arena etc etc) allemaal moeten los laten omdat ze er niet meer zijn, het verwachtingspatroon is juist enorm hoog nu als ze verder gaan met de veldslagen etc.

Wat ik alleen wil aangeven is dat ze nu bijna met een andere serie verder moeten gaan waar op voort wordt geborduurd op een aantal karakters en een historisch perspectief, en de vraag is of dat net zo vet gaat worden, het wordt in ieder geval een moeilijke transactie. De vechtscenes zullen wel even vet zijn al zal een vechtscene in een arena anders zijn dan op een boeren akker met 10k lui er om heen, maar als een nieuw karakter opeens over cock, cunt en coins gaat lullen is het maar de vraag of dat net zo vermakelijk is als wanneer batiatus het zegt. Plus dat alle machtsverhoudingen zullen verschuiven.. Dus van slaaf naar onbetwist leider, ik vraag me af hoe vet dat gaat worden..

Ter verduidelijking,

100% van de omgeving van s1 en s2 zal anders zijn,
80% van de karakters is verdwenen, dus er komen allemaal nieuwen
95% van de onderlinge machtsverhoudingen zal wijzigen

Eigenlijk is het gewoon een nieuwe serie, waarbij mogelijk wat van de romeinse elite zal terugkeren, maar alle sexperikelen van domina zijn weg incl haar vriendinnetjes, de slaven zijn geen slaven meer Baas Batiatus is verdwenen.

het wordt gewoon anders, en of dat even vet zal zijn nu de verwachtingen zo hoog zijn.. I hope so

[ Bericht 4% gewijzigd door RanTheMan op 28-02-2011 13:57:07 ]
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_93445069
Wat een brute laatste aflevering!!!
Fucking VET!
alleen jammer dat het nu afgelopen is, echt jammer ;(

Tullius :) Bye bye
Slavin die geëxecuteerd werd ;(
De eindbattle _O_
Ashur hahaha (NO HE'S MINE :))
Solonius die smerige vuile rat!

Ik vind ook dat ze verder moeten met de prequel, daar kijk ik veel meer naar uit dan de slavenopstand. Ze hebben nog genoeg verhaallijn om het gat tussen de prequel en de serie op te vullen.
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_93445247
Solonius is een baas jonge!
pi_93449128
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:45 schreef mash_ het volgende:

[..]

ziet er nog niet echt boeiend uit eigenlijk.
Deze is beter ;)
pi_93449145
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:36 schreef Applebaum het volgende:
Solonius is een baas jonge!
:)
  maandag 28 februari 2011 @ 18:13:59 #191
71919 wonderer
pi_93450029
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ze hebben nog genoeg verhaallijn om het gat tussen de prequel en de serie op te vullen.
Vertel eens dan? Afgezien van een nieuwe intrige van Batiatus om zijn ludus veilig te stellen?

Ikzelf zou misschien wel willen zien hoe hij langzaam tot de grond wordt afgebroken (da's de start van S1, toch?) maar dat is qua spanningsopbouw niet zo heel boeiend (geen resolutie ("happy end?") op het eind).

Eigenlijk moeten we Andy dankbaar zijn dat ie ziek werd, anders hadden we de prequel niet eens gehad en dat zou toch wel jammer zijn geweest.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:21:20 #192
253447 Ethanolic
pi_93450394
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Vertel eens dan? Afgezien van een nieuwe intrige van Batiatus om zijn ludus veilig te stellen?

Ikzelf zou misschien wel willen zien hoe hij langzaam tot de grond wordt afgebroken (da's de start van S1, toch?) maar dat is qua spanningsopbouw niet zo heel boeiend (geen resolutie ("happy end?") op het eind).

Eigenlijk moeten we Andy dankbaar zijn dat ie ziek werd, anders hadden we de prequel niet eens gehad en dat zou toch wel jammer zijn geweest.
Ja ik denk graag dat ie bijna dood wilde zijn om jou te pleasen :')
Deathlift or Die.
pi_93450415
quote:

[..]

klinkt cru, maar idd..

wat vet zou zijn is een prequel op de prequel. Dus een vechtende doctore tegen die enorme reus, de opkomst van gannicus, de pa van batiatus (UBER BAAS) die weg moet omdat xena hem vergiftigd, de start van de vriendschap met solonius, Barca die eens laat zien waarom die zo gewaardeerd is, meer mooie vrouwen.. De haat tussen tullius en batiatus etc

Lijkt me pas een vette actie dat ze per seizoen verder terug in de tijd gaan
  maandag 28 februari 2011 @ 18:23:39 #194
71919 wonderer
pi_93450510
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

klinkt cru, maar idd..

wat vet zou zijn is een prequel op de prequel. Dus een vechtende doctore tegen die enorme reus, de opkomst van gannicus, de pa van batiatus (UBER BAAS) die weg moet omdat xena hem vergiftigd, de start van de vriendschap met solonius, Barca die eens laat zien waarom die zo gewaardeerd is, meer mooie vrouwen.. De haat tussen tullius en batiatus etv

Lijkt me pas een vette actie dat ze per seizoen verder terug in de tijd gaan

Dat schoot ook door mijn hoofd ja. Want ergens was het toch wel heel vet dat je wist dat bepaalde personages niet zouden winnen/verliezen omdat ze in de volgende serie gewoon leefden, en dat de schrijvers dan toch een onverwachte twist wisten te geven aan het verhaal. Een pre-prequel zie ik ook wel zitten.
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ja ik denk graag dat ie bijna dood wilde zijn om jou te pleasen :')
Zo bedoelde ik het niet en dat weet je best.
pi_93477985
quote:

[..]

Uh je zou een paar afleveringen kunnen maken rond Crixus die Crixus de Undefeated wordt?
Tenzij hij vanaf de prequel tot aan spartacus niks heeft gevochten, dan is hij idd ook undefeated :), maar dan noem je m niet zo denk ik :)
Ik zag al iemand noemen dat we niet hebben gezien hoe Ashur de loopjongen wordt van Batiatus...
Do the math mate

Heb je Blood and Sand überhaubt wel gezien? Wat bedoel je, de ludus wordt afgebroken in het begin van SE1?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:07:43 #196
71919 wonderer
pi_93480000
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:17 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Uh je zou een paar afleveringen kunnen maken rond Crixus die Crixus de Undefeated wordt?
Tenzij hij vanaf de prequel tot aan spartacus niks heeft gevochten, dan is hij idd ook undefeated :), maar dan noem je m niet zo denk ik :)
Ik zag al iemand noemen dat we niet hebben gezien hoe Ashur de loopjongen wordt van Batiatus...
Do the math mate

Heb je Blood and Sand überhaubt wel gezien? Wat bedoel je, de ludus wordt afgebroken in het begin van SE1?
Ja, laten we gevechten kijken waarbij we allang weten wat de uitslag is :') Er zullen genoeg gebeurtenissen zijn, maar weinig voor een goed verhaal met een begin, midden en eind. Het is geen soap waar alles maar doorgaat en doorgaat.

En voor zover ik me kon herinneren zat Batiatus aan het begin van S1 aan de grond, terwijl aan het einde van de prequel hij juist de gevierde baas was. Die neergang zou nog wel enigszins interessant kunnen zijn, maar is waarschijnlijk ook redelijk voorspelbaar, Solonius de rat.

Ik zie gewoon niet hoe ze een boeiend en onvoorspelbaar verhaal kunnen schrijven over de tijd tussen S1 en S2.
pi_93480120
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, laten we gevechten kijken waarbij we allang weten wat de uitslag is :') Er zullen genoeg gebeurtenissen zijn, maar weinig voor een goed verhaal met een begin, midden en eind. Het is geen soap waar alles maar doorgaat en doorgaat.

En voor zover ik me kon herinneren zat Batiatus aan het begin van S1 aan de grond, terwijl aan het einde van de prequel hij juist de gevierde baas was. Die neergang zou nog wel enigszins interessant kunnen zijn, maar is waarschijnlijk ook redelijk voorspelbaar, Solonius de rat.

Ik zie gewoon niet hoe ze een boeiend en onvoorspelbaar verhaal kunnen schrijven over de tijd tussen S1 en S2.
Denk dat er genoeg potentie is eigenlijk. Nu wist je stiekem ook al heel veel natuurlijk...het feit dat Ganicus er niet meer was, dat Crixus top dog zou worden, dat Ashur een manke "klusjesman" zou worden, dat de vader van Batiatus er niet meer was, dat het huis van Batiatus een prominente rol in de arena-gevechten zou gaan vervullen, dat de vrouw van Oenomaus dood was etc..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93480963
Er werd eerst ook gezegd dat het zonder spartacus nooit zo leuk zo zijn. De prequel is prima geslaagd, dus waarom zou het vervolg van S1 niet geslaagd kunnen worden? Andere omgeving etc, nou en? Juist leuk, wat afwisseling. Kwestie van wat andere 3D knopjes indrukken :)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:30:15 #199
24329 KNAK
ff w88,......
pi_93482512
Speculeren........

Wat zijn de echte plannen mbt de serie? is hierover al iets duidelijk??
Mai pben rai~!
pi_93510359
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef KNAK het volgende:
Speculeren........

Wat zijn de echte plannen mbt de serie? is hierover al iets duidelijk??
inderdaad. komt Andy echt niet meer terug zoals hierboven wordt beweerd. dat zou echt zonde zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')