er was natuurlijk allang een trauma helikopter onderwegquote:Op maandag 7 maart 2011 17:39 schreef Houniet het volgende:
Jongens en meisjes, ontspan jezelf.
Hoe ze het overleeft krijgen we vast te zien.
.
De Tromp lag daar onder die cliff al te wachtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
er was natuurlijk allang een trauma helikopter onderweg
Ja, maar net of je dat overleefd. Een zwaard dwars door je buik heen. In deze tijd zal het al lastig worden. Maar in die tijd al helemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij stak ie haar gewoon in de buik, om haar baby te doden.
in tv-land maakt dat niet zoveel uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar net of je dat overleefd. Een zwaard dwars door je buik heen. In deze tijd zal het al lastig worden. Maar in die tijd al helemaalBloed je niet dood dan ga je wel dood aan de infecties
Hij is niet gedood door doctore, hij is idd door een smerig trucje weten te ontkomen. nlk door zich onder een van de lijken te verstoppenquote:Op donderdag 10 maart 2011 04:37 schreef schijffie het volgende:
Wat was er nog maar weer gebeurd met Ashur. Ik dacht dat Doctore hem had doodgemaakt, maar zie hem wel staan op de lijst van terugkerende acteurs.
Vaag staat me wel iets bij dat hij weer met een of ander vies trucje ontsnapt o.i.d. (zal het vast zijn)
Smerig? Gewoon slim toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:03 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Hij is niet gedood door doctore, hij is idd door een smerig trucje weten te ontkomen. nlk door zich onder een van de lijken te verstoppen
Dat is ook wat ik bedoeldequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vind onder het lijk van 2 dode romeinse mannen liggen toch aardig smerig
Waarom ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef TheThirdMark het volgende:
Jammer, dan sla ik dat seizoen over.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Nee, ga gewoon niet dik een jaar wachten op een serie. Tegen die tijd volg ik wel weer wat anders.
2012 has begunquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef schijffie het volgende:
Ook: Ben je halverwege de serie, vergaat de wereld.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Nee, ga gewoon niet dik een jaar wachten op een serie. Tegen die tijd volg ik wel weer wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |