Ik denk dat laatste. Eer was behoorlijk belangrijk in die tijd en bewust verliezen is nou niet echt eervol.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef shitbrick het volgende:
Wat een topaflevering. Mooi einde ook, heeft Gannicus ook verdient. Mooi ook die laatste zin tegen Crixus, 'win your own freedom, and seek me out'.
Prima basis voor de sequel al snap ik niet echt waar de haat van Crixus vandaan komt. Alleen maar omdat hij champion is geworden (in ludicus van Batatius) omdat Gannicus het liet gebeuren?
Volgens mij was ze zo goed als dood, dus dit houdt in dat er mogelijk nog meer karakters het hebben overleefd? beetje vaag, maar we weten nu in ieder geval dat we verder gaan na Blood and Sand..quote:Lucy Lawless has revealed details of her character's return in the second season of Spartacus.
The actress told IGN that Lucretia will "unleash the demons from hell" in the next run of the Starz drama.
"I know a couple of very broad strokes," she explained. "I have incredible faith in these writers. I would be shocked if it wasn't as brilliant as everything else [we've done]."
Producer Steven S. DeKnight also confirmed that new episodes will explore the consequences of the then-pregnant Lucretia's brutal stabbing in the first season finale.
"Lucretia survives her wound but, as you can imagine, she's less than happy," he laughed.
Lawless added: "She's had something very precious, the only thing precious to her, taken away from her and there'll be hell to pay."
Spartacus is expected to return to Starz in January 2012.
Zou best kunnen, Crixus is tegen die ene tjap ook met zn darmen uit zn lijf uit de arena gehost.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Volgens mij was ze zo goed als dood, dus dit houdt in dat er mogelijk nog meer karakters het hebben overleefd? beetje vaag, maar we weten nu in ieder geval dat we verder gaan na Blood and Sand..
het brengt me wel een beetje aan het twijfelen hoe nu verder, want in de romeinse anarchie stelde ze niets voor, dus wat zou ze in vredesnaam kunnen uitrichten?
-edit- Als Uber Baas Batiatus het ook overleeft, dan zou ik dan wel extreem belachelijk vinden
Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Volgens mij was ze zo goed als dood, dus dit houdt in dat er mogelijk nog meer karakters het hebben overleefd? beetje vaag, maar we weten nu in ieder geval dat we verder gaan na Blood and Sand..
het brengt me wel een beetje aan het twijfelen hoe nu verder, want in de romeinse anarchie stelde ze niets voor, dus wat zou ze in vredesnaam kunnen uitrichten?
-edit- Als Uber Baas Batiatus het ook overleeft, dan zou ik dan wel extreem belachelijk vinden
Ik heb net nog even de laatste min zitten kijken, en ze beweegt idd nog haar vingers. Al beweegt ze haar ogen even later niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef KNAK het volgende:
Ze bewoog haar vinger, probeerde haar man zn hand vast te pakken....
Genoeg bloed overal voor een transfusie, misschien dat de medicus ze opgelapt heeft? die gast was overigens nergens te bekennen die laatste actie
Dat was mijn idee ook wel al =)quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef KNAK het volgende:
Ze bewoog haar vinger, probeerde haar man zn hand vast te pakken....
Genoeg bloed overal voor een transfusie, misschien dat de medicus ze opgelapt heeft? die gast was overigens nergens te bekennen die laatste actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
Ik zie er ook wel eentje die verrassend is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel eentje die verrassend is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die jaquote:
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
Crixus rijgt haar aan zijn zwaard, hij ging er dwars door heen volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ach ja, ze bewoog nog aan het einde hè, dus echt dood hebben we haar niet gezien. Kan me ook niet meer zo goed herinneren hoe ze precies was verwond.
volgens mij stak ie haar gewoon in de buik, om haar baby te doden.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Crixus rijgt haar aan zijn zwaard, hij ging er dwars door heen volgens mij
Dit.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
Hij stak haar in de buik om hun baby te doden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |