Ik denk dat laatste. Eer was behoorlijk belangrijk in die tijd en bewust verliezen is nou niet echt eervol.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef shitbrick het volgende:
Wat een topaflevering. Mooi einde ook, heeft Gannicus ook verdient. Mooi ook die laatste zin tegen Crixus, 'win your own freedom, and seek me out'.
Prima basis voor de sequel al snap ik niet echt waar de haat van Crixus vandaan komt. Alleen maar omdat hij champion is geworden (in ludicus van Batatius) omdat Gannicus het liet gebeuren?
Volgens mij was ze zo goed als dood, dus dit houdt in dat er mogelijk nog meer karakters het hebben overleefd? beetje vaag, maar we weten nu in ieder geval dat we verder gaan na Blood and Sand..quote:Lucy Lawless has revealed details of her character's return in the second season of Spartacus.
The actress told IGN that Lucretia will "unleash the demons from hell" in the next run of the Starz drama.
"I know a couple of very broad strokes," she explained. "I have incredible faith in these writers. I would be shocked if it wasn't as brilliant as everything else [we've done]."
Producer Steven S. DeKnight also confirmed that new episodes will explore the consequences of the then-pregnant Lucretia's brutal stabbing in the first season finale.
"Lucretia survives her wound but, as you can imagine, she's less than happy," he laughed.
Lawless added: "She's had something very precious, the only thing precious to her, taken away from her and there'll be hell to pay."
Spartacus is expected to return to Starz in January 2012.
Zou best kunnen, Crixus is tegen die ene tjap ook met zn darmen uit zn lijf uit de arena gehost.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Volgens mij was ze zo goed als dood, dus dit houdt in dat er mogelijk nog meer karakters het hebben overleefd? beetje vaag, maar we weten nu in ieder geval dat we verder gaan na Blood and Sand..
het brengt me wel een beetje aan het twijfelen hoe nu verder, want in de romeinse anarchie stelde ze niets voor, dus wat zou ze in vredesnaam kunnen uitrichten?
-edit- Als Uber Baas Batiatus het ook overleeft, dan zou ik dan wel extreem belachelijk vinden
Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Volgens mij was ze zo goed als dood, dus dit houdt in dat er mogelijk nog meer karakters het hebben overleefd? beetje vaag, maar we weten nu in ieder geval dat we verder gaan na Blood and Sand..
het brengt me wel een beetje aan het twijfelen hoe nu verder, want in de romeinse anarchie stelde ze niets voor, dus wat zou ze in vredesnaam kunnen uitrichten?
-edit- Als Uber Baas Batiatus het ook overleeft, dan zou ik dan wel extreem belachelijk vinden
Ik heb net nog even de laatste min zitten kijken, en ze beweegt idd nog haar vingers. Al beweegt ze haar ogen even later niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef KNAK het volgende:
Ze bewoog haar vinger, probeerde haar man zn hand vast te pakken....
Genoeg bloed overal voor een transfusie, misschien dat de medicus ze opgelapt heeft? die gast was overigens nergens te bekennen die laatste actie
Dat was mijn idee ook wel al =)quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef KNAK het volgende:
Ze bewoog haar vinger, probeerde haar man zn hand vast te pakken....
Genoeg bloed overal voor een transfusie, misschien dat de medicus ze opgelapt heeft? die gast was overigens nergens te bekennen die laatste actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
Ik zie er ook wel eentje die verrassend is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel eentje die verrassend is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die jaquote:
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
Crixus rijgt haar aan zijn zwaard, hij ging er dwars door heen volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ach ja, ze bewoog nog aan het einde hè, dus echt dood hebben we haar niet gezien. Kan me ook niet meer zo goed herinneren hoe ze precies was verwond.
volgens mij stak ie haar gewoon in de buik, om haar baby te doden.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Crixus rijgt haar aan zijn zwaard, hij ging er dwars door heen volgens mij
Dit.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
Hij stak haar in de buik om hun baby te doden.
er was natuurlijk allang een trauma helikopter onderwegquote:Op maandag 7 maart 2011 17:39 schreef Houniet het volgende:
Jongens en meisjes, ontspan jezelf.
Hoe ze het overleeft krijgen we vast te zien.
.
De Tromp lag daar onder die cliff al te wachtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
er was natuurlijk allang een trauma helikopter onderweg
Ja, maar net of je dat overleefd. Een zwaard dwars door je buik heen. In deze tijd zal het al lastig worden. Maar in die tijd al helemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij stak ie haar gewoon in de buik, om haar baby te doden.
in tv-land maakt dat niet zoveel uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar net of je dat overleefd. Een zwaard dwars door je buik heen. In deze tijd zal het al lastig worden. Maar in die tijd al helemaalBloed je niet dood dan ga je wel dood aan de infecties
Hij is niet gedood door doctore, hij is idd door een smerig trucje weten te ontkomen. nlk door zich onder een van de lijken te verstoppenquote:Op donderdag 10 maart 2011 04:37 schreef schijffie het volgende:
Wat was er nog maar weer gebeurd met Ashur. Ik dacht dat Doctore hem had doodgemaakt, maar zie hem wel staan op de lijst van terugkerende acteurs.
Vaag staat me wel iets bij dat hij weer met een of ander vies trucje ontsnapt o.i.d. (zal het vast zijn)
Smerig? Gewoon slim toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:03 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Hij is niet gedood door doctore, hij is idd door een smerig trucje weten te ontkomen. nlk door zich onder een van de lijken te verstoppen
Dat is ook wat ik bedoeldequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vind onder het lijk van 2 dode romeinse mannen liggen toch aardig smerig
Waarom ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef TheThirdMark het volgende:
Jammer, dan sla ik dat seizoen over.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Nee, ga gewoon niet dik een jaar wachten op een serie. Tegen die tijd volg ik wel weer wat anders.
2012 has begunquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef schijffie het volgende:
Ook: Ben je halverwege de serie, vergaat de wereld.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Nee, ga gewoon niet dik een jaar wachten op een serie. Tegen die tijd volg ik wel weer wat anders.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef planethugo het volgende:
ik wel, ik ga in een donker kamertje wachten en ondertussen ga ik niets doen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef schijffie het volgende:
Ook: Ben je halverwege de serie, vergaat de wereld.
Wij zijn al klaar hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Spartacus: Gods of the Arena vanaf zondag op RTL 5 om 22:00
Maar hij was wel zo vet om nog een keer te kijkenquote:
duhquote:
Vettius staat niet op de lijst met terugkerende personages.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:53 schreef Cheiron het volgende:
Op naar seizoen 3 met de terugkeer van Vettius
Laten we hopen datie niet terug komt.. Of maar in een kleine rol.. Wat een drol vond ik dat mannetje zeg..quote:Op zondag 27 maart 2011 14:43 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Vettius staat niet op de lijst met terugkerende personages.
Maar wees niet getreurd, hij staat ook niet bij de lijst van niet-terugkerende cast.
Gannicus staat ook op de lijst met terugkerende personages dus lijkt me van wel jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:45 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Laten we hopen datie niet terug komt.. Of maar in een kleine rol.. Wat een drol vond ik dat mannetje zeg..
Ik vond het einde overigens wel overduidelijk : Gannicus, Die gaan we in seizoen 2 (of 3, zo u wilt) terugzien als vrij man!!
Die lijst was toen nog niet beschikbaar he..........quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:07 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Gannicus staat ook op de lijst met terugkerende personages dus lijkt me van wel ja
Andy Whitfield is (was?) ziek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft dat een reden? Of werd hij te duur ofzo?
Tja, vrij logisch. Mensen komen wel weer met een nieuw seizoen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:23 schreef planethugo het volgende:
weinig reacties hier... de opnames zijn inmiddels in volle gang en de acteurs komen mondjesmaat met wat teasers.
Spartacus-seizoen 2 wordt 'explosief'
Ga maar uit van 2012quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:19 schreef PPL het volgende:
Wanneer wordt seizoen 2 eigenlijk verwacht?
Eind dit jaar of gaat het 2012 worden...
Alles om zo'n serie heen interesseert me altijd vrij weinig. Ik wacht gewoon op de afleveringen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:23 schreef planethugo het volgende:
weinig reacties hier... de opnames zijn inmiddels in volle gang en de acteurs komen mondjesmaat met wat teasers.
Spartacus-seizoen 2 wordt 'explosief'
Nice.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:24 schreef Tim86 het volgende:
Voor de Spartacus fans
[BBC] Atlantis, nieuwe serie in de stijl van Spartacus en 300
de stijl dusquote:Op maandag 9 mei 2011 16:59 schreef ems. het volgende:
Ik zie in die trailer niets terug wat met Spartacus of 300 te maken heeft behalve hoe het zo'n beetje is aangekleed?
Zoals ik letterlijk al zeg (net als planethugo): Puur de stijl Het is een docudrama, dus qua verhaal heeft het er verder weinig mee te maken, maar qua sets, technieken,kleurgebruik, slowmo's etc wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:59 schreef ems. het volgende:
Ik zie in die trailer niets terug wat met Spartacus of 300 te maken heeft behalve hoe het zo'n beetje is aangekleed?
Vanavond eens kijken, ik ben een beetje sceptisch na die trailer iig.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Ja, de eerste volle trailer is er!
Het ziet er weer geweldig uit, beloofd mooi te worden![]()
Hier een link naar het filmpje:
klikkerdeklik
tja, Andy Whitfield speelde de rol naar mijn mening voortreffelijk, dan heb je 2 keuzes:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:18 schreef mash_ het volgende:
Ik vind die nieuwe Spartacus maar niks. Al is dat maar een gevoel na het zien van de trailer. Dus kan nog veranderen.
Vette trailer hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Ja, de eerste volle trailer is er!
Het ziet er weer geweldig uit, beloofd mooi te worden![]()
Hier een link naar het filmpje:
klikkerdeklik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |