quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef planethugo het volgende:
ik wel, ik ga in een donker kamertje wachten en ondertussen ga ik niets doen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef schijffie het volgende:
Ook: Ben je halverwege de serie, vergaat de wereld.
Wij zijn al klaar hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Spartacus: Gods of the Arena vanaf zondag op RTL 5 om 22:00
Maar hij was wel zo vet om nog een keer te kijkenquote:
duhquote:
Vettius staat niet op de lijst met terugkerende personages.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:53 schreef Cheiron het volgende:
Op naar seizoen 3 met de terugkeer van Vettius
Laten we hopen datie niet terug komt.. Of maar in een kleine rol.. Wat een drol vond ik dat mannetje zeg..quote:Op zondag 27 maart 2011 14:43 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Vettius staat niet op de lijst met terugkerende personages.
Maar wees niet getreurd, hij staat ook niet bij de lijst van niet-terugkerende cast.
Gannicus staat ook op de lijst met terugkerende personages dus lijkt me van wel jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:45 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Laten we hopen datie niet terug komt.. Of maar in een kleine rol.. Wat een drol vond ik dat mannetje zeg..
Ik vond het einde overigens wel overduidelijk : Gannicus, Die gaan we in seizoen 2 (of 3, zo u wilt) terugzien als vrij man!!
Die lijst was toen nog niet beschikbaar he..........quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:07 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Gannicus staat ook op de lijst met terugkerende personages dus lijkt me van wel ja
Andy Whitfield is (was?) ziek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft dat een reden? Of werd hij te duur ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |