Tja, vrij logisch. Mensen komen wel weer met een nieuw seizoen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:23 schreef planethugo het volgende:
weinig reacties hier... de opnames zijn inmiddels in volle gang en de acteurs komen mondjesmaat met wat teasers.
Spartacus-seizoen 2 wordt 'explosief'
Ga maar uit van 2012quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:19 schreef PPL het volgende:
Wanneer wordt seizoen 2 eigenlijk verwacht?
Eind dit jaar of gaat het 2012 worden...
Alles om zo'n serie heen interesseert me altijd vrij weinig. Ik wacht gewoon op de afleveringen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:23 schreef planethugo het volgende:
weinig reacties hier... de opnames zijn inmiddels in volle gang en de acteurs komen mondjesmaat met wat teasers.
Spartacus-seizoen 2 wordt 'explosief'
Nice.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:24 schreef Tim86 het volgende:
Voor de Spartacus fans
[BBC] Atlantis, nieuwe serie in de stijl van Spartacus en 300
de stijl dusquote:Op maandag 9 mei 2011 16:59 schreef ems. het volgende:
Ik zie in die trailer niets terug wat met Spartacus of 300 te maken heeft behalve hoe het zo'n beetje is aangekleed?
Zoals ik letterlijk al zeg (net als planethugo): Puur de stijl Het is een docudrama, dus qua verhaal heeft het er verder weinig mee te maken, maar qua sets, technieken,kleurgebruik, slowmo's etc wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:59 schreef ems. het volgende:
Ik zie in die trailer niets terug wat met Spartacus of 300 te maken heeft behalve hoe het zo'n beetje is aangekleed?
Vanavond eens kijken, ik ben een beetje sceptisch na die trailer iig.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Ja, de eerste volle trailer is er!
Het ziet er weer geweldig uit, beloofd mooi te worden![]()
Hier een link naar het filmpje:
klikkerdeklik
tja, Andy Whitfield speelde de rol naar mijn mening voortreffelijk, dan heb je 2 keuzes:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:18 schreef mash_ het volgende:
Ik vind die nieuwe Spartacus maar niks. Al is dat maar een gevoel na het zien van de trailer. Dus kan nog veranderen.
Vette trailer hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Ja, de eerste volle trailer is er!
Het ziet er weer geweldig uit, beloofd mooi te worden![]()
Hier een link naar het filmpje:
klikkerdeklik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |